Deze score is berekend op basis van 14853 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

B de Graaf 06-09-2019

Tijdens het advies gesprek werd alles goed doorgenomen.
Tijden voor aflevering werden zorvuldig afgesproken en geleverd
De nalevering van het paneel voor mijn vaatwasser werd weer keurig geplaatst
Goede service

Piet 06-09-2019

de winkel is ruim en mooi verdeeld goed overzichtelijk je word er vriendelijk en volgens mij met kennis van zaken geholpen de artikelen die we besteld hebben werden op tijd bezorgd zonder schade aan de verpakking dus ook de artikelen perfect afgeleverd vandaar de 9

Anja 06-09-2019

Echt grandioze service. Netjes mail met afleverdatum en tijd via mail en mobiel.
Ze bellen vanuit de auto dat ze onderweg zijn, en geven aan dat ze over 10 min bij je zijn. Vriendelijk personeel. Doen hun werk top. Stellen zich netjes voor . Apparaat wordt netjes op plek gezet en aangesloten .
Kan niet beter!!!! Top

Raimond 06-09-2019

Direct ontvangst door verkoper die ons hielp bij de keuze uit de vele wasmachines. Op basis van onze wensen kregen we een overzienbare groep apparaten die aan onze wensen voldeden. keuze en levering was snel voorelkaar

Dhr .John Soomers 06-09-2019

ik heb goede resultaten vernomen van anderen ! De afspraken zijn keurig nagekomen . Verder de zeer vriendelijke bezorgers heb ik als heel fijn ervaren !

a.schattevoet 06-09-2019

Ruime asortiment,en de verkoopmedewerkers hebben echt verstand van de artikelen er wordt met je mee gedacht.

Sha 06-09-2019

Erg fijne shop, alles ging heel vlot en lekker makkelijk. Wasmachine is vandaag geleverd, aangesloten en de oude is ook weer mee genomen

GEWELDIG !!

Helma 05-09-2019

Al vele malen een aankoop bij BCC gedaan en altijd naar volle tevredenheid. Veel keus in diverse prijsklasses. Goede kennis en advies van personeel. Ook de communicatie is prima.

gerard 05-09-2019

we waren op zoek naar een e-book .gelukkig zijn er nog winkels zoals BCC waar je nog advies kan inwinnen voordat je wat koopt en waar je nog met een blij gezicht de winkel kan verlaten met je nieuwe aankoop

Sandra 05-09-2019

Super eenvoudig bestellen via de website, zelf weten wanneer de bestelling geleverd wordt

Judith oskamp 05-09-2019

Snelle en goede benadering van de medewerker. Veel info gekregen.
Toen bleek dat t gekozen apparaat niet op voorraad was is er uitgebreid gezocht naar een oplossing. T apparaat werd besteld bij een ander filiaal en was er de volgende dag al.
Superfijn!
Uit eerdere ervaring weten we dat bcc goed is met garantie en de prijs

Christiaan Ettema 05-09-2019

Ik kwam langs voor een laptop. Werd geholpen door een aardige man, hij gaf eerlijk advies voor een goede laptop binnen mijn budget. Ik ben van plan hem te upgraden, en kreeg een goed advies welke laptop daar bij paste. Daarnaast kreeg ik ook goed advies voor handbaarheid om mee naar school.

Verder aardige mensen en hangt een goede sfeer tussen de collega's. Dat stralen ze uit naar de klanten.

Hugo 05-09-2019

Eerlijk advies en uitstekend geholpen en gezamenlijk de juiste vriezer en koelkast gekozen. Levering goed gepland en smorgens krijg je op de leverdatum de tijd door met een ruimte van 2uur word het iets later word er gebeld ongeveer 5 minuten van te voren word er gebeld dat ze er aan komen. Perfect weet geen zaak waar het zo prettig geregeld is. Shop al jaren bij BCC zeer prettig geholpen en goede service. Weet geen minpunten.

Amy 05-09-2019

Hele fijne verkopers en goede voorlichting zeer netjes en correct geholpen.

A.Th.Gerritsen. 05-09-2019

Het geleverde ( AEG Droger) is prima, op tijd. De mannen die de droger brachten hadden best wel
meer uitleg mogen geven en op gestelde vragen goed antwoord kunnen geven. Ze hadden blijkbaar veel haast, ze waren met een paar minuten weer weg. Jammer!.

Armand Houtenhart 05-09-2019

De oordopjes werken buitengewoon goed. wel stond ik ervan de kijken dat een product dat door de brievenbus past werd verpakt in een doos waar twee boeken in passen.

PaCo 05-09-2019

Een hele goede voorlichting van deskundig personeel en een meer dan prima service.

VK 05-09-2019

Fijne webshop, heb mijn Bosch wasmachine besteld aan de hand van de informatie op de site en goede reviews. Snelle levering, wasmachine is door de bezorgers geïnstalleerd en de oude wasmachine hebben zij weer meegenomen, ideaal! Ook biedt BCC de service om andere oude apparaten mee te nemen, daar ben ik nu dus van af, erg fijn! De wasmachine heeft veel functies maar is gemakkelijk te bedienen en ook nog eens lekker stil. Mijn eerste was is gedraaid en ik ben nu al zeer tevreden!

Agnes WK 05-09-2019

Prima ontvangst in de winkel , deskundig advies, snelle en keurige aflevering. Wasmachine en droger op zolder geïnstalleerd . KEURIG en snel

Diny 05-09-2019

Koop graag in deze winkel, personeel kundig en heel vriendelijk.
Dus deze aankoop een huistelefoon weer gedaan bij BCC.

N. 05-09-2019

Speciaal voor BBC gekozen voor BCC omdat er het product de volgende dag geleverd zou worden. Helaas is dit niet goed gegaan. Alsk vooraf had geweten had een andere webshop gekozen.
Officiële reactie van BCC 06-09-2019

Beste heer/mevrouw,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar verwachting is geweest. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Zou je via Reviews@bcc.nl een mail willen sturen met het ordernummer zodat wij in contact kunnen komen?
Voor ons is het momenteel onbekend over welke bestelling dit gaat.

Reageren op deze review met het ordernummer is ook mogelijk dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.

Wij willen je graag een gepaste oplossing aanbieden. We zien je reactie tegemoet.

Jan 05-09-2019

In de winkel konden we eerst ongestoord, op ons gemak, de artikelen bekijken waarna we deskundig zijn geholpen om de juiste keuze te maken.
Helaas waren de verschillende typen van ons gekozen merk maar beperkt aanwezig.
Wel naar tevredenheid geslaagd!

A. Fransen 05-09-2019

Uitstekende site, overzichtelijk en zeer duidelijk.
Er werd keurig van te voren gemaild en gebeld wanneer en hoe laat de wasdroger bezorgd zou worden.
De prijs was ook zeer concurrerend.
Keurig personeel, vriendelijk en vooral vlot, niets aan veranderen !

Angelique 05-09-2019

We hadden een vrieskast van Proline besteld van 50 cm breed en de deur moest omkeerbaar zijn. Toen het apparaat geleverd werd bleek ie maar 47,5 cm te zijn. Daar heb ik toen direct een melding van gemaakt. Toen we gingen proberen de deur om te zetten bleek dat niet te kunnen. Ik de volgende dag naar de winkel en daar kwamen ze erachter dat het absoluut niet mogelijk was de deur om te zetten. Dat waren dus 2 onwaarheden op de website. Ik gebeld met de klantenservice en die dame bleef volhouden dat je de deur wel om kon zetten want dat stond op de website. Na veel heen en weer gekibbel kreeg ik het haar toch aan haar verstand gepeuterd dat het niet kon. Ik mocht toen zonder bijbetaling een andere vrieskast hebben dus dat was dan weer netjes. Ik was tevreden. Toen kwam die week daarop de nieuwe vrieskast en de jongeman die deze kwam brengen begon meteen dat het wel on te zetten was, toen begon het gedonder weer opnieuw. Ik was het beu en zei maar dat ie de ene moest leveren en de andere weer mee moest nemen zonder verder commentaar. Jammer dat er dan nog zo'n wijsneus mij de les komt lezen. Tevreden over de afwikkeling en zeer tevreden over hub en driekus van het filiaal uit Tilburg maar niet over de website, de dame van de klantenservice en de bezorger. Ik ga voortaan toch eerst verder kijken voordat ik weer naar BCC g om daar iets te kopen.
Officiële reactie van BCC 06-09-2019

Beste Angelique,

Voor ons is het momenteel onbekend over welke bestelling dit gaat.

Martien 05-09-2019

Snelle hulp van deskundig personeel. Correct geïnformeerd over de apparatuur welke voldoet aan mijn wensen en eisen.

W. Huis in 't Veld 05-09-2019

Van A tot Z goed geholpen. Ten eerste al door Ivano die ons goed voorlichtte en goed anticipeerde op onze wensen. Dan de afhandeling van de order. Informatie over de tijd van bezoek. Uiterst correcte mannen die kwamen inmeten en ook de aflevering en plaatsing van de inbouwkoelkast liep verliep snel, accuraat en keurig.

Joost 05-09-2019

Goede levering door BCC, duidelijk af te spreken wanneer ze komen leveren. 'S ochtends vroeg een tijdsindicatie per mail en een half uur voor de levering ook nog een telefoontje. Netjes de koelkast geplaatst en de oude + verpakkingsmateriaal mee terug genomen.

Hans den Boer 05-09-2019

Vriendelijk, praktisch en behulpzaam, maar vooral niet opdringerig. Proberen je ook niets aan te smeren, maar raden vooral aan dat te kiezen wat bij je past.

A.Stassen 05-09-2019

Zeer vriendelijke medewerker die antwoord gaf op al mijn vragen waardoor ik een goede keuze kon maken.

Henk 05-09-2019

Je wordt bij BCC altijd op een zeer nette manier geholpen. Niets opgedrongen en goede uitleg

J verwoerd 05-09-2019

Wasmachine gebracht en aangesloten een steile trap op geen probleem aardige mannen
Gelijk laten spoelen ik zou bcc aan bevelen

Hanny 05-09-2019

Goede uitleg, goed te woord gestaan. Afwegingen prijs en kwaliteit samen gemaakt, waarbij me niets werd opgedrongen.

Maria 05-09-2019

ik ben zo fijn geholpen door de verkoper.
een hele fijne uitleg .
en de service.
heel vriendelijk en geduldig .

Maurice 05-09-2019

Super eenvoudige webshop. Heel makkelijk zoeken of filters aangeven zodat je snel tot de keuze kunt komen.
Na het bestellen en betalen krijg je direct het track and trace linkje toegestuurd, zodat het duidelijk is wanneer je het artikel thuis kunt verwachten.

Christa 05-09-2019

BCC shop werkt simpel, eenvoudig je artikelen vinden en vergelijken. Zeer uitgebreide artikelinformatie. De artikelen zijn goed geprijsd en de verzending is echt super snel.
Ben heel erg blij met mijn artikel en dat het zo snel in huis is.

Wim R. 05-09-2019

Een snelle, deskundige, oplossingsgerichte advies. Tevens werd geattendeerd op outletmodellen waardoor ze meedachten met je financiele situatie. een aanrader dit bedrijf in Emmen

Denny 05-09-2019

Altijd scherpe prijzen, goed advies bij elk product en klantvriendelijke service. Ook de bezorgservice is zeer goed geregeld en alles wordt netjes geïnstalleerd.

Loe 05-09-2019

Goede vakkundig geïnformeerde medewerker, dus we kregen een goed advies.
Dat krijg op internet niet ! Dus daarom gaan we graag naar de BCC winkel.

Martin O 05-09-2019

De webshop is erg vriendelijk en overzichtelijk in gebruik.
Ik kon meerdere opties goed selecteren en overzien. Bij verschillende andere winkels vond ik de overzichtelijkheid wat minder of het aanbod minder. Bij BCC was alles goed te overzien.
Ik zocht een vaatwasser en er gold op dat moment een actie met gratis installatie. Dat scheelde zo 80 euro! Erg prettig en goed te overzien in de website.
Eerst bestelde ik de verkeerde vaatwasser, middels de klantenservice had ik heel snel een annulering geregeld en mijn geld terug.
Ik heb geen account van BCC maar dat was totaal geen beletsel.
Ook had ik deels met vvv bon betaald, ook dit was geen issue bij de terugbetaling.
Onder dezelfde actie van gratis installatie kon ik alsnog de juiste vaatwasser kopen en die is bezorgd en geïnstalleerd door kundig en vriendelijk personeel. We hadden net een nieuwe kitten in huis en die heeft zelfs nog even met de heren van BCC geknuffeld.
Al met al zeer tevreden!

Edwin 05-09-2019

Ik heb gekozen voor deze specifieke winkel omdat het ten eerste ongeveer 50 meter lopen van mijn huis is en ten tweede dat ik al goede ervaringen heb met deze winkel.

Wel een achtje maar dat is meer over de website dan de winkel zelf. In de website stond dat er voldoende voorraad was van het artikel wat ik zocht, echter in de winkel aangekomen (3 minuten later) bleek er geen enkele er te zijn.
Dit werd uiteindelijk wel opgelost dmv een reservering van het artikel bij de volgende levering.

Ik werd een paar dagen later netjes geïnformeerd met een mail dat mijn gezochte artikel geleverd was en ik het kon ophalen. Wat ook geschiedde.

Bram 05-09-2019

Ik vind het een goede winkel en ze hebben een goede service! Alles wordt op tijd bezorgd.Ik heb een Samsung wasmachine gekocht en ben er zeer blij mee! Ik had ook nog een onderstuk met lade gekocht maar ze de monteurs wisten niet dat de machine er op mocht ze hebben de ''thuisfront'' gebeld en het mocht niet omdat de machine sensoren heeft dat was gevoelig voor het apparaat als ie in werking was,heb ik weer iets geleerd,BCC DANK JE!

Gert Visser 05-09-2019

Duidelijke website. Goede uitleg en advies was droger. Verkoper was heel behulpzaam

Jan Schmidt Crans 05-09-2019

Via de live chat prima en duidelijk geholpen om een wasmachine te kopen met duidelijk advies

Marianne 05-09-2019

Ik word altijd correct en adequaat geholpen door deskundige medewerkers. Een aanrader.

Marjolijn 05-09-2019

Nou, ik was zeer tevreden, over de vlotte manier van "geholpen" worden. Ik was enige tijd niet geweest en trof n geheel andere bezetting aan, zelfs een dame....die mij dus hielp. Pico bello en voor ik het wist, zat ik met mn tablet op de fiets.

J.P. Visser 05-09-2019

Nette vlotte deskundige bediening. Overzichtelijke winkel vlak bij voldoende parkeer mogelijkheden

J.K. 05-09-2019

Op de site een aparaat gezien.
Helaas niet op voorraad in de winkel.
Personeelslid kwam met passende alternatieven. Uiteindelijk een prima aankoop gedaan binnen het budget.
Top meegedacht en geluisterd naar wat onze wensen waren.

Nico Lunenburg 05-09-2019

Ik ben prima geholpen. Geen moeite was te veel
Zelfs bereid met te helpen bij het inladen in de parkeergarage
Was gelukkig niet nodig, maar alleen al het aanbod!!!!!!

Maikel 05-09-2019

Winkel is gewoon goed, en de hulp daar ook.
Wasmachine zelf is goed.

Maar het bedrijf wat vanuit BCC de afwasmachine kwam installeren is een hele dikke onvoldoende.
Ze waren simpelweg te belazerd om dingen goed te doen. Hebben de plinten niet terug gezet, dat moesten we zelf maar doen. Bij gods gratie werd het kastpaneel terug gezet op de machine, de isolatie hebben ze niet eens gemonteerd. Die werd aan het eind toegeworpen onder het mom van: tja mocht hij teveel geluid maken kan je die er nog op leggen....
Ondanks dat de specs specifiek zijn dat de machine tot een nishoogte van 87,5 cm is, wilden deze bezorgers in eerste instantie de machine niet installeren want dan hadden we maar een XXL moeten bestellen (nishoogte bij ons 87cm....).
Moesten we zelf maar gaan zoeken naar een plank zodat ze een stuk hout hadden om em op te zetten....

An 05-09-2019

Fijne winkel, overzichtelijk.
Verkopers zijn niet opdringerig, ze laten weten dat ze er zijn maar niet voor je zelf de tijd hebt gehad te vinden wat je zoekt of on gewoon rond te kijken.
Verkopers zijn behulpzaam bij vragen over producten of als je iets niet kunt vinden.