Rien Erkelens, Alkmaar 28-09-2019

Persoonlijke bediening, deskundige uitleg, niet te duur, geen lange wachttijd, artikel wat niet in de winkelvoorraad aanwezig was werd de volgende dag bezorgd

D.J. Nair 28-09-2019

Je wordt goed geholpen hier , mid's stilte. Absoluut waard om bij te kijken.

Marike 28-09-2019

BCC heeft precies het model inbouwoven van Bosch dat ik zocht en dan ook nog voor de laagste prijs.
Eerder ook al een fijne vaatwasser gekocht bij BCC.
Gene spijt van mijn aankopen.

Peter 28-09-2019

Dit was eigenlijk de eerste of tweede keer dat ik bij BCC.nl shopte de reden ik was opzoek naar een nieuwe stofzuiger na enig speurwerk kwam ik uit bij BCC.nl en die hadden een betaalbare stofzuiger. De afhandeling verliep vlekkeloos zoals ook de levering, het pakket was zorgvuldig verpakt en wat mij wel opviel was dat er weinig plastic verpakkingsmateriaal werd gebruikt weer een plus punt! Een echte aanrader. Die was mijn review en tot de volgende keer BCC.nl ! Peter

Brouwers 28-09-2019

super service, makkelijke website en duidelijke communicatie betreffende bezorging.

Marianne 28-09-2019

Winkel was overzichtelijk en personeel vriendelijk. Verkoper luisterde wat ik wilde en drong geen duurder artikel aan.Gaf tevens goede uitleg zowel over produkt als garantie

Hans 28-09-2019

Buitengewoon vriendelijk en goed te woord staan. Belangrijk ook voor het goede advies om het juiste product aan te schaffen en eh een bakje koffie die wordt aangeboden is ook niet overal het geval.
Ik kom graag terug voor een nieuwe product die ik nodig dien te hebben.

Hennie 28-09-2019

ik heb al jaren heel goede ervaringen met BCC dus toen mijn koffiezetapparaat het begaf via de website van BCC een nieuwe besteld. De website is overzichtelijk en goed toegankelijk en conform de afspraak is mijn koffiezetapparaat de volgende dag geleverd. Ik ben er blij mee. Goede service van BCC nog steeds!

Cor 28-09-2019

Prettige winkel met goede verkopers die weten waar ze het over hebben en gespecialiseerd zijn op afdeling. Zo geven ze advies en laten je de verschillen zien en horen

Ton 28-09-2019

Prima service, ook omruilen van 55inch Led TV voor 50inch Led TV omdat die iets te groot uitviel geen enkel probleem binnen 2 dagen geregeld.

A.M.Kroese 28-09-2019

Bij BCC werken mensen die verstand van zaken hebben. Verder zijn ze bijzonder klantvriendelijk.
Niet zo opdringerig als bij andere bedrijven.
Kopen steeds meer bij BCC en zijn uiterst tevreden.

M.O. Selcuk 28-09-2019

Winkel waar ik vaker kom als ik huishoudelijke apparaten nodig heb. Aardige mensen en met eventuele problemen wordt je geholpen. Ik kom er graag. Ook de gratis parkeergelegenheid en dat het maar 5 minuten rijden is van mijn huis speelt ook rol. Wat ik ook kan waarderen is dat ze regelmatig interessante aanbiedingen hebben!

jordy van rookhuizen 28-09-2019

De website was zeer makkelijk te gebruiken, betalen verliep heel soepel! Volgende dag meteen aan huis bezorgd... via mails goed op de hoogte gehouden van de bestelling!

Erik Peeters 28-09-2019

Meerdere malen bij BCC witgoed en bruingoed besteld. Altijd punctueel en netjes verzorgd. Zowel bij het plaatsen van de bestelling als het contact voor levering en de levering zelf. De wasmachine draait nu zijn eerste was. Ook kan ik bij deze beko van harte aanbevelen. Ik heb hier altijd een goede ervaring mee gehad. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Daarbij hanteert BCC altijd een goede prijs. Hier kunnen de andere bekende webshops niet tegen op. Ik kom zeker terug voor mijn volgende aankoop bij BCC!

Nafisa 28-09-2019

I chose this shop as it’s the closest to the place where I live.
X, one of the salesmen who attended me has been of great help, very professional and friendly, with a perfect English.
I will definitely recommend this shop and tell my friends to ask for X!

Linda 28-09-2019

Helder overzicht van welke producten voldoen aan de eisen die ik vooraf had.
Duidelijke voorwaarden rondom de bestelling/verzending.
Echter driemaal opnieuw moeten bestellen, doordat de link naar het betalen niet goed werkte. (Wel/niet inloggen, nieuwe account, etc.)
Naderhand snelle service!

Kater 28-09-2019

Gemakkelijk en snel besteld bij deze shop. Dezelfde dag werd het ook gelijk verzendklaar gemaakt, zodat het al de volgende dag in huis was. De defecte konden wij gelijk aan de DHL terug geven. Tevreden over de levering, service en het product!

A. van Peer 28-09-2019

Prettig ontvangen. Goede adviezen en uitleg gekregen. Prima en vriendelijk ontvangen. Ruim de tijd genomen voor de klant.

E. van Hooijdonk 28-09-2019

De webshop is heel overzichtelijk. Producten zijn gemakkelijk te vinden en er staan duidelijke beschrijvingen bij. Ook de levering is snel . Via de mail wordt je op de hoogte gehouden over wanneer het product bezorgd wort.
Top!!!

Viola Tokarska 27-09-2019

BCC is een top winlel. Ik wordt altijd goed geholpen en geadviseerd. Het personeel is vriendelijk en niet opdringerig. Zo doorgaan!

wesley 27-09-2019

Snel worden geholpen ondanks dat het druk was in de winkel. Artikel was niet voorradig. Maar er is worden gezorgd dat ik het de dag erna al in huis had. Ik zal deze winkel zeker nog eens bezoeken.

Piet 27-09-2019

Klantvriendelijk, goede kennis van zaken
Denken met je mee en geven een prima uitleg
Kom er al heel lang bij deze BCC

Joop 27-09-2019

Deskundig -snel en duidelijk geholpen.
We hadden het artikel bij een andere winkel wat goedkoper gezien en kregen het ook voor die prijs.
Het cijfer is geen 10 want die heb ik ook nooit gehad.

Fam Heijmans 27-09-2019

Een fijne winkel met personeel dat ook echt aandacht en tijd voor je heeft.

De Vries 27-09-2019

De zaak is uitstekend per auto bereikbaar en ligt aan een gratis Parkeerplaats. De zaak is transparant. Binnen is het ruim en overzichtelijk. het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Marcel 27-09-2019

Pre order van een playstation spel. Binnengekomen op de datum dat hij uitkomt. Top.
Helaas was het vantevoren niet mogelijk om een tijdsindicatie op te geven van de bezorging.

Lynn 27-09-2019

Op de website kon ik snel en eenvoudig vinden wat ik zocht. Meerdere keuzes in een bepaalde prijsklasse en voldoende uitleg over het apparaat.

Rick 27-09-2019

Ik had een exteren harddisk gekocht. Deze deed het meteen, niet. Na een paar na aankoop heb ik een nieuwe gekregen. Deze was iets duurder, maar ik hoede niet bij te betalen helemaal goed en meer dan tevrden.

Ger 27-09-2019

Als vaste klant van BCC is ben ik ook nu weer heel tevreden hoe mijn bestelling is afgehandeld.
Artikel was niet op voorraad. Maar binnen twee dagen kon ik het afhalen.
Geweldig gedaan. BCC, een echte aanrader.

Irma 27-09-2019

BCC heeft een prettige website, waar je gemakkelijk tot de juiste keuze komt, overzichtelijk.
Snelle afhandeling en vlotte bezorging

Ingrid Meijerink 27-09-2019

BCC (Den Helder) is een fijne winkel. Personeel is vriendelijk en denk goed mee. ook met je situatie. Fijn dat hij in m'n woonplaats zelf ook zit. en goede aanbiedingen heeft. Je kan ook altijd terecht met vragen

Gieta 27-09-2019

Ik ben heel goed en vriendelijk geïnformeerd tijdens de aankoop in de winkel daarna via de mail over de bezorgtijden door BCC. Ik kon zelf een datum inplannen voor de levering en op de dag van bezorging werd ik netjes gebeld voordat ze kwamen bezorgen. De bezorgers waren echt TOP!!!Vol humor en Supervriendelijk, oude goederen werden zo meegenomen en de nieuwe hebben ze netjes uitgepakt, aangesloten en mij voorzien van allerlei tips..Heel erg bedankt heren, jullie verdienen echt een dikke 10!!!

Christian Nentjes 27-09-2019

Ben blij dat ik savonds pas bestel en de dag erna al het product krijg. Vooral omdat het smiddags tussen 2 en 4 al kwam en dat ook duidelijk is vermeld. Alles was top dus was goeie service!

Leonne Belderbos 27-09-2019

Vandaag kocht ik een smart-tv, een tv-ophangbeugel en een HDMI kabel. Ik kon de afspraak maken dat ik terug kon brengen wat ik uiteindelijk niet nodig had.
Thuisgekomen leverde het instellen van de tv mij nogal wat problemen op die uitsluitend te maken hadden met mijn onkunde op dit gebied.
Met 1 telefoontje naar de klantenservice van BCC werd ik snel door het installatieprogramma geleid en doet alles het naar wens. Veel dank aan BCC!

Rob 27-09-2019

bcc hoorn doet helemaal niet moeilijk, dat hoort bij de service! ik kocht een, zonder dit te weten, een analoge tv,tje. omdat Ziggo zover is dat zij stoppen met analoge uitzendingen, ging ik naar de
winkel terug en deed mijn verhaal. ik mocht, na een aantal maanden, de tv terug brengen of omruilen voor eentje met digitale uitzendingen. dit is petje af, dit is service met een S.

Patricia 27-09-2019

Wederom heel erg prettig geholpen door Huseyin, ook de vragen die wij hadden aan Huseyin werden naar volle tevredenheid beantwoord, we zijn wederom goed en plezierig geholpen. Ze zien ons zeker weer terug voor een volgende aankoop.

Jan Hoogenboom 27-09-2019

Via de site een duidelijke keuze kunnen maken uit een groot assortiment. Waarom geen 10, zal ik vertellen. Door de grote drukte duurde het wel even voordat ik mijn nieuwe wasmachine in huis had. De bezorgers, die gelijk installeerde en mijn oude machine meegenomen hebben geef ik voor service en snelheid een dikke 10. Super klantvriendelijk en correct.

Yvonne 27-09-2019

Uitgebreid aanbod van het door mij gezochte artikel. Deskundig en vriendelijk geholpen door de verkoper.

Michelle Breda 27-09-2019

Ik heb vandaag een inventum inductiekookplaat vkI6010ZIL en een Samsung Hub koelkast gekocht,de meneer in de winkel heeft mij zeer goed geholpen door volledige text en uitleg te geven. Alle soort gelijke apparaten stonden keurig naast elkaar.
Ik vertelde de man dat de Samsung koelkast ergens 400 euro goedkoper was en hij zei dat is geen probleem ik ga kijken en als dat zo is krijgt u van mij de koelkast voor dezelfde prijs!
Ben echt heel erg blij met mijn aankopen bij BCC ook met de aankopen in het verleden de service is daar helemaal top!

DejaQ 27-09-2019

Ik heb voor BCC gekozen vanwege de deskundigheid en de vriendelijkheid van de medewerkers, de service die ze gaven, en dat laatste bleek ook zekers toen de TV die we kochten de week erop goedkoper was bij BCC, hierop heb ik het verschil terug gekregen ze deden hier niet moeilijk over. Ook de bezorger van de TV was vriendelijk

Hans 27-09-2019

Altijd open duidelijk en eerlijke uitleg ca advies, medewerkers hebben veel kennis van de diversen apparatuur.
Voor mij een hele dikke 8

Henk 27-09-2019

Kom er zolang dat de winkel bij ons is gekomen, vriendelijke mensen altijd een bakje koffie. De bedrijfsleider en de verkopers hele fijne mensen.

Natasja 27-09-2019

Snel een vaatwasser kunnen vinden voor een gunstige prijs. Had wel wat vragen, maar via de chatfunctie snel antwoord gekregen.

Ali 27-09-2019

Prima winkel. Vriendelijk personeel. Geduldig en weten waar het over gaat. Ik ben vaste klant bij de BCC

Renegade 27-09-2019

Was op zoek naar een ebook die was snel gevonden.
Ik had de keus tussen twee modellen en werd goed geadviseerd door de vriendelijke verkoper .
Het was overigens een kado en voordat hij de bon opstuurde vroeg hij of degene waar het voor bestemd was inzicht had oo de mail, erg attent!!!
Super service!

Fred 27-09-2019

Duidelijk en heldere uitleg gekregenin de winkel.
Bezorging en montage en uitleg aan huis waren super.

Bert 27-09-2019

Goed aanbod met een medewerker die met verstand van zaken advies gaf. De aankoop werd snel geleverd en vakkundig geïnstalleerd. Uitstekende service dus.

Theo Keune 27-09-2019

Zeer goed geholpen een bejaarde telefoon gekocht en een whirlpool zeer te vrede

Geert 27-09-2019

Je wordt hier altijd uiterst, geduldig, correct en deskundig geholpen. Geen vraag is teveel.

DA jansen 27-09-2019

supersnelle levering, zaterdag besteld, maandag in huis. Keurig verzonden, nota erbij in, netjes in een doosje van BCC dat duidelijk is dat het daar vandaan komt. leuk verpaket.
kortom goede service