Peter 04-09-2019

Goed advies kwamen eigenlijk voor andere laptop maar door deskundig advies en uitleg toch voor andere betere gekozen, zeer tevreden.

Inge 04-09-2019

Prima levering,, mooi op tijd, aantrekkelijk geprijsd en eenvoudig bestellen/betalen.

Gerben van Oort 04-09-2019

Laten je niet te lang zelf uitzoeken. Presenteren zich op een ongedwongen prettige benadering. Ontvingen een uitgebreide uitleg. Niet specifiek op een merk gericht maar een uitvoerige uitleg over meerdere merken. Alle voor en tegens besproken. Wat heb je werkelijk nodig. Voor ons de juiste uitleg. Dus voor een laptop naar BCC.

K 04-09-2019

aankoop van een Laptop . Er is goed uitleg gegeven over dez verschillen. Nette en goede services.

Antje 04-09-2019

Zeer vriendelijk en kundig advies. Zelfs Ryan meegelopen naar de auto in de tegen met mjjn soundwoofer.

M.Scheele 04-09-2019

Vriendelijk en correct geholpen Winkel is overzichtelijk en niet lang wachten op hulp en advies van verkoper. Stofzuiger niet op voorraad maar netjes afgeleverd via DHL.

Anja H 04-09-2019

Opeens was mn vaatwasser kapot. Niet gehinderd door enige kennis van zaken, heb ik telefonisch hulp gezocht bij de klantenservice. Ik ben fantastisch geholpen en vandaag heeft BCC in de vorm van 2 alleraardigste medewerkers de oude uitgebouwd en de nieuwe keurig ingebouwd.

Romardo 04-09-2019

Mooie winkel, vakkundig personeel. Ik werd snel geholpen en al mijn vragen, hoe simpel misschien ook, werden vriendelijk beantwoord

Hagen 04-09-2019

Voldoende keuze, goede service (brengen van wasmachine en mogelijkheid om extra garantie bij te kopen), goede prijs/kwaliteitsverhouding. Gemakkelijk zoeken op de website naar juiste product.

Jos Lenior 04-09-2019

Wat BCC voor mij bijzonder maakt is niet zozeer de productreeks: alle gangbare en gewenste producten zijn leverbaar. En tegen een goede prijs (prijsgarantie). De voornaamste reden dat ik bij voorkeur bij BCC koop is de houding van de medewerkers. Ze zijn behulpzaam en kundig zonder opdringerig te zijn.
En bij een eerdere aankoop bleek dat ze zeer oplossingsgericht zijn bij problemen.

Gewoon een goede zaak dus.

jan kees 04-09-2019

deskundig advies, vriendelijke medewerkers. volop parkeergelegenheid, goede prijs/kwaliteit verhouding

J. De Groot 04-09-2019

Fijn eerst kunnen rondkijken. Na enige tijd kwam er een verkoper om mij te helpen. Super vriendelijk en correct. Hij gaf duidelijke informatie en had kennis van het product.
De winkel heeft een fijne uitstraling.
Zeker een aanrader.

Joyce 04-09-2019

Goede service
Erg vriendelijk personeel en in no time weer buiten.
Thanks bcc oss

vincent bakker 04-09-2019

Prima service, mogelijlheid tot in termijnen betalen. Ook aflevering uitstekend en vriendelijk. Minpunt was dat de wasmachine twee weken later dan gepland pas geleverd kon worden.

JF 04-09-2019

Zeer goed en prettig geholpen met deskundig advies inzake de aanschaf van een TV voor op de slaapkamer. Geen moeite was teveel om mijn vrouw en mijzelf juist en kundig te adviseren.
Wij hebben een goed gevoel over onze aankoop en zijn zeer tevreden.

Karin 04-09-2019

De samsung oortjes van mijn zoon vertoonden een week na aankoop een defect aan 1 zijde. Bij terugkomst in de winkel werd daar niet moeilijk over gedaan. Bij het innemen en het tonen van de bon, konden we zo nieuwe oortjes uitzoeken. Hele goede service!

Van Kaam 04-09-2019

Prima service vriendelijk personeel ,heb het afgelopen jaar verschillende producten gekocht en we zijn daar heel erg tevreden over .Ook bij bezorging alles uitstekend,voor ons is BCC de winkel.

Tabitha 04-09-2019

Ik ben naar de winkel in zeist gegaan om een nieuwe senseo te kopen, er was al snel een hele aardige meid die mij te hulp kon staan! Ik beveel zeker deze winkel aan.
Ook heel erg klant vriendelijk, dat vindt je niet zo snel meer...
Daarbij heb ik heel erg veel plezier van mijn nieuwe senseo,en kan nu weer heerlijk elke ochtend genieten van een vers kopje koffie.

Trudie 04-09-2019

Wij komen al heel lang in deze winkel. Altijd vriendelijke medewerkers, vragen altijd netjes of je hulp nodig hebt zo niet laten ze je met rust en zijn niet opdringerig. Goede service, geen felle lichten of keiharde muziek gewoon rustig. Heel fijn om hen te winkelen. Zij passen de prijs aan indien de conculega goedkoper is, dit is ook fijn.

C-HUIZER 03-09-2019

Het personeel komt gelijk naar je toe of ze je kan helpen met uitleg. Goede service en begeleiding en uitleg met de verkoop.

Joshua Tijssen 03-09-2019

Goede telefonische service omtrent mijn bestelling.
Mooi op afgesproken tijd geleverd en geïnstalleerd en alle verpakkingsmaterialen meegenomen.

Prima service

Luchies 03-09-2019

Zeer vriendelijke en ter zake kundige medewerker. Alles perfect volgens de gemaakte afspraken verlopen. Levering en plaatsing in een handomdraai. Gewoon heel tevreden.

Jerina Groot Boerle 03-09-2019

Duidelijke omschrijving van het te kopen product in dit geval een vrieskast van Bosch met schade.
Levering zoals afgesproken en we werden 20 min voor aankomst ook nog gebeld. Bezorger leverde keurig af en vroegen of ze nog een oud apparaat moesten meenemen. Echt dik tevreden over het hele bestel en aflever proces.

namaste 03-09-2019

Vaak in deze winkel geweest en altijd super geholpen, helaas 1x zou ik mail krijgen over het product en was dit niet gelukt. Terugkomend in de winkel werd ik weer super geholpen

nel en leo 03-09-2019

Goed geholpen in de winkel aan de Loosduinseweg in Den-Haag. Aflevering vonden we matig. We hadden de indruk dat de jongens haast hadden.

Theo 03-09-2019

Ik vind de site echt gebruiksvriendelijk, en de levering zoals beloofd, de andere dag in huis.

Lois 03-09-2019

Superservice BCC Amsterdam West!!

Vriendelijk en deskundig personeel, die direct in oplossingen denken.
Zonder problemen een vervangend model ontvangen van de JBL Go speaker, die verminderde geluidskwaliteit liet horen. Ja, ik zou deze winkel zeker aanbevelen!

Marijke 03-09-2019

Goede website waar ik snel vond wat ik wilde bestellen. Zelf mijn afleverdag bepaald en door omstandigheden van dag veranderd zonder probleem. Aflevering was netjes en vlot.
Minpuntje: het pakje cartridges lag helemaal uit elkaar. Hopelijk zijn ze niet stuk.

Kevin 03-09-2019

Wat een puinhoop bestelling retour gestuurd geen enkele reactie.
Moet zelf na 2 maanden contact opnemen met de klantenservice wat de bedoeling is, (hebben een onderzoek gestart).
Na een tijdje verder weer navraag moeten doen of de retour kunnen verwerken.
Krijg ik een reactie terug dat de retour is komen te vervallen.
Nou dit was dan ook de laatste keer dat ik hier winkel. (Nog steeds geen oplossing).
Officiële reactie van BCC 05-09-2019

Beste Kevin,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar verwachting is geweest. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Zou je via Reviews@bcc.nl een mail willen sturen met het ordernummer zodat wij in contact kunnen komen?
Voor ons is het momenteel onbekend over welke bestelling dit gaat.

Reageren op deze review met het ordernummer is ook mogelijk dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.

Wij willen je graag een gepaste oplossing aanbieden. We zien je reactie tegemoet.

telefoon samsung S10 03-09-2019

goed geholpen, goed personeel, aardig personeel, goede service, kwaliteit, geen fratsen gewon gelijk goed

K. Schmidt 03-09-2019

Ik heb voor BBC gekozen omdat ik er ook nog vaak in de winkel kom. Deze keer heb ik via de webshop besteld en dat beviel prima, gewoon meer keuze. Het is al mij vijfde Senseo, die ik heb gekocht en ik ben nog altijd tevreden met dit product.

Petra 03-09-2019

fijne winkel , vriendelijk en deskundig personeel!! we zijn zo langzamerhand kind aan huis als er iets vervangen moet worden kiezen wij voor BCC en wat betreft de laagste prijsgarantie komen ze na wat ze beloven !! (zelf ervaren)

tvoh 03-09-2019

We zijn prettig geholpen
Service medewerker in de winkel had goede kijk op de materie waarover hij sprak en verstand van het artikel
Wat hij ons verkocht heeft.
Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam

M.Point 03-09-2019

Een professionelle vraag over Apparatuur die ook professioneel wordt beantwoord . Dat is kwaliteit die men zoekt en zorgt voor een aankoop.
Als bonus nog een korting brengt samen met het goede advies dat vertrouwen om als ondernemer zeker terug te gaan voor een volgende aankoop.

Annemarie 03-09-2019

Zeer tevreden, snelle en goede service. Bezorgers alles netjes aangesloten oude apparatuur meegenomen en duidelijke instructies gegeven

Mark 03-09-2019

Gebruiksvriendelijk, gunstig geprijsd en betrouwbaar in levering. Een betrouwbare webwinkel.

Jan Erven 03-09-2019

BCC Beneden Leeuwen, goede voorlichting van verkoper en ook goede ideetjes voor bevestiging afzuigkap
kan niet beter

Daan 03-09-2019

We hebben een wasmachine bij bcc gekocht, deze functioneerde slecht. Ze hebben een monteur langs gestuurd en toen het niet verholpen kon worden mochten we een nieuwe uitzoeken in de winkel. Deze is keurig omgeruild en hebben we er meteen maar een wasdroger bij gekocht. We komen vaker in de bcc Weston Amsterdam. We worden altijd goed geholpen. Ze nemen de tijd voor je en ze hebben verstand van zaken. Als iemand iets niet weet haalt hij/zij er meteen een collega bij. Dus geen onzinpraatjes. Wij zijn tevreden klanten

Betty Weissenberg 03-09-2019

Werd erg goed geholpen, de verkoper en de bezorgers waren top. Ik ben erg blij met mijn nieuwe wasmachine, was ook duidelijk uitgelegd hoe ik hem kan gebruiken. Als ik weer iets nodig heb ga ik weer naar BCC Megastore toe.

Henk van Trier 03-09-2019

BCC is altijd de voordeligste bij een aankoop. Het personeel dat aflevert is zeer attent, heeft tijd voor een grapje en geen moeite is hen teveel. Mijn droger naar de zolder van mijn woning en mijn oude droger naar beneden, was geen enkel probleem en werd met veel plezier gedaan.

De wasman. 03-09-2019

de levering was keurig op tijd. de bezorgers reuze vriendelijk.
zeker aan te bevelen de bcc winkel.
ook daar netjes geholpen.

Frits Dijkstra 03-09-2019

We hebben een Siemens vaatwasser gekocht bij BCC. We zijn erg tevreden over hoe we geholpen zijn in de winkel. De vaatwasser is exact op tijd bezorgd. De installatie van de vaatwasser is zeer deskundig en met grote zorg uitgevoerd. Daarnaast waren de installateurs bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

Tummers 03-09-2019

Goede informatie in de BCC-winkel en vakkundig aangesloten door eigen personeel. Alles in voorop vastgestelde tijden.

H C vd Vrande 03-09-2019

Ik ben zeer te vreden over BCC . Winkel personeel zeer vriendelijk en geven goed en duidelijk advies over de producten die ik gekocht heb. En de bezorgers die mijn aankoop kwamen lever waren zeer vriendelijk. Optijd door gegeven hoe laat ze er waren. Heel goed geregeld.

Joost Lammers 03-09-2019

Product gekocht. Bleek duurder te zijn dan op het prijskaartje stond aangegeven. Verkoper hielp mij goed door de prijs aan te passen naar wat er op het prijskaartje stond. Ook kon ik het product in de winkel testen om te kijken of het formaat goed was. Erg goed geholpen!

Jan Smallegange 03-09-2019

Bezorgtijden via mail en sms prima geregeld. Plaatsen gaf wat problemen, maar de laatste ploeg heeft het keurig achtergelaten!

WvdB 03-09-2019

Fijne en snelle service. Keurig gebeld 15 minuten voordat het apparaat geleverd werd.

Nico 03-09-2019

Vandaag een laptop gekocht bij bcc-Apeldoorn; we werden snel en vakkundig geholpen door een medewerker met verstand van zaken die ons goed kon uitleggen wat de opties waren binnen onze mogelijkheden en wensen.

Marlieke 03-09-2019

Bcc Venray,
Jullie verdienen een dikke pluim voor jullie klantenbinding, service en kennis.
Door een wijziging vanuit hoofdkantoor kregen wij een kortere slang, binnen een uur had ik contact met jullie en hebben jullie op de juiste manier ons geholpen.
Daarnaast nog een compliment aan de bezorgers die het harde werk hebben uitgevoerd voor ons. Bcc Venray blijf jullie service waar maken dan blijven wij terug komen.

Jantine 03-09-2019

Wij bestellen eigenlijk al onze huishoudelijke apparaten bij BCC. Goede service, snelle levering.