Deze score is berekend op basis van 14881 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Vriendelijke verkoper 12-09-2019

Vriendelijke verkoper, hij nam er de tijd voor en gaf een goed advies. Wat we vooral op prijs stelden: hij nam ook de tijd als wij naar andere apparaten keken dan het apparaat dat hij had geadviseerd.

Franco Conte 12-09-2019

De shop in Buitenveldert is fantastisch,mooi, ruim en groot assortiment. Hebben in het verleden al vaker goede ervaring met deze winkel. Men geeft je in eerste instantie de gelegenheid om zelf te kijken en zodra je iets wil weten is men zeer klantvriendelijk en meedenkend. De bezorging van onze oven ging perfect. Ruim op tijd een bericht over de tijd en ook nog een telefoontje 10 min. van te voren. De mannen moesten naar de 3e verdieping (zonder lift) en ook dat ging probleemloos. Ook hier ondervonden wij weer heel vriendelijke en geduldige jongens die de oven hebben aangesloten en ook heel duidelijke aanwijzingen gaven.
Al met al heel tevreden over BCC en zeker van plan om volgende aankoop ook daar te doen.
Benieuwd naar de Nieuwsbrief waarvoor we ons hebben ingeschreven.

Wil 12-09-2019

Makkelijke en gebruiksvriendelijke website.
Eenvoudig de juiste keuze gemaakt en besteld.
Bezorging mooi op tijd.
Duidelijke uitleg gehad na de montage van het fornuis en men heeft alle verpakking en het oude apparaat mee retour genomen

Wilma 12-09-2019

Nette en duidelijke service. Ik had een koelkast laten bezorgen die helaas ter plekke niet helemaal bleek te passen. De koelkast werd weer meegenomen en ik kon een andere koelkast bestellen. Het teveel betaalde geld werd terug gestort.

Robin 12-09-2019

Heb een vaatwasser gekocht van het merk trombone bij bcc, binnen een jaar foutmelding, 3 keer een monteur geweest en de laatste monteur ontdekte dat het een fabrieksfout was de binnenbak was niet goed gelast en lekte water op het onderste gedeelte, ben nu al meer dan 3 weken aan het wachten, en nog steeds zonder vaatwasser, duurt echt te lang, iedere keer weer trap ik er in, bij bcc wordt niet snel genoeg gereageerd. Terwijl mij vorige week expliciet gemeld werd als vaatwasser voor vorige week zaterdag niet gerepareerd is er direct een nieuwe gebracht wordt.
robin 14-09-2019

hier staat dat ik een vaatwasser heb gekocht van het merk trombone, begrijp niet hoe het komt maar het betreft hier om een vaatwasser van het merk thomson

Officiële reactie van BCC 17-09-2019

Beste Robin,

Wat vervelend om te horen dat we niet het gewenste artikel konden leveren en je daar lang op moet wachten onze excuses hiervoor. We kunnen ook kijken of er eventueel een alternatief is voor dit artikel als je dat wilt.

Zou je ons via een reactie op deze review het ordernummer willen doorgeven? Op deze manier kunnen wij zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Wij willen dit graag goed maken en zien je reactie tegemoet.

Adrian 12-09-2019

The service provided by Ivan was great. He was able to answer all our questions and he was very kind on product demo.

Marja 12-09-2019

De droger werd keurig optijd gebracht.
Er zat een splitter bij vd waterafvoer. De bezorger zei dat hij deze niet mocht monteren. Maar al pratende zat de lijm er al op en de splitter in de afvoer.
Na droging hebben we de droger zelf op zijn plek gezet. De hele zware Miele droger namen ze 2 trappen af, weer mee.
Bedankt mannen. Blij met jullie.

Linda 12-09-2019

goede service en aardige medewerkers. geven goede voorlichting en zijn bereid dingen voor je uit te zoeken

Maurice 12-09-2019

Zodra ik de winkel binnenkwam, was er niet echt sprake van begroeting, echter ik wist waarvoor ik kwam en liep daar dan ook recht op af
Advies was dus ook niet echt nodig, want ik had me al ingelezen op hun website.
Eenmaal aan de kassa, zeer goed geholpen door de medewerker.
Zeer attent en correct.
Al met al redelijk tevreden.

Dirk de. Hollander 12-09-2019

We eerden snel en adequaat geholpen zowel met onze keuze als met de instructies
Op een prettige beleefde maniet

J.P.M Coolen-Verbruggen 12-09-2019

Via een kennis ben ik bij BCC terecht gekomen. Fijne winkel en professioneel behandeld.

Bertie 12-09-2019

Bestellen gaat snel, bezorgen en installeren soepel.
Na levering een vraag....onbereikbaar, telefonisch niet en met what'sapp niet.
De service van Cool Blue duizend x beter..
Officiële reactie van BCC 12-09-2019

Beste Bertie,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar verwachting is geweest. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Zou je via Reviews@bcc.nl een mail willen sturen met het ordernummer zodat wij in contact kunnen komen?
Voor ons is het momenteel onbekend over welke bestelling dit gaat.

Reageren op deze review met het ordernummer is ook mogelijk dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.

Wij willen je graag een gepaste oplossing aanbieden. We zien je reactie tegemoet.

Renata Kokosa 12-09-2019

winkelen in uw winkel is puur plezier, goede service en goede prijzen en ik zal uw winkel zeker aanbevelen aan mijn vrienden

jolanda hilkhuysen 12-09-2019

overzichtelijk, duidelijk en makkelijk !! kan iedereen aanraden.
Snelle levering, vooral nette heren die de bestelling kwamen afleveren!!

Jan 12-09-2019

Vriendelijk personeel en je kunt de producten zien. \\wel mag er iets vlugger geholpen worden. stond al een tijdje in de winkel, voordat er iemand naar mij toe kwam.

Toine 12-09-2019

Ruime en overzichtelijke winkel met goede parkeervoorziening aan de deur.
Fijne en deskundige medewerkers die de tijd voor je nemen.
Kortom BCC Woensel Eindhoven is een aanrader!!

Ingrid 12-09-2019

Ik vind de BCC in Breda een hele fijne zaak om iets te kopen. De verkopers en verkoopsters zijn erg vriendelijk en geven goede informatie.
Ook de service van BCC is erg goed. Bijv onze tv die wij daar gekocht hadden had ineens geen Wi-Fi signaal meer. Aangemeld voor reparatie, monteur kwam en de module werd gratis vervangen. Onze vaatwasser van proline vertoonde kuren na een paar jaar. We kregen het volledige aankoopbedrag terug als korting op een nieuwe. Nu een nieuwe droger gekocht en ook deze is netjes thuis gebracht, op zolder geïnstalleerd en de oude droger is meegenomen. Ook de bezorgers zijn zeer correcte mannen.
Kortom....Prima zaak die Bcc

Spijker 1 12-09-2019

Nettjes geholpen en goede informatie over het product gekregen. Via een account bij BCC kan ik alle aankopen zien die ik de afgelopen jaren bij hun heb gedaan.
Heel handig voor het bekijken voor de garantie op de producten !

pmunsters 12-09-2019

mooie winkel leuk personeel ze zijn duidelijk en weten heel goed wat ze verkopen

Hans Gaarthuis 11-09-2019

Commercieel droeg het advies niet bij aan de omzet. Maar uiteindelijk zal blijken dat t advies BCC meer oplevert. Want in plaats van mij een nieuwe Samsung S10 te verkopen was t advies om met een draadloze oplader het euvel (connector in S6 overleden) te verhelpen. Ik blij, scheelt toch dik € 600 en ik zeg t voort. Gratis reclame en t.z.t. zal ik toch n keer n S10 aanschaffen. Geen verrassing dat BCC Beverwijk mij als klant terug ziet.

M G B Van Rossum 11-09-2019

Het is een fantastische zaak , met heel veel keus op alle vlakken , ik ben er prettig geholpen met goed advies

Marco 11-09-2019

Ik heb een Google home mini gekocht. Voor de BCC web winkel gekozen omdat ik mijn product volledig met Freebees (spaarpunten van BP) kon betalen. Ik hoefde ook geen bezorgkosten te betalen.
De levering was perfect: binnen 1 dag en met email uitleg en status updates.

John 11-09-2019

Is gelukkig geen "herrie" winkel, hier kun je rustig rondkijken.
Aangenaam en informatief gesprek gehad met 2 verkoopmedewerkers wat tot aankoop heeft geleid van 2 artikelen.

Evonne 11-09-2019

Super snelle levering, After pay service, laptop gekocht voor veel lagere prijs dan bij andere webshops. Erg tevreden!

Lara 11-09-2019

Duidelijke website, overzichtelijk. Kiezen en betalen ging snel en eenvoudig. Ook contact via mail na de aankoop over de levering was helder en correct. De volgende dag stond mijn nieuwe laptop, met veel korting, op de stoep. Tevreden.

R 11-09-2019

Vriendelijke medewerker die me alle soorten liet zien en hierdoor kon ik een prima keuze maken. Hij gaf me een duidelijk advies.

Nadia 11-09-2019

Goed advies in de winkel. Product was uitverkocht en ze hebben het meteen via de webwinkel besteld. Dag erna was het product netjes geleverd.. Top

Vlad Mihai 11-09-2019

Aankoop van Samsunt Tablet ging prima. Lekker de volgende dag geleverd, volgens de afspraak. Beste prijs op dat moment dus top!

Youri 11-09-2019

We zijn heel erg tevreden . Goede informatie gekregen en erg klantvriendelijk. Top.

Anja Verbeek Kageling 11-09-2019

Wasmachine ging stuk. Belde voor een monteur. Mevrouw vroeg mij het nr van het apparaat te geven. Ze vroeg hoe oud de machine is. Dat wist ik niet, daarna zei zemdat kon zien dat hij in 2017 was gekocht. Dus 3 jaar leek mij het geld waard de moeite waard was om hem te laten repareren. Toen de monteur kwam, en de gegevens nakeek bleek hij al 11 jaar oud was.
Als ik dat had geweten, had ik meteen eenn ieuwe gekocht; dat scheelt 150 euro monteurkosten. Enfin...

Aankoop bij BCC Zeist ging prima: goede uitleg over wasmachines gekregen, aardige medewerker etc.

Levering gaf problemen: de machine werd niet op aangegeven dag bezorgd. Heb gebeld dezelfde avond naar opgegeven nummer (020). Totaal 45 minuten moeten wachten tot ik iemand aan de telefoon kreeg. Ben vriendelijk te woord gestaan. Mevrouw zag dat de machine nog op ''lopend"' dus nog niet was afgehandeld. Ze zou bij betreffende afdeling informeren wat er aan de hand was en mij daarna terug bellen. Dat is nooit gebeurd.

Ik heb de volgende dag gebeld met de winkel van BCC in Zeist. Mijnheer zou het uitzoeken en mij berichten. Na een paar dagen een mail van hem dat de machine ''zoek"' is. Als na een week geen opheldering kon worden gegeven, zou ik een vergelijkbaar apparaat krijgen voor de prijs die ik had betaald. Na een dag of 8 kreeg ik na herinneringstelefoontje te horen dat de machine nog steeds niet getraceerd is en ik dus een andere kreeg. Wij waren inmiddels op vakantie, maar onze zoon heeft bij ons de leveranciers opgewacht. Die kwamen op tijd en waren snel weer weg. Toen mijn zoon naar de machine ging kijken, zag hij dat ze de machine zo hadden neer gezet, dat het deurtje niet open ging.... Hij heeft dit de dag daarna zelf opgelost. Op zich niet zo erg, maar alles leek wel mis te zijn gaan :)

Hopelijk hebben we nog jaren plezier van onze nieuwe aankoop!
Dit was mijn ervaring....
Officiële reactie van BCC 12-09-2019

Beste mevrouw Verbeek,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar verwachting is geweest en dat de eerste instantie niet goed gekeken is hoe oud de machine was. En dat de bezorgers ook het artikel zo neer hebben gezet zonder te controleren of de machine in orde was. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Voor ons is het momenteel onbekend over welke bestelling dit gaat.

Reinout 11-09-2019

We kopen al jaren bij BCC en we vinden het een uiterst betrouwbaar bedrijf met prima service. De prijzen zijn ook altijd scherp. Misschien kan je elders wel iets goedkoper, maar dat gaat vaak ten koste van de service.

Lars 11-09-2019

Super goede service, volgende dag de bestelling al binnen. En goede kwaliteit.

Igor 11-09-2019

Het was makkelijk om online bij BCC te bestellen. Duidelijk, bekend en betrouwbaar. Fijn dat de wasmachine gratis werd bezorgd en aangesloten. Ik heb ook BCC gekozen, omdat ze de oude wasmachine meteen mee zouden nemen.
Op de dag van bezorging werd ik netjes via sms’jes op de hoogte gehouden wanneer de levering zou zijn.
Minpuntje was dat mij werd meegedeeld dat ze de oude wasmachine niet konden meenemen, terwijl ik daar wel op gerekend had. De twee medewerkers waren wel zo vriendelijk om dit zware apparaat zo lang voor mij beneden in de centrale hal neer te zetten. Misschien lukt het ze om hem later deze week nog op te halen en anders moet ik zien of her me lukt om hem over 5 dagen zelf bij het grof vuil te zetten.

karin 11-09-2019

Het gemak ,waarmee ik op de site de gezochte wasmachine vond was rustgevend.
Duidelijke informatie over de bezorging en betaling.
De bezorging was perfect.

Willie 11-09-2019

Vandaag een iPad gekocht bij bcc in Emmen , wij werden goed geïnformeerd en werden netjes geholpen ,prima winkel

Anneke 11-09-2019

Heel prettige winkel, staan niet gelijk bij je,maar indien nodig paraat!!
Heb een wasmachine en wasdroger gekocht, na zeer deskundig advies en op een prettige manier geholpen!! Kon al mijn vragen kwijt en er werd goed meegedacht...
Ook de service van gratis bezorgen en alles aansluiten vind ik heel fijn!!

Jan 11-09-2019

De winkel is goed bereikbaar en overzichtelijk. De medewerker wist waar hij het over had en was zeer behulpzaam. Top geholpen!

Jan 11-09-2019

Ik ben goed geholpen, ze dringen zich niet op en helpen je met een glimlach.

R.Buitenhuis 11-09-2019

Prettige bediening,goede voorlichting.Behulpzaam met inladen.Goede ligging,en parkeerplaats.

Diana 11-09-2019

Ik ben echt super goed geholpen in de winkel met de juiste keuze maken, en daarna ben ik ook heel goed geholpen tijdens de bezorging. De jongens waren ook echt super aardig. Ik ben zeer tevreden en raad bcc ook echt wel aan, want ik ga ook zeker vaker er naartoe.

Rietveld 11-09-2019

Super bezorging!
Precies zoals het hoort , beter kan het niet.
Top bezorgers👍

snijders 11-09-2019

recent een aantal keren bij BCC geweest. De bekende uitspraak low pricing, high service leven ze allen even goed na. Personeel stond mij wederom goed te woord om mij te adviseren bij het maken van mijn keuze. Of het nu gaat om mijn net nieuwe aangeschafte laptop of een TV (aantal maanden geleden), dat maakt niet uit. Personeel is op alle vlakken actief betrokken. Ik ben zeer tevreden over de service en kwaliteit die BCC mij kan bieden. Ik kom er graag terug!

Weijts 11-09-2019

Als je een nieuwe laptop wilt gaan kopen wil je je eigen van alle kanten laten voorlichten en veel en goede informatie krijgen. Zo ook wij, we hebben ons er goed in verdiept en voor laten lichten. Wij zijn daarom uitgekomen bij BCC in Helmond. Vakbekwame mensen die weten waar ze over praten. Ook duidelijke tekst en uitleg en bij de uitleg goede informatie. Ook toen we gesproken hebben voor het aansluiten en instaleren werden we duidelijk geïnformeerd. Wij willen daarom BCC in Helmond dan ook graag aanbevelen voor de volgende aspirant koper, en de verkopers bedanken voor de goede en duidelijke uitleg.

Lotte 11-09-2019

Voor BCC gekozen vanwege de lage prijs en de snelle levertijd, geen enkele spijt van!

andjon 11-09-2019

de servies is goed.
en de prijs kwaliteit verhouding is ook goed.
vriendelijke bezorging en zelfs de droger terug zetten was geen probleem

Miranda 11-09-2019

Heel erg vriendelijk, professioneel en goed geholpen.
Een hele fijne winkel waar het personeel de tijd neemt voor de klant en ook meedenkt.

AM 11-09-2019

Je wordt hier altijd persoonlijk, en vriendelijk behandeld. Ze verlenen zeer goede service.
Heel fijne winkel.

Jos Ariaans 11-09-2019

BCC in Nijmegen is een zeer goede winkel waar je goed wordt geholpen.
Je krijgt goed advies, en alles is vrijwillig.
Zeer goed en snelle levering en service.
Ik beveel BCC in Nijmegen iedereen aan.
Ben zeer tevreden, en komen zeker weer terug in Nijmegen.

Sabrin 11-09-2019

Super goede, snelle en duidelijke service. Wasmachine besteld, goed op de hoogte gehouden over de bezorgdatum, vriendelijke bezorgers, netjes en snel aangesloten. Zeer tevreden!

Eric 11-09-2019

Top winkel. Producten die je nodig hebt worden gratis thuisbezorgd op de afgesproken datum. Altijd de goedkoopste prijs gehad in dw winkel.