Deze score is berekend op basis van 14881 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Daphne 29-08-2019

Altijd de laagste prijs. Product was de dag erna al geleverd. Vriendelijk personeel.

Bergman 29-08-2019

ik ben altijd zeer tevreden over bcc in de bilderdijkstraat als ik iets nodig heb ga ik altijd daar naar toe altijd vriendelijk en behulpzaam als er een probleem met iets is niets is hun te veel .

Astrid 29-08-2019

Super hulp, duidelijke uitleg en vooral meedenkend wat de klant echt nodig heeft. Fijn.

Adv 29-08-2019

Top service en super meedenkende medewerker! Alle Redenen om de ‘stenen winkel’ trouw blijven! Wij komen zeker terug !

R. de Boer 29-08-2019

Vanaf het begin dat we in de winkel kwamen tot het einde zijn we behandeld op een klantvriendelijke manier. Je kon goed merken dat de medewerkers, bij de wasmachine verkoop als ook bij de telefoonverkoop verstand van zaken hebben. Ze verkopen naar ervaring en willen niet alleen het duurste verkopen maar gaan voor goede prijs/ kwaliteit verkoop. Dit gaf een vertrouwd gevoel. Er waren genoeg medewerkers die allemaal actief zijn en open staan om te helpen. De wasmachine verkoper had een duidelijk verhaal en een goede vergelijking met andere machines van hetzelfde merk. Wij konden op een snelle manier een goede beslissing nemen en vertrouwden zijn advies. We hebben hierdoor een goed gevoel bij de aankoop. We komen daarom ook zeker terug voor een eventuele volgende aankoop. Ook de service wat betreft de levering/ betaling en andere afhandelingen verlopen vlot en duidelijk.

Inge 29-08-2019

Heel prima geholpen via live chat door BCC. De medewerker heeft zelfs voor mij de bestelling geplaatst en er voor gezorgd dat mijn bestelling nog met de route meekon zodat het de volgende dag bij mij in huis stond. Fijn dat er nog bedrijven zijn die zich aan hun slogan houden!

Martijn 29-08-2019

Erg vriendelijk personeel. Wilt nog het extratje doen wat buiten werkgebied valt. Dat vind je niet vaak meer tegenwoordig. Wat ook fijn is dat ze weten waar het over gaat.

Christiaan 29-08-2019

Nette behandeling, snelle service qua levering, maar vooral een zeer goede professionele inbouw van de vaatwasser. Nette heren, snel en goed werk geleverd. Klasse!!

Marjon en Ruud Hinze 29-08-2019

In de winkel een bijzonder aardige verkoper die op deskundige wijze uitleg gaf over de soundbar. Op de vraag of oude apparaten na de installatie meegenomen konden worden werd direkt positief gereageerd.
Ook de monteur die de installatie realiseerde was vol mederwerking over de werking van de soundbar. Heeft alles keurig uitgelegd en er op gewezen dat we altijd indien nodig vragen kunnen stellen.

Nicole 29-08-2019

Het is een duidelijk webshop met prijsgarantie. Vaak leuke aanbiedingen. Het proces van bestellen verloopt soepel. Volgende dag al in huis. Handig je het bestel- en leverproces kan volgen. Waarom een 9 en geen 10? Tja, niemand is perfect, je moet altijd ruimte houden voor nog dat beetje extra..... Ik ben in ieder geval een tevreden klant

Ph 29-08-2019

Fraai geluid met mooie bassen en goed volume. Prettig formaat, niet zwaar, dus makkelijk mee te nemen. Eenvoudige bediening.

Loes 29-08-2019

BCC zit om de hoek en daarom heb ik voor deze "buurtwinkel" gekozen. Daar heb ik geen spijt van. In de winkel werd ik snel en efficiënt geholpen.
Ook de bezoeken aan huis (inmeten en plaatsen) verliepen goed.
Kortom: BCC is een goede keuze.

Rene 29-08-2019

Snelle en goed service. De bezorgers waren vriendelijk. Site is zeer overzichtelijk en duidelijk. Gemakkelijk een bestelling te plaatsen.

Pestman 29-08-2019

Duidelijke website waar de artikelen goed en snel te vinden zijn. Heldere voorwaarden die naar mijn ervaring ook prima nageleefd worden

De levering met een kleine wijziging in de levertijd wat overigens prima werd gecommuniceerd, was snel en zeer netjes door vriendelijk personeel gedaan.

Ga zeker vaker wat bij BCC bestellen.

Rene Blokhuis 29-08-2019

Ongeloofelijk service daarom kopen wij alleen bij BBC kunnen menig voorbeeld aan nemen

Kelly W. 29-08-2019

Vriendelijk geholpen bij de BCC Barendrecht. De volgende dag snel geleverd thuis!

Cora 29-08-2019

Goede winkel en ook site om vaatwasser uit te zoeken en te vergelijken. Installatieservice prima en fijn dat vroeg in de ochtend tijd van levering doorkomt.

K.C.E. Brusse 29-08-2019

Ik ben goed geadviseerd en geholpen door de medewerker bij een aankoop van een televisie.

Ad Diepstraten 29-08-2019

Voor de eerste keer bij de BCC in Middelburg geweest. Wat een keurige zaak met prettig personeel. We werden vlot en deskundig geholpen bij onze aankoop. Het volgende aan te schaffen artikel zal door ons zeker weer bij BCC worden gekocht.

Ad Diepstraten

Noor Alphen 29-08-2019

In de winkel ben ik goed geholpen door de medewerker. Ik had snel een nieuwe wasmachine nodig. Deze werd snel en in overleg geleverd op de dag van mijn keuze.
Het product is gewoon goed! En wasmachines kunnen overal gekocht worden. Dat geschreeuwerij van kortingen en aanbiedingen geloof ik eigenlijk nooit zo. Waar ik wel in geloof dat medewerkers goed luisteren, eerlijk antwoord geven en je een goed advies geven. Maatwerk dus. En dat doen ze bij BCC ( in vergelijking met andere soortgelijke winkels waar ik ook mijn licht heb opgestoken) zeer goed!.
De wasmachine is geleverd, geïnstalleerd ( op zolder) en gecheckt of alles werkte. Een korte uitleg van de basis. Superservice!
Als een product in vele winkels gekocht kan worden, dan is de service onderscheidend. Dus ik ga weer naar BCC als ik iets nodig heb!

Wim 29-08-2019

Na 3 x mijn Nokia te hebben opgestuurd voor telkens het zelfde probleem,aangegeven geen vertrouwen meer te hebben in deze telefoon.
Heb ik een andere telefoon uitgezocht, kreeg voor mijn Nokia het volledige aankoopbedrag terug en met bijbetaling had ik een nieuwe telefoon.
Uitstekende service complimenten BCC.

André 29-08-2019

Volgende dag al je bestelling in huis !!!
Makkelijk bestellen zonder eerst een account te moeten aanmaken !!!
Aanrader !!!

D. Altman 29-08-2019

Door een goed advies, heb ik de juiste keuze kunnen maken bij aanschaf van mijn telefoon.

Marcus 29-08-2019

Nette winkel, vriendelijk en behulpzaam personeel. Makkelijke combinatie met de website in verband met eventueel afhalen van aangekochte producten.

Carolien 29-08-2019

Grote keuze, duidelijke omschrijving. Wel jammer dat de wasmachine die ik oo vrijdag bestelde pas op woensdag geleverd werd. Dit was de eerste datum die mogelijk was, ik begrijp alleen niet goed waarom. Verder altijd tevreden over BCC, winkel en webwinkel

Ernst Reichrath 28-08-2019

Bereikbaarheid, assortiment en voorlichting. Het is geen 10 omdat de verkoper wel vriendelijk, behulpzaam is en deskundig ,maar veel zendt en weinig informeert en weinig open vragen stelt.

Lourens van der Elst 28-08-2019

Er is heel veel keus in alle soorten apperaten goede voor lichting, in ons geval ging het om een
magnetrom en een laptop en heel fijn geholpen met beide.

Janny jouwsma 28-08-2019

Bij bcc,wat je ook koopt daar maak je iedereen blij mee,de service is dik in orde van bestellen tot afleveren,net een wasmachine en koelkast geleverd gekregen,in 1 woord superrrr tevreden!!!!!

Manolito 28-08-2019

Ik werd keurig te woord gestaan en kreeg een goed en eerlijk advies over mijn aankoop, tevens kreeg ik nog tips waar aan ik kon denken om nog meer te kunnen genieten van mijn aankoop. Ik zou voor mijn volgende aankoop zeker terug komen omdat ik echt als persoon / klant ben geholpen en niet het gevoel kreeg een nummer te zijn zoals je dat vaak wel krijgt bij de meeste bedrijven tegenwoordig. Een dikke pluim , ga zo door

Randy 28-08-2019

Klantvriendelijkheid in de winkel is altijd super, ze weten waar ze over praten en kunnen dan ook goed helpen!

Piet Hombergen 28-08-2019

Prettige behandeling onderbouwd met deskundigheid. Het biedt vertrouwen en voert je door de complexheid die de techniek in zich herbergt. Het is steeds belangrijker in een persoonlijk gesprek tot de juiste keuzes te komen.

Deniz 28-08-2019

Makkelijk,snel,beste prijs en vertrouwd
Wat wil je nog meer ...!!!
Voor ons altijd BCC

Nico van der Loo 28-08-2019

Vandaag bij BCC in Beek (Makado) een TomTom gekocht. Behalve dat de TomToms overzichtelijk stonden uitgestald en er goede informatie bij stond aangegeven, kregen we ook nog goed advies van de verkoper.

Danielle 28-08-2019

Goede winkel met lage prijzen! Regelmatig goede aanbiedingen waar je ook echt iets aan hebt! Bezorgservice was ook goed. Is in de keuken neergezet op de goede plaats en de bezorgers waren zeer vriendelijk!

Fred 28-08-2019

Klantvriendelijkheid in het filiaal aan de Westzijde is prima. Je wordt er goed geholpen!

Henk 28-08-2019

Fijne zaak met genoeg keus en je wordt er altijd goed geholpen,er loopt genoeg deskundig personeel rond.

michael van der Zee 28-08-2019

Vriendelijk en deskundig geholpen. Ik vind de winkel ook overzichtelijker dan de grote concurrent.

de Keijzer 28-08-2019

Super winkel BCC voor het eerst online besteld! Volgende dag had ik mijn product al in huis & ook nog naar tevredenheid! Hier dus zeker vaker bestellen.

N. Straub 28-08-2019

De service in de BCC winkel aan de Bilderdijkstraat in Amsterdam was altijd en is vandaag weer perfect!

Martine Verhoeven 28-08-2019

Ik heb gekozen voor BCC, omdat we bij eerdere aankopen prima geholpen zijn. De verkopers in de winkel zijn vriendelijk en deskundig, zonder “pusherig” te worden.
De prijzen zijn ook vergelijkbaar met andere winkels, maar hier is de service goed.
Al onze vragen werden netjes beantwoord.
Ook de mannen die de aankopen thuis brachten en aansloten hebben prima werk verricht. Netjes en vriendelijk, geen poeha.

Theo888 28-08-2019

Had een philips 65pus8503 tv gekocht bij BCC wat een geweldig beeld maar kon niet wennen aan de grote echt veelste groot, mocht het zonder problemen ruilen, ben toen gegaan voor de 55oled903 , wauw!
Wat een ongelooflijke goede service van BCC ook over de prijzen is het niet klagen!

Famke 28-08-2019

Ik vind deze shop erg fijn, ik kreeg direct na mijn bestelling een mailtje met informatie, ook wanneer het zou aankomen. Ik zou zo iets opnieuw bestellen bij deze shop.

Saskia 28-08-2019

We zijn zeer tevreden over BCC. Prettige service, deskundig, klantvriendelijk. Top!! We hebben 2 laptops aangeschaft . De tijd die de verkoper nam om ons rustig te informeren/ adviseren stelden we zeer op prijs.

celesta 28-08-2019

Overzichtelijk, kwam wel vrij snel een verkoper aan wat ik zelf minder vind, maar dat is persoonlijk. Hij was vriendelijk en bood extra aankopen aan.

Linda 28-08-2019

In de winkel hangt een ontspannen sfeer dat merk je gelijk als je binnen.
Ze hebben alle tijd voor je en helpen vriendelijk en deskundig.
Ook als je terug komt en het is niet duidelijk helpen ze je net zolang todat de klant tevreden is.
Ik kom zeker terug als ik in de toekomst iets nodig mocht hebben.

Jack 28-08-2019

Wasdroger na 24 jaar kapot. Snel een nieuwe besteld op de site van BCC. Voor deze wasdroger volgens Google, het goedkoopste adres van NL. Binnen 3 dagen geleverd met keurige meldingen via mail en SMS omtrent het juiste tijdstip. Wasdroger moest 2 trappen omhoog. Geen probleem voor BCC want die leveren en installeren op de plaats waar het apparaat wordt gebruikt. Natuurlijk wordt de oude droger gratis mee retour genomen (en weer 2 trappen omlaag gesjouwd). BCC is ook een Wecycle premium pick-up partner wat betekent dat ze ook nog evt. andere apparatuur gratis mee retour nemen en afvoeren. Daarom gelijk maar een grote en zware plasma-tv mee retour gegeven. Geen probleem voor BCC !!

M.g.c. baltus 28-08-2019

Telefonisch niet bereikbaar zeer teleurstellen al de hele middag geprobeerd een dikke 2 zeer onvoldoende
Officiële reactie van BCC 29-08-2019

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar verwachting is geweest. Onze welgemeende excuses hiervoor.
Bedankt voor de feedback we gaan er zeker wat mee doen.

Lieve 28-08-2019

Koos deze winkel want dichtst bij mij thuis.
De beschrijving op de website van de laptop die ik kocht is niet gelijk aan de laptop die ik ontving. Klein verschil. Verder tevreden.

Maria 28-08-2019

Fijne winkel vriendelijk personeel snel geholpen
En de online webshop ook byzonder goed.
Makkelijk om iets te bestellen
En de andere dag al bezorgd
Ook de tijd wanneer je bestelling aan komt .
Super iedereen aan te bevelen .
Ben zeer tevreden .

Rik 28-08-2019

Duidelijke website. Soms scherpe prijzen!

De bezorging was niet vlekkeloos. DHL had ons gemist. Was onzin, we waren de hele dag gewoon thuis. De dag later wel ontvangen.