Deze score is berekend op basis van 14825 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Eric 14-09-2019

Uitgebreide BCC winkel in Zoeterwoude-Rijndijk waar men de tijd voor je maakt en deskundig advies geeft om tot een goede aankoop te komen.

Cindy 14-09-2019

Was machine gekocht, afspraak gemaakt om te laten bezorgen. Ze zouden tussen 10.30 en 12.30 komen 13.00 nog geen wasmachine. Gebeld met de klantenservice, niet bekend waarom Mn wasmachine nog niet bezorgd was. 13.30 werd ik gebeld met 3 minuten zijn we er. Dus daar niet zo over te spreken. In de winkel moet ik ook eigenlijk altijd wachten tot er een medewerker beschikbaar is om me te helpen. Maar producten en prijzen zijn wel goed.

Henk 14-09-2019

het was even geduld hebben want de medewerkster die verstand van zaken had was nog even bezig et een anderen klant .
Dat is iets wat voor mij een plus punt is bij BCC Beverwijk
Ik heb er nu diverse zaken gekocht van diversen afdelingen .
En op elke afdeling is er iemand die verstand van zaken heeft over d items die op die afdeling verkocht wordt .
Ze hebben een luisterend oor naar wat mijn wensen zijn of waar ik het voor nodig heb . aan de hand van die gegevens .krijg je een prima advies ,hierbij worden ook de voor en nadelen van de verschillende items ten opzichte van elkaar uit gelegd

Chris 14-09-2019

Zeer vriendelijk staff,was goed geholpen
Ging weg een mooie laptop een goede aanbieding.

Yvonne 14-09-2019

Als ik wat nodig heb ga ik naar BCC. Je wordt altijd goed geholpen en ze geven goede informatie.
De prijzen zijn ook goed!

Baarh en Perdomo 14-09-2019

Ik vind de service in de zaak en bij het bezorgen van mijn koelkast geweldig.
Men luistert goed en geduldig naar de klant en probeert de klant zoveel mogelijk tegemoet te komen.
Erg klantvriendelijk waardoor je graag naar deze zaak (BCC) in Megastore terug zult gaan.
Medewerkers vragen de klant wat hij/zij nodig heeft, gaan in op de behoeften van de klant en geven daar ook advies in, zodat de klant de beste keuze kan maken.

Heuverling 14-09-2019

Super goede service. Handstofzuiger van mijn moeder was kapot. Deze werd gelijk teruggenomen en ze mocht een andere uitzoeken.

Jack van den Bertg 14-09-2019

het is een leuke winkel, met goed en gemotiveerd personeel, die ook nog eens klant vriendelijk zijn, het is een aanbeveling om hier eens te gaan kijken als u een elektronisch product nodig heeft

Hans 14-09-2019

Werden zeer snel en vakkundig geholpen. Verkoper weet waar hij het over heeft.

joslinsen 14-09-2019

Scheerapparaat voor onze zoon gekocht. Goede kwaliteit en nette hulp bij het maken van de juiste keuze.

Nancy 14-09-2019

Eerlijke, voordelige prijs.
Concurrent gaf 20% korting, maar bleek toch duurder te zijn dan bcc.....

Karin Haggenburg 14-09-2019

We hebben voor deze winkel gekozen omdat je er prettig geholpen wordt. Vriendelijk personeel en ze weten veel.
Bovendien is deze winkel lekker dichtbij.

P peters 14-09-2019

Ik ben erg goed geholpen en geïnformeerd om de juiste aankoop te doen . Ik kom al jaren bij de bcc in beneden leeuwen en het personeel is kundig en vriendelijk

Paul 14-09-2019

Betreft de service voor mijn 2-jarige Samsung curve tv.
Het beeldscherm is door de service van BCC drie keer vervangen in verband met clouding.
Nu de Samsung gratis opgehaald en ingeruild voor een nieuwe tv .
Zonder enig probleem

Sada 14-09-2019

Zeer tevreden met BCC winkel in Breda.
Vriendelijke personeel die je meteen helpt, we hebben een wasmachine van Bosch in andere winkel gezien voor goedkopere prijs dan bij BCC maar daar was ze snel uitverkocht en dat hebben we in BCC winkel gezegd, ze hebben meteen prijs aangepast zonder problemen of vragen. Dus wasmachine gekocht bij BCC voor mooie prijs. Wasmachine was volgende dag bezorgd en die mannen waren heel vriendelijk. Een echte tevreden klant.
BCC 👍🏻 Beste

miranda van akkeren 14-09-2019

ruime overzictelijke winkel. vriendelijke en behulpzamen medewerkers. kom daar regelmatig. al is het maar om ff te snuffelen. ik zie liever iets wat ik wil kopen in het echt . zo dat ik realitijd van het produkt zie.

Fam. Hassoldt/Rijper 14-09-2019

Verrassende BCC winkel. Overzichterlijk, goede keuzemogelijkheden qua merken en budget. Relaxed vriendelijk behulpzaam personeel. Geen opdringende koffieleut.

Sylvia 14-09-2019

Gisteren besteld bij BCC vandaag al in huis. Alles op de website was zeer duidelijk aangegeven en super blij met mijn aankoop.
Daarom beveel ik de website van BCC aan deze is gewoon helder!! Ook de winkel is super hier was ik eerst en ben daar ook voortreffelijk geholpen met goede uitleg.

Yvonne 14-09-2019

Ik wij werden direct geholpen en met een goede uitleg deze persoon was een heel goede zonder direct alles ons maar aan te smeren hij was heel CORRECT

Johan 14-09-2019

Nette en mooie winkel, we werden vriendelijk begroet toen we binnen kwamen.
Lekker rustig rond kunnen kijken zonder dat medewerkers gelijk naar ons toekwamen, en zodra we een vraag hadden werden we meteen geholpen. Ook aan de kassa zeer vriendelijk.
Zeer goede ervaring en heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

Blink 14-09-2019

Bestelling en aflevering was goed verzorgd ,product werd afgeleverd op de van te voeren aangegeven tijd.Prima

Melissa 14-09-2019

Vriendelijke bezorgers
Snelle levering
Netjes bezorgd
10min vooraf gebelt.

Zeker voor herhaling vatbaar

BCC een aanrader! 14-09-2019

Het was geen enkel probleem om mijn onlangs aangekochte microset om te ruilen (binnen de 30 dagen retour regeling) voor een soundbar. Hierbij werd ik uitmuntend geadviseerd door vriendelijke verkopers met kennis van zaken. Bovendien was er koffie zodat er nog even gelegenheid was om zelf e.e.a. te overwegen voordat tot definitieve verkoop werd overgegaan. Van A tot Z dus uitstekend geholpen, waardoor BCC een aanrader is.

Vos 14-09-2019

Werd meteen goed geholpen de keus werd meteengedaan en de prijs van internet dat was goed

Anoniem 14-09-2019

Duidelijke website. Eerste apparaat was niet juiste maat, werd vervolgens snel geannuleerd en inbouwservice werd ook niet in rekening gebracht terwijl vergissing bij mij lag. Duidelijke, snelle en praktische informatievoorziening.

Peer 14-09-2019

Ik ben naar BCC gegaan gewoon op basis van eerdere ervaringen, de producten doen wat ze moeten doen en ik krijg een eerlijk advies, er wordt niet meteen naar een duur aparaat gegrepen maar eerst geluisterd naar de wensen.
De service is prima, het kennisniveau kon in mijn laatste aankoop iets beter (ook de verkoper moest opzoeken wat precies de specificaties waren van het apparaat, maar alles kennen lijkt mij niet mogelijk).

Sander 14-09-2019

Ik was met mijn 93 jarige moeder naar BCC Beverwijk gegaan om een nieuwe koelkast te kopen. Ondanks de drukte nam het personeel alle tijd en werden we heel fijn geholpen. Er werd goed rekening gehouden met het feit dat een ouder iemand anders (langzamer) reageert. In lange tijd niet zo een goede ervaring gehad in een witgoed zaak.

Richard 14-09-2019

Netjes geholpen in de winkel. Netjes volgens afspraak geleverd en aangesloten.en getest.
Enigste minpuntje als artikel op voorraad is en we kopen zaterdag was eerste mogenlijkheid de donderdag erop. Normaal niet zo'n ramp maar met kapotte wasmachine beetje vervelend.
Maar ondanks dat tevreden

D. Mol 14-09-2019

Ik word hier altijd netjes geholpen. Wil je alleen even rondkijken laten ze je met rust. Heb je een vraag wordt die altijd netjes beantwoord. Bij een aankoop die je meeneemt maar het is te zwaar voor je zetten ze het voor je in de auto, de service is prima. Ook de thuisbezorging gebeurt netjes en vriendelijk. Ik heb alleen maar goede ervaringen met de BCC.

Arnhem 14-09-2019

Wat voor ons erg prettig is, is dat wij het artikel bij BCC in de winkel kunnen ophalen. Voordeel: thuis niet hoeven wachten op bezorging. Wij werden uiterst vriendelijk en adequaat geholpen. De afspraken worden uitstekend nagekomen. De informatie/communicatie rondom de bestelling is goed geregeld.

Itala Lamsberg 14-09-2019

Ik vind het een fantastische winkel!!
Goede service! Vakinhoudelijk zeer goede medewerkers!

John 14-09-2019

BCC Breda: Werd netjes aangesproken en daarna goed geholpen. Ook fijn dat de prijs in de winkel aangepast was aan de op dat moment geldende aanbiedingen. Helaas was dit niet in het systeem goed geregeld waardoor ik de medewerker moest attenderen op de correcte prijs.

Sophia 14-09-2019

Keurig op tijd bezorgd, wij wonen op de boot en de bezorger moest wel extra moeite doen om de was/ droog combinatie aan boord op de juiste plek te krijgen. Hij vond dit geen probleem. Zeer vriendelijk en hulpvaardig. Ook in de winkel krijg je altijd goede voorlichting en advies. Ik koop al jaren bij deze winkel en altijd alles prima geregeld.

Tante Eppie 14-09-2019

Bij BCC word je vriendelijk geholpen. De manager en de medewerkers nemen echt de tijd voor je.
Je krijgt goed advies en de verschillen tussen diverse apparaten worden deskundig uitgelegd.
Wij zijn in Bergen op Zoom geweest.
En we zijn uiterst tevreden.
BCC geeft ook echt de laagste prijs garantie. Kortom: Top winkel.

E de B 14-09-2019

In de winkel altijd vriendelijk en zakenkundig geholpen en de service is ook prima in orde.

Linda 13-09-2019

Nadat wij ontdekten dat de TV die wij hadden gekocht niet op de standaard, die wij ergens anders hadden gekocht, paste deden de heren van BCC er alles aan om te zorgen dat er een perfecte oplossing kwam voor de TV installatie bij onze moeder van 91. Geweldige service!

JANSIETSE 13-09-2019

BCC Buitenveldert, Amsterdam bevalt al vier jaar prima! Prettige en deskundige bediening, ruime keus aan apparaten. Zo nodig thuis opmeten en plaatsen. Alles werkt goed: ijskast, oven, vaatwasser, muziek box, waaier, strijkijzer, noem maar op. Hartelijk bedankt!

N.Koolhaas 13-09-2019

Ik heb Bcc gekozen omdat je daar heel vriendelijk word ontvangen.
Het personeel is heel technisch en goed op de hoogte van nieuwe producten.

Frits 13-09-2019

De Winkel in Almere Buiten (doemere) heeft een ruime parkeerplaats voor de winkel. Ik vind alle medewerkers stuk voor stuk klantvriendelijk en hebben verstand van zaken,recent daar een stofzuiger, Delonghi espresso apparaat en 28 inch computer scherm gekocht en perfect geholpen en geïnformeerd.

R. Neijboer 13-09-2019

Goede bezorging met keurige communicatie omtrent de tijd. Uitstekende service, installatie en uitleg werking. Correcte product informatie en prijs. Wat wil je nog meer?

Leo 13-09-2019

Ik ben goed geholpen, met een grote glimlach en af en toe een gepast grapje erbij. Deze ervaring heb ik nooit eerder gehad en ook zeker niet zo persoonlijk. Ik ben zeker overtuigd om bij deze winkel aankopen te blijven doen.

Saskia 13-09-2019

Duidelijke informatie ontvangen over hetgeen we nodig hadden. Vriendelijke medewerkers met ruimte voor een praatje. Overzichtelijke winkel.

Maria 13-09-2019

Eenvouding bestelsysteem. Extra service: verwijdering oude machine en plaatsen nieuwe machine, inclusief omzetten deur als zeer positief ervaren. Zeer behulpzame, aardige monteurs die snel en netjes werkten en alles perfect achterlieten! Super BCC ervaring!

Hans 13-09-2019

We zijn twee keer in de winkel geweest en zeer goed geïnformeerd over het product. De verkoper wist waar hij over sprak en het proces met de financiering verliep zeer vlot.
Op de dag van de levering kwamen er twee zeer enthousiaste jongens die in een mum van een tijd zeer professioneel de wasmachine naar boven brachten en hebben aangesloten. De oude machine werd keurig weer meegenomen.

Gerlien 13-09-2019

Super snelle levering!
Gisteravond besteld vanochtend al bezorgd. Hoewel de meeste winkels dit pretenderen, is dit bij in de avond bestellen meestal twee dagen erna. Ik was erg verrast dat dit bij BCC wel zo bleek te zijn. De volgende dag in huis!

Clinnie 13-09-2019

Hebben voor deze winkel gekozen omdat het dichtbij is en de prijs goed is vergeleken met andere winkels. Goede service en vriendelijk geholpen.

Leehoo 13-09-2019

Onlangs heb ik een televisie gekocht bij BCC. De voorlichting die ik kreeg was precies op maat. Er werd met mij meegedacht en ik werd goed geadviseerd. Tevreden liep ik de winkel uit, blij met mijn aankoop!

Vincent 13-09-2019

Als we iets nieuws nodig hebben is het op de site van BCC altijd snel gevonden. Willen we persoonlijk advies dan gaan we even langs de winkel waar we altijd netjes te woord gestaan worden en de juiste adviezen krijgen. Goede prijzen, aflevering en service.

Bert 13-09-2019

Prettige winkel waar je vakkundig door het personeel wordt geholpen. Men heeft mij zeer goed geholpen bij het kiezen van een nieuwe tv.
Ik had hem al uitgezocht op de website maar had nog enkele vragen die zij mij naar volle tevredenheid hebben beantwoord.

Femke 13-09-2019

In de winkel goed geïnformeerd en daardoor een goede aankoop gedaan. Ook de levering was zoals vooraf aangegeven. Zeer vriendelijke en kundige medewerkers.