Conny Pieterse 16-09-2019

Goede ontvangst, concrete opvolging, originele mening en advies. En koffie.....!

Nelis 16-09-2019

Prima service. De laptop die ik had gekocht, werkte niet. Toen ik terugkwam om te overleggen, kreeg ik direct een andere aangeboden. Top

Hans Vermeer 16-09-2019

Uitstekende en kundige communicatie vanuit BCC Zierikzee. Een prettige en professionele winkel/personeel, waar ik graag terug kom voor toekomstige aankopen.

Jan de Haas 16-09-2019

Omdat het een winkel is waar je prettig geholpen wordt en vakkundig ook wel.!en beter dan per mail iets bestellen je ziet wat je koopt en de prijs is niet hoger dan de "postorderbedrijven!"

J. Bouwmeester 16-09-2019

Ik werd vriendelijk benaderd en te woord gestaan met deskundige adviezen en voor al mijn vragen over het door mij aangeschafte product werd mij alle tijd gegund.

Roman 16-09-2019

Snelle levering, goede prijzen, veel keuze te maken. Ik anbeval dit winkel.

M.Gerritsen 16-09-2019

Ik heb voor BCC gekozen om de prijs kwaliteit verhouding, daarnaast is het voor mij een betrouwbare winkel. In het verleden al meerdere aankopen gedaan.
Ook als je niet slaagt blijft men je vriendelijk helpen. Als je iets online zou bestellen mis ik het contact tussen het bedrijf.

hsprong 16-09-2019

Superservice. Betrouwbaar en deskundig advies! We kwamen voor een nieuwe wasmachine maar kochten ook een nieuwe droger, vanwege de energie (dus geld!) besparing. Twee apparaten uitgekozen die bij onze thuis-situatie past. Allerlei nuttige (was) adviezen gekregen (van twee mannen). Levering was goed: Aardige en behulpzame gasten, die gelijk de oude apparaten meenamen. Geen gezeur dat de apparaten naar de eerste verdieping moesten en de aansluiting wat lastig was. Dit was vast duurder dan online kopen, maar met de service en advies hebben we dat er ruimschoots uit!!

C.Damen 16-09-2019

Geweldig geholpen en de levering was ook top goed op elkaar ingespeelde bezorgers ,de wasdroger stond in een mum van tijd boven ,geweldig

Matré Verver 16-09-2019

Bij BCC mijn aeg wasdroger gekocht. Nog niet uitgeprobeerd maar de monteurs waren zeer vriendelijk bij binnenkomst met een hand geven.
Ik koop al mijn apparaten bij BCC omdat ik weet als het ergens anders goedkoper is il het bedrag terug krijg.
Zoals ook nu. Had de wasdroger gekocht en zie dat het ergens anders in de aanbieding was en ja hoor ik krijg bijna 140 euro terug. Super en hoef niet overal te gaan kijken in de winkels.
Snelle reacties van Bcc. Vond ik super.

Inge 16-09-2019

We waren er op zaterdagmiddag, dus alle verkopers waren bezet. Gevraagd hoe lang het ongeveer kon duren. Verkoper kwam vrij snel. Uitleg/toelichting op ons aan te schaffen product gehad. Prima, niets op aan te merken. Daarna overgegaan tot aankoop.

Ingrid 16-09-2019

Ik werd goed geholpen in de winkel. Duidelijk advies, Duidelijke afspraken. Levertijd, bezorging en plaatsing was ook prima.

Jolanda 16-09-2019

2x hier nu geweest en allebei de keren heel goed geholpen. Hetgene waar we nu naar opzoek waren was niet op voorraad in de winkel maar werd nu netjes thuis geleverd zonder extra kosten, echt super.

Henk 16-09-2019

Via de webshop de wasdroger besteld (vaste klant van winkel in Zutphen is helaas gesloten)
Perfect op tijd geleverd en aangesloten. Oude wasdroger afgevoerd.

Fam. Vaes van Gorp 16-09-2019

Altijd goede service en kwaliteit. Tegen een goedkoopste prijsgarantie erbij. Super toch...
daarom kopen wij altijd bij BCC, altijd zekerheid.

MrEsceha 16-09-2019

Ben al minstens 30 jaar of langer klant van BCC. Helaas moet er altijd over de elders geldende lagere prijs worden gedebatteerd. Ik moest voor deze Alcatel 1S naar KPN om een klein SIM kaartje te kopen. Ben nu dus wel alle 80 opgeslagen telefoonnummers kwijt.

M.Beker 16-09-2019

online een artikel gezien toch wilde ik het in de winkel bekijken. Het is een siezoens artikel. De verkoopster sprak mij vriendelijk aan of ze mij kon helpen en heeft het artikel van uit het magazijn gehaald. Ze heeft duidelijk uitgelegd hoe het artikel werkt en over de garantie. Ik ben zeer tevreden over de service.

Zeer tevreden over BCC 16-09-2019

Ik ben super tevreden over BCC, mooie acties, snelle levering, ik zal hier beslist opnieuw iets bestellen!

Janes 16-09-2019

Zowel m.b.t. presentatie, vakkennis en het luisteren naar de wensen van mij ben ik meer dan prima geholpen .Ik kreeg de overtuiging dat me mij een product wilde aanbevelen wat bij mijn wensen paste. De verkoper luisterde goed naar mij en paste zijn jargon aan op mijn (beperkte ) kennis.

Paul Logister 16-09-2019

wij zijn op een bijzondere professionele en hartelijke manier geholpen.
goede uitleg en voor alles de tijd genomen.
De winkel is zeer aan te bevelen.

Sylvia Finke 16-09-2019

Wij gingen alleen kijken maar waren zo enthousiast dat we toch gelijk een soundbar hebben aangeschaft tot volle tevredenheid.
En we nu volop genieten van onze bioscoop thuis.
Thanks!!

ellen 16-09-2019

De hulp in de winkel was fijn. Ze hebben de hoofdzaken uitgelegd. Dit is aangenaam.

Peter 16-09-2019

Klantvriendelijkheid kan beter ,moest lang wachten voor ik geholpen werd. Bezorgdienst was netjes en snel .

Christa 16-09-2019

Vriendelijke en behulpzame verkoper..,die erg zijn best voor ons heeft gedaan.

w. legrand 15-09-2019

Alleen maar positiever ervaringen. Goed product voor aantrekkelijke prijs. Vriendelijke en deskundige verkoper. Snel en correct geholpen.

A. Toth-Varga 15-09-2019

De personeel is zeer vriendelijk en vakkundig. Ik kreeg goede uitleg en ze zijn behulpzaam en vlot.

She 15-09-2019

T was super snel.geïnstalleerd. Binnen 5 minuten waren ze al klaar. Een vriendelijke groet en een handschud ! Legde nog kort uit over de wasmachine. Enoooorm fijn!

AnneM 15-09-2019

Bij BCC hebben de medewerkers goede kennis van zaken en een uitstekende service.
Ook de medewerkers die de producten komen installeren zijn netjes, beleefd en kundig.
Ik ben blij met mijn nieuwe Bosch vaatwasmachine!

Diana P. 15-09-2019

Ik kwam bij bcc in Den Haag bij de megastores voor een universele afstandsbediening voor een jvc.
Online kon ik niets vinden.

Er werd mij een afstandsbediening geadviseerd met de garantie als het niet werkt, ik terug mocht komen om een andere te proberen.

Helaas werkte de afstandsbediening niet op mijn tv en heb ik het zonder problemen om kunnen ruilen.
Dit keer werd ik erg goed geholpen, verkoper ging op internet zoeken welke het meest geschikt was.

Helaas werkte die niet, lag niet aan afstandsbediening en verkoper maar aan type nr van mijn tv waar blijkbaar geen afstandsbedieningen voor bestaan.

Ik heb het omgeruild voor een weegschaal die wel werkt.
Ik vond dat ik erg goed werd geholpen en niet moeilijk werd gedaan met het omruilen.
Kreeg via de mail een bon opgestuurd, zodat ik het kon opslaan voor garantie.
Mij zien ze zeker weer terug

Peter L. 15-09-2019

Website is duidelijk en goed te navigeren.
Voor de zekerheid naar de winkel gegaan om te overleggen welk apparaat het beste bij ons past en om er zeker van te zijn dat we het apparaat op tijd in ons bezit zouden hebben.
Personeel in de winkel is uiterst vriendelijk en heeft meer dan genoeg kennis van zaken.
Na vriendelijk gesprek (er werd geen keuze opgedrongen, enkel goed advies gegeven) en het bantwoorden va onze vragen gingen wij tevreden de winkel uit met een nieuwe Nespresso Magimix innclusief melk-opschuimer voor een heerlijke capucino!

paauwe 15-09-2019

Goede afspraken goed en prettig geholpen. Bij de koop van een Wasmachine en ook bij de aankoop van een onderdeel van een Garmin navigatie.

Willeke 15-09-2019

Super fijn geholpen en goed meegedacht van de medewerkers. Tot twee keer toe terug gegaan omdat het aangeschafte product elders goedkoper werd aangeboden (binnen 2 weken) en keurig netjes het geld teruggekregen.

Fijne winkel, fijne service!
Veel beter dan de concurrent :-)

A.H. Visser 15-09-2019

Bij BCC wordt je prettig geholpen door vriendelijk personeel, we hadden een probleempje met een aankoop en dat werd uitstekend opgelost, wij zijn blij met BCC, super garantie.

Mathijs Halberstadt 15-09-2019

De webwinkel heeft veel (optionele) keuzemogelijkheden met betrekking tot bestellen en bezorgen. Mijn wasmachine arriveerde netjes binnen de afgesproken leveringstijden en werd door de bezorgers via een zeer nauwe en stijle trap omhoog getild. Ze hadden hem snel aangesloten en geactiveerd en konden gelijk gebruikerstips geven over het specifieke model. Tot slot hebben ze gelijk mijn oude wasmachine weer meegenomen. Dit alles zonder extra kosten. Al met al zeer tevreden!

Peggy Jansen 15-09-2019

Deskundig, vriendelijk personeel. Denken met je mee. Luisteren en adviseren. Wat wij ook nodig hebben. wij zijn al jaren vaste klant. BCC Arnhem is onze winkel maar wanneer het hier een superservice is kan ik aannemen dat dit in andere filialen ook het geval is. DOEN!

Beesham Singh 15-09-2019

Dit is de eerste keer dat ik iets heb gekocht bij BCC na jaren. Een winkel met vriendelijke personeel waar je wordt snel en goed wordt geholpen. Deze winkel raad ik iedereen aan. Ik ben geholpen door Brandon.

Elise Torenstra-van Ingen 15-09-2019

Wordt altijd vriendelijk geholpen en goede service, en uitleg over het product wat je aanschaft.

Tamara 15-09-2019

Klantvriendelijk personeel deed er alles aan om te vinden wat ik zocht. Het product was niet in de winkel en ze hebben het voor me besteld. De volgende werkdag werd het thuis bezorgd. Ik kwam er niet helemaal uit hoe ik moest installeren, ben terug gegaan naar de winkel en ze hebben me ook toen weer zéér goed geholpen.

Cees Berrevoets 15-09-2019

Kom al jaren in deze zaak, alles met een snoertje daar tot volle tevredenheid gekocht.
Nu had ik een nieuwe huistelefoon nodig, dus BCC. Van tevoren op internet gekeken en app. was bepaald. De verkoopster is ongeveer een kwartier weg gebleven en kwam terug met een kul verhaal, ze had de batterijen er vast in gezet, de doos was al open enz enz. Thuis bleek het een bijeengeraapt zootje van verschillende typenrs. Dus de hele handel terug gebracht

Beste heer Berrevoets,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar verwachting is geweest en dat het artikel niet compleet was. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Zou je via Reviews@bcc.nl een mail willen sturen met het ordernummer zodat wij in contact kunnen komen?
Voor ons is het momenteel onbekend over welke bestelling dit gaat.

Reageren op deze review met het ordernummer is ook mogelijk dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.

Wij willen je graag een gepaste oplossing aanbieden. We zien je reactie tegemoet.

Jaap 15-09-2019

Goed geholpen, goed advies en keurig bezorgd. Over de bezorging wordt ook goed gecommuniceerd, het zou alleen fijn zijn als je op voorhand een dag-deel mocht kiezen.

Hans 15-09-2019

Geweldige service,
Wasmachine bleek in Breda niet meer leverbaar, is opgehaald bij filiaal 100 km verder. Op de dag van levering bleek wasmachine ergens anders goedkoper.
Verschil gelijk terug gekregen, top.

Dien de Haas 15-09-2019

Ik ben heel tevreden met mijn aankoop bij BCC ,prima service .Mijn wasmachine werd gebracht en die jongen sloten hem aan en gingen hem testen .Namen mijn oude machine weer mee.Mijn volgende aankoop is zeker weer bij BCC.

Amanda 15-09-2019

In de outlet een machine van 999 voor 799 gekocht. Zonder overleg is er een andere machine tav 729 geleverd, omdat de outlet machine spontaan nergens meer te vinden was. Na meerdere telefonisch en email contact werd uiteindelijk een compromis gesloten op een machine van 899. Natuurlijk was dit een type lager en waren we hier niet echt blij mee maar de andere optie was de duurdere machine en dan een compromis van 70 euro dus zou hij 927 gaan kosten. Nadat de nieuwe gebracht werd bleek ook deze levering niet de goede. 2 dagen later eindelijk de machine geleverd waar er een compromis op afgesproken was.
Of dit de wet van murfie was weet ik niet maar wat ik wel weet is dat ze een machine in de outlet aangeboden hebben en deze niet hebben geleverd! Als we dit van te voren wisten hadden we geen machine bij BCC besteld.

Beste Amanda,

Wat vervelend om te horen dat we niet het gewenste artikel konden leveren. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, onze excuses hiervoor.

Zou je ons via een reactie op deze review het ordernummer willen doorgeven? Op deze manier kunnen wij zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Wij willen dit graag goed maken en zien je reactie tegemoet.

Lia 15-09-2019

Tegenwoordig kun je zelf al veel informatie vinden op internet over nieuw aan te schaffen producten. Zo ook voor onze nieuwe tv en dat is maar goed ook want de verkoper in de winkel kon niet veel adviseren mbt de keuze voor merk of type. "Alle tv's in deze prijsklasse (rond €750,00) zijn ongeveer gelijk". Ook zag hij de meerwaarde van een Android Smart tv niet want "dat gebruik je toch haast niet".
Al met al wel hier gekocht want de tv was op voorraad en we kregen de laagste prijs én informatie bij de concurrent MediaMarkt ging ook niet verder als een "ja, dat denk ik wel" of "dat weet ik niet" en dan niet bij een collega navragen...
Ik begrijp ook dat fysieke winkels het steeds moeilijker hebben met al die webshops en dus ergens op moeten besparen.
De medewerker wist overigens wel héél veel te vertellen over een extra garantie die we af konden sluiten. Daar zat ik nou net níet op te wachten. 😉

Beste Lia,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar verwachting is geweest in het filiaal en dat ze geen advies konden geven wat je wel verwachtte. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Voor ons is het momenteel onbekend over welke bestelling dit gaat.

Ludia 15-09-2019

In eerste instantie was de vriezer beschadigd. De bezorgers waren in tweede instantie aardig en vriendelijk. Punt van aandacht is het opzetten van bezorgslots. Hele dagen niets kunnen inplannen, omdat er wat bezorgd wordt is niet meer echt van deze tijd.

Richard Oostland 14-09-2019

Ik ben uitermate tevreden met de afhandeling, bezorging en plaatsing van mijn bestelde wasmachine. Alles in principe in 1 dag. De bestelling was snel geplaatst, de bezorging mooi op tijd en de bezorgers 2 beleefde jongens.
Petje af zoals die met een nieuwe wasmachine 3 trappen omhoog en met een oude weer 3 trappen omlaag gingen.
Ik zal deze winkel zeker aanbevelen.

An 14-09-2019

Ben zelf in de winkel geweest om het product te zien en te vergelijken
Goed advies gekregen
Vriendelijk personeel
Kortom heb je iets nodig denk eens aan BCC en je wordt echt een enthousiast kopende klant daar!
Is mijn ervaring 😉

Ry Schrijver 14-09-2019

De kwaliteit die je zoekt voor de beste prijs/service ! Goed advies in de winkel en snelle levering .
Voor alle elektronica raad ik deze winkel zeker aan.

Only BCC

P. Steenbakkers 14-09-2019

Muziekoortjes voor de 2de x binnen 1 jaar kapot, beide keren zonder problemen nieuwe gekregen.

hmghoens 14-09-2019

verkoper was zeer vriendelijk en was goed op de hoogte van de mogelijkheden van de apparaten die we gekocht hadden ( tv +dvd speler)
toen we vorig jaar op de camping stonden in zeeland en onze tv kapot hebben we in middelburg bij bcc een nieuwe gekocht hij as niet op voorraad maar werd de volgende dag op de camping bezorgt we waren stom verbaast