PVO 31-12-2020

Goed assortiment, daar waar anderen niet konden leveren BCG wel!. Snelle en goede levering, ondanks de drukte van de feestdagen.

Beste PVO,

W.R.Bouwman 31-12-2020

geweldige service en snelle levering door deskundig en vriendelijk personeel.

Beste W.R.Bouwman,

Bedankt voor jouw review over de snelle service van onze vriendelijke medewerkers.

Wim Jeurnink 31-12-2020

Zelfs op oudjaarsdag stofzuigerzakken
Beschikbaar bij B CC
Even geen idee zoek dan bij BCC

Beste Wim Jeurnink,

A.T.M.van Ee 31-12-2020

Ik heb telefonisch besteld dat vind ik
makkelijker dan met de PC .
Vriendelijk en kennis van zaken.
De volgende dag al in huis.
100% tevreden.

Beste A.T.M. van Ee,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en kundige service.

Rob 31-12-2020

Overzichtelijke webshop. Snelle levertijd, ook in de kerstdrukte. Besteld op 30/12, geleverd op 31/12. Eigenlijk niks op aan te merken. Top.

Beste Rob,

Bedankt voor jouw review over onze webshop en de snelle levering.

ayoub 31-12-2020

snel geleverd. netjes strak in gepakt en goed service online en bij de dhl afhaal punt

Beste ayoub,

hengelo 31-12-2020

Vanwege corona was de winkel in Bergen op Zoom gesloten en werd verwezen naar deze winkel.
Via een paar leuke chatberichten konden wij toch geholpen worden en onze keuze maken.
Ons artikel was in voorraad.woensdag 30-12- in de namiddag besteld, donderdag 31-12 - 11.15 af-
geleverd. super geregeld !!!

Beste,

Bedankt voor jouw review over onze service en snelle levering.

Josien 31-12-2020

Ondanks dat ik vanwege coronasluiting geen persoonlijk advies in de winkel over een nieuwe wasmachine kon krijgen, is dit telefonisch uitstekend verlopen. Ze luisterde goed naar mijn wensen en was geduldig en gaf uitstekend advies. De jonge bezorgers waren minder vriendelijk (vanwege extreme drukte) maar zijn toch na mijn melding direct hierop aangesproken door BCC. Super klantvriendelijk te woord gestaan en ook keurig terugkoppeling gekregen mét excuses. Zo wil je als klant graag behandeld worden. Voor BCC gekozen vanwege betrouwbaarheid en goede, eerlijke adviezen. Voor mijn volgende aankoop ga ik graag weer naar BCC.

Beste Josien,

Reinier 31-12-2020

Gisteren een nieuwe TV gekocht bij BCC. Waren erg blij met de mogelijkheid om de TV te kunnen afhalen in deze Corona periode.

TV via de website besteld, waar tijdens betaling aangegeven werd dat de TV binnen een uur afhaalbaar was op locatie Amersfoort. En inderdaad, we konden direct na bestellen al de tv afhalen. Dat verliep allemaal soepeltjes , en de verpakking en TV is niks mis mee.

Prijzen zijn niet altijd het goedkoopste, maar voor snelle levering en goede service ben ik bereid om een paar euro meer te betalen.

Beste Reinier,

Jacques 31-12-2020

Geweldig goeie webshop van BCC. Duidelijk alles goed kunnen vinden.
Correct en snel geleverd.

Beste Jacques,

Bedankt voor jouw review over onze webshop en snelle levering.

Hennie Huitema 31-12-2020

Een zeer gemakkelijke manier om alles te bekijken en vergelijken op de webshop. Heb meteen een wasmachine en warmtepompdroger van AEG besteld en zelfs vandaag 31-12-2020 is het gebracht en aangesloten 👍🏼 Zeer zeer tevreden

Beste Hennie Huitema,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website en onze bezorgservice.

W.J.K. 31-12-2020

Deze keer via internet bij de BCC besteld. Gemakkelijke site, laagste prijzen, snelle levering. In een woord geweldig

Beste W.J.K.,

Bedankt voor jouw review over onze website en de snelle levering.

Matthew 31-12-2020

Na verschillende webshops te hebben vergeleken bood BCC mij de goedkoopste prijs voor het product dat ik zocht. De productpagina bevatte een uitgebreide uitleg over het product en een lange lijst met productspecificaties die het voor mij makkelijker maakte om het juiste product te kiezen. Mijn aankoopervaring verliep zeer soepel en mijn bestelling werd keurig op de afgesproken dag geleverd.

Beste Matthew,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van onze duidelijke website.

Sylvia 31-12-2020

Topservice! Bestelling ‘s avonds geplaatst. Ondanks de drukte werd de bestelling de volgende ochtend op Oudjaarsdag deze al bezorgd. Prima toetsenbord, draadloos, mooi klein en staat stevig. Blij mee!

Beste Sylvia,

Aloysius 31-12-2020

Ondanks de Corona toestanden, telefonisch goed en behulpzaam geholpen. Even later bij de deur opgehaald. Precies wat ik bedoelde kreeg ik in mijn handen.
Zo kan ik toch nog genieten van mijn Speaker aankoop.

Beste Aloysius,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

Eric Bonnet 31-12-2020

Het openen van een afhaal shop is een goed alternatief tijdens deze lockdown

Beste Eric Bonnet,

Bedankt voor jouw review over onze afhaal service.

Bart 31-12-2020

De laatste dag van het jaar. Veel gebeurd op afstand. Zo ook mijn aanschaf bij BCC. Doen wat ze beloven. Webshop is overzichtelijk en heeft goeie zoekfunctie. Kortom zeer tevredenl

Beste BArt,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke webshop.

MarcelC 31-12-2020

Topservice en informatievoorziening voor het leveren van de nieuwe tv voor mijn schoonmoeder.
In de drukke kerstperiode toch gewoon volgens afspraak leveren met tijdblokken van 2 uur voor de levertijd. Kom daar bij DHL en PostNL maar eens mee! En 10 minuten voor aankomst levering nog even melden dat ze er aankomen.
Kortom alleen maar positief.

Beste MarcelC,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

Creusje 31-12-2020

Na een bezoek aan de winkel voor advies over mijn aankoop had ik al besloten om dit bij deze winkel te doen. Vriendelijk personeel en prima geholpen. Aankoop was bij webwinkels zelfs duurder dan bij BCC. De tv werd netjes op tijd thuis bezorgd binnen het afgesproken tijdvak door 2 vriendelijke bezorgers. Ook hebben zij mij goed geïnformeerd over de afhandeling van mijn bestelling. Helemaal top!

Beste Creusje,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel en van onze bezorgers.

Bianca 31-12-2020

Op 2de kerstdag ging mijn wasmachine stuk😞 moest drie dagen werken dus ik zoeken wie op donderdag kon leveren dat was dus BCC en nog goedkoper als andere aanbieders zo blij met mijn Siemens wasmachine snel duidelijk makkelijk te bestellen goed op de hoogte gehouden kwa levering goed te volgen met een link en netjes van te voren gebeld dat de monteurs er bijna waren correct netjes en aardig en waren snel alle verpakkingsmateriaal mee genomen en als service de oude wasmachine retour genomen echt TOP! Mijn keus voor de volgende keer BCC! Nergens anders meer!

Beste Bianca,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke bezorgers.

Patrick 31-12-2020

Wij hadden al eerder een Airfryer maar deze van Philips is een stuk beter. Waarschijnlijk omdat ze de Airfryer uitgevonden hebben. We zijn er in ieder geval super blij mee.
We hadden hem maandagavond besteld en woensdag middag hadden we hem al binnen ondanks de drukte bij alle pakket diensten tijdens de Corona.

Beste Patrick,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de airfryer!

Gerdine 31-12-2020

Na 2x teleurgesteld zijn bij Bol.com heb ik voor BCC gekozen! Mijn droger staat! Top!

Beste Gerdine,

Jeroen 31-12-2020

Normaal gesproken had ik dit artikel in de winkel gekocht. Door de huidige maatregelen niet mogelijk, dus via de website gekocht. Ging soepel en product (JBL box) werkt prima.

Beste Jeroen,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

G. Steenbergen 31-12-2020

Na eerst zelf wat op internet vergeleken te hebben, kwam ik op de site van bcc. Na een paar vragen via de chatbot kreeg ik een vriendelijke verkoper online, die mij verder kon helpen.
Snelle service en geweldige bezorging.
Alles zorgvuldig en professioneel gedaan.
Een aanrader om bij BCC een wasmachine te kopen. Ik ben een tevreden klant!

Beste G. Steenbergen,

Dordrecht#staart 31-12-2020

Gisteren online een nieuwe televisie van het merk Samsung aangeschaft. Online voor de optie gekozen deze de volgende dag af te komen halen in jullie vestiging in Breda. Jullie website gaf immers aan deze daar op voorraad te hebben. De volgende dag ben ik gebeld door een medewerkster van de bevestiging Breda, dat de betreffende televisie niet meer op voorraad was (foutje website) en dat deze pas de daarop volgende week aan ons geleverd zou kunnen worden. Bij de keuze om het aankoop bedrag te retourneren zou ook dit pas de daarop volgende week op onze rekening staan. De betreffende medewerkster bood ons geen enkele andere alternatieve en gaf te kennen dat de enige optie wachten tot volgende week was.

Na telefonisch contact te hebben gehad met een van jullie medewerksters van de klantenservice zijn wij gelukkig nog dezelfde dag aan een televisie geholpen. Deze mevr. dacht wel met ons mee en heeft enorm haar best gedaan om toch nog iets voor ons te regelen. Dankjewel lieve mevrouw van de klantenservice.

Erg jammer dat de medewerkster op locatie dit niet voor ons kon doen!

Beste Dordrecht#staart,

Bedankt voor jouw review over onze klantenservice.

Marij 31-12-2020

Gebruiksvriendelijke site, goede prijs/kwaliteitsverhouding. Supersnelle levering. Is aan te raden.....

Beste Marij,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website en de snelle levering.

Maartje 31-12-2020

Een Miele wasmachine besteld. Ik kon diverse bestelmomenten op korte termijn kiezen en werd keurig geïnformeerd binnen welk tijdsblok van 2 uur BCC kwam. 20 minuten van te voren belde de chauffeur zelfs even dat ze eraan kwamen.
Netjes naar boven gebracht en geïnstalleerd. Zeer tevreden.

Beste Maartje,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke bezorgservice.

Loekie 31-12-2020

Zeer uitgebreide product omschrijving en hij was in de aanbieding. Mediamarkt had hem ook voor dezelfde prijs maar heb een slechte ervaring gehad bij aankoop van een droger. Dit is mijn 1e ' grote' aankoop bij BCC en een volgende keer bezoek ik zeker weer de website.

Man man man wat ben ik blij met mij tv! Achteraf veel groter dan verwacht, mooi beeld & geluid en zooooooo veel opties.. Zeker een aanrader!!

Beste Loekie,

Bedankt voor jouw review. Geniet van de nieuwe TV!

Roland 31-12-2020

Eerder dit jaar bij een BCC winkel al een TV gekocht. De service was in de winkel zelf goed te noemen. Nu we in lockdown zijn den winkels gesloten zijn heb ik online een koffiemachine gekocht. Het online bestelproces is makkelijk en ook de betaling wanneer je deels gebruikt maakt van VVV bonnen is logisch en snel.

De levering door DHL was ook snel en volgens afspraak. En conform de mails die ik ter bevestiging van de bestelling heb ontvangen.

Al met al dus een goeie ervaring en voor herhaling vatbaar.

Beste Roland,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Tim 31-12-2020

Ik had hem op kerst besteld en kwam de volgende dag in huis snelle levering en hele goede kwaliteit, ik ga hier elk product halen wat ik nodig heb!

Beste Tim,

Mijkie 31-12-2020

Ik had het product vrijdag (1e kerstdag) besteld en het kwam al op maandag! Super snel dus.

Beste Mijkie,

C. Meijer 31-12-2020

Eergisteren besteld, volgende dag leveren was niet meer mogelijk dus moesten we een dag later laten bezorgen. Dit was geen probleem aangezien de oude koelkast het nog niet volledig opgegeven heeft. Bezorgen exact volgens opgave, netjes een telefoontje 20minuten voor aflevering. Zeer vriendelijke bezorgers met mondkapjes.

Beste C. Meijer,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke medewerkers.

Suzanne 31-12-2020

Een tien? Jazeker! En wel met de volgende onderbouwing; het zoeken op de website naar de juiste producten is ten opzichte van jullie concurrenten overzichtelijk, bij de producten staat een duidelijke productspecificatie en mocht je er nou niet uitkomen zijn er altijd nog diverse hulplijnen die voor je klaar staan! 28 december mijn gewenste producten besteld 30 december in de avond een e-mail met het tijdslot gekregen en vandaag 31 december een kwartier voor levering werd ik gebeld en kwamen deze toppers van chauffeurs het al brengen. Kreeg ook van hen nog de nodige uitleg. Geweldig zo’n transparante en open communicatie.
Ik ben nog op zoek naar een wasmachine waarbij ik toch even van de hulplijnen gebruik ga maken voor het verkrijgen van het juiste advies. De cheque van €250,- zou daar zeker bij van pas komen!

Beste Suzanne,

Tanjadelavieter 31-12-2020

Super goede en snelle levering! Ook de prijs super, namelijk de goedkoopste die ik op internet kon vinden voor een Dyson.

Beste Tanjadelavieter,

H.K. 31-12-2020

Vlotte levering, nette verpakking, gebruik moet nog blijken. Goede prijs nette omschrijving en gebruiksaanwijzing

Beste H.K. ,

Door 31-12-2020

Duidelijke webshop! Makkelijk een bestelling te plaatsen en duidelijke verzend instructie.
10 minuten voor aflevering gebeld, super makkelijk!

Beste Door,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van onze website.

Norman & Warden 31-12-2020

- breed assortiment, veel keuze
- goede productomschrijving
- scherpe prijs
- heel gemakkelijk bestellen
- 2 jaar garantie
- super snel geleverd (DHL)

Beste Norman & Warden,

Bedankt voor jullie review.

Maggie 31-12-2020

Ik had dringend printer inkt nodig en via internet bij BCC zwarte en kleur inkt voormijn HP printer besteld. Omdat er een BCC winkel vlak bij mij is, dacht ik dat het het snelst zou zijn wanneer ik het gewoon inde winkel zou ophalen. Zo gezegd zo gedaan. Alleen na uren getob met installeren kwam ik er achter wat de reden was waarom het niet lukte. Verkeerde type, i.p.v. 350 moest het 340 zijn! dom, dom! Gauw nu het juiste type besteld en betaald en wie schetst mijn verbazing...dezelfde middag al opgehaald. Dat noem ik nog eens service! Bravo BCC!!

Beste Maggie,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Jaap T 30-12-2020

Lang gezocht naar deze LG TV voor een fatsoenlijke prijs en uiteindelijk geslaagd bij BCC. Ik ken BCC al vanaf de opening van de allereerste winkel in Badhoevedorp en door de jaren heen ook regelmatig iets gekocht. En altijd tot volle tevredenheid.

Beste Jaap T,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de nieuwe TV!

J Merkesteyn 30-12-2020

Zeer verrassende ervaring:
Het zoeken naar een monitor voor pc ging op de site BCC zeer eenvoudig, goed overzicht en goed geprijsde producten in verhouding met kwaliteit. Eenmaal in winkelwagen gezet was het afrekenen snel met direct een mail factuur en aanlever informatie. Dit laatste was de verrassing in vergelijking met andere aangeschafte producten bij ander aanbieders. In deze tijd van Kerst/nieuwjaar en Corona werd het bestelde product direct de dag daarna bezorgd op de minuut af..... Een compliment voor deze service!

Beste J Merkesteyn,

Bedankt voor jouw review over onze snelle services.

Janssen 30-12-2020

Als wij iets kopen, zoals nu een airfryer, of een wasmachine of droger tot tv, altijd bij bcc. Zij komen gewoon als beste voor ons uit de bus dus waarom verder kijken. Hele tevreden klanten 👌

Beste Janssen,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankopen!

Jeanne Segeren 30-12-2020

In de webshop een wasmachine gekocht. Keurig op tijd afgeleverd laten alles op tijd weten. Met pin betalen in deze corona tijd heel netjes. Heel nette medewerkers (ben er zuinig op) top.

Beste Jeanne Segeren,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke medewerkers.

Anita 30-12-2020

Geweldig, besteld en ik kon het binnen een uur ophalen. Heel vriendelijk geholpen

Beste Anita,

Klaas 30-12-2020

Gemakkelijk gevonden wat ik zocht en info op de site was goed. Aanschaf en levering verliep vlot, volgens de afspraken en zonder problemen.

Beste Klaas,

Bedankt voor jouw review over onze website en de levering.

DM 30-12-2020

Duidelijke site en super snelle levering ondanks corona. Was een makkelijke aankoop en ben heel tevreden

Beste DM,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en de snelle levering. Veel plezier met de aankoop!

Salih Prolord 30-12-2020

Zelfs in deze drukke tijd kam BCC op de afgesproken datum en tijd. Besteld, volgende dag in huis. Weliswaar niet gebeld door bezorgen zoals beschreven in mail maar wel op de afgesproken tijd en datum.

Beste Salih Prolord,

Bedankt voor jouw review over de levering.

Marlies 30-12-2020

Ik zocht een stofzuiger en kwam op jullie site terecht. Die was erg duidelijk, prijzen waren ook goed. Daarom niet verder meer gekeken, maar meteen besteld. Levering was ook prima op tijd, zelfs een uurtje vroeger dan aanvang van tijdsblok. Super!!

Beste Marlies,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en de snelle levering.

Anneke 30-12-2020

Overzichtelijke website, goede prijs en correcte informatie betreffende de levering.

Beste Anneke,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

Levi 30-12-2020

Online besteld en binnen een uur af kunnen halen in de winkel. Erg slim idee om zelfs tijdens de lockdown alsnog producten dezelfde dag in huis te kunnen hebben.

Beste Levi,

Lian 30-12-2020

Overzichtelijke webshow, mogelijkheid om vvv bonnen in te wisselen. Vlotte levering

Beste Lian,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke webshop.