Angelique 05-09-2019

We hadden een vrieskast van Proline besteld van 50 cm breed en de deur moest omkeerbaar zijn. Toen het apparaat geleverd werd bleek ie maar 47,5 cm te zijn. Daar heb ik toen direct een melding van gemaakt. Toen we gingen proberen de deur om te zetten bleek dat niet te kunnen. Ik de volgende dag naar de winkel en daar kwamen ze erachter dat het absoluut niet mogelijk was de deur om te zetten. Dat waren dus 2 onwaarheden op de website. Ik gebeld met de klantenservice en die dame bleef volhouden dat je de deur wel om kon zetten want dat stond op de website. Na veel heen en weer gekibbel kreeg ik het haar toch aan haar verstand gepeuterd dat het niet kon. Ik mocht toen zonder bijbetaling een andere vrieskast hebben dus dat was dan weer netjes. Ik was tevreden. Toen kwam die week daarop de nieuwe vrieskast en de jongeman die deze kwam brengen begon meteen dat het wel on te zetten was, toen begon het gedonder weer opnieuw. Ik was het beu en zei maar dat ie de ene moest leveren en de andere weer mee moest nemen zonder verder commentaar. Jammer dat er dan nog zo'n wijsneus mij de les komt lezen. Tevreden over de afwikkeling en zeer tevreden over hub en driekus van het filiaal uit Tilburg maar niet over de website, de dame van de klantenservice en de bezorger. Ik ga voortaan toch eerst verder kijken voordat ik weer naar BCC g om daar iets te kopen.
Officiële reactie van BCC 06-09-2019

Beste Angelique,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar verwachting is geweest. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Zou je via Reviews@bcc.nl een mail willen sturen met het ordernummer zodat wij in contact kunnen komen?
Voor ons is het momenteel onbekend over welke bestelling dit gaat.

Reageren op deze review met het ordernummer is ook mogelijk dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.

Wij willen je graag een gepaste oplossing aanbieden. We zien je reactie tegemoet.

Martien 05-09-2019

Snelle hulp van deskundig personeel. Correct geïnformeerd over de apparatuur welke voldoet aan mijn wensen en eisen.

W. Huis in 't Veld 05-09-2019

Van A tot Z goed geholpen. Ten eerste al door Ivano die ons goed voorlichtte en goed anticipeerde op onze wensen. Dan de afhandeling van de order. Informatie over de tijd van bezoek. Uiterst correcte mannen die kwamen inmeten en ook de aflevering en plaatsing van de inbouwkoelkast liep verliep snel, accuraat en keurig.

Joost 05-09-2019

Goede levering door BCC, duidelijk af te spreken wanneer ze komen leveren. 'S ochtends vroeg een tijdsindicatie per mail en een half uur voor de levering ook nog een telefoontje. Netjes de koelkast geplaatst en de oude + verpakkingsmateriaal mee terug genomen.

Hans den Boer 05-09-2019

Vriendelijk, praktisch en behulpzaam, maar vooral niet opdringerig. Proberen je ook niets aan te smeren, maar raden vooral aan dat te kiezen wat bij je past.

A.Stassen 05-09-2019

Zeer vriendelijke medewerker die antwoord gaf op al mijn vragen waardoor ik een goede keuze kon maken.

Henk 05-09-2019

Je wordt bij BCC altijd op een zeer nette manier geholpen. Niets opgedrongen en goede uitleg

J verwoerd 05-09-2019

Wasmachine gebracht en aangesloten een steile trap op geen probleem aardige mannen
Gelijk laten spoelen ik zou bcc aan bevelen

Hanny 05-09-2019

Goede uitleg, goed te woord gestaan. Afwegingen prijs en kwaliteit samen gemaakt, waarbij me niets werd opgedrongen.

Maria 05-09-2019

ik ben zo fijn geholpen door de verkoper.
een hele fijne uitleg .
en de service.
heel vriendelijk en geduldig .

Maurice 05-09-2019

Super eenvoudige webshop. Heel makkelijk zoeken of filters aangeven zodat je snel tot de keuze kunt komen.
Na het bestellen en betalen krijg je direct het track and trace linkje toegestuurd, zodat het duidelijk is wanneer je het artikel thuis kunt verwachten.

Christa 05-09-2019

BCC shop werkt simpel, eenvoudig je artikelen vinden en vergelijken. Zeer uitgebreide artikelinformatie. De artikelen zijn goed geprijsd en de verzending is echt super snel.
Ben heel erg blij met mijn artikel en dat het zo snel in huis is.

Wim R. 05-09-2019

Een snelle, deskundige, oplossingsgerichte advies. Tevens werd geattendeerd op outletmodellen waardoor ze meedachten met je financiele situatie. een aanrader dit bedrijf in Emmen

Denny 05-09-2019

Altijd scherpe prijzen, goed advies bij elk product en klantvriendelijke service. Ook de bezorgservice is zeer goed geregeld en alles wordt netjes geïnstalleerd.

Loe 05-09-2019

Goede vakkundig geïnformeerde medewerker, dus we kregen een goed advies.
Dat krijg op internet niet ! Dus daarom gaan we graag naar de BCC winkel.

Martin O 05-09-2019

De webshop is erg vriendelijk en overzichtelijk in gebruik.
Ik kon meerdere opties goed selecteren en overzien. Bij verschillende andere winkels vond ik de overzichtelijkheid wat minder of het aanbod minder. Bij BCC was alles goed te overzien.
Ik zocht een vaatwasser en er gold op dat moment een actie met gratis installatie. Dat scheelde zo 80 euro! Erg prettig en goed te overzien in de website.
Eerst bestelde ik de verkeerde vaatwasser, middels de klantenservice had ik heel snel een annulering geregeld en mijn geld terug.
Ik heb geen account van BCC maar dat was totaal geen beletsel.
Ook had ik deels met vvv bon betaald, ook dit was geen issue bij de terugbetaling.
Onder dezelfde actie van gratis installatie kon ik alsnog de juiste vaatwasser kopen en die is bezorgd en geïnstalleerd door kundig en vriendelijk personeel. We hadden net een nieuwe kitten in huis en die heeft zelfs nog even met de heren van BCC geknuffeld.
Al met al zeer tevreden!

Edwin 05-09-2019

Ik heb gekozen voor deze specifieke winkel omdat het ten eerste ongeveer 50 meter lopen van mijn huis is en ten tweede dat ik al goede ervaringen heb met deze winkel.

Wel een achtje maar dat is meer over de website dan de winkel zelf. In de website stond dat er voldoende voorraad was van het artikel wat ik zocht, echter in de winkel aangekomen (3 minuten later) bleek er geen enkele er te zijn.
Dit werd uiteindelijk wel opgelost dmv een reservering van het artikel bij de volgende levering.

Ik werd een paar dagen later netjes geïnformeerd met een mail dat mijn gezochte artikel geleverd was en ik het kon ophalen. Wat ook geschiedde.

Bram 05-09-2019

Ik vind het een goede winkel en ze hebben een goede service! Alles wordt op tijd bezorgd.Ik heb een Samsung wasmachine gekocht en ben er zeer blij mee! Ik had ook nog een onderstuk met lade gekocht maar ze de monteurs wisten niet dat de machine er op mocht ze hebben de ''thuisfront'' gebeld en het mocht niet omdat de machine sensoren heeft dat was gevoelig voor het apparaat als ie in werking was,heb ik weer iets geleerd,BCC DANK JE!

Gert Visser 05-09-2019

Duidelijke website. Goede uitleg en advies was droger. Verkoper was heel behulpzaam

Jan Schmidt Crans 05-09-2019

Via de live chat prima en duidelijk geholpen om een wasmachine te kopen met duidelijk advies

Marianne 05-09-2019

Ik word altijd correct en adequaat geholpen door deskundige medewerkers. Een aanrader.

Marjolijn 05-09-2019

Nou, ik was zeer tevreden, over de vlotte manier van "geholpen" worden. Ik was enige tijd niet geweest en trof n geheel andere bezetting aan, zelfs een dame....die mij dus hielp. Pico bello en voor ik het wist, zat ik met mn tablet op de fiets.

J.P. Visser 05-09-2019

Nette vlotte deskundige bediening. Overzichtelijke winkel vlak bij voldoende parkeer mogelijkheden

J.K. 05-09-2019

Op de site een aparaat gezien.
Helaas niet op voorraad in de winkel.
Personeelslid kwam met passende alternatieven. Uiteindelijk een prima aankoop gedaan binnen het budget.
Top meegedacht en geluisterd naar wat onze wensen waren.

Nico Lunenburg 05-09-2019

Ik ben prima geholpen. Geen moeite was te veel
Zelfs bereid met te helpen bij het inladen in de parkeergarage
Was gelukkig niet nodig, maar alleen al het aanbod!!!!!!

Maikel 05-09-2019

Winkel is gewoon goed, en de hulp daar ook.
Wasmachine zelf is goed.

Maar het bedrijf wat vanuit BCC de afwasmachine kwam installeren is een hele dikke onvoldoende.
Ze waren simpelweg te belazerd om dingen goed te doen. Hebben de plinten niet terug gezet, dat moesten we zelf maar doen. Bij gods gratie werd het kastpaneel terug gezet op de machine, de isolatie hebben ze niet eens gemonteerd. Die werd aan het eind toegeworpen onder het mom van: tja mocht hij teveel geluid maken kan je die er nog op leggen....
Ondanks dat de specs specifiek zijn dat de machine tot een nishoogte van 87,5 cm is, wilden deze bezorgers in eerste instantie de machine niet installeren want dan hadden we maar een XXL moeten bestellen (nishoogte bij ons 87cm....).
Moesten we zelf maar gaan zoeken naar een plank zodat ze een stuk hout hadden om em op te zetten....

An 05-09-2019

Fijne winkel, overzichtelijk.
Verkopers zijn niet opdringerig, ze laten weten dat ze er zijn maar niet voor je zelf de tijd hebt gehad te vinden wat je zoekt of on gewoon rond te kijken.
Verkopers zijn behulpzaam bij vragen over producten of als je iets niet kunt vinden.

Renee Koek 05-09-2019

De shop was dichtbij en had de muis die we nodig hadden voor mijn kleinzoon van zeven. We hadden eerst gegoogled. De verkoper kwam ons helpen. Hij nam echt de tijd en hielp mijn kleinzoon met maken van de beste keuze. Mijn kleinzoon vindt kiezen heel moeilijk en daar was alle begrip voor. Mijn jongste kleinzoon van bijna vier trok ook de aandacht van de verkoper. Maar de verkoper hield zich goed staande. Als alle verkopers zo geduldig waren, zou het een stuk prettiger winkelen zijn. We zijn blij met onze aankopen, ook nog een muismat, de winkel weer uitgegaan. BCC Emmaplein, Zeist, zal ik zeker aanbevelen bij andere mensen.

Annie 05-09-2019

Fijne winkel en goei personeel goeie uitleg. En . demensen die t komen brengen en monteren doen t ook goed

Peter Opheij 04-09-2019

Goed en vriendelijk geholpen in de Winkel. Goede afspraken.
Levering duurde wat langer dan we gehoopt hadden maar dat was vooraf al aangegeven.
De aflevering ging vlekkeloos. Nieuwe koelkast geplaatst, deur nog ff omgezet, en oude koelkast meegenomen. Aardige mensen die het kwamen afleveren. Geen haastwerk.
Dikke voldoende.

Yessica 04-09-2019

Voelt persoonlijk zonder opdringerigheid. Geven duidelijke antwoorden op de vragen en advies. Meedenkend. Prettig.
Wat beter zou kunnen is serieuzere korting bij grote aankopen (€2.000!).

Frans 04-09-2019

2x in korte tijd in de BBC winkel Helmond geweest. Beide keren kwam waren de verkopers vriendelijk en kwamen ze netjes even vragen of ze me ergens mee konden helpen. Per afdeling staan er ook mensen met kennis merk je. Eerste bezoek voor een wasmachine waar ik zeer net ben geholpen en het tweede bezoek voor een laptop waarbij ik ook netjes en goed ben geholpen.

Jacobs 04-09-2019

Goede deskundige adviezen en snelle levering.
Ook na de aanschaf nog geholpen met advies voor de installatie.

burnie 04-09-2019

Ik heb voor deze shop gekozen, omdat het product (online) me aansprak qua kwaliteit/prijs verhouding. In deze winkel stond het showmodel en heb het product gekocht. Een medewerker heeft nog het een en ander toegelicht. Ben zeer tevreden met het product. Ook nog 2 jr extra garantie (tegen betaling uiteraard) hetgeen een fijne bijkomstigheid is.

G 04-09-2019

Vriendelijke en goede service van Bcc Eindhoven. Levering en inbouwservice is keurig verlopen. Voor deze vestiging een 10!
De algemene klantenservice van Bcc is echter bijzonder slecht bereikbaar. Geen of laat (dagen) reactie op social media, chats die vastlopen, telefonisch extreem lange wachttijden...doet geen recht aan de fysiek winkels die uiteindelijk het werk doen.

Gabriele van der Linden 04-09-2019

De shop in Noord is prima, aardig en behulpzaam personeel. De levering was ook in orde. Wat erg jammer was is dat na de levering bleek dat er diverse krassen op het fornuis zaten en dat ook de oven niet goed was die had een irritante piep. Daarom kon ik hem omruilen, de volgende bleek helemaal kapot te zijn, dus nog steeds geen fornuis. De klantenservice is bijna onbereikbaar en dat is echt een ramp. Je zit 45 minuten in de wacht met een hoogst irritant muziekje. Een van de medewerkers was zo lomp om gewoon de telefoon op te gooien toen ik hem vertelde dat ik de klantenservice niet zo prettig bereikbaar vond. Er zitten natuurlijk ook hele aardige mensen die heel behulpzaam zijn. Maar de bereikbaarheid van BCC vind ik heel erg slecht. En nu heb ik dus na twee weken nog steeds geen kooktoestel, en heb ik het maar opgegeven. Heel jammer. Ze zouden bij BCC wel een Lean aanpak kunnen gebruiken.

Carola leidelmeyer 04-09-2019

Prima winkel. Overzichtelijke informatieve site, iets te weinig reviews voor sommige producten verder heel duidelijk. Live chatfunctie werkt prima voor eventuele vragen. Levering systeem werkt perfect alleen jammer dat niet eerder een dagdeel indicatie gegeven kan worden. Levering zelf ook super correct uitgevoerd. Goede service!

D. 04-09-2019

Een van de belangrijkste redenen dat ik altijd voor BCC kies, is de rust, orde en netheid van de winkel. Winkel is ruim en overzichtelijk. Dit in tegen stelling tot de concurrent. Personeel is deskundig en vriendelijk.

Theo 04-09-2019

lekker persoonlijk vriendelijk personeel, probeert je verder te helpen zonder opdringerige verkoop

John Gordijn 04-09-2019

Onze oude tv gaf de geest, maar viel nog wel onder garantie. Dankzij die garantie mochten we vandaag voor het aankoopbedrag een nieuwe tv uitzoeken. De verkoopster gaf er zelf (zonder vragen) 5 extra jaar garantie bij en zorgde ervoor dat de bon een aankoop bon werd waardoor we gebruik kunnen maken van de actie bij Samsung. Fantastisch!

Vrouw uit Delft 04-09-2019

BCC had cartridges op voorraad die ik nergens anders meer kon vinden. Bestelling correct verwerkt en afgeleverd. Snel en makkelijk. Geen gedoe met inloggen of account aanmaken en geen verzendkosten.

Ed 04-09-2019

Wij worden bij BCC Alkmaar altijd goed geholpen en de prijzen zijn ook prima.

karin scholtens 04-09-2019

erg fijn geholpen, advies en raad was deskundig. wij hebben diverse malen bij BCC artikelen gekocht, ijskast, wasmachine, telefoon, laptop en nu een telefoon voor mijn schoonzus in verzorgingshuis. wij blijven terugkomen. erg fijne winkel en personeel!!

Husnidin 04-09-2019

gekocht bij BCC Veenendaal super geholpen ik wilde eerste een HP maar door advies van verkoper heb ik dit apparaat gekozen toppers!!!!!!!
het is een geweldige product sneller en fijner dan andere printers die ik afgelopen half jaar heb gebruikt daarom krijg het van mij 10+

Antoinette van Bree 04-09-2019

Vanmorgen 2 sept. naar BCC winkel in Helmond geweest. Aanvankelijk voor een verlenging van een kabel. Hiervoor ben ik vriendelijk geholpen en hebben ze me uitgelegd waarom die niet leverbaar is. Ik gaf aan graag nog wat rond te kijken. Hierin lieten de medewerkers mij vrij, maar bij de vraag om hulp stonden ze direct klaar. Een goed en uitgebreid advies werd gegeven en andere mogelijkheden, ondanks dat ze goedkoper waren, werden aan ons getoond. Het heeft geresulteerd in een aankoop. Online zou ik deze informatie met mogelijk- en onmogelijheden niet hebben kunnen krijgen. Vriendelijk en deskundig ben ik geholpen. Een aanrader.

M.pruppers 04-09-2019

Duidelijk overzicht in de winkel. Goede uitleg door vriendelijk personeel over de producten. Kwaliteit product is prima. Winkel goed bereikbaar. Geen parkeerkosten.

Gerardo 04-09-2019

Onze Siemens vaaatwasser van 4 jaar oud gaf een storingsmelding die wij met een reset niet konden verhelpen. We hebben dit per e-mail gemeld aan de klantenservice van BCC. Zij hebben een afspraak gemaakt met de service monteur van Siemens en medegeeeld dat als het een reparatie zou zijn die niet het gevolg was van normale slijtage zij uit coulance wilden overwegen achteraf de kosten te vergoeden. Er werd een kabelbreuk tussen de modules geconstateerd en Siemens heeft dit verholpen en aan ons €99.= in rekening gebracht. Wij hebben de reparatie nota betaaald en bij BCC ingediendd. Zij hebben die vervolgens binnen een week aan ons terugbetaald. Super goed geregeld.

Frank 04-09-2019

Goed bereikbaar; gratis parkeren. Laagste prijsgarantie. Verder goed geholpen.

v.charpentier 04-09-2019

De shop is echt super!!.
Ik had meerderr shops bezogt maar deze had toch de beste keus en prijs!!.
Had zo gevonden wat ik wou hebben!!.
De klanteservise is ook zeer vriendelijk en atent!!.
En ze sturen je een duidelijke mail van uw aankoop!!.
Ze nemen ook contact op met u over uw bestelling kwa levertijd of uitlooptijd van uw bestelling of bestellingen.
Alles is nestjes af geleverd en we kunnen weer wassen met de Samsung AddWash wasmachine WW70K5400WW/EN
En raad deze winkel zeker aan voor anderre kopers!!
mvg v.charpentier

Stacey 04-09-2019

Snelle service. Alles naar afspraak. Voordat ik het via de site had besteld was ik naar de winkel gegaan om hem daar te kopen, omdat ik online de aanbieding zag. Eenmaal in de winkel was die daar niet verkrijgbaar. Het zou fijn zijn om dan op de site aan te geven dat het product alleen online te verkrijgen is. Maar goed, ik heb hem nu. Dus blij.