J.J Hofman 29-09-2019

Heel goed geholpen door de jongen in de winkel. Hij heeft ons goed advies gegeven over het kiezen van de juiste airfryer van phillips XXL , daarnaast ook een goede fijne stofzuiger uitgekozen door zijn hulp. Ook heeft hij ons geadviseerd om accessoires voor de airfryer erbij te nemen om alles uit de airfryer te kunnen halen. Ook hebben wij een strijkbout gekocht.
Goede service en vriendelijk personeel!
Groetjes van meneer en mevrouw hofman.

Rebecca 29-09-2019

Zeer tevreden, Direct vriendelijk geholpen.
Alle vragen werden beantwoord, super blij met mijn nieuwe aankoop.
Televisie geeft goed beeld en geluid.
Ambilight 3 is perfect.

J 29-09-2019

BCC is een van de weinige shops die dit koffiezet apparaat verkopen. Het is een goed merk.
BCC heeft de volgende dag al geleverd ,netjes verpakt, met luchtkussentjes tegen beschadiging van het artikel. Ik werd per email op de hoogte gehouden wanneer ik het pakje kon verwachten. Jammer dat ik geen ophaalpunt kon aankruisen dat is handiger.Verder kan ik deze winkel aanbevelen.

TeKiLa 29-09-2019

De winkel is overzichtelijk en compleet. Het personeel is ter zake kundig en zeer vriendelijk.

Fam De Leeuw 29-09-2019

Fijne winkel met deskundig personeel en bij ons in de buurt, goede service aan huis

J 29-09-2019

Eerst in de winkel geweest met verkopers die verstand van zaken hadden. Later terug gegaan om de spullen te kopen. Hierbij hadden we een verkoper die nergens wat van af wist. Erg lastig als je een tv soundbar en dvd speler koopt. De dame aan de kassa vond ik onbeschoft.
Officiële reactie van BCC 30-09-2019

Beste heer/mevrouw J,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar verwachting is geweest. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Zou je via Reviews@bcc.nl een mail willen sturen met het ordernummer zodat wij in contact kunnen komen?
Voor ons is het momenteel onbekend over welke bestelling dit gaat.

Reageren op deze review met het ordernummer is ook mogelijk dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.

Wij willen je graag een gepaste oplossing aanbieden. We zien je reactie tegemoet.

Officiële reactie van BCC 30-09-2019

Beste heer/mevrouw J,

Voor ons is het momenteel onbekend over welke bestelling dit gaat.

Marieke 29-09-2019

Realistisch advies, geen verkooppraatje om iets duurders aan te praten. Helemaal goed!

T 29-09-2019

Kwam toevallig bij BCC binnen.
Vakkundig en met geduld geholpen.
Zeer tevreden.

Carla 29-09-2019

Deze winkel is overzichtelijk en de afdeling stofzuigers heeft een zeer vriendelijke en kundige mevrouw, die ook eerlijk en goed onderbouwd advies geeft.

J. van Santen 29-09-2019

Prima geholpen door ......., BCC Emmen. Deze vrouw heeft verstand van techniek! Kon goed uitleggen hoe verschillende huishoudelijke apparaten. Ik had een probleem met mijn stofzuiger en dit heeft zij keurig opgelost. Zij nam alle tijd om de klacht in behandeling te nemen

ac de rijk 29-09-2019

ik kom er jaren ,als ik wat nodig heb ,en de service is in mijn ogen geweldig ,wordt er fijn geholpen ,als ik iets wil kopen vraagt men eerst wat wil ik enz enz ,vind dat erg fijn vr gr .......

Fanny 29-09-2019

Super winkel met heel goed personeel. vakkundig, vriendelijk en heel erg behulpzaam. Vandaar dat ik BCC Zaandam een 10 geef.

AnneMarie 29-09-2019

Voldoende personeel met goed advies. Ruime keuze en vriendelijke mensen.
Goede afweging gemaakt in de keuze van aankoop

Ton vd zanden 29-09-2019

Goede uitleg en zeer gemotiveerd personeel.
Klant is koning in deze winkel .

Mari Vuijk 29-09-2019

Onze (huis)-telefoon was kapot. Het eerste waaraan wij dachten is om op te zoeken wat de kosten worden voor een nieuwe telefoon. Na onderzoek bleek BCC de beste keus te zijn. Wij hadden al meer ervaring met BCC en deze is altijd goed bevallen.

Gijs van Boggelen 29-09-2019

Het doel was een tv te kopen en op meerdere plaatsen te kijken naar de mogelijkheden. Dit is niet gebeurt, we hebben een tv gekocht bij BCC. De reden hiervan is, er is voldoende keus, en we zijn prima geholpen door de verkoper die onze vragen professioneel en begrijpelijk kon beantwoorden. Compliment voor de verkoper, en het product was ook nog eens op voorraad. Ik heb wel een opmerking over de actie van Essent. Ik mocht niet mee profiteren van de actie ondanks dat ik ook ben overgestapt. Deze actie van Essent haalt de goodwill van BCC naar beneden.

Margreet 29-09-2019

Ook al duurde het even voordat we werden opgemerkt, de kwaliteit van het advies en de service was prima. Zeer prettige en vriendelijke medewerkers.

Sebastiaan 29-09-2019

Heerlijke winkel kom er graag.
je word snel geholpen met de vraag kan ik u helpen of kijkt u nog even Rond

En ze zijn altijd superscherp kwa prijzen

Taco Schuurs 29-09-2019

Na een vergelijking uitgevoerd te hebben tussen verschillende aanbieders van de nieuwe ps4, zit bcc als nieuwe aanbieder in het rijtje. Er zat in eerste instantie een verschil in product aanbieding maar na bezoek aan de winkel kon men mij hetzelfde bieden. Na pre-order werd het bedrag verlaagd en op basis van de algemene voorwaarden ging bcc hier in mee.
Alles snel en correct afgehandeld, helemaal tevreden.

Linda 29-09-2019

Ik heb nu een aantal jaren mijn wasmachine mijn droger en koelkast en nu deze week mijn stofzuiger daar gekocht en ben terug blijven komen omdat je eerlijk voorgelicht word over de producten maar ook vriendelijkheid en dat begint al als je binnen komt en als je op je gemak wilt kijken is dat ook geen probleem.Ik vind de service prima met aardig personeel en de producten,stuk voor stuk geen spijt van zelfs niet van mijn stofzuiger.Ga zo door met de vriendelijkheid en de goede service.Het is belangrijk dat de verkopers niet al te opdringerig zijn want dan gaan de klanten wegblijven en het is juist nu belangrijk dat ze terug blijven komen net als wij doen .

Gertine 29-09-2019

Wauw! wat een mooie winkel daar in Buitenveldert, drie verdiepingen. Alles heel keurig en uitgebreid assortiment van tandenborstel, witgoed tot TVs. Ik kwam wat aan het eind van de middag dus was al rustiger en werd gelijk perfect geholpen. Parkeren voor de deur (blauwe kaart).
Zelfs bij aankoop zonder probleem gebruik kunnen maken van prijsgarantie (als ergens anders lagere prijs, dan krijg je die prijs). Als ik weer eens wat nodig heb ga ik zeker hier weer naartoe.

Martin Rill 29-09-2019

Fijne service, helaas was het gewenste artikel niet op voorraad, de verkoper heeft toen gezorgd dat het de volgende dag gratis werd bezorgd! Zeer aangenaam

Margot Duif 29-09-2019

Een overzichtelijke webshop met scherpe prijzen (bedragen liggen vaak laag en worden niet naar boven gebracht want verzenden is gratis).
Supersnelle levering waarover goed gecommuniceerd wordt.
We zijn erg blij met het product. Veel efficienter dan in de winkel aanschaffen.

Matthijs 29-09-2019

Ik ging naar de bcc om een tv beugel te kopen. Ik had een. Type gezien bij de mediamarkt maar vindt die winkel niets. Ze hebben bij de bcc de prijs aangepast naar die van de mediamarkt.

Hans 28-09-2019

Zeer goede service en vakbekwaam en eerlijk personeel die weten waar ze over praten.
Geen verkoop praatjes voor de duurste maar wat wel bij je past en zoekt.

Y.D. 28-09-2019

Goede snelle service. Fijn dat de wasmachine zo snel gebracht en ook geïnstalleerd is. Scheelt mij weer een hoop zorgen!

Yolanda Anthonio 28-09-2019

Eerst even zelf rustig rondkijken, daarna hulp aangeboden gekregen. Goed advies gekregen en demo model in de winkel mogen uitproberen.
Goede uitleg voor en nadelen besproken om een goede keuze te kunnen maken. In de winkel betaald en elders in BCC fidiaal opgehaald. Het product is voor ons gereserveerd. Door de medewerken, goed geregeld.

Bas Maassen 28-09-2019

Vandaag waren wij bij BCC in Oosterhout. We werden geholpen door Saskia. Een zeer vriendelijke, deskundige en klantgerichte medewerkster. We werden door haar geadviseerd over scheerapparaten en koffiemachines. Op.de vraag of bepaalde opzetborstels voor onze tandenborstels pasten, zei ze: neem deze extra (gratis) borstel maar mee om te proberen. Het was een genoegen om door deze dame geholpen te worden. Service zoals service moet zijn! Hulde voor Saskia van BCC in Oosterhout!!

pvv1938 28-09-2019

prima winkel en geholpen door een betrokken medewerker. Gaf goede adviezen en die hebben geleid tot een goede keuze.

Catharina 28-09-2019

Helder en duidelijk in de communicatie, ze doen wat ze zeggen. Dus top!!
Ook de bezorging ging prima. Netjes op zolder gebracht en aangesloten.

F. de Haan 28-09-2019

Overzichtelijke winkel, vriendelijk personeel met kennis. Niet opdringerig. Goede adviezen.

B de Ronde 28-09-2019

Opnieuw bewust voor dit filiaal gekozen. En ook nu weer een zeer gemotiveerde (jonge) medewerker getroffen met goede kennis over de producten. Zeer tevreden!

Herman van Kuijk 28-09-2019

Ik heb voor deze winkel gekozen, vanwege de goede service van deze zaak. De winkel heeft mij niet alleen een goed product geleverd tegen een meer dan concurrerende prijs, maar tevens dit product zeer snel geïnstalleerd.

Miranda 28-09-2019

Zo ontzettend vriendelijk geholpen, en geattendeerd op ander artikel dan ik eerst wilde, omdat dat in de aanbieding was

Jurr leering 28-09-2019

Keurig geregeld allemaal! Mijn tv werd keurig opgehangen en geinstaleerd! Ik heb geen op of aanmerkingen op deze levering

B.Witte 28-09-2019

Vol op personeel die alle tijd nemen om je te helpen en van alles en nog wat uit te leggen. Dus snel aan de beurt, geen gehaast met uitleggen en bovenal vriendelijk.

Danny 28-09-2019

Iets voor 24:00 fifa 20 besteld en de volgende dag al voor 13:00 binnen,
Ik bestel sws heel vaak bij bcc en wat een top service vergeleken andere winkels.

Toppers!!

Sietse Leijdekker 28-09-2019

Proffesionele afspraken en levering,van tevoren bellen dat ze er met 15min zijn trappenhuis naar 4de verdieping en dan ook nog bij mij naar boven was geen probleem.afrekenen met pin.toffe gasten en geen enkel negatief commentaar.dit was idd boven verwachting👍🏻👍🏻👍🏻

Alisemih 28-09-2019

Ik wilde als cadeautje FIFA 20 voor mijn broertje kopen, alleen was ik de hele dag aan het werk. Ik zocht toen BCC op en heb daar mijn bestelling geplaatst ( rond 21:00 ) ik heb een dag later FIFA 20 thuis gekregen. Super snelle levering van DHL. Goede service van bcc.

Karen 28-09-2019

Doen wat ze beloven! Sms in de ochtend over tijd van bezorgen en 15 min. vantevoren bellen ze. Gratis geinstalleerd. Ik ben blij!

P kuijten 28-09-2019

Super goed geholpen door die dame bij bcc en heel heel erg vriendelijk dikke vette pluim

Niekjeniek 28-09-2019

Goede service, snelle bezorging. En een goede montage wat wil een mens nog meer!

She 28-09-2019

Leuke verkoper, niet dwingend maar wel goede adviezen. Verder altijd wel fijn om bij de bcc langs te gaan. No nonsense aanpak , goede prijzen en fijne showroom.

siem 28-09-2019

Prima winkel. Vriendelijk en klantgericht geholpen! Wel jammer dat er geen showmodellen aanwezig waren, maar de doos werd wel op aanvraag geopend om het beter te kunnen bekijken.

Nick 28-09-2019

Netjes op tijd bezorgd. Helaas hadden ze er geen brievenbuspakket van gemaakt. Dus moest ik alsnog naar een afhaalpunt.

G.H,Klaverstijn 28-09-2019

Meestal hebben ze het produkt wat ik zoek en bij vragen krijg je goed antwoord

Riet Veldhuis 28-09-2019

Ik heb mijn product via internet besteld, meestal koop ik mijn producten bij BCC IN HOOGEVEEN, maar daar had ik nu geen tijd voor, ik word daar altijd fantastisch geholpen. Maar ik ben ook zeer tevreden over de service van de webshop, blijf vooral zo doorgaan, mij hebben jullie.

Ton van Laarhoven 28-09-2019

Ik ben vandaag bij BCC in Helmond geweest omdat ik dacht dat mijn HD recorder niets meer opgenomen had, dat de recorder stuk was, en daar een nieuwe gekocht. bij het installeren van de nieuwe HD recorder zag ik dat er geen zenders waren. Dus bellen naar Ziggo, die vertelde dat dit komt omdat er geen analoge doorgave meer was. Dus ik terug naar BCC en het apparaat werd zonder problemen terug genomen. Dus met andere woorden bij BCC krijg je top service.

Roelf 28-09-2019

wasdroger duidelijk beschreven. Afspraak over betaling en levering juist en correct. Bezorging en plaatsing uitgevoerd volgens afspraak. Oude machine eenvoudig retour.

van tilburg 28-09-2019

de winkel is goed bereikbaar voldoende keuzes voor hetgeen je zoekt en je wordt er zeer prettig en goed geholpen ook voor wat betreft de uitleg van het apparaat. (beter als bij de media markt.)
chapo chapo chapo ga zo door.