Ingrid T 04-01-2021

Snelle levering, goede vergelijking van de verschillende produkten en goede produktomschrijving, heel overzichtelijk en scherp geprijsd.

Beste Ingrid T,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website.

Iris 04-01-2021

Ik ben erg blij dat ik een laptop bij de BBC heb besteld, omdat de service erg goed was. Ik was op zoek naar een nieuwe laptop en wist precies wat voor functies ik belangrijk vond, maar doordat er zoveel keuze was wist ik niet precies wat nou de goede optie qua laptop voor mij zou zijn. Ik heb redelijk lang gechat met iemand van de BBC die naar mijn mening goed naar mij luisterde en erg eerlijk was over de laptops. De levering is ook goed geregeld door deze persoon en ik kreeg zelfs nog korting! De laptop die zaterdagmiddag werd besteld was maandag al in huis, wat een top service!

Beste Iris,

Bedankt voor jouw review over de vakkundige service van onze vriendelijke medewerker.

Annie 04-01-2021

Overzichtelijke site, zeer concurrerende prijzen, goede service, 2 apparaten mooi op plaats neergezet 2 hoog en goede uitleg van de apparaten. Vriendelijke bezorgers.

Beste Annie,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website en de service van onze vriendelijke bezorgers.

Hans Galama 04-01-2021

Kei goed. Overzichtelijk, duidelijk en bij de tijd. Ons koffiezetapparaat was nieuw en stond nog nergens anders op de side als bij die van BCC.

Beste Hans Galama,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop en geniet van de koffie!

Masha Vendel-Castricum 04-01-2021

Wij zijn super geholpen door bcc.
onze oude wasmachine ging door bliksem inslag stuk, heb gespot met BCC en we kwamen tot de conclusie dat het helaas was afgelopen met de wasmachine.
In de app heeft een collega van de BCC ons wat tips gegeven welke wasmachine het beste bij ons past.
Zaterdag besteld en maandag ochtend geleverd. Oude netjes mee genomen en nieuwe geinstaleerd. De 1ste was zit er al weer in.

Beste Masha Vendel-Castricum,

Bedankt voor jouw review over onze klantgerichte service.

Bob 04-01-2021

Heb een chat geopend ivm lagere prijs in andere winkel. Hebben ondanks dat de laagste prijsgarantie niet meer geldt, toch de prijs aangepast en ondanks de corona had ik de bluray-speler de volgende dag al in huis.

Beste Bob,

Bedankt voor jouw review over onze service en de snelle levering.

BCC 04-01-2021

Ik heb online besteld, en alles is prima geregeld. Be bezorging, het monteren en aansluiten zijn snel geregeld.

Beste,

Bedankt voor jouw review.

Tonnie 04-01-2021

Gewoon perfect. Ondanks de drukke werkzaamheden van DHL werd mijn pakketje op tijd bezorgd.

Beste Tonnie,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Liza 04-01-2021

Via de webshop was de vaatwasser die wij zochten het goedkoopst en was de installatie gratis. Op zondag besteld en maandagochtend staat hij al te draaien.

De monteurs waren erg vriendelijk en professioneel. Zij zagen dat de keuken mogelijk niet goed gemonteerd was en hebben aangegeven wat er eventueel gerepareerd zou moeten worden door de keukenboer.

Al met al een hele fijne ervaring met BCC.

Beste Liza,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke installateurs.

Hans 03-01-2021

Duidelijke communicatie, snelle service! Binnen 1 dagnamen mijn online-bestelling kon ik het product ophalen in de winkel. Aardig personeel.

Beste Hans,

Bedankt voor jouw review over onze snelle afhaalservice.

Anneke 03-01-2021

Makkelijk zoeken naar product, duidelijke reviews en makkelijk bestelproces.
Vrij snel bericht dat ik mijn bestelling kon ophalen in de winkel.
Gewoon top

Beste Anneke,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze duidelijke webshop.

Stefan 03-01-2021

Ze hebben keurig geleverd, netjes op tijd, een kwartier voor levering wordt je gebeld dat ze onderweg zijn. Dag ervoor krijg je sms je met verwachte bezorging voor volgende dag

Beste Stefan,

Rosytha 03-01-2021

Prima geholpen in de winkel. Medewerker met voldoende verstand van het product. Fijn dat de factuur zowel geprint als gemaild wordt.

Beste Rosytha,

Bedankt voor jouw review over de service van onze deskundige medewerker.

Manita Heijkoop 03-01-2021

Telefonisch 2 huistelefoons besteld,via de email betaald. En uurtje erna opgehaald in de winkel. Top geholpen door een aardife medewerker in deze rare lockdown.

Ouwerkerk 03-01-2021

Snelle levering en tevreden over het aangeschafte product.
Wij zulllen hier de volgende keer weer bestellen.

WillemB 03-01-2021

Duidelijke omschrijving en reviews over product.
Goede prijs en bij afhalen snel contact over aflevering.

Beste WillemB,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

Marisse 03-01-2021

Goede service en goede levering. Het was even zoeken naar een bedrijf dat voor kerst nog kon leveren en de BCC was de enige die het nog met de garantie deed van vandaag besteld, morgen in huis. Echt top!

Beste Marisse,

Mearl 03-01-2021

Ik was al een poosje op zoek naar een nieuwe Smart TV van Samsung. Op veel sites kwam ik uit op “grijze markt” TV’s die eigenlijk bedoeld zijn voor Oost-Europese landen. Weliswaar een stuk goedkoper, maar ik las dat je daar op lange termijn gedoe mee kunt krijgen bij het updaten van je TV. Een valstrik waar veel consumenten onwetend intrappen. Ik had zelf geluk dat iemand me hierop attendeerde na een slechte ervaring via een andere webshop. Daarom heb ik uiteindelijk besteld bij BCC: betrouwbaar, met goede service en producten van kwaliteit. Zulke waarden mag je verwachten van zo’n mediagigant als BCC en dat blijkt ook zeker te kloppen. Naar de winkel gaan was i.v.m. sluiting door Corona helaas niet mogelijk. Maar ik kon wel wat hulp gebruiken bij m’n keuze. Een productspecialist heeft me uiteindelijk telefonisch geholpen aan het juiste Samsung model voor mij (Samsung UE43TU7090). En ze zorgde er ook nog voor dat de VVV-bonnen die ik voor kerst kreeg verrekend werden. Echt top! Een paar dagen later stonden de bezorgers al voor de deur. Ik kreeg de avond ervoor netjes een sms’je met de bezorgtijd en werd 10 minuten voor aankomst gebeld.

Inmiddels heb ik de TV al een paar dagen in huis. Ik kan aan het serienummer zien dat het een TV voor de Nederlandse markt is. Daar hield BCC zich netjes aan haar woord. Dat was de paar extra euro’s voor mij absoluut waard. Installatie was mega simpel. En het beeld is zo veel scherper dan ik gewend was! Ik kon ook eenvoudig de soundbar die ik al had en de mediabox van Ziggo koppelen.

Bedankt voor de goede ervaring BCC!

Beste Mearl,

Bedankt voor jouw review over onze telefonische service. Veel plezier met de TV!

Rover 03-01-2021

Overzichtelijke site met duidelijke, eenduidige productinformatie. Bestelling was snel gedaan, evenals de levering. Zeer tevreden

Beste Rover,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak van onze overzichtelijke website.

harrie 03-01-2021

wilde een beveiligingscamera bestellen/kopen maar deze was niet op voorraad de medewerker van bcc hoogeveen heeft direct gezorgd dat deze mee kwam vanuit een andere vestiging en kon hem dezelfde middag al afhalen top geregeld

Beste harrie,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hoogeveen.

c.de kort 03-01-2021

ruime keuze, goed en overzichtelijk, blij met de aankoop! Zal zeker ook de volgende keer terugkomen en uitzoeken.

Beste, c.de kort

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

Peter 03-01-2021

Artikel lag meteen klaar bij het ophaalpunt van de winkel. Vriendelijke service. Goed bereikbaar

Beste Peter,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke service.

Sander van O 03-01-2021

In Barendrecht een Sony dual sens Controller afgehaald.
Bij het afhaal loket een goed en duidelijk advies gehad omtrent garanties van de firma Sony.

De hulpvaardige medewerkers van de BCC . Zijn ondanks de lockdown positief en hulpvaardige.

Beste Sander van O,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en hulpvaardige medewerkers.

Frenk 03-01-2021

Het bestelde produkt zoals altijd snel en netjes verpakt thuis bezorgt , tegen voordelige prijs en het werk perfect .

Beste Frenk,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

René 03-01-2021

Shop verwees me snel naar het gezochte item en bood daarbij gerelateerde alternatieven aan waaruit we uiteindelijk hebben gekozen.

Beste René,

Bedankt voor jouw review over onze webshop.

Vorstenbosch 03-01-2021

Normaal kopen we onze witgoed apparatuur bij media markt en/of cool blue echter bijna alle drogers waren uitverkocht. Ook bij BCC waren veel drogers uitverkocht maar uiteindelijk na online vergelijken, reviews en gebruikershandleiding te hebben lezen zijn we op de Zanussi ZDH8473NW uitgekomen.
Levering na 2 dagen. Plaatsing op 2e etage (19,95) en oude droger is gratis meegenomen. Echter beschadiging van deurpost. Afhandeling met BCC Customer Care is nog lopende.

Beste Vorstenbosch,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Ronald 03-01-2021

Goede duidelijke shop. Netjes op tijd geleverd. Werden netjes 15 minuten van te voren gebeld dat ze er bijna waren. Bij aankomst werd eerst netjes gevraagd waar het moest staan. Dus al met al goede service.

Beste Ronald,

TNTon 03-01-2021

Het personeel bij BCC is altijd klantvriendelijk waardoor ik daar graag winkel en de website vind ik overzichtelijk waardoor ik makkelijk en snel kan vinden wat ik zoek. Alleen bij het bestellen was voor mij niet duidelijk dat er werd bedoeld dat het product 1 uur na de bestelling op te halen was. Ik dacht dat het door de pandemie pas vanaf 13:00 uur op te halen was. Bij het ophalen van de bestelling bleek 1 product te ontbreken dus had een medewerker het ontbrekende product zonder problemen meegegeven nadat ik dit had ontdekt.

Beste TNTon,

Bedankt voor jouw review over onze service. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel!

Gaby 02-01-2021

Super service, je wordt op tijd geïnformeerd wanneer je pakket op de plaats van bestemming is.
En ook dat er een dagje vertraging in zit vanwege drukte. Dat maakt helemaal niks uit. Pakket is goed aangekomen.

Beste Gaby,

Bedankt voor jouw review over onze service.

HUM 02-01-2021

Prima geholpen. Niets op aan te merken. Keurig geregeld tijdens deze dagen.

Beste HUM,

Bedankt voor jouw review.

Marjolein 02-01-2021

Ons koffieapparaat begaf het vanmorgen ,via de site een nieuwe besteld en kreeg direct een mail dat ie al opgehaald kon worden.
Levering aan de deur van BCC filiaal en het oude apparaat kon ik ook daar inleveren.
In deze tijd toch wel handig om zo toch snel weer een nieuw apparaat in huis te hebben.

Beste Marjolein,

Bedankt voor jouw review over onze snelle afhaalservice. Geniet van de koffie ☕!

EEUWE 02-01-2021

Bij BCC heb ik een stoomcleaner gekocht.De site is overzichtelijk, goede omschrijving.
Het product voldoen helemaal aan de verwachting, zoals ook werd omschreven.
Ik ben dan ook erg blij met mijn aankoop.

Beste EEUWE,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website. Veel plezier met de aankoop!

M. de Zeeuw 02-01-2021

Aangezien ze gesloten waren vanwege de lock down had ik mijn artikel via internet besteld. Direct daarna kreeg ik al een mail dat ik het artikel diezelfde middag nog kon halen in de winkel bij mij in de buurt. Ik heb al eerder bij de bcc spullen gekocht en de mensen zijn in de winkel waar ik ga heel aardig en behulpzaam en de service vind ik erg goed.

Beste M. de Zeeuw,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke medewerkers.

Willlem 02-01-2021

Het is een prima product, duidelijke website, snelle levering en werkt goed.

Beste Willem,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en de snelle levering.

Klaas 02-01-2021

Tv besteld vandaag even gebeld dat hij op voorraad was en binnen een half uur kon ik het ophalen.
Super geregeld en snel

Beste Klaas,

Bedankt voor jouw review over onze snelle afhaalservice. Veel plezier met de TV!

Peter 02-01-2021

Liefst koop ik in de winkel van bcc ivm het advies maar nu ze dicht zijn is dat geen optie.
Daarom nu in de overzichtelijke webshop een keuze gemaakt en besteld.
Nog even met de klantenservice geappt ivm een invulfout van mij tijdens de bestelling.
Hier werd zeer snel op gereageerd en mijn fout werd rechtgezet.
Zelfs in deze drukke tijd werd mijn bestelling de volgende dag geleverd.
Gewoon top wat ik ook van bcc gewent ben.

Beste Peter,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke webshop en de snelle levering.

Wouter Eikenhout 02-01-2021

Duidelijke online bestelling. Keurige mail voorafgaand aan de bezorging, 5 min voor levering tel contact en vriendelijke bezorgers.

Beste Wouter Eikenhout,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke bezorgers.

RJ 02-01-2021

Gekozen voor BCC vanwege leverbaarheid product. Levering was snel, netjes verpakt.

Beste RJ,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. Veel plezier met de aankoop!

Remco 02-01-2021

Prima service, er werd netjes optijd gebeld (half uur van te voren). De koelkast werd netjes afgeleverd op de 3e verdieping en de bezorger was erg vriendelijk. Top Service!

Beste Remco,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke bezorger.

T kok 02-01-2021

Snelle bestelling snelle levering de wasmachine en drogeraansluiting zit op de 2de verdieping bij ons netjes aangesloten en proefgedraait.

Beste T kok,

Hansbalfoort 02-01-2021

Bcc, de enige vandaag waar ik de headset voor mijn kleinzoon kon ophalen via een eigen DHL punt. Geweldig

Beste Hansbalfoort,

Bedankt voor jouw review over onze afhaalservice.

Mieke 02-01-2021

Vriendelijk personeel die ook nog mee denken, groot assortiment met mooie artikelen.
Al veel gekocht hier, de locatie is goed bereikbaar en voldoende parkeerplaatsen.

Beste Mieke,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en vriendelijke medewerkers.

Antoinette 02-01-2021

Duidelijke website doordat we door de lockdown niet fysiek naar de winkel konden.
We konden aanbiedingen vergelijken en een goede keuze maken.
We hebben gekozen voor de extra garantie en de uitpakservice.
We kregen netjes een sms een dag van te voren met het tijdstip en de ochtend van levering een berichtje dat ze wat later zouden zijn. Mooi binnen de eerste gestelde tijd geleverd, uitgepakt en aangesloten.
Nette en aardige bezorgers.
Gewoon top!

Beste Antoinette,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en de service van onze bezorgers.

Ine 02-01-2021

Snel nieuwe printer nodig omdat het oude beestje het na 15 jaar begeven had. Door de lock-down online besteld bij BCC Breda. Ik kon de nieuwe printer binnen een half uur ophalen, nog net voor sluitingstijd op zaterdag.
Super service dus!

Beste Ine,

Bedankt voor jouw review over onze snelle (afhaal)service.

Dennis 02-01-2021

Vandaag mijn nieuwe wasmachine ontvangen. Deze hebben ze vakkundig op mijn zolder geplaatst en mij n oude wasmachine weer netjes meegenomen. Ben er erg tevreden mee.

Beste Dennis,

Arthur 02-01-2021

Goed telefonisch advies gehad over een LG smart tv. Deze heb ik meteen aangeschaft. Ik had een hoger punt gegeven als ze nog iets met de prijs hadden gedaan aangezien het om een showmodel ging die 6 weken als demo is gebruikt. Voorraad was er niet.

Geen ruimte voor compensatie in welke vorm dan ook. Minpuntje dus.

Desalniettemin, tevreden met service en produkt.

Beste Arthur,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Marion 02-01-2021

Met bestellen erg netjes geholpen door linda van de chat.
Ze heeft al mijn vragen beantwoord.
Bezorging en plaatsing soepel .
De heren waren erg vriendelijk en behulpzaam.

Beste Marion,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke services.

Michel 02-01-2021

Gisteren besteld via de site en kon hem vandaag ophalen in een BCC filiaal. Snelle service.

Beste Michel,

Bedankt voor jouw review over onze snelle afhaalservice.

Robert 02-01-2021

Hele goed service en de monteurs sluiten de machine aan en nemen de oude mee

Beste Robert,

Erik 02-01-2021

Ik heb de televisie telefonisch besteld en via een link in de mail betaald. Afhalen in de vestiging ging prima.

Beste Erik,

Bedankt voor jouw review over onze telefonisch service. Veel plezier met de TV!