b.boekhorst 23-09-2019

wij zijn bijzonder hartelijk geholpen, uitstekend voorgelicht bij de keuze van de soundbar, en bovendien zijn alle afspraken keurig netjes en vooral netjes en op tijd nagekomen.
Ik kan u de BCC in Arnhem van harte aanbevelen

A den haan 23-09-2019

Zeer correct en netjes geholpen goede uitleg en aan gekocht product keurig naar auto gebracht op parkeer plaats super

Otto 23-09-2019

Zeer vriendelijk en deskundig geholpen, geen moeite was te veel. Ook de aflevering van het product was deskundig en vriendelijk. Voor ons een reden om ook voor dit product weer naar BCC Muiden te gaan.

Jan 23-09-2019

Goede verhouding prijs-kwaliteit met zeer scherpe aanbiedingen.
Mooi en overzichtelijk ingerichte winkel met vriendelijk personeel dat goed advies geeft.

Emilia 22-09-2019

Waarom Bcc en geen ander ? Omdat deze winkel heeft goede atmosfeer
En altijd vriendelijk medewerker wie helpen jou kiezen welke spul het beste past bij jou die jij nodig hebt. .
En qua prijzen vindt je nergens goedkoper .
Echte aanrader om binnen in te stappen en iets leuks kopen :)

Pim 22-09-2019

Goed geholpen met het maken van de de keuze voor de jbl free. Geweldig geluid en eenvoudig te gebruiken

Ronald 22-09-2019

Azita was een fijne verkoopster die wist waar het over ging toen zij ons een stofzuiger verkocht. We hebben een hele serie stofzuiger uitgeprobeerd en hebben voor ons de beste keuze gemaakt. Er ligt geen stofje meer op de vloer van de afdeling huishoudelijke apparaten ….

Wil & Juliette 22-09-2019

Op het internet kijken naar prijzen en reviews en steeds weer vetrouwd kopen bij BCC.
Voorafgaande het bezoek aan de winkel in Hoogeveen ook de website van BCC bekeken.
De klantvriendelijkheid, de steeds weer gebleken service en voordelige prijs maken BCC tot onze winkel!

Richard 22-09-2019

IK koop altijd bij BCC, ik wordt er goed geholpen en men heeft verstand van zaken. Meer dan in de meer populaire electronica zaken. Bovendien zijn de wachttijden minder (ook bij terugbrengen).

marc en simone 22-09-2019

wij hebben in een keer een aantal apparaten aangekocht, vaatwasser, koel/vrieskast, vriezer, televisie en een receiver. we werden erg leuk en kundig geholpen en de verkoper schroomde niet om aan te geven dat hij niet veel van een van de dingen wist en haalde een collega er bij. bezorgen was netjes en de montage van de vaatwasser was goed. kortom ; we zijn zeer te vreden en gaan voor een volgens apparaat zeker naar BCC alkmaar of online ) terug

AnnekeJ 22-09-2019

Met allebei mn zoons afzonderlijk een laptop voor school gekocht. Beide keren zeer prettig geholpen waarbij ik het gevoel kreeg objectief geholpen te worden. Eerlijk geadviseerd dat programma's via school waarschijnlijk goedkoper zijn dan via hen.

Wim Schellekens 22-09-2019

Nespresso apparaat gekocht: zeer goed, deskundig en klantgericht advies. Toip!

Renske 22-09-2019

Met defecte fitbit naar de winkel. Erg prettig geholpen. De fitbit werd door fitbit zelf niet neer voor reparatie aangenomen, maar ik kon gelijk een nieuwe krijgen. Fijne medewerkers bij deze BCC

Olga bronk 22-09-2019

Ben uitstekend geholpen en geinformeerd door medewerker van BCC
Ben blij met mijn aankoop.

Mar 22-09-2019

Duidelijke website, bestelling ging zonder problemen en werd de volgende dag zoals beloofd geleverd.

CM. Luyendijk 22-09-2019

Ruime opgezette winkel.
Prettige service.
Ideaal voor de deur parkeren, om gekochte spullen in te laden.

G Klaas 22-09-2019

Ik ben goed geholpen in de winkel, de medewerker heeft artikelen voor ons vergeleken. Heel prettig geholpen én mijn aankoop werd naar de auto gebracht.

Cheyenne 22-09-2019

Ik ben erg goed geholpen door medewerker ....te Hilversum. Geen gehaast maar gewoon rustig de tijd genomen om mij te helpen. Ik heb voor mijn nieuwe huis alles kunnen kopen doordat ik goed advies kreeg: wasmachine, droger, koelkast, gasfornuis en een stofzuiger. Helemaal top!!

Silva 22-09-2019

Ik ben super goed geholpen bij BCC. Het was een geluksmomentje. Ik wou een speaker halen met een klein budget. Er werd mij geadviseerd dat ik een waardebon kon ontvangen met mijn energie maatschappij. En daardoor kon ik de draadloze speaker halen die ik heel graag wou! Dus ik was super blij. Nog steeds : ) bedenkt voor de goede service!

Marten Somodiwongso 22-09-2019

Ondanks een probleem met een net nieuw gekochte wasmachine is het uitstekend en snel opgelost.

Bedankt BCC.

Antoine loonen 22-09-2019

Heel vriendelijke en goede bediening
de verkoper heeft kennis van zaken.

Monique 22-09-2019

Goed en correct geholpen door de medewerkers. Alle vragen die wij hadden zijn beantwoord en hierdoor konden wij de juiste keuze maken.

Sharon 22-09-2019

Vriendelijke en deskundige service. Ruim assortiment. Goede prijzen en aanbiedingen.

Edwin 22-09-2019

Keurige overzichtelijke winkel. Voor deze vestiging gekozen vanwege de afstand, bereikbaarheid en ruime parkeergelegenheid. Direct te woord gestaan met duidelijke uitleg zonder opdringerig te zijn. Onze kinderen waren mee en eigenlijk niet te temmen maar de verkoopster was vol begrip. De verkoopster was ook behulpzaam in de prijsvergelijking en hebben inderdaad de goedkoopste prijs gekregen.

Does 22-09-2019

goede cervice vakkundige mensen klant vriendelijk.kan deze winkel zeker aanbevelen bij mijn vrienden

Loeki 22-09-2019

Goede service, tot aan de auto geholpen. Goed advies gekregen, niet het duurste aangeprezen, maar wat past bij mijn behoefte.

Chloe 22-09-2019

Eerlijk, vriendelijk en denken echt met je mee als je een budget hebt.
Blij dat ik heb gekozen om fysiek naar de winkel te gaan, ze helpen je echt goed en weten altijd een eerlijk antwoord te geven.

Zeker een aanrader!

Familie Angenent uit Almere 22-09-2019

In Almere Stad zit geen BCC meer, maar wel in Almere Buiten en in Muiden. Omdat wij dan in de auto moeten stappen rijden wij best wel vaak naar Muiden. Daar kun je gratis parkeren en daar doen wij dan ook onze weekboodschappen bij de Lidl en AH. De BCC is best groot en heeft een ruime keus. Ook is er voldoende en erg vriendelijk personeel.

Kaatje 22-09-2019

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Waar de een iets niet weet, vult de ander aan. Opgeruimde winkel, overzichtelijk.

Jack 21-09-2019

Ik ben zeer goed geholpen. De medewerker wist mijn vragen goed te beantwoorden ook mijn wensen werden in het gesprek meegenomen. Hij was zeer goed op de hoogte van het produkt.
Vriendelijk en niet opdringerig.

Edwin 21-09-2019

Goede Keizer, vriendelijke service staff en goede prijs ! Wat wil je nog meer ?

Pedro 21-09-2019

Altijd een eerlijk en oprecht advies de verkoper denk met je mee en altijd goeie service. Ik kom hier al jaren en zal ook nog jaren blijven komen.

nellydehaan 21-09-2019

Ik werd heel goed geholpen en mijn behoeftes werden gehoord.
De jongeman heet Alexander. Hij dacht mee en door hem ben ik tot een juiste beslissing gekomen. Ik wilde eerst een 8 inch Samsung kopen, met een apart keyboard maar bij nader inzien heb ik gekozen voor de 10 inch Samsung en heb van de keyboard afgezien. Bovendien kreeg ik nog eens 150 euro van Essent.

Mauwie 21-09-2019

De site is heel gebruikersvriendelijk. Alles makkelijk te bekijken en ook de minpunten stonden vermeld. De levering via DHL was zeer goed . ik werd op de hoogte gehouden van het begin tot de levering aan de deur, waar mijn pakket zich bevond. Het enige jammere vind ik dat ik alleen achteraf betalen kan via After Pay en dat kost mij weer extra en niet gewoon via een overboeking.

Menno 21-09-2019

Een fijne winkel waar je je gelijk gewaardeerd voelt. Het advies wat je krijgt is niet om de duurste dingen te verkopen, maar is gebaseerd op eigen ervaringen: wat mij betreft toch de meest betrouwbare en overtuigende manier van een verkoopmedewerker. Dit weekend gelijk gebruik maken van mijn nieuw geluidssysteem op vakantie! Dankjewel BCC

Jan. 21-09-2019

Ben al jaren klant bij BCC, dit omdat de prijzen in vergelijking met bedrijven in de zelfde branche
zeer gunstig zijn, dit opgeteld met de goede en snelle service,maken dat ik nog lang gebruik zal maken van hun kwaliteit.

Chantal 21-09-2019

In de BCC word je altijd netjes geholpen en krijg je een duidelijke uitleg over het product dat je wilt kopen. Ze zijn zeer klantvriendelijk en geduldig.
Een echte aanrader!!

Bernard 21-09-2019

Na de aankoop van een Fresh 'n Rebel hoofdtelefoon bleek er een klink in de kabel te zitten.

Bij de winkel mocht ik hem zonder enig probleem omruilen voor een andere of een zelfde soort. Fijn is ook dat je een bericht krijgt wanneer het nieuwe product voor je klaar ligt.

Het enige nadeel van de BCC is het omslachtige bonnen gedoe bij kassa. Maar dat is een kleinigheidje. Ze doen de slogan eer aan! Hoge kwaliteit service en ook nog is personeel die wat van de zaken af weet.

Dus nieuw elektronisch apparaat, zeker dat ik naar de BCC gaat.

Annetje 21-09-2019

BCC is een winkel met een uitgebreid assortiment voor redelijke prijzen. Ik koop bijna al mijn spullen bij BCC omdat ik van persoonlijke service houd. Er werken heel ervaren verkopers die me goed adviseren, dus geen jonge onervaren verkopers. Dat maakt een enorm verschil.

Frans van Wijnen 21-09-2019

Wij hebben voor BCC gekozen omdat dat een uitstekende winkel is en je er de juiste mensen hebt rondlopen die je zeer goed helpen en advies geven ,dus alle lof voor BCC en zijn medewerkers

Hepet 21-09-2019

Zojuist mijn aankoop binnen gehad. 'n nieuw telefoon-toestel.
Perfecte levering (gratis ) en zoals afgesproken.
En als omschreven !!

Bren 21-09-2019

Vriendelijk, deskundig personeel die graag uitleg geven over het gewenste produkt.

Erna De Vries 21-09-2019

Ik word hier altijd goed geholpen door medewerkers die weten wat ze verkopen.

Rina 21-09-2019

Vanwege ruime keuze en mogelijkheid om e.e.a. te zien/voelen/uitproberen ben ik naar BCC gegaan. Tevens vind ik het prettig wanneer er persoonlijk advies gegeven kan worden en dat is hier het geval (en ik kreeg ook nog goed advies ;-)).

E. Looijen 21-09-2019

Goede service en klantvriendelijk.
Brengen zware doos van eerste etage naar de kassa op begane grond.

Bob Kuiper 21-09-2019

Een ruim assortiment, duidelijke zoekmachine, informatie is ruim voldoende, aflevering snel en correct

Koos van Dijk 21-09-2019

mooie winkel,ruim assortiment en je wordt er goed geholpen.
daarom zijn wij ook nu weer bij BCC in Spijkenisse terug gekomen.

J van U 21-09-2019

Toen ik bij de BCC binnenkwam kon ik eerst rustig op mijn eigen gemak rond kijken. Na een paar minuten treuzelen bij dezelfde producten kwam er een meewerken aangelopen en die heeft mij erg goed geholpen. De medewerker gaf duidelijke uitleg en had aandachtig geluisterd. Daarna heeft de medewerker me op een actie gewezen waardoor ik de BCC verliet met een hele goede deal.

Leonie 21-09-2019

Het product was er op de aangegeven tijd, goed verpakt en gemakkelijk te retourneren als dat nodig zou zijn.

Astrawez 21-09-2019

Door het advies van de verkoper voor een product gekozen waar we nu erg tevreden mee zijn.