Ton ligtvoet 07-09-2019

Dicht in de buurt en goede professioneel personeel.
Goed en netjes geholpen.

A. Nijsen 07-09-2019

Ik had belooft een 10 te geven haha. Eerlijkheid...het is een fijne winkel met veel vwrschillende producten en de werknemers helpen je goed en doen alles aan om de klant tevreden te houden. Super

Carlito 07-09-2019

Hallo bcc,
Ik kies bcc omdat klantvriendelijkheid goed is in het begeleiden van product en productkeuze.
zowel de prijs als in het kopen van een product en er eventuele kortingen met de product mee gaan.
daardoor kan ik geweldige muzieknummers afspelen op de clip 3 en koptelefoon WH-1000
ook ben ik super tevreden met het witgoed apparatuur zoals: koelkast, wasmachine en gasfornuis met over.
Met Vriendelijke Groet

C.r.Biekman

Joyce 07-09-2019

Goed advies vanuit de klantwens. Vragen zijn altijd welkom en worden vriendelijk beantwoord. Meestal alles op voorraad en anders kan het besteld worden.

Tammy 07-09-2019

Goede service in de winkel en thuis bij installatie. Ik zou BCC aanraden met hun producten en service.

BvH 07-09-2019

Service in de winkel (filiaal Den Bosch) is zeer goed. Nadat er iets niet helemaal goed was gelopen met een bestelling in de winkel, heb ik de klantenservice telefonisch geprobeerd te bereiken. Deze was echter erg slecht bereikbaar. De eerste keer werd door drukte de verbinding meteen verbroken en de tweede keer heb ik opgegeven, na een kwartier in de wacht te hebben gestaan. Ook via de Whatsapp werd niets opgelost en duurde het erg lang voor ik reactie kreeg. Uiteindelijk ben ik terug naar de winkel gegaan, waar twee medewerkers het naar tevredenheid hebben opgelost.

Ruud Donker 07-09-2019

Eerdere ervaringen met BCC Oostpoort waren dusdanig okay, dat dit een reden was voor een nieuwe aankoop bij BCC Oostpoort.
De bediening in de winkel was vriendelijk en deskundig.

Wolf 07-09-2019

Goed voorgelicht en met een mooi setje naar huis gegaan. Vriendelijk en alle tijd genomen om de alternatieven op een rij te zetten.

ter Hofte 07-09-2019

Wij vinden de BCC winkel in Hengelo erg overzichtelijk en fijn. Wij gaan voor al onze apparatuur naar de BCC in Hengelo. We worden er altijd fijn en deskundig geholpen. Service is er uitstekend! Enige nadeel is dat je er vaak langer moet wachten voordat je geholpen wordt, maar dat komt natuurlijk omdat iedereen ook echt de tijd en goed advies van de medewerkers krijgt ;)

Wiebren 07-09-2019

Bij plaatsing van de vaatwas machine een klein ongelukje met als gevolg een kleine beschadiging van een keukenkastje. Binnen een half uur na aflevering en plaatsing werd al contact opgenomen door BCC en een voorstel tot oplossing gedaan. Voorstel was tot volle tevredenheid en reeds de volgende dag stond er al een bedrag voor herstel op mijn rekening. Verder was alles naar tevredenheid. Complimenten voor de after sales afdeling van BCC.

F.H. Ekelschot 07-09-2019

Zeer correct geholpen in de winkel zo ook de bezorgers zeer behulpzaam, waren heerlijk vroeg en belde netjes dat zij er bijna waren een 10+

Arma Bertens 07-09-2019

Ik ben goed en kundig geholpen. Ik wist wat ik wilde en dat werd gerespecteerd. De verkoper heeft mij op aanbiedingen gewezen en dat was voor mij voldoende, hij drong niet aan op extra's . Ik haat n.l. verkopers die je allerlei extra's aan willen smeren.

Loes 07-09-2019

Vriendelijk geholpen in de winkel, waar we op zoek waren naar een nieuwe wasdroger. Op een fijne manier uitleg gekregen en uiteindelijk voor een Bosch wasdroger gegaan, die ook nog is fijn geprijsd was. Daar bovenop nog korting gekregen. De gratis bezorg en ophaaldienst was ook top! Netjes mijn nieuwe wasdroger geplaatst en de oude meegenomen

Jeanine 07-09-2019

Perfect geholpen bij de BCC in Hengelo. Ook het afleveren ging perfect, keurig een email ontvangen net de aflevertijd en 20 minuten van tevoren een belletje. Oude koelkast meegenomen en nieuwe netjes op de gevraagde plek gezet.

Hans B 07-09-2019

Prettige winkel met vriendelijk en deskundig personeel met breed assortiment en redelijke prijzen

Van Dijk 07-09-2019

Onze wasmachine had het begeven en was niet meer te repareren. Gezin met 6 personen kan eigenlijk niet zonder. Superservice ; we konden de machine van onze keuze uit de showroom meenemen en de oude inleveren in de winkel. Zo geen dag zonder gezeten, top !

Mark 07-09-2019

Fantastische speaker gekocht van het merk Sony SRS-XB41.
Heel erg vriendelijk geholpen bij de BCC in het winkelcentrum,deze man heeft me ook gezegd welke het beste geluid gaf en welke wat minder waardoor ik nu een speaker gekocht heb die ook daadwerkelijk bij me past.

Rutger 06-09-2019

Goede winkel met uitstekende service en fijne uitleg over de producten waar we voor kwamen kijken en dus ook kochten.

Christos Lefas 06-09-2019

Prettige winkelinrichting door kleuren, o.a. vloerbedekking en ruimtelijk. Vooral heel plezierig was dat we niet hoefden te zoeken naar personeel, maar de aanwezige verkopers kwamen los van elkaar vragen of we al geholpen werden, heel fijn! Goed meedenken ten slotte met onze computerwensen en wat dan vervolgens geschikt is.

Trudy van Brakel 06-09-2019

Ik ben zo blij met mn wasdroger van mn vriend gekregen voor mijn verjaardag en we zijn Echt Super Goed Geholpen door verkoper k zat te twijfelen tussen 2 stuks dus k hèb nu een warmte pomp droger met A level beter dan een droogtrommel voor mij hij geeft geen warmte af deze droger komt op het goede moment omdat ik zelf slecht allang aan t sukkelen bent met mijn gezondheid dus komt goéd van pas en de persoonen die m hebben gebracht hadden een half uur v t voren even belde dat ze er binnen een half uur zouden zijn Echt Een Hele Goede Service TOP!

Joop Meijer 06-09-2019

Doordat ik liever naar BCC ga in de winkel , omdat mijn vragen zorgvuldig en eerlijk worden beantwoord,. Doordat ik geheel niet technisch ben, krijg ik , goede uitleg en dat is voor mij belangrijk.

Melanie van Winkel 06-09-2019

Ik ben naar de BCC gegaan aanvankelijk omdat het nog één van de weinige winkels is in de buurt waar ik voor een laptop kon kijken. Veel winkels gaan helaas over in een webshop, maar met grotere en duurdere producten vind ik het persoonlijk fijn om een product (een laptop in dit geval) nog even te kunnen zien en in mijn handen te houden. Het is fijn om nog wat persoonlijk advies te ontvangen en zo verder geholpen te worden. Dit advies kreeg ik zeker! Ik had een ontzettend prettig gesprek, volledig ongedwongen en echt met een passie voor het vak. Ik kreeg het gevoel dat ze mij echt graag wilden helpen. Daarnaast kwamen er vanuit de winkel nog financiële voordelen bij vanuit acties etc. waar ik ook netjes van op de hoogte werd gebracht, anders had ik deze mogelijk over het hoofd gezien. Superfijne service en ik kom hier zeker nog terug!

Fien 06-09-2019

BCC heeft een ruim aanbod en een gebruiksvriendelijke winkelopstelling, zodat ook rolstoelgebruikers de ruimte hebben.
Bij het ophalen aan de poort buiten moest ik helaas lang wachten...

Peter 06-09-2019

Toch wel top je besteld iets rond 18:00 uur, kan betalen met vvv bon, is niks duurder dan mediamarkt of Bol en volgende dag is product in huis

ACK 06-09-2019

Een Sony overjarig model gekocht in de outlet, waarvan enkel de doos beschadigd was. Bij montage bleek het scherm defecten te hebben en dus niet goed. Klantenservice is weinig bereid mee te helpen aan een goede oplossing en biedt 50 euro korting op een hagelnieuwe vergelijkbare tv. Uiteraard tegen 250 euro meerprijs inclusief de korting. Zelfde model is zonder korting elders slecht 140 euro duurder en dus veel goedkoper.

Slechte zaak BCC! Slogan is: Altijd een oplossing in huis? Als het de klant maar geld kost, erg jammer en een slechte beurt. Zwaar teleurstellend
Officiële reactie van BCC 09-09-2019

Beste heer/mevrouw

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar verwachting is geweest. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Zou je via Reviews@bcc.nl een mail willen sturen met het ordernummer zodat wij in contact kunnen komen?
Voor ons is het momenteel onbekend over welke bestelling dit gaat.

Reageren op deze review met het ordernummer is ook mogelijk dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.

Wij willen je graag een gepaste oplossing aanbieden. We zien je reactie tegemoet.

P.Opermeer 06-09-2019

Informatie was goed en de verkoopster vriendelijk. Niet zo overdreven maar netjes. Ook niet steeds je en jij, maar gewoon U zoals het hoort. Ze was ook geduldig en Ik kreeg het gevoel dat ik klant was. Geen onverschilligheid, zoals ik tegenwoordig vaak tegen kom in andere winkels. De prijs was concurrerend.

Marry 06-09-2019

Ze zijn eerlijk en denken met je mee...
Ze nemen ook de tijd voor je...
Je word behandeld als klant en niet als een nummer.

Top service

Geert 06-09-2019

Op 21 augustus 2019 kocht ik online bij BCC een LG Ultra HD 4K televisie voor 499 euro. De aangegeven voorraad was 6 exemplaren. Ik rekende gelijk af. De beloofde dag van levering was woensdag 28 augustus.

27 Augustus kreeg ik per e-mail bericht dat de TV de volgende dag zou worden bezorgd.

Woensdagochtend had ik per e-mail en SMS de bezorgtijd: tussen 13:30 en 15:30.
Rond 08:30 belde BCC. De TV was niet ingeladen, want hij was helaas niet meer op voorraad, maar 's middag zouden er nieuwe exemplaren beschikbaar komen. Wij spraken af dat de TV zaterdag alsnog zou worden geleverd.

Op 29 augustus werd mij per e-mail bevestigd dat de TV woensdag niet was ingeladen, maar zaterdag 31 augustus geleverd zou worden.

Op zaterdag kreeg ik de bezorgtijd: tussen 14:00 en 16:00. Tegen 09:30 belde BCC: de levering kon niet doorgaan omdat de TV niet was ingeladen. Een nieuwe bezorgdatum kon mij niet worden toegezegd, want de TV was niet meer op voorraad. Desgevraagd kon ik niet worden doorverbonden met iemand met wie ik een oplossing kon bespreken. Ik moest zelf het contactcenter bellen.

Omdat het contactcenter telefonisch niet te bereiken was stuurde ik 31 augustus een e-mail dat ik bijzonder ontevreden was. Ik vroeg de TV, of een gelijkwaardige vervanger, te leveren op woensdag 4 september en 100 euro van de koopsom terug te storten als compensatie, of zonder bijbetaling van de 100 euro meerprijs dezelfde TV met een maatje groter beeldscherm, die online nog wel op voorraad was dan wel een vergelijkbare TV. Of een beter voorstel van BCC.

Op maandag 2 september stuurde BCC een mail dat, voordat mijn klacht verder kon worden afgehandeld, eerst gekeken zou worden of mijn gekochte TV voor mij gereserveerd was.

Woensdag 4 september: geen bericht, geen levering.

Drie keer gedaagd, drie keer niet verschenen: vogelvrij.

Donderdag 5 september kreeg ik een e-mail, dat mijn TV "dit keer daadwerkelijk" voor mij gereserveerd was - de vorige keren was de reservering kennelijk voor de grap - maar op zijn vroegst pas geleverd kon worden op donderdag 12 september. Ter compensatie van het ongemak werd mij een giftcard van 25 euro aangeboden.

Op mijn voorstel van 31 augustus werd niet gereageerd, hoewel ik had aangegeven met minder geen genoegen te nemen.

Omdat BCC tot drie keer toe zijn verplichting tot levering niet was nagekomen en uit eigen beweging niet met oplossingen kwam was ik inmiddels overtuigd dat het BCC niet echt interesseert of men de aangeboden en afgerekende koopwaar ook inderdaad kan leveren op het beloofde tijdstip. Waarom zou ik het van stom toeval moeten laten afhangen of het de vierde keer wel zou lukken?

Alle conversatie van de BCC kant bestaat trouwens uit scripted e-mails. Ik heb diepere gesprekken met een Furby gevoerd.

Ik heb op 5 augustus de koop geannuleerd omdat BCC in gebreke bleef en ik vroeg mijn aankoopbedrag binnen drie werkdagen op mijn rekening terug te storten.

Op 6 augustus ontving ik de bevestiging dat mijn aankoop ongedaan was gemaakt. Het betaalde bedrag zal binnen 10 werkdagen worden teruggestort.

Een half uur later ontving ik een e-mail:

"Beste Geert,
Hartelijk bedankt voor je vertrouwen in BCC en je bezoek aan BCC Webshop. Wij vertrouwen er op dat wij je goed hebben kunnen helpen en wensen je nogmaals veel plezier met je aankoop. Hopelijk zien we je snel weer in onze winkel of op BCC.nl!"

Eh, wat denk je zelf?

"Heb jij helemaal geen vragen meer, maar wil je graag met ons en duizenden anderen delen hoe jij jouw aankoopproces ervaren hebt? Schrijf dan via de volgende link een review op Kieskeurig.nl en maak iedere maand twee maal kans op € 250,-!"

HELL YEEEAAAHHHHHHHH!

Voor het geval deze recensie de obligate "Wat jammer nou yadayadayada" mail van BCC triggered: het ordernummer was 201908-4540459 en ik ben tevreden met een gratis soundbar voor mijn elders aan te schaffen Ultra HD 4K TV.

Ja, hoor eens, hoe meer je mij schoffeert, hoe duurder ik word :)
Geert 06-09-2019

PS: 5 en 6 augustus moet zijn: 5 en 6 september.

Geert 18-09-2019

Een update.

BCC belde mij op 9 september en bood uitgebreid excuses aan; dit had nooit mogen gebeuren.

Excuses aanvaard, maar dat had het wel.

De BCC dame ging haar best doen mij een vergoeding van 100 Euro te geven, maar daarvan is tot heden (18 september 2019) niets gematerialiseerd.

De aankoopprijs is teruggestort op 11 september.

Op 10 september heb ik elders online een TV gekocht en die is op 11 september bezorgd zonder malheur.

Anka 06-09-2019

Heel aardig personeel. Wij wilden een tv en printer en stofzuiger heel snel bezorgd hebben, omdat we een leeg huis hadden na 8 maanden in her buitenland te hebben gewoond en de verkoper bood toen aan om het zelf te brengen. Dat was super, dus een uurtje later hadden wij de spullen al thuis. Dat is nog eens service !!!!!!

Reintjes 06-09-2019

Zeer vriendelijk personeel. Alle tijd voor de klant. Ruimte voor humor. Goede kennis van zaken. Komt zeker niet meteen met het duurste aan dat zgn beter zou zijn.
Stagiair prima. Weet dat hij hulp van collega’s krijgt en durft dat ook te zeggen tegen de klant.
Tv werd keurig bezorgd.

Henk 06-09-2019

Prima behandeling van de verkoper. Vriendelijk en terzake kundig.
Ik heb een stofzuiger gekocht en na enige aarzeling toch meea advies gevraagd aan de verkopr. Hij heeft mij uitgelegd waarom ik beter een bepaalde stofzuiger kon kopen in plaats van mijn eerste keuze.hij heeft mij vervolgens in contact gebracht met een vertegenwoordiger van Essent en daarmee heb ik overleg gehad, maar we zijn niet tot zaken gekomen.

Mevr. M Pannekeet 06-09-2019

De BCC Webshop vind ik overzichtelijk en duidelijk. Ik vind er vaak mijn producten die ik bij andere winkels niet vind. Artikelen worden er goed en volledig in beschreven zodat je weet wat je in huis haalt. Voor wat ze niet in de plaatselijke winkel op voorraad hebben (blijkbaar wil ik steeds iets aparts) is het wel zo makkelijk om het via de webshop te bestellen. Er wordt duidelijk aangegeven of, hoeveel en waar de verlangde producten zich bevinden. Ik had mijn product netjes op de volgende zeer regenachtige dag in huis.

Henk 06-09-2019

De bediening was zeer klantvriendelijk. Deze winkel kon wél leveren wat de concurrent, die ernaast zit, niet op voorraad had.

Chrit van der Sterren 06-09-2019

Goed en duidelijk geholpen.De winkel is mooi ingericht en een lekker kopje koffie gehad.

E.Simons 06-09-2019

Vriendelijk personeel die de tijd voor je neemt en je uitstekend helpt. Daarnaast ook de nodige kennis in huis heeft om je goed te kunnen adviseren. Ook de prijs van het artikel was oké.

Eric 06-09-2019

Overzichtelijke site, goede prijs (het ging in dit geval om een wasdroger), na bestelling direct een bevestiging per email en duidelijke info over de levering. De uiteindelijke levering werd op de afgesproken dag per email nogmaals bevestigd, en de machine werd keurig op tijd afgeleverd en geplaatst.

H. Solcer 06-09-2019

Kom hier al een paar jaar en prima geholpen vriendelijk personeel ,goede uitleg bij je aankoop.

Petra brugman 06-09-2019

Top winkel staan onder bewind en hebben met ze alle samen gewerkt dat wij toch weer kunnen koken geld was snel binnen bij jullie en kreeg volgende dag een belletje dat we de kook plaat op konden halen bedankt voor de medewerking

Yakup Akdeniz 06-09-2019

Als je een bestelling hebt met installatie, wordt dit altijd goed en netjes uitgevoerd.
Altijd vriendelijk en accuraat.

appie 06-09-2019

snel makkelijk en zeer goede service en de prijs is zeer gunstig het is perfect af geleverd en de uit leg was prima voor gebruik van de machine, lever tijd was ook zeer gunstig zo als af gesproken !!

Ton Meester 06-09-2019

BCC Zoeterwoude is een keurige winkel. Het personeel is uitermate vriendelijk, deskundig en behulpzaam. BCC doet zijn slogan eer aan: high service, low pricing.

Een tevreden klant 06-09-2019

Duidelijke shop, gaat makkelijk door het bestelproces, goede productinformatie

An 06-09-2019

Was eerst naar de mediamarkt gegaan voor een JBL speaker alleen was deze daar uit verkocht. Paar.meter verder op BCC binnen gelopen en daar hadden ze nog de speaker die ik wilde hebben. Alleen die was daar 20 euro duurder de verkoper uitgelegd en hij ging gelijk kijken wat hij voor me kon doen. Uit eindelijk liep ik als een tevreden klant de deur uit ik kreeg de speaker mee voor de prijs die de mediamarkt hanteerde. Top👍 bedankt ben er heel.blij mee .

Dorzada 06-09-2019

Pff waar zal ik beginnen. In augustus fornuis en koelkast besteld. Deze zouden wij 3 weken terug ontvangen. Koelkast werd netjes geleverd, alleen fornuis werkte niet. Jullie monteur vertelde dat het aan het fornuis lag. De week daarop zou er een nieuw fornuis bezorgd worden, helaas stonden de bezorgers op het factuur adres. Nieuwe afspraak gemaakt, je verwacht dat 3e keer het wel goed gaat. Een week later stonden ze weer op het verkeerde adres het aflever adres. Wij hebben denk ik engelen geduld want we hebben ze een 4e kans gegeven. Vandaag stonden ze op het juiste adres, maar vertelde de monteur dat het niet aan het fornuis lag maar aan het 2 of 3 fasen. Had de 1e monteur dit niet aan ons kunnen vertellen? Zo veel weken gewacht op niks! Nog steeds hebben wij geen fornuis is huis. Zeer zwaar teleur gesteld in jullie service BCC. Ik zal dan ook nooit meer in mijn leven twijfelen om bij jullie langs te komen, NO GO en zeker niet aanraden bij mensen.
Officiële reactie van BCC 09-09-2019

Beste heer/mevrouw Dorzada,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar verwachting is geweest en dat je niet goed geinformeerd bent waardoor het fornuis niet goed functioneerde. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Voor ons is het momenteel onbekend over welke bestelling dit gaat.

Vera Graat 06-09-2019

In eerste instantie in winkel geweest, goed geholpen en verschillende mogelijkheden laten zien. Later bestelt via webshop. Duidelijke informatie op website en snelle levering!

Sjaak van Schaijk 06-09-2019

Ik ben on-line prima geholpen met het uitzoeken van een koelkast. Tevens werd ik op de hoogte gebracht over een verlenging van de garantie met 5 jaar. De aflevering is ook prima op de gewenste tijdstip gedaan. De oude koelkast is ook door de bezorger meegenomen.
Ik geef normaal geen 10 maar met deze service die ik dit toch.

Hanny Stoots 06-09-2019

Werd erg fijn geholpen goede uitleg en ze nemen de tijd voor je zou deze winkel iedereen aan raden een 10

Charlotte Landheer 06-09-2019

ik was opzoek naar een laptop voor mijn studie. Na lang en veel websites bezocht te hebben, kwam ik uiteindelijk uit bij bcc. Ik had nog geen ervaring met deze shop maar was aangenaam verrast door de overzichtelijke site en de enorm snelle levering. Ook nog langs de winkel geweest voor extra hulp. Hele fijne winkel met vriendelijk personeel, werd binnen 10 seconden geholpen en liep 20 minuten later weer blij en goed geholpen naar buiten. Zeer tevreden met mijn laptop en heb nu alles in huis om mijn studie hopelijk goed te volbrengen!

Henry 06-09-2019

Super vriendelijke bediening, goede uitleg over apparaat en voorwaarden. Uiterst correcte monteurs die het apparaat netjes op de vooraf afgesproken tijd afleveren. Top!

Cindy Santos 06-09-2019

Great staff, quick and easy to buy and the delivery team was extremely helpful and willing to get everything sorted. Installment was prefectly done.
Thank you so much.