Theo 08-09-2019

Alles goed. Begint bij de website. Duidelijke info en geen verzendkosten. Snel geleverd binnen een dag. Ook goed verpakt. En de prijs was prima. Ik kom nog eens terug!

Patricia 08-09-2019

Im de winkel zijn wij prettig te woord gestaan, veel informatie verkregen. Zodoende hebben wij een keuze kunnen maken gericht op welke wasmachine wij zouden gaan aanschaffen.
Uiteindelijk de wasmachine via internet gekocht.
Service voor thuisleveren en monteren is goed bevallen. Aardige jongens en gaven ook nog extra advies.

ang 08-09-2019

over BCC zijn we meer dan tevreden
We hebben er de laatste twee maanden een oven en een droger en een afwasmachine gekocht
we zijn zeer tevreden over de uitleg en de kennis van het personeel
wij hadden al veel onderzoek na de producten gedaan maar het personeel bij BCC heeft ons versteld doen staan met de kennis van zaken
ook het aflever proces is meer dan goed er word samen gekeken na een goed tijd stip om af te leveren en dan nog de bevestigings mail en een telefoontje op de dag zelf dat ze er aan komen
ook de jongen wat bezorgen zijn vriendelijk en behulpzaam
Gewoon top

Ben 08-09-2019

het is een fijne winkel om daar je inkopen te doen, medewerkers zijn goed op de hoogte van de artikelen die daar verkocht word.
de 7 die ik geef is omdat ik het niet fijn vind dat sommige artikelen niet goed geprijsd staan.

H. Kardon 07-09-2019

Deskundig personeel, leggen alles goed uit en nemen de tijd ervoor. Gekocht artikel zelfs goedkoper als bij de grote concurrent....dus beste mensen, loop hier eens binnen.

Chris Kuiper 07-09-2019

We komen hier al jaren voor onze witgoed en eigenlijk alles elektrisch en dan voornamelijk op de vestiging Beverwijk. Een prachtige, grote en lichte locatie, mooi ruim opgezet en ontzettend aardige mensen. Vandaag ook weer, Dorrien heeft ons dit keer ontzettend leuk geholpen met uitkiezen van een nieuwe wasdroger waar het eerder iets mis ging met de levering van een eerder die maand uitgezocht model. Ook zij was lekker vrolijk, eerlijk en heerlijk zichzelf zonder het geduw en opdringerige wat die andere jeugdige verkopers van de grote Duitse zogenaamde prijsvechter meestal heeft, BCC is dan overigens doorgaans evengoed goedkoper, en de service, en helemaal met garanties, is naar volledige tevredenheid. Ik heb nog nooit iets te makken gehad met BCC, wederom anders dan die grote duitser, wat een flutwinkel als je eenmaal wat hebt daar. Wij blijven gewoon lekker naar BCC gaan als wat degelijks en goeds nodig hebben.

AWG 07-09-2019

Vriendelijk, vrolijk, terzakekundig geholpen.
Zo moet het eigenlijk altijd, dan staat je winkel de hele dag vol.

Ans 07-09-2019

Ik heb voor de BCC winkel in Woensel/Eindhoven gekozen omdat ik daar makkelijk met de auto kan komen! Het personeel in de winkel is erg vriendelijk, niet opdringerig en geven goed advies. Ik was erg verrast over de service die ze verlenen, de AEG zakloze stofzuiger die ik heb gekocht werd keurig voor mij naar de auto gebracht! De stofzuiger zuigt erg goed, hij is prettig in gebruik en is makkelijk te legen. Ik ben zeer tevreden en vind de prijs/kwaliteit verhouding in balans!

Paul 07-09-2019

Super geregeld! Eerst de datum voor levering doorgeven. Toen bevestiging van levering, toen mail met tijdstip. Vervolgens werden we tien minuten van tevoren gebeld:”we zijn er over 10 minuten”. Levering met 10 minuten geregeld!!

Martin van der Jagt 07-09-2019

Snelle bezorging, goed verpakt, en een prima product tegen een redelijke prijs. Ik koop vaker bij BCC, en heb alleen maar goede ervaringen.

Rene 07-09-2019

Het belangrijkste om bij BCC te kopen is, de mogelijkheid om naar een echte winkel te gaan, mocht het misgaan met je aankoop.

M van der Ree 07-09-2019

Ik heb al meerdere malen voor de BCC gekozen, met name vanwege de goede service en de goede prijs-kwaliteitsverhouding. Het valt me op de de verkopers zich niet opdringen, maar ons als kopers even rustig te tijd alleen gaven om dingen door te praten en de beslissing te maken!

Lies van Rooij 07-09-2019

Kapotte tablet 2 maanden nadat de garantie voorbij was.
De medewerkers hebben echt geprobeerd om die te maken
Helaas niet gelukt maar zeer prettig geholpen.
Dus n nieuwe gekocht met extra garantie

A de wildt 07-09-2019

Keurig voorgelicht , goede duidelijke uitleg .
Had t gevoel niet iets te moeten kopen !
Een eerlijke koop!

Annemiek 07-09-2019

Prima prijzen tov de internetprijzen. Ik prefereer persoonlijk contact en wil de spullen die ik koop graag aanraken. Dit kan bij BCC.

Ingrid 07-09-2019

Er is voldoende keuze in de winkel. Snel geholpen door deskundig personeel. Prijs / kwaliteit is bij de aanbiedingen prima in orde.
Ook een voordeel: makkelijk, dichtbij, gratis parkeren.

S Martha 07-09-2019

Ben heel vriendelijk en snel geholpen. Geen onnodig lange gesprekken gevoerd, top!!

Herman 07-09-2019

Zou de winkel dan toch overleven op de webshop? E-reader gekocht bij Bol.com, werkte niet. Drie e-mails verder en 2 telefoontjes, nul reactie. Dus retour gezonden en naar BCC winkel. Goede uitleg en service. Ik kom weer terug!

Clemens en Sandra 07-09-2019

En zeer spontane verkoper 2aar je gelijk aan blijft hangen. Goede kennis van zaken, en een goed advies. Maak je maar zelden mee. Dus zeker de keer een dikke OKÉ voor "BCC"

Ria van Gils 07-09-2019

Geweldige service en plaatsen van TV was zeer deskundig.
De tijd werd keurig via email doorgemaild en een zeer betrouwbare
persoon belde aan. Rustig en beheerst werd de TV geinstalleerd.

Edison Gomez 07-09-2019

Heel goeie winkel bcc ik heb een product succesvolle geruild en zonder problemen dankje wel

Mick Fleedwood 07-09-2019

Voldoende parkeerruimte. Ruim opgezette winkel. De medewerkers zijn vakkundig en snel aanspreekbaar. Geen onzinverhalen en goede productomschrijving.

john minnaard 07-09-2019

Kom al heel mijn leven bij deze winkel,,al mijn spullen komen daar vandaan.
Dat komt door dig en zijn mensen . betrauwbaar prijs en service.
Een zeer tevreden klant.

Anna 07-09-2019

Een behulpzame verkoopster met tijd en aandacht. Prima uitleg en leuk aanbod voor korting

Anneke 07-09-2019

Ik werd op fijne manier geholpen.
Vriendelijk, meedenkend. Niet drammerig om evt een duurder apparaat te verkopen maar aansluitend bij mijn persoonlijke wensen.

a de rotte 07-09-2019

Veel keus en goede snelle service en professioneel advies. vriendelijk personeel!

Bart 07-09-2019

Goede uitleg over product, goed advies over welk product te kiezen en de verdere mogelijkheden. En vriendelijke verkopers.

Jan van Berlo 07-09-2019

Na gedegen oriëntatie op internet wilde ik bij de BCC winkel in Venray een warmtepompdroger kopen. Die was niet voorradig, maar kon wel besteld worden, Echter de bedrijfsleider wees me op een model dat ongeveer hetzelfde was, een betere koop zou zijn en snel geleverd zou kunnen worden. Hij had helemaal gelijk en de gratis bezorging en plaatsing ging daarna helemaal volgens afspraak door buitengewoon vriendelijke medewerkers.

A.J. van de Beek 07-09-2019

We hebben gekozen voor deze shop, omdat we bij eerdere bezoeken altijd klantvriendelijk werden geholpen. Duidelijke uitleg over het product wat we wilden aanschaffen. De verkoper heeft voor ons diverse dingen opgezocht in de computer en naar aanleiding daarvan uitleg of advies gegeven. Uitgebreide informatie en prettig contact.

Karin 07-09-2019

Al heel vaak in de winkel iets aangeschaft, maar nu voor het eerst online een stofzuiger besteld. Al hadden we eerst het gevoel dan minder informatie te krijgen, zijn we hierop terug gekomen. We konden heel gemakkelijk met behulp van het filter de modellen aanklikken die en zochten en door de zeer uitgebreide specificaties ook heel goed de voor ons juiste stofzuiger uitkiezen. Verder natuurlijk gemakkelijk bestellen en afrekenen en stipt de volgende dag thuis bezorgd. Nu wordt het bij de volgende aankoop nog moeilijk kiezen, want of je nu in de winkel of online bij BCC koopt, je slaagt altijd goed en voor een goede prijs!

Joyce 07-09-2019

Duidelijke site, snelle levering, fijne extra opties.
Bellen van te voren, wanneer ze komen. Netjes op tijd, vriendelijke bezorgers. Zetten alles netjes op hun plek, sluiten alles aan.

jg 07-09-2019

Medewerkers zijn deskundig en prijsgarantie wordt super toegepast als het aantoonbaar is wordt het gelijk geregeld.

Hans Jansen 07-09-2019

In de winkel zijn wij vriendelijk en professioneel geholpen en de bezorging was ook prima, kon op de dag dat het ons het beste uit kwam en de medewerkers die bezorgden waren erg vriendelijk en behulpzaam.

Ersin 07-09-2019

De verkoper luistert naar je wensen, adviseert en zoekt naar de mogelijkheden voor je wensen.
Vriendelijk en geduldig.

Ton ligtvoet 07-09-2019

Dicht in de buurt en goede professioneel personeel.
Goed en netjes geholpen.

A. Nijsen 07-09-2019

Ik had belooft een 10 te geven haha. Eerlijkheid...het is een fijne winkel met veel vwrschillende producten en de werknemers helpen je goed en doen alles aan om de klant tevreden te houden. Super

Carlito 07-09-2019

Hallo bcc,
Ik kies bcc omdat klantvriendelijkheid goed is in het begeleiden van product en productkeuze.
zowel de prijs als in het kopen van een product en er eventuele kortingen met de product mee gaan.
daardoor kan ik geweldige muzieknummers afspelen op de clip 3 en koptelefoon WH-1000
ook ben ik super tevreden met het witgoed apparatuur zoals: koelkast, wasmachine en gasfornuis met over.
Met Vriendelijke Groet

C.r.Biekman

Joyce 07-09-2019

Goed advies vanuit de klantwens. Vragen zijn altijd welkom en worden vriendelijk beantwoord. Meestal alles op voorraad en anders kan het besteld worden.

Tammy 07-09-2019

Goede service in de winkel en thuis bij installatie. Ik zou BCC aanraden met hun producten en service.

BvH 07-09-2019

Service in de winkel (filiaal Den Bosch) is zeer goed. Nadat er iets niet helemaal goed was gelopen met een bestelling in de winkel, heb ik de klantenservice telefonisch geprobeerd te bereiken. Deze was echter erg slecht bereikbaar. De eerste keer werd door drukte de verbinding meteen verbroken en de tweede keer heb ik opgegeven, na een kwartier in de wacht te hebben gestaan. Ook via de Whatsapp werd niets opgelost en duurde het erg lang voor ik reactie kreeg. Uiteindelijk ben ik terug naar de winkel gegaan, waar twee medewerkers het naar tevredenheid hebben opgelost.

Ruud Donker 07-09-2019

Eerdere ervaringen met BCC Oostpoort waren dusdanig okay, dat dit een reden was voor een nieuwe aankoop bij BCC Oostpoort.
De bediening in de winkel was vriendelijk en deskundig.

Wolf 07-09-2019

Goed voorgelicht en met een mooi setje naar huis gegaan. Vriendelijk en alle tijd genomen om de alternatieven op een rij te zetten.

ter Hofte 07-09-2019

Wij vinden de BCC winkel in Hengelo erg overzichtelijk en fijn. Wij gaan voor al onze apparatuur naar de BCC in Hengelo. We worden er altijd fijn en deskundig geholpen. Service is er uitstekend! Enige nadeel is dat je er vaak langer moet wachten voordat je geholpen wordt, maar dat komt natuurlijk omdat iedereen ook echt de tijd en goed advies van de medewerkers krijgt ;)

Wiebren 07-09-2019

Bij plaatsing van de vaatwas machine een klein ongelukje met als gevolg een kleine beschadiging van een keukenkastje. Binnen een half uur na aflevering en plaatsing werd al contact opgenomen door BCC en een voorstel tot oplossing gedaan. Voorstel was tot volle tevredenheid en reeds de volgende dag stond er al een bedrag voor herstel op mijn rekening. Verder was alles naar tevredenheid. Complimenten voor de after sales afdeling van BCC.

F.H. Ekelschot 07-09-2019

Zeer correct geholpen in de winkel zo ook de bezorgers zeer behulpzaam, waren heerlijk vroeg en belde netjes dat zij er bijna waren een 10+

Arma Bertens 07-09-2019

Ik ben goed en kundig geholpen. Ik wist wat ik wilde en dat werd gerespecteerd. De verkoper heeft mij op aanbiedingen gewezen en dat was voor mij voldoende, hij drong niet aan op extra's . Ik haat n.l. verkopers die je allerlei extra's aan willen smeren.

Loes 07-09-2019

Vriendelijk geholpen in de winkel, waar we op zoek waren naar een nieuwe wasdroger. Op een fijne manier uitleg gekregen en uiteindelijk voor een Bosch wasdroger gegaan, die ook nog is fijn geprijsd was. Daar bovenop nog korting gekregen. De gratis bezorg en ophaaldienst was ook top! Netjes mijn nieuwe wasdroger geplaatst en de oude meegenomen

Jeanine 07-09-2019

Perfect geholpen bij de BCC in Hengelo. Ook het afleveren ging perfect, keurig een email ontvangen net de aflevertijd en 20 minuten van tevoren een belletje. Oude koelkast meegenomen en nieuwe netjes op de gevraagde plek gezet.

Hans B 07-09-2019

Prettige winkel met vriendelijk en deskundig personeel met breed assortiment en redelijke prijzen

Van Dijk 07-09-2019

Onze wasmachine had het begeven en was niet meer te repareren. Gezin met 6 personen kan eigenlijk niet zonder. Superservice ; we konden de machine van onze keuze uit de showroom meenemen en de oude inleveren in de winkel. Zo geen dag zonder gezeten, top !