Gé Turenhout 25-09-2019

Bijzonder prettige verkoper, behulpzaam zonder opdringerig te worden. Deed suggesties en liet de keuze aan mij. Beleefd en deskundig. Wat wil je nog meer?

Lima 25-09-2019

Duidelijke omschrijving op het internet van het artikel. Diepvrieskast tafelmodel .Bestelling bezorgd zoals afgesproken. Bezorger ook vriendelijk. Dus al weer een bestelling geplaatst nu van een kookplaat.. genoeg nodig nog door verhuizing van schoonmoeder

Caroline Pannekoek 25-09-2019

BCC breda is voor mij echt een hele fijne winkel. Het personeel is super vriendelijk. Ik koop hier altijd alles. Van strijkplank, tv, laptop tot (vaat) wasmachine etc. Ben zeer tevreden over mijn aankopen. En er kan altijd iets mis gaan met een levering of een product, dit gebeurt bij iedere winkel weleens. Nou is dat bij mij ook gebeurd met een levering van een nieuwe vaatwasmachine en een laptop die ik al bijna 2 jaar heb. Beide gevallen zijn echt super goed opgelost. Naar dikke tevredenheid van mij. En ik heb hier echt al heel veel producten gekocht en nu toevallig 2 x kort achter elkaar dat er iets mis ging. Maar ik zal altijd terug blijven gaan naar BCC BREDA want je wordt daar gehoord en op een hele fijne manier te woord gestaan. En nog beter. Ze lossen het keurig op. Mijn complimenten dan ook voor het personeel van BCC BREDA. Dank hiervoor. Tot de volgende aankoop.

Jeffrey Delgado 25-09-2019

De winkel zag er netjes uit, echter de medewerker maakte het verschil! Hij dacht mee en gaf mij het juiste advies.
Zou de winkel zeker bij anderen aanbevelen.

Marianne 25-09-2019

Kom al jaren bij BCC in Veghel.
Je wordt vriendelijk en vakkundig geholpen, er wordt alle tijd genomen om alles uit te leggen.
Ook attendeert men je op bv een actie van Essent, waarvan iemand aanwezig is in de winkel, die voor hun vaste klanten een korting geven op het aangeschafte product.
Fijne overzichtelijke, ruime winkel, goed bereikbaar en voldoende parkeerruimte.

john 25-09-2019

de verkoper van bcc nijmegen nam tijd om ons goed te adviseren. ook de voorwaarden mbt bezorgen waren duidelijk, hij heeft zelfs kunnen regelen, dat ze de koelkast de volgende dag al bezorgde. nu de levering/bezorging: ze waren netjes optijd zoals gepland, en het probleem van mijn woning was dat we een trap op moesten die een paar cm te smal was, maar deze heren hadden goed ideeën en hebben zo met een paar vrijwilligers de koelkast van 117kg boven machts op de trap gehesen. de goede man was super sterk en gemotiveerd, om de koelkast op zijn plaats te krijgen. dit heb ik bij andere bedrijven wel anders meegemaakt. een dikke 10 voor die mannen van transport. (laat ze nooit naar de concurrent gaan!! ) TOP.

navanico 25-09-2019

Wij kopen al sinds mensenheugenis alle elektronica en witgoed bij BCC.
Perfect bedrijf, zeer klantvriendelijk, probleemoplossend en afspraken worden vlekkeloos nagekomen. Expertise van de verkopers kan misschien soms wat beter.

Gerard 25-09-2019

Ruime keuze en vriendelijke en goede voorlichting. Een demo in de winkel was geen bezwaar.

????? 25-09-2019

een prima shop - vergelijk het al jaren met media markt - ga (bijna) altijd naar bcc.
deskundig advies - altijd goed geholpen - assortiment kan beter - ben ik al aan de 75 karakters?
kortom een goede zaak, waar ik met plezier naar toe ga.

Y Hoos 25-09-2019

Zaterdag bij BCC Hoorn geweest ben daar super geholpen helaas ben ik zijn naam vergeten maar ben geweldig door deze man geholpen ben slecht ter been maar ondanks had die jongen man veel geduld en tijd voor mij en ben ik geslaagd voor een mooi koelkast nu bij me thuis klopt alles wat hij me heb aan geven een toppertje voor mij

Meropi 25-09-2019

Very good prices and offers and the easiest way to get on monthly terms. Delivery on time. I spent 20 min in the store and now I have a brand new TV which was on discount -500€. A very great deal!

Anja 25-09-2019

Ik werd geholpen door een dame met veel geduld en aandacht. Prettig contact en advies op maat. Erg vriendelijk!

Xu Tang 25-09-2019

De verkoper is met goed ervaring verkopen en eerlijk met prijs verkopen. Ik ben blij bij deze winkel wat iets de kopen.

Yvonne Moonen 25-09-2019

Koop altijd bij Bcc mijn apparatuur.
Zeer tevreden over de verkoper, uitleg, service en producten.
Ook het leveren van mijn wasmachine is prima verlopen.

Marjolein 25-09-2019

Goed en uitgebreid advies gekregen over de aanschaf van een nieuw notebook, alles keurig voor me geinstalleerd en werkend meegekregen. Super!

Irene 25-09-2019

Vriendelijk en deskundig geholpen in de winkel en de aflevering en installatie werd gedaan door twee hele vriendelijke mannen, die meteen een oplossing zochten voor een probleempje dat zich voordeed v.w.b. de stroomvoorziening.

M. Kahlmann 25-09-2019

Gekozen voor BCC omdat bestelde product daar het voordeligst was. Duidelijke en gebruiksvriendelijke website en ik was aangenaam verrast dat product , een melkopschuimer, gratis verzonden werd.
Fijn dat je zelf de bezorgdag kan uitkiezen bij bestelling. Heel tevreden over bestelling, levering en het product.

Han 25-09-2019

Overzichtelijke winkel met volop keus. Behulpzaam en accuraat personeel, welke je van goed advies voorzien.

Henk Visser 25-09-2019

Ben zeer tevreden met mijn aankoop en een zeer goed advies gekregen van de medewerkster

Willy-Jan 25-09-2019

Vandaag een tablet gekocht bij BCC in 's-Hertogenbosch. Zeer behulpzame mederwerkers die echt luisten naar je wensen en tijd nemen voor een gedegen advies. Erg prettig dat dit soort winkels nog bestaan!

Joop 25-09-2019

Een prima winkel met een enorme sortering van div. producten, een goed advies gekregen en vriendelijk en behulpzaam geholpen,
SUPER.

Bas 25-09-2019

BCC is voor mij een winkel die altijd alles netjes in orde heeft. Men is er erg klantvriendelijk en altijd bereid u ergens mee te helpen danwel uit te zoeken zodat het beste product naar voren komt. Ditmaal een levering via de website van BCC gedaan en ook dit verliep zoals verwacht vlekkeloos. Zeker een aanrader!

Meerburg b.v. 25-09-2019

Bestelgemak en afleverservice perfect! Bovendien prima communicatie over het afleveren vanuit de auto. Vriendelijk verzoek of ze eerder mochten komen om af te leveren...

Marnix 25-09-2019

Overzichtelijke site, fijne prijzen en nog belangrijker: snelle en goede levering! Gistermiddag besteld, vanmorgen al aan de deur. Ze houden me goed op de hoogte waar het pakket is en wanneer ze komen bezorgen, bellen zelfs even voordat ze langskomen. Al met al goede service, reden om volgende keer weer bij BCC te bestellen.

Monique 25-09-2019

klantvriendelijk, deskundig advies.
Ondanks dat de communicatie via mail en sms verloopt , super georganiseerd en behulpzaam

Louis 25-09-2019

Na een lange zoektocht had we gekozen een droger kopen bij BCC.

De webshop waren goed bedacht en ook was het levering en garantie goed te regelen.

Het zijn goede klantenservice met niet al te complexe of verstopte tegenvallers. Gewoon eenvoudig goed geregeld en goede prijzen.

Dankjewel hoor!

Carel 25-09-2019

Goede service bij aankoop zeer goed geholpen door de verkoper heel attent.
Wij zochten een Vaat wasser en de verkoper heeft ons toen een terug gebracht model aan geraden, zat alleen geen verpakking om verder is deze machine nieuw voor de korting konden we extra verzekering afsluiten voor 7 jaar besteld s;middags om 15.00 uur andere dag om 8.00 uur op de stoep prima zeer snel.

Ricky 25-09-2019

Ga vaker naar BBC, goed parkeren, in mijn woonomgeving en wordt daar héél goed geholpen.
Ben zeer tevreden over het meedenken en het verdere verloop van de aankoop.
Prima, ging blij en tevreden de winkel uit, bedankt BBC Arnhem

ruud 25-09-2019

gewoon een goede winkel komen afspraken goed na tot service en vriendelijk personeel

Monique 25-09-2019

Goede prijs kwaliteit verhouding. Bezorging netjes geregeld. Kreeg een tijdbalk van 2 uur waar tussen wasmachine bezorgd zou worden. 10 minuten voor bezorging nog telefoon. Super geregeld.

rob 25-09-2019

Het was heel druk maar ik werd netjes en rustig geholpen, de verkoper nam alle tijd.

Truus 25-09-2019

Zeer klantvriendelijk en deskundig personeel. Nemen de tijd om alles uit te leggen

D.J.Stoel 25-09-2019

Aankoop smartphone met een flink prijsverschil met de concurrent.
Prijsverschil smartphone met de medewerker besproken. Het was geen enkel probleem om de prijs aan te passen. Prettig dat er geen discussie over is. Geeft mij als klant een goed gevoel. Prima uitleg over de aan te schaffen smartphone en correcte afhandeling van de aankoop.

Joop farinaux 25-09-2019

Wij zijn zeer goed geholpen door vriendelijk personeel wat goede uitleg gaf ván dé apparaten én dacht met ons mee voor een goede oplossing

Caroline 25-09-2019

Super geholpen bij BCC in het Alexandrium in Rotterdam.
Ik heb de laptop met toebehoren die bij me past en voor een goede prijs. Ik ben heel tevreden. Bedankt medewerkers voor jullie advies en goede service!

hans 24-09-2019

Is mij aangeraden ben goed geholpen en duidelijke uitleg de machine die uit zocht werd goed

Ron 24-09-2019

Wat een openheid, heerlijk is dat toch als ze gewoon eerlijk zijn. Wilde een budget oplossing voor onze overleden droger en hadden deze al snel gevonden. Over de beperkingen van deze droger waren ze heel duidelijk. De volgende dag kwamen er twee kerels de trap op met de nieuwe droger. We gaan hem straks meteen gebruiken. BCC daar doe ik graag zaken mee ;-)

H. Oudekerk 24-09-2019

Op mijn gemak heb ik via de website mijn voorkeur voor een nieuwe desktop computer bepaald. Daarbij wordt tevens de magazijn voorraad aangegeven, en dat is zeer prettig om te zien dat de keuze voorradig is. Vervolgens via filiaal Den Helder mijn aankoop bevestigd. De PC was niet in de winkel aanwezig, maar moest uit het landelijk magazijn besteld worden. Dat zou maximaal drie dagen duren, dat vind ik nog redelijk snel.
De volgende dag bleek tot mijn verrassing de PC al in de winkel te staan, dus direkt opgehaald en betaald. De communicatie via de mail verliep vlekkeloos. De winkelbediening was prettig en persoonlijk.

Ineke 24-09-2019

Bij BCC, wordt je keurig geholpen en ze zijn deskundig, ze hebben een ruime keuze van alle apparatuur.

Gautier Jongen 24-09-2019

Goede prijs, snelle bezorging, op de afgesproken tijd aanwezig en vrolijke vriendelijke bezorgers!

Gaby 24-09-2019

De service die ik kreeg, was voortreffelijk. Mijn vaatwasmachine werd geïnstalleerd en zelfs mijn plint werd iets korter gemaakt om alles best passend te maken.
Vriendelijke medewerkers die alles perfect geïnstalleerd hebben en netjes achter hebben gelaten.

M 24-09-2019

Ik heb bij BCC een laptop gekocht omdat ze een leuke aanbieding hadden. Het personeel stond niet te springen om hun klant te helpen in hun koffiepauze maar hebben met uiteindelijk toch prima geholpen. Het product was niet voorradig in de winkel dus ze hebben hem besteld voor me. Een levertijd van 3 weken werd gelukkig 1,5 week.

Wim 24-09-2019

altijd goede service en ondanks dat ik nét voor sluitingstijd kwam en ruim hierna wegging werd ik toch vriendelijk en respectvol geholpen.

Hans van Baalen 24-09-2019

De klant vriendelijkheid. We werden geholpen door een zeer gemotiveerde en zeer vriendelijke verkoopster. Ze was behulpzaam en beschikte ook nog over de nodige humor. En bezat de nodige kennis. Klasse !

Harold 24-09-2019

Ik ben zeer vriendelijk geholpen door een meedenkende meneer.
Hij had goede adviezen en tips.

Ria Ramakers 24-09-2019

ik werd meteen geholpen, de voorlichting was zakelijk, eerlijk en zonder druk. Precies zo koop ik het liefst.
Beloftes helemaal zoals beloofd nagekomen.
100% tevreden, bedankt.

Swan 24-09-2019

Perfect, vanacht een product besteld en was vanmiddag in Huis, beter kan niet! Eerste keer dat ik van BCC online besteld had, zal het zeker weer doen

Marco 24-09-2019

BCC heeft precies dat geleverd wat werd besteld: Een goede vaatwasser en het inbouwen daarvan.
Er kan nog wat verbeterd worden in de communicatie: Het product bleek niet op voorraad en dan blijft het te lang stil. Een klein berichtje dat het product niet op voorraad is en dat het x dagen duurt, was gewaardeerd.

Wilma 24-09-2019

Rustige ruime winkel. Vriendelijk persoeel dat een goede uitleg geeft zelfs aan lastige klanten zoals ik.

Ine 24-09-2019

Perfect geholpen met aankoop. Aflevering en aansluiting was ook perfect. Precies op tijd en goed geregeld.