Petra 11-09-2019

Fijn geholpen, goede uitleg, werd zelfs later nog teruggebeld toen er iets niet gelukt was, en hij later vroeg of het opgelost was.
TV zelf meegenomen en aangesloten, en de droger is netjes op tijd bezorgd en aangesloten met uitleg.

Ad Engels 11-09-2019

Zeer goed advies in de winkel levering volgens gemaakte afspraak
Zeer goede communicatie betreffende de voortgang van levering
En deskundige plaatsing

Martin Bergmeijer 11-09-2019

Snelle service, uitstekende prijzen , enorm beleefd en warm gevoel bij binnenkomst. Erg goed geholpen en keurig aan de afspraken voldaan

HAJ Hellenbrand 11-09-2019

De verkoper was zeer (klant)vriendelijk. Zijn uitleg was zeer duidelijk zonder opdringerig te zijn.

Groen 11-09-2019

Wasmachine besteld, online, verliep allemaal zeer vlot en makkelijk. Bezorgdatum aangegeven. E-mail smorgens ontvangen met de bezorgtijd. Van 2 tot 8 uur zitten wachten; géén bezorger. Proberen de klanten service te bereiken, onmogelijk, geen contact. De volgende morgen wel contact en wat blijkt; wasmachine niet op voorraad ?!? Heel vreemd dat dat niet vermeld wordt in de webshop, niet in de berichten die je ontvangt etc. Nu maar afwachten wanneer de wasmachine wel weer op voorraad is, natuurlijk heb ik wel al betaald. ZO ONTZETTEND SLECHT DIT!

Beste heer/mevrouw Groen,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar verwachting is geweest en dat de klantenservice niet goed bereikbaar is. Het is ook niet de bedoeling dat je niet geinformeerd bent dat het artikel niet voorradig was. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Zou je via Reviews@bcc.nl een mail willen sturen met het ordernummer zodat wij in contact kunnen komen?
Voor ons is het momenteel onbekend over welke bestelling dit gaat.

Reageren op deze review met het ordernummer is ook mogelijk dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.

Wij willen je graag een gepaste oplossing aanbieden. We zien je reactie tegemoet.

Tilia 11-09-2019

Tijdens een bezoek aan de fysieke winkel wisten we eigenlijk al welke koelkast we wilden, maar online wilden we nog even kijken of die kast ook wel goede beoordelingen had etc.

Online bleek de koelkast plotseling niet beschikbaar. We zijn maar terug gegaan naar de winkel om 'm daar te bestellen. Erg vervelend dat je de fysieke winkels niet kunt bellen, wij wilden alleen onze bestelling doorgeven, en online kon dat niet.

We moesten afwachten of onze koelkast bij de volgende bezorging zat, anders werd het tot 3 weken wachten.
Gelukkig zat 'ie er bij, een week later. Helaas moesten we nog weer een halve week wachten op de bezorging, terwijl ons verteld was dat we voorrang zouden krijgen omdat we in de fysieke winkel besteld hadden.

Toen de koelkast aankwam, hebben we die direct uitgepakt en tot onze schrik zaten er drie flinke deuken in de voorkant.

De klantenservice was slecht te bereiken, via Whatsapp moest ik telkens een paar uur wachten op een berichtje terug. Ik kreeg een schadekorting aangeboden, maar wilde gewoon een nieuwe koelkast, waarop ik urenlang geen antwoord kreeg. De volgende dag heb ik maar gebeld, en daar kreeg ik na ruim 10 min iemand aan de lijn die me een nieuwe koelkast aan kon bieden. Ook nu moesten we weer een paar dagen wachten op bezorging.

Nu dan eindelijk, een paar weken later, een onbeschadigde koelkast in huis. Het proces was wat hobbelig en ik ben dan ook niet zo tevreden over de BCC. We hebben niet eens excuses aangeboden gekregen voor de beschadigde koelkast en het lange wachten.

Ik heb wel betere ervaringen met andere webwinkels die snellere service leveren en een beter bereikbare klantenservice hebben.

Beste Tilia,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar verwachting is geweest en dat er verschillende keren wat mis is gegaan met het contact en de bezorging. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Voor ons is het momenteel onbekend over welke bestelling dit gaat.

Eddy 11-09-2019

BCC is een prima winkel je loopt naar binnen je kijkt zelf even waar na je op zoek bent en dan word je al gelijk gevraagt kan ik u ergens mee helpen of kijkt u zelf even verder een perfecte service je krijgt ook altijd de goede antwoorden als je wat vraagt ik raad iedereen de winkels aan van BBC ik ben er zelf dil te vreden over ze hebben goed personeel op het gebied val allen produkten en ze zijn heel erg vriendelijk naar je toe wat ik al zij alles perfect

jimmy lekkas 11-09-2019

super besteld er werd een mail gestuurd, alles wat erin de mail staat klopt netjes s morgens ingelicht wanneer de tv gebracht werd in een tijdsbestek van 2 uur, daarna volgde er een telefoontje zodat ik kon zorgen dat ik binnen 15 min thuis was zodat ik toch kon gaan werken, supergoed geregeld allemaal en de tv is ook helemaal volgens verwachting en meer.

Victor Janssen 11-09-2019

Absoluut voor 100% tevreden. Goede service, sympathieke, behulpzame bezorgers en bovendien is het product dat ik gekocht heb betaalbaar.

F. Koot 10-09-2019

Degelijk, goede verkopers, geen supergrote keus maar wel degelijk en handig gelegen. En er is meestal snel iemand beschikbaar. Ook handig. En garantie via mail is ook fijn.

Ray 10-09-2019

Binnen 15 min. de keuze gemaakt voor onze nieuwe Bosch wasmachine via de BCC website. Het aankoopproces is enorm helder en ook de levering verliep erg soepel. Duidelijke communicatie ook met betrekking tot het leverproces.

Cornelis 10-09-2019

Een Soundbar gekocht bij de vestiging Lelystad. Geholpen door xxx, die behulpzaam, deskundig en zeer klantvriendelijk op ons over kwam. Niet alleen begeleidde hij ons bij de aankoop maar gaf ons ook tips hoe het apparaat zo efficiënt mogelijk te gebruiken en hoe wij het beste onze oude soundbar via marktplaats konden verkopen. Zeer aardige en nette man.

Brigitte 10-09-2019

Gisteren online een tablet gekocht. Vandaag in huis! Ik ben zeer tevreden. Het bestellen ging super makkelijk en de voortgang van de levering was via de toegestuurde link ook goed te volgen. Kortom de service van BCC is geweldig!

Desiree 10-09-2019

Ik vond het heel prettig dat je eerst op je gemak kon kijken en je niet meteen benaderd wordt. Bij de keuze voor de televisie is het fijn dat de persoon je goed kan adviseren en alle tijd voor je neemt. Je beiden keuzes laat zien en ervaren. Er wordt totaal geen druk op je gelegd.

Bram 10-09-2019

Wij waren reeds 9 jaar in het bezit van een Kärcher stoomreiniger, indertijd ook gekocht bij BCC.
Helaas was die na intensief gebruik aan vervanging toe en aangezien wij tevreden waren over de levering van BCC, hebben wij weer een vervangende stoomreiniger bij hen gekocht. Snelle levering en leuke prijs, dus tevreden.

P.P.Reijnders 10-09-2019

Op zich is winkel en bediening correct en net.
Echter; maandag 9-9 heb ik een Logitech keyboard voor de IPad air ingewisseld voor die van Apple. Keurig en snel behandeld. De doos met het retour werd echter niet geopend of gecontroleerd. Nu weet ik dat de Logitech Keyboard keurig weer in de verpakking zat, maar controle t.b.v. juistheid had ik wel verwacht.

Robert Boer 10-09-2019

Mijn wasmachine was snel geleverd. Goede communicatie. Vriendelijke bezorgers

Ralph 10-09-2019

Eindelijk de winkel gevonden die zowel de koortsthermometer als de benodigde "hulpstukken" (oordopjes) op voorraad. Binnen 24 uur binnen, helemaal top!

Ellen 10-09-2019

Voornamelijk zeer tevreden over de bezorging. Goede service en zelf mijn wasdroger op eigen initiatief op mijn gekochte wasmachine geplaatst.
Top service!

Mees 10-09-2019

klantvriendelijk, goede service! Je wordt goed geholpen, ze nemen de tijd voor je.

Maria 10-09-2019

Uitstekende service! Via klantenservice bestelt, duidelijke communicatie op allerlei manieren: telefonisch, per mail en per sms. Keurige, aardige heren die de machine mooi hebben geïnstalleerd. Top!

Groen 10-09-2019

Het is moeilijk om een juiste keuze te maken bij de aanschaf, gelukkig was het advies serieus en duidelijk (BCC Leidschendam). De bezorgers waren correct en werkten efficient. Niets dan lof !
Een TIEN waard !!

M. Bennaars 10-09-2019

Wat goed ging:
- Bestelling via de website; veel keuze, veel mogelijkheden om te betalen (achteraf betalen bijv.) en extra garantieverzekering etc.. Site duidelijk en overzichtelijk, concurrerende prijzen.
- Bezorging exact als beloofd op door mij aangegeven dag, met contact via mail, sms en telefoon op de dag zelf. Bezorgers vriendelijk.

Verbeterpunten BCC:
- Kleur product was op de website aangegeven als wit, maar blijkt grijs/metallic te zijn. Sommige mensen gaan terecht een probleem maken van dit soort dingen!
- Bezorgers konden de installatie niet uitvoeren (wel €19,95 voor betaald). Deels omdat ze geen gaten mogen zagen/boren, deels omdat ze geen beschikking hebben over materialen om de aansluiting van watertoevoer en -afvoer te creëren. Die waren in mijn geval toch erg simpel, al moest ik er wel zelf even voor naar de praxis.

Of de kwaliteit van het product goed is moet nog blijken natuurlijk. Heb 'm net 1 dag.

Conclusie:
Al met al persoonlijk niet ontevreden, maar niet iedereen is zo makkelijk...
Ikzelf zou dus nog wel bestellen bij BCC, maar niet meer laten installeren (je betaalt €20 en het is maar de vraag of de bezorgers de installatie uit kunnen voeren). Beter er vanuit gaan dat je dat gewoon zelf moet doen.

Beste heer/mevrouw Bennaars

Wat vervelend om te horen dat de bezorgers niet de service hebben kunnen verlenen voor het gewenste resultaat. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, onze excuses hiervoor.

Zou je ons via een reactie op deze review het ordernummer willen doorgeven? Op deze manier kunnen wij zo snel mogelijk contact met je opnemen.

M. Bennaars 12-09-2019

Beste heer/mevrouw,

Dank voor uw reactie!
Mijn ordernummer is 201908-004547750.

Ik stel het op prijs als u contact opneemt via de mail, omdat ik tijdens het werk de telefoon niet (makkelijk) kan opnemen.

MVG,
M. Bennaars

Lilian 10-09-2019

Probleemloos je keuze maken ,reviews lezen (nooit verkeerd) ,makkelijk betalen en dan de bezorging :geweldig ,per. Mail wordt dag welke dag ,hoe laat , mocht het op de afleverdag eerder komen dan afgesproken krijgt U hier een telefonische bericht van ,10 minuten voor afleveren bellen ze even 👍alles wordt keurig geïnstalleerd en het oude wordt meegenomen.

Ivon 10-09-2019

Al jaren klant van BCC, maar eerste keer online besteld... Erg goede communicatie over bezorging en vakkundig & snel geinstalleerd....Hopelijk gaat deze AEG wasmachine net zo lang mee als mijn vorige AEG.... Dank!

Barbara van Riemsdijk 10-09-2019

Een gezellige winkel met een goede sfeer. Je wordt altijd keurig geholpen. Jammer dat ..... mrt pensioen gaat! We zullen hem missen!

Illi 10-09-2019

Ik wordt daar heel goed en vriendelijk ontvangen en geholpen Ik kom al Jaren bij BCC En de service is Super

Eva 10-09-2019

Vriendelijke werknemers hebben de koelkast naar de woonkamer gedragen. Prima optijd en heel erg blij met de aankoop! Ik ga BCC zeker aanraden bij mijn vrienden!

Tukkertje 10-09-2019

Duidelijke overzichtelijke website. Product is snel geleverd en voldoet aan de verwachting.

Amar 10-09-2019

Je wordt snel en goed geholpen, en als ze niet in het assortiment hebben wat je zoekt.
Dan kan het ter plekke in de winkel bestelt worden en in een dag is het thuisbezorgd.
Heel fijn dus

Gerry 10-09-2019

Prima service, vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede garantie mogelijkheden en goede prijs/kwaliteitsverhouding. Overzichtelijke winkel, goed bereikbaar en gratis parkeren.

Marc Sartor 10-09-2019

Top aankoop, Sony 65AG9 + Vogel's wandbeugel en Harman Kardon Citation soundbar. Top service, zeer deskundig en vriendelijk personeel, goed bereikbaar en bovendien uitstekende after-sales service.
BCC Leidsenhage, een echte aanrader.

Edwin 10-09-2019

Tijdens mijn bezoek aan Bcc Roosendaal ben ik vakkundig geholpen en geadviseerd over mijn aankoop.
Wat mij opviel was de tijd die genomen werd om mij te helpen en ben zeer tevreden over mijn aankoop.

Ik kan deze vestiging zeker aanbevelen

Leontine 10-09-2019

Duidelijk overzicht van de productspecificaties. Daarnaast een bedrag cashback wat altijd leuk is.

Jaime 10-09-2019

Delivery and installation of dishwasher. First day they didn't bring the dishwasher along with the washing machine. Second day, they bring the dishwasher but they're unable (unwilling) to find the water exhaust pipe under my sink. It has taken me 30 seconds to figure out where it is, without any knowledge about plumbing.
Officiële reactie van BCC 10-09-2019

Beste Jaime,

Jaime 10-09-2019

Hi,

Thank you for contacting me. The order number is 201908-7018928

The only thing the installers had to do was to remove a rubber cap with a screwdriver (which was left probably after the old dishwasher was removed) and plug the water exhaust pipe there. It took me about 2 minutes. I have no previous experience dealing with electrical appliances so it was a bit disappointing when the installers were not able to recognize which pipe was the drain. Especially because I paid extra 19,95 EUR to have it installed, I assumed they would be more professional.

Rene 10-09-2019

Met verlengde 2+2 garantie op een 3,5 jaar oude laptop van 1000 Euro met kapotte HDMI poort, had ik na 3 weken een splinternieuwe laptop van 1000 Euro naar eigen keuze in huis, zonder een cent te hoeven betalen. Prima deskundige en snelle service! Compliment.

Helena 10-09-2019

Het is een prettige winkel met voldoende keus. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Als ik iets nodig heb, ga ik bij de winkel langs en kan dan meestal direct met mijn nieuwe product naar huis. Als ze het niet in de winkel hebben, bestel ik het online en kan ik het de volgende dag ophalen. Dus als ik iets nodig heb op het gebied van elektronica, is BCC mijn eerste keus.

Maarten Stoffers 10-09-2019

Voor mij is BCC een prima winkel voor o.a. elektronica en witgoed: goede website, goede voorlichting, vriendelijke medewerkers in de winkels. Bovendien zijn ze echt goed in duurzaamheid. En ook nog bewust bezig met duurzaamheid (klimaat, natuur en milieu).
Geef mij maar BCC!

Wim_Pan 10-09-2019

Via de webshop van BCC een wasmachine besteld voor een concurrerende prijs, de goedkoopste. Aflevering keurig verlopen, goed geïnformeerd over het bestelproces en de aflevering. Een aanrader.

Simone 10-09-2019

Heel vriendelijke personeel, goed bereikbaar en goede service. Uitgebreide keuze en je kunt bv stofzuigers goed testen in de winkel. Personeel doet alle moeite voor je.

E.Herbst 10-09-2019

Goede uitleg en geven je de ruimte om zelf te beslissen of je de aan koop doet of verder kan kijken.Top

Louise 10-09-2019

Fijne winkel - en de prijzen zijn hetzelfde als op internet alleen nu denken de verkopers met je mee

van Schaijk 10-09-2019

Mooie winkel, vriendelijk en behulpzaam personeel, goede uitleg van producten, snelle service, mooie aanbiedingen en goede parkeergelegenheid.

John 10-09-2019

Klacht over een product werd netjes opgelost en het product werd terug genomen hele goede service en vriendelijk behandeld

Will 10-09-2019

Ik kocht een Miele droger. Winkelpersoneel niets op aan te merken, zeer behulpzaam.
Bij levering hadden de monteurs GEEN gereedschap bij zich !! en konden de droger daarom niet plaatsen, zetten deze in de keuken en vertrokken weer snel. Ik moest tekenen voor ontvangst en naar pas later bleek !!, voor correcte aflevering zonder schade, maar kreeg geen papieren !
Ik ruimde daarna een plas water op die was ontstaan bij ontkoppelen van de droger door een monteur.
Daarna gemaild - bellen met de winkel NIET mogelijk, tel. BCC center veel te druk - en vrij snel een nieuwe afspraak voor aansluiting van de droger kunnen maken = 1 week na heden !!! ( nb door een fout van BCC ; geen gereedschap meegenomen, terwijl bekend was welke wasmachine en welk tussenstuk aanwezig waren )
Een aangeschaft koppelstuk zou in de trommel kunnen liggen vlg BCC. maar is door mij niet te controleren wgs plaatsing droger 'tegen' de vensterbank. Hopelijk gaat dat vlg week toch goed.
Officiële reactie van BCC 10-09-2019

Beste Will,

Wat vervelend om te horen dat de bezorgers niet de service hebben kunnen verlenen en het apparaat niet konden aansluiten. v Dit is natuurlijk niet de bedoeling, onze excuses hiervoor.

Janssen 09-09-2019

BCC bood de scherpste prijs voor de I-pad. ‘S Avonds bestelt en volgende dag netjes geleverd in een degelijke papieren verpakking zonder al dat extra plastic. Heel fijn! Tevens de factuur ook nog een keer apart in de mail gekregen met de tip deze goed te bewaren. Fijne werkwijze, snelle levering en goed product.

Pieter 09-09-2019

BCC vestiging Tilburg (AAbe-gebied)
Je wordt hier zeer vriendelijk en deskundig geholpen. Voor uitleg wordt alle tijd uitgetrokken en je hebt dan ook niet het gevoel, dat ze je pushen om een beslissing te forceren. Qua prijs komt men overeen met andere winkelketens. Bij het afrekenen van mijn producten, kreeg ik nog een kleine financieel meevaller, waar ik helemaal niet op had gerekend.

Rob 09-09-2019

Ik ben al enige tijd opzoek naar een nieuwe smart tv en omdat mijn zoon reeds enige jaren goede ervaring heeft met zijn Samsung smart tv, is de keuze snel gemaakt.
Het zou in elk geval een 55 inch smart tv moeten worden. Mijn speurtocht is gestart op de websites van diverse aanbieders van smart televisies. Uiteraard heeft de inhoud (budget) van mijn portemonnee een beslissende rol gespeeld. De keus is snel gemaakt en heb direct op de website van BCC. Samen met mijn echtgenote, heb we onze nieuwe aankoop in de winkel in Delft kunnen bewonderen. Op maandag 09-09-2019, hebben 2 vriendelijke bezorgers van BCC, de enorme doos netjes in onze woonkamer afgeleverd.
Nu nog even het aansluiten en installeren van mijn smart tv, dat laat ik graag aan mijn zoon over.
BCC, bedankt voor de Top service.

Rob van Velthoven

Cello 09-09-2019

Fijn om in een winkel geholpen te worden, omdat ik zocht naar iets specifieks. Goed geholpen door de medewerker van BCC, die me uiteindelijk voor dezelfde prijs een beeldscherm verkocht dat beter aan mijn wensen voldeed dan het beeldscherm dat ik zelf had uitgezocht.

Willem 09-09-2019

Ik twijfelde tussen twee producten, maar de informatie van de verkoper heeft alle twijfel weggenomen.
Hij luisterde, dacht met me mee en nam alle tijd om mij een passend advies te geven.
Het was daardoor fijn winkelen. Ik ging met een tevreden gevoel met mijn nieuwe aankoop naar huis.