van Schaijk 10-09-2019

Mooie winkel, vriendelijk en behulpzaam personeel, goede uitleg van producten, snelle service, mooie aanbiedingen en goede parkeergelegenheid.

John 10-09-2019

Klacht over een product werd netjes opgelost en het product werd terug genomen hele goede service en vriendelijk behandeld

Will 10-09-2019

Ik kocht een Miele droger. Winkelpersoneel niets op aan te merken, zeer behulpzaam.
Bij levering hadden de monteurs GEEN gereedschap bij zich !! en konden de droger daarom niet plaatsen, zetten deze in de keuken en vertrokken weer snel. Ik moest tekenen voor ontvangst en naar pas later bleek !!, voor correcte aflevering zonder schade, maar kreeg geen papieren !
Ik ruimde daarna een plas water op die was ontstaan bij ontkoppelen van de droger door een monteur.
Daarna gemaild - bellen met de winkel NIET mogelijk, tel. BCC center veel te druk - en vrij snel een nieuwe afspraak voor aansluiting van de droger kunnen maken = 1 week na heden !!! ( nb door een fout van BCC ; geen gereedschap meegenomen, terwijl bekend was welke wasmachine en welk tussenstuk aanwezig waren )
Een aangeschaft koppelstuk zou in de trommel kunnen liggen vlg BCC. maar is door mij niet te controleren wgs plaatsing droger 'tegen' de vensterbank. Hopelijk gaat dat vlg week toch goed.
Officiële reactie van BCC 10-09-2019

Beste Will,

Wat vervelend om te horen dat de bezorgers niet de service hebben kunnen verlenen en het apparaat niet konden aansluiten. v Dit is natuurlijk niet de bedoeling, onze excuses hiervoor.

Zou je ons via een reactie op deze review het ordernummer willen doorgeven? Op deze manier kunnen wij zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Wij willen dit graag goed maken en zien je reactie tegemoet.

Janssen 09-09-2019

BCC bood de scherpste prijs voor de I-pad. ‘S Avonds bestelt en volgende dag netjes geleverd in een degelijke papieren verpakking zonder al dat extra plastic. Heel fijn! Tevens de factuur ook nog een keer apart in de mail gekregen met de tip deze goed te bewaren. Fijne werkwijze, snelle levering en goed product.

Pieter 09-09-2019

BCC vestiging Tilburg (AAbe-gebied)
Je wordt hier zeer vriendelijk en deskundig geholpen. Voor uitleg wordt alle tijd uitgetrokken en je hebt dan ook niet het gevoel, dat ze je pushen om een beslissing te forceren. Qua prijs komt men overeen met andere winkelketens. Bij het afrekenen van mijn producten, kreeg ik nog een kleine financieel meevaller, waar ik helemaal niet op had gerekend.

Rob 09-09-2019

Ik ben al enige tijd opzoek naar een nieuwe smart tv en omdat mijn zoon reeds enige jaren goede ervaring heeft met zijn Samsung smart tv, is de keuze snel gemaakt.
Het zou in elk geval een 55 inch smart tv moeten worden. Mijn speurtocht is gestart op de websites van diverse aanbieders van smart televisies. Uiteraard heeft de inhoud (budget) van mijn portemonnee een beslissende rol gespeeld. De keus is snel gemaakt en heb direct op de website van BCC. Samen met mijn echtgenote, heb we onze nieuwe aankoop in de winkel in Delft kunnen bewonderen. Op maandag 09-09-2019, hebben 2 vriendelijke bezorgers van BCC, de enorme doos netjes in onze woonkamer afgeleverd.
Nu nog even het aansluiten en installeren van mijn smart tv, dat laat ik graag aan mijn zoon over.
BCC, bedankt voor de Top service.

Rob van Velthoven

Cello 09-09-2019

Fijn om in een winkel geholpen te worden, omdat ik zocht naar iets specifieks. Goed geholpen door de medewerker van BCC, die me uiteindelijk voor dezelfde prijs een beeldscherm verkocht dat beter aan mijn wensen voldeed dan het beeldscherm dat ik zelf had uitgezocht.

Willem 09-09-2019

Ik twijfelde tussen twee producten, maar de informatie van de verkoper heeft alle twijfel weggenomen.
Hij luisterde, dacht met me mee en nam alle tijd om mij een passend advies te geven.
Het was daardoor fijn winkelen. Ik ging met een tevreden gevoel met mijn nieuwe aankoop naar huis.

Thor 09-09-2019

Voor snelle correcte levering zeer tevreden, ik het ook bij een filiaal een TV aangeschaft en ben keurig geadviseerd en geholpen dus ik ben zeer tevreden met BCC👍

HAJ Bartholomeus 09-09-2019

Deskundige en vriendelijke verkopers. We kwamen voor een wasmachine, wisten niet precies welke. De verkoper nam alle tijd om ons de verschillen uit te leggen zodat wij tot een weloverdacht keuze konden komen.

Herman 09-09-2019

Goede winkel en voorlichting over het product . In de winkel duidelijk overzicht van de verschillende produkten die er te koop zijn. Tevens goed advies van de medewerker en goede prijs/kwaliteitverhouding. Medewerker heeft goede kennis van de producten , tevens is er genoeg keuze binnen een productgroep.

M.Dankaart 09-09-2019

Leuke winkel in Hulst.Bediening en levering was prima. Ook de site was duidelijk.

Marjos 09-09-2019

Enorm vriendelijk zeer deskundig personeel. Wij komen hier al jarenlang en zijn dik tevreden over de service. Ik beveel deze winkel van harte aan!!

karin 09-09-2019

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat die het meest dichtbij mijn eigen huis is. Via de consumentenbond kwam ik op de website van BCC. De wasmachine die ik wilde kopen was daar het goedkoopst. Bovendien vind ik het prettig dat ik naar een winkel kan als ik meer info wil hebben/of klachten heb. Direct contact vind ik prettiger dan via de mail.

j moes 09-09-2019

Zijn goed geinformeerd en vriendelijk geholpen en de aflevering was ook goed.

b 09-09-2019

na ontvangst van bezorg tijstip werd ik dus op de dag van bezorging af gebelt app zou verkeerd geladen zij 2 dg later werd er 2 uur na het tijdslot bezorgt zonder gebeld te worden,bij het plaatsen van het app werd het zeil ernstig beschadigd, gat er in de afwikkeling van de schade was chaotisch 2 afdelingen van bcc weten van elkaar niet wat de klacht is communicatie was erg slecht lange wacht tijden op reacties

j. bessmes 09-09-2019

De ontvangst in de winkel was alleraardigst. De verkoper nam alle tijd om ons tot een afgewogen besluit te begeleiden, iets dat bij andere, veelal grotere, ketens weleens ontbreekt. Ook de aflevering en de montage waren stipt volgens de afspraak en liet niets te wensen over.

Nilac 09-09-2019

De service in de winkel was prima. Mijn koelkast is inmiddels geleverd. Echter bij het binnenbrengen zijn er krassen ontstaan op mijn laminaatvloer. Hierover hun geïnformeerd en heb ik correct een reactie ontvangen dat ze de krassen zullen vergoeden. En dat is inmiddels snel geregeld en afgehandeld.

Fred 09-09-2019

Ik ben prettig geholpen door een deskundige medewerkster. Prijs werd net verlaagd, wat een aangename verrassing was, omdat de concurrent een actie heeft. Daarnaast kreeg ik nog wat nuttige tips!

uitstekende service 09-09-2019

ik heb een fout gemaakt waardoor ik het verkeerde apparaat geleverd kreeg. Naar de winkel gegaan en er werd alleen maar in voordeel meegedacht. En de apparaten werden probleemloos omgeruild.

Nancy Stojanovic 09-09-2019

In de shop in Roosendaal een koelkast, vriezer en magnetron gekocht. Vriendelijk en netjes geholpen in de winkel. Ook bij aflevering was alles prima in orde. Alles is uitgepakt, op z’n plaats gezet en aangesloten zoals gevraagd. De bezorgers waten vriendelijk en netjes in de omgang en zorgen voor een oplossing ter plaatse toen er bevestigings materiaal niet was meegeleverd om van twee deuren een deur te maken voor de inbouwkoelkast. Al met al prima service.

Anita Lenting 09-09-2019

Ik ben heel goed geholpen en kreeg goed advies en uitleg over mijn nieuwe stofzuiger.
Een hele vriendelijke verkoper en kreeg zelfs een lekker bakje cappuccino.

In de regen 09-09-2019

Ondanks een drukke zaterdag netjes geholpen met de aankoop van n nieuwe tv. Natuurlijk wil ik het direct mee hebben.
helaas lukte dat niet en de bezorger was met vakantie. Ondanks de regen heeft de verkoper me netjes geholpen om de tv mee naar mijn auto te brengen.
prettig om op deze manier geholpen te worden

Bruins 09-09-2019

BCC Hengelo, we werden fantastisch geholpen door verkoopster xxx. Ze heeft ons een zeer goede uitleg over de Miele wasmachines gegeven en een advies gegeven die we dan ook graag opgevolgd hebben. Ze belde persoonlijk op na contact te hebben opgenomen met Miele over een paar vragen die we hebben. Kortom, een zeer goede uitleg en advies en service! De wasmachine is vandaag ontvangen met wederom een goede uitleg door zeer vriendelijke mannen van Miele.

Tineke 09-09-2019

Ik had problemen met mijn Sony televisie. Twee maal telefonisch contact met provider leverde geen oplossing. Met televisie naar BCC in Hulst gegaan. Probleem binnen een paar minuten gevonden. Super geholpen door xxx en goede uitleg.

Andrea 09-09-2019

Ik ben wederom meer dan tevreden over BCC. Fijne winkel, fijne website, super behulpzame klantenservice en ze doen wat ze beloven!

Angelique 09-09-2019

Goeie prijs en goeie service van de monteurs na wat obstakels tijdens de installatie.
Vriendelijke en meedenkende monteurs
Apparaat staat nog maar net dus daar valt nog niks over te zeggen ; )

C T A Smits 09-09-2019

Omdat een tv alleen in wit aanwezig was moest een andere besteld worden duurde bijna een week zonder bericht,met hoofdkantoor gebeld zouden contact opnemen met filiaal en zou ik bericht krijgen ,nooit gebeurd , naar de zaak gegaan , zou bericht krijgen al of niet binnen. niet gebeurd ,opnieuw naar de zaak en eindelijk die zelfde dag een tel dat hij binnen was en afgehaald kon worden, begrijpt U bovenstaande matige beoordeling?
Officiële reactie van BCC 09-09-2019

Beste heer/mevrouw Smits,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar verwachting is geweest. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Zou je via Reviews@bcc.nl een mail willen sturen met het ordernummer zodat wij in contact kunnen komen?
Voor ons is het momenteel onbekend over welke bestelling dit gaat.

Reageren op deze review met het ordernummer is ook mogelijk dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.

Wij willen je graag een gepaste oplossing aanbieden. We zien je reactie tegemoet.

Officiële reactie van BCC 09-09-2019

Beste heer/mevrouw Smits,

Voor ons is het momenteel onbekend over welke bestelling dit gaat.

Ewald 09-09-2019

Ik kwam bij BCC Amersfoort terecht tijdens de jubileumactie van de Mediamarkt. Het werd al snel duidelijk dat hun zogenaamde actieprijzen standaardprijzen zijn. BCC is daardoor net iets goedkoper/eerlijker. De Uiteindelijk aangeschafte LG (niet aangeboden bij MM) is voor de laagste prijs verkocht, inclusief vakkundig advies. De mogelijke overstappremie van 150 euro bij Essent is direct in de winkel af te sluiten. Prima één-tweetje tussen deze partijen. Zeer tevreden over BCC!

Tom 09-09-2019

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ik eerst naar de winkel ben gegaan om een product te kopen maar er was nog niet veel op voorraad, wel zijn wij (partner en ik) écht fantastisch geholpen met veel adviezen over het artikel. Wij zijn na thuiskomst uiteraard direct naar de webshop gegaan en konden het artikel direct bestellen en de volgende dag direct al in huis gewoon tegen de laagste prijs en ook nog gratis verzending, kijk en dat is nou goede service en de klant vriendelijkheid was gewoon top, en dat maak je nog maar weinig mee tegenwoordig! Ja, echt een goeie ervaring, gewoon BCC ! Dit is een eerlijke beoordeling en géén reclame.

Yari 09-09-2019

In de winkel kreeg ik deskundig advies over het product dat ik wou hebben, en nadat ik deze bestelt had was deze ook zo bij mij. Weinig op aan te merken.

Petra 09-09-2019

Ik ben meer dan tevreden over het shoppen bij BCC, persoonlijk ging ik vaak naar de concurrent
omdat ik niet beter wist maar na meerdere slechte ervaringen, waaronder online bestellingen die vaker retour gestuurd moesten worden omdat ze al gebruikt bleken te zijn, ben ik toch naar de vertrouwde BCC gegaan voor mijn aankopen en inderdaad, de geleverde producten waren op tijd en helemaal perfect. De website van BCC is daarnaast ook duidelijk en overzichtelijk.

Gelukkig dat er nog bedrijven bestaan waar er ook nog goede service wordt verleend! Eveneens zijn de werknemers in de winkels ook zeer vriendelijk en behulpzaam. In mijn ervaring nemen ze ook alle tijd voor je.

Will 09-09-2019

Goede verkoper, niet dringend, weet waar hij het over heeft en dat heeft ons uiteindelijk ervan overtuigd ter plaatse toch een upgrade op onze aankoop te doen (betere beeldkwaliteit)

Jolanda 09-09-2019

dinsdag de wasdroger besteld,en donderdag al op kunnen halen in de winkel,dus een hele snelle levering.ook het prijsverschil wat ik had gezien bij een andere winkel hebben ze netjes verrekend..

Lucas 09-09-2019

Super fijne webshop alle artikelen zijn er binnen één enkele dag, fijne service. Goede kwaliteit/prijs verhouding. Top!
Jaime 10-09-2019

201908-007018928

I finished the installation myself. I just had to remove a rubber cap (which was left probably to seal the pipe after removing the old dishwasher) with a screwdriver and to plug the pipe there. It took me no more than two minutes (and I have never installed any electrical appliances before). I was quite disappointed with the staff members who delivered it, given that I paid 19,95€ extra to have the dishwasher installed.

Thea 08-09-2019

Ik kwam voor een kabel en kocht gelijk maar een stofzuiger want er stond er een die ik graag wilde hebben. De verkoper was erg behulpzaam en had veel kennis van het product. Ik koop altijd bij BCC want de service vind ik erg goed bij hen.

Mies 08-09-2019

Ik zocht een inductiekookplaat die zonder al te veel gedoe ingebouwd kon worden in onze keuken van 20 jaar oud. Er werd goed meegedacht in de winkel, ik kreeg goede voorlichting en werd heel vriendelijk behandeld. Vooral de mogelijkheid van inmeetservice was een goed idee.

Ad 08-09-2019

Prettige en goed geïnformeerde verkoper. Legt alles goed uit en is vriendelijk.

S.Sijbrandij 08-09-2019

We werden zeer vakkundig geholpen bij de aanschaf van een nieuwe laptop. De verkoper had alle tijd voor ons, waardoor we ook alle vragen kwijt konden. Gebeurd niet vaak,zeker niet als het druk is in de winkel. Petje af. We zijn blij met de aanschaf

Mevr. Bakker 08-09-2019

Bij de koop van onze wasmachine hadden we zelf van te voren informatie ingewonnen. In de winkel werden we deskundig verder geïnformeerd en daardoor hadden we een goed gevoel bij onze aankoop. De verdere afhandeling en aflevering is verder ook naar volle tevredenheid gebeurd. Prima!!

N.v.t. 08-09-2019

Snel in de winkel aangesproken, kundig advies en snelle betaling. De afspraak voor de bezorging was ook snel gemaakt. Levering erg accuraat en begeleidt met goede mails.

Fred 08-09-2019

Goed en snel geholpen. Duidelijke uitleg , beslist niet opdringerig. Goede uitleg en ruim de tijd genomen voor uitleg met een glimlach.

Willem van Kuijk 08-09-2019

bij BCC wordt je goed geholpen en krijg je het juiste advies, is de prijs bij een andere goedkoper dan wordt de prijs aangepast.
De winkel zelf is mooi ingericht en overzichtelijk .

Henk 08-09-2019

de winkel is vlakbij ons in de buurt , ze hebben een ruim assortiment, vakbekwaam personeel,je wordt vriendelijk geholpen en er is voldoende personeel aanwezig zodat je snel geholpen wordt.

D.Egberts 08-09-2019

heb goede ervaringen met BCC dus koop er ook af en toe wat, nu een inbouw koel-vries combinatie, gevonden bij de outlet van BCC een Whirlpool voor een mooie prijs

Rity Jacobs 08-09-2019

De verkoper die mij geholpen heeft was niet erg actief. Het enigste waar hij op wees was dat de duurdere beter waren. Verder staan er op uw site beeldschermen vanaf Euro 89,00, die stonden niet in de winkel en de verkoper attendeerde mij daar ook niet op.

Enes 08-09-2019

Bcc outlet gebeld over de product, duidelijke communicatie. Het was duidelijk hoe laat ik de bezorgers kon verwachten en werd nog 10 minuten van te voren gebeld. De tv is zoals hij hoort en had een scherpe prijs.

riek de haardt 08-09-2019

Ik kom altijd bij BCC en ben heel goed geholpen het was perfect door de Medewerker Giovanni.en dat doet je goed.

Jolanda 08-09-2019

Site is duidelijk.levering lekker snel.retour in de winkel netjes afgehandeld .rekening na bestellen van andere laptop prima gecorrigeerd.
Dik tevree

Susanne 08-09-2019

Via de webshop een nieuwe wasmachine gekocht. Goede overzichtelijke webshop, goede service en snelle levering. Heel fijn dat de bezorging en plaatsing gratis waren, goede service!