Jan 30-09-2019

Ik ben zeer keurig en goed geholpen door de BCC medewerker in Lisse. Hij was ter zake kundig en heel behulpzaam.

Michelle 30-09-2019

Zeer duidelijk uitleg over het verschil van de producten. Zeer vriendelijk geholpen. Fijne winkel om binnen te lopen.

Okki 30-09-2019

Duidelijke en nette website.
Product besteld vanwege de actie, hier had wel duidelijk aangegeven mogen worden dat je door het bestellen ook daadwerkelijk meedoet aan de actie.

Tom W 30-09-2019

Keurig geholpen met gedetailleerd advies. De keuze was gemaakt, bestelling via mail doorgegeven en de volgende keurig in huis. Twee dagen later bij de concurrent staat dezelfde wasmachine behoorlijk in de aanbieding. Geen punt bij BCC, verschil kreeg ik terug betaald. Wat mij betreft hebben ze er een klant voor het leven bij. Een tevreden klant!

Peter S 30-09-2019

Met veel humor, geholpen. een wasmachine gekocht bij BCC in Den Helder. 3 dagen later stond het apoaraat op zijn plek, aangesloten en wel. Prima verzorgd. Een pluim voor BCC.

R.L Johansen 30-09-2019

Als BCC een afkorting zou zijn zou ik deze beschrijven als “BEST COOL CORRECT”

Altijd de beste prijzen, de coolste nieuwste producten en correcte service waar vele andere bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen.

Dit maakt jullie voor mij de nummer 1 in de electronica branche.

Al mijn electronica komt bij jullie vandaan en dat zal ook zo blijven!

Speelstadfreak 30-09-2019

Er is een goede en betrouwbare manier van bestellen, waarbij je, als je vragen hebt ook nog iemand via de chat kunt benaderen, die je duidelijk uitgelegd hoe of wat.
De betaling gaat ook via een betrouwbare manier.
De levering komt netjes op de afgesproken dag binnen.

G. de Jong. 30-09-2019

Leuke winkel vriendelijk personeel wordt goed uitgelegd voor een keuze maken echt top.
Levering ook volgens afspraak,en de wasautomaat werd netjes en vakkundig geplaatst.
BCC Lisse is zeker een aanbeveling groot assortiment en ruime opstelling.

UlanBator 30-09-2019

Enthousiaste en kundige medewerkers. Bijzonder vriendelijk en hulpvaardig ook. Winkel De Centrale Leeuwarden heeft een gastvrije uitstraling, is overzichtelijk en heeft een prima assortiment. Een winkel waar je tot rust komt na een bezoek aan een niet nader te noemen nabij gesitueerde concurrent....

Cor 30-09-2019

Product niet op voorraad en ook niet in de winkel te bekijken.
Werd daarom op de website besteld door de verkoper
Verder goed geholpen.
Werd op tijd thuis geleverd.

Marthijs 30-09-2019

Bestelling is makkelijk en snel te plaatsen binnen een dag ontvangen!

Ook de klantenservice helpt je snel en proffesioneel

Anita 30-09-2019

Super verkopers ,eerlijk en nemen de tijd ,goede service, duidelijke info over bezorging en mooi op tijd.

FvD 30-09-2019

Hoewel de bezorging wat knullig strandde na drie 'pogingen' van DHL, nam BCC de zaak serieus en zorgzaam over en bezorgde het met hun eigen vervoer. Niet alleen het product (RVS afzuigkap die ik nog moet monteren, maar die er picobello uitziet), maar ook de service zijn zoals je mag verwachten - of beter. Complimenten!

Gerard Zweers 30-09-2019

Zeer slechte service. Hebben op zondag 1september een Inventum afzuigkap gekocht met bijbehorende koolfilters bij BCC-plaza in Amsterdam. Konden deze niet gelijk mee nemen. Werd de volgende dag keurig bezorgd. Maar we kregen de filters er niet in geplaatst. BCC was telefonisch niet bereikbaar. Inventum klantenservice gebeld en deze liet weten dat we de verkeerde filters mee geleverd hadden gekregen. Van Inventum kregen we het goede nummer van de passende filters. Op 5 sept. naar BCC gereden en daar de problemen voorgelegd. Onmiddellijk werden de filters ingenomen en de goede filters waren niet in voorraad. Deze werden besteld en zouden binnen 14 dgn binnen zijn. Inmiddels zitten we op 1 oktober nog steeds zonder filters die wel betaald zijn. Hebben inmiddels al tig keren gebeld met de klantenservice en deze doen niets anders dan met BCC plaza bellen. Wanneer je zelf belt met BCC plaza nemen ze nooit de telefoon op vanwege dat het zo druk is. Service is zeer slecht en je word van het kastje naar de muur gestuurd. En als je terug word gebeld word de schuld doorgeschoven naar Inventum. Deze zijn na 16.00 uur niet meer bereikbaar. Een belachelijk argument. Ik heb bij BCC gekocht en niet bij Inventum. Mij zullen ze hierna niets meer verkopen.
Officiële reactie van BCC 03-10-2019

Beste Gerard,

Wat vervelend om te horen dat we niet het gewenste artikel konden leveren. En dat de klantenservice niet goed bereikbaar is.Dit is natuurlijk niet de bedoeling daar moet een goede oplossing voor komen, onze excuses hiervoor.

Zou je ons via een reactie op deze review het ordernummer willen doorgeven? Op deze manier kunnen wij zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Wij willen dit graag goed maken en zien je reactie tegemoet.

Gerard 04-10-2019

Het ordernummer is 201909-000332686. Stuur maar een andere afzuigkap die wel compleet is. Ik ben er helemaal klaar mee na 5 weken wachten.

Thijs 30-09-2019

Ik vond de service van BCC heel goed, vooral omdat de levering super snel was. Ik had hem om 21:30 besteld en had hem de volgende dag om 11:00 al binnen. Ook had bcc mijn telefoon als enige op voorraad, top!!

Jenny 30-09-2019

De verkoper heeft ons goed geinformeerd en alle informatie die we nodig hadden, meegegeven. De week erop heb ik hem gebeld en de bestelling geplaatst.

janklomp 30-09-2019

In de winkel in Breda werden we heel vriendelijk, snel en kundig geholpen. Het advies dat we kregen over telefoons was perfect!

Jeroen 30-09-2019

Heerlijk om nog naar een echte winkel te gaan waar je het product kan bekijken. En waar je toch de laagste prijs betaald.

Karienne 30-09-2019

Ik heb een wasmachine gekocht bij BCC. Heb het online gedaan en kon daarna meteen zelf beslissen wanneer ze de wasmachine kwamen brengen. Erg handig ivm werk. Je krygt smorgens een mail wanneer ze aangeven hoe laat ze komen. Netjes op de 1e verdieping geplaatst en de oude machine meegenomen.
Thanks BCC

H van Ginneken 30-09-2019

ivm de aanschaf van een nieuwe televisie ben ik naar BCC gegaan omdat ik in het verleden bij aanschaf van andere producten op een goede en eerlijke manier geholpen ben, zo ook deze keer.
vriendelijke verkoper (adviseur).

Labrat 30-09-2019

Doet wat het belooft. Goed op de hoigte gehouden van de voortgang. Snel geleverd. Niet te grote doos, zuinig verpakkingsmateriaal.

coby willegers 30-09-2019

Hele fijne en ruime winkel met bekwaam personeel,een nieuwe koelvriescombinatie gekocht en
vanmorgen opnieuw ingebouwd heel netjes en vakkundig ook hebben ze alles netjes opgeruimd
heel fijn allemaal.

Natascha 30-09-2019

Zeer duidelijke site, Zoekfunctie werkt top.
Een grote plus is dat BCC een van de weinigen is die de VVV bon aanneemt!

P.e. 30-09-2019

Heb voor het eerst via de website een tv gekocht.
Werd volgens de bestelling de volgende dag geleverd en de oude werd mee genomen door een zeer vriendelijke chauffeur.
Ben zeer tevreden

reppeltje 30-09-2019

zeer goede service en vriendelijke mensen voorzien je van goed advies zonder bij bedoelingen om duurder te kopen

Henk Konijnenberg 30-09-2019

duidelijke site, dus snel een keuze kunnen maken.
Vervolgens een prima aflevering op het afgesproken tijdstip.

was machine 30-09-2019

Deze winkel is voor mij al jaren een vertrouwd adres, wij kopen hier al jaren van grote tot kleine aankopen en zijn nog nooit teleur gesteld.

SeikoRuud 30-09-2019

Erg vriendelijk geholpen. Zelfs toen ik had aangegeven dat ik het artikel niet wilde kopen toch een goede en vriendelijke uitleg gekregen. Omdat de verkoper zo vriendelijk was het artikel toch gekocht. Echt super.

Gery Stanik-Vogel 30-09-2019

een heel prettige winkel, waar ik uitstekende info kreeg, er werd echt meegedacht en ik ben zeer tevreden

Marcel 30-09-2019

Geholpen in bbc Eindhoven (Woensel). Zeer goed en snel geholpen. Vriendelijk personeel.

Joost 30-09-2019

Lekker snel geleverd, heel fijn dat je een dag aan kan geven voor leveren. Dit is in veel webwinkels niet mogelijk.

JP 30-09-2019

BCC is een wereldzaak.
Ik koop de grote spullen altijd met extra garantie en mocht ik na een aantal jaren toch mankementen hebben dan wordt dat altijd snel en zonder gezeur door BCC opgelost.

E. Martijn 30-09-2019

Ik ben op de site gekomen en kon gemakkelijk de nodige info vinden over mijn product en mijn aankoop snel afhandelen.

Guus 30-09-2019

Ruime collectie van, in ons geval, airfryers. Deskundig en vriendelijk advies en een gunstige prijsstelling. Prima winkel.

klaas jan 30-09-2019

Goed geholpen met een laptop die niet in de winkel stond. Veel extra info gekregen waar ik mijn voordeel mee kon doen. En niet op een opdringerige commerciële manier.

Dennis 30-09-2019

Snelle levering en scherpe prijs. De productonschrijvingen zijn duidelijk dus een hele goede webshop. Ik was al fan van de winkels en koop daar al heel mijn leven.

h.j.hofstede 30-09-2019

Wij zijn zeer tevreden over BCC . Bij de aflevering van een Wasmachine werd een binnendeur licht beschadigd. De medewerkers die de machine plaatsten boden hun verontschuldiging aan voor de beschadiging en namen er een foto van. Van BCC kregen we hiervoor een alleszins redelijke financiéle vergoeding. Lof voor de medewerkers en BCC. Ook het ophangen en gebruiksklaar maken van onze nieuwe TV verliep tot onze volle tevredenheid.

Guusta Veldman 30-09-2019

Het blijft prettig dat er gewoon een fysieke shop is waar je dingen kunt zien, voelen en bespreken. Vind ik persoonlijk fijner dan bestellen via internet. De keuze is ruim voldoende en de prijs is concurrerend. We zijn goed geadviseerd en geholpen door Henk (BCC Schalkwijk Haarlem). De BCC ligt in een winkelcentrum waar je vlakbij goed en goedkoop kunt parkeren.

Rinus 30-09-2019

Ik koop graag bij BCC en heb hier al vele van mijn producten gehaald.
De minder kolossale opzet van de winkel is fijn, en geeft een wat persoonlijker gevoel van de soms grote opzet bij andere aanbieders.

Maar eerlijk is eerlijk, los van het feit dat ik er graag kom wil ik wel voor de laagste prijs gaan, wat ik ditmaal elders online had gevonden. Ik heb toen de klantenservice gebeld, welke konden bevestigen dat ze mee zouden gaan in de prijs.

Het enige "nadeel'' was dat dit niet direct online geregeld kon worden, of prijsverrekening achteraf plaats zou vinden. Ik werd voor directe afhandeling naar de winkel verwezen, wat voor het persoonlijke fijn was, maar voor de afhandeling slechts nog een formaliteit.
Vandaar mijn 9 in plaats van een 10, omdat ik denk dat directe online afhandeling met prijscorrectie fijner zou zijn geweest voor mij in dit geval.

Echter verder was de service weer top! De TV werdt snel afgeleverd zoals gewend, en het feit dat dit door een eigen bezorgdienst gebeurt vind ik altijd extra fijn en zorgvuldig over komen.
Buiten het aangegeven tijdsvlak van 2 uren wat per e-mail en sms gecommuniceerd wordt, werdt ik ook nog gebeld door de overigens vriendelijke bezorgers dat ze over 20 min. zouden arriveren, waarna een perfecte en snelle afhandeling plaats kon vinden.

Kortom, gewoon een fijne winkel om te kopen, tot ziens wat mij betreft!

Hans van Wijngaarden 30-09-2019

Uitstekend advies goed geholpen proberen klachten goed op te lossen denken mee en klant vriendelijk een goede winkel namens ons zeker een aanbeveling

Vera Kessels 30-09-2019

Ik ging op zoek naar een nieuwe wasmachine en kwam op BCC.nl uit. Naar aanleiding van goede reviews en goede bezorgservice incl. gratis montage heb ik hier mijn wasmachine besteld. Binnen 3 dagen stond de wasmachine op de juiste plek en ik kon meteen gaan wassen. De bezorgers waren heel vriendelijk en ik hoefde zelf niks te doen!

Suzanna 30-09-2019

Snel gevonden wat we zochten, een tv voor op de slaapkamer met wifi verbinding en dat voor een prima prijs.

Iwan 30-09-2019

duidelijk webshop, goede prijs snelle levering en ook handig de optie om het zelf een dag te kunnen kiezen wanneer je de levering wenst te ontvangen (en de mogelijkheid om het na een uur in de winkel zelf op te komen halen is natuurlijk ook super!)

Dick Ruienberg 30-09-2019

Voor bezoek aan winkel uitvoerig de site bekeken en bijna beslissing genomen, in de winkel na vriendelijke ontvangst door verkoopster/verkoper met deskundige uitleg geholpen om definitieve beslissing te nemen. Super.

Ana 29-09-2019

Heel goeie service, met name bij de BCC in Dukenburg.
Ik werd vandaag door de medewerker M. geholpen. Hij nam de tijd, gaf goede informatie over de producten (achtergrond info: ik kwam voor een nieuwe combi-magnetron), duidelijk veel kennis over zijn vak, hij denkt mee.. als klant voelde ik mij gehoord. Meneer heeft een sociale / vriendelijke houding, gaf ons de ruimte om na te denken.

Ton 29-09-2019

Deskundige , volledige en vriendelijke informatie gekregen bij de keuze en aankoop van de Samsung tv Q90R

Fam van Aken 29-09-2019

Goed onderbouwd advies gekregen op een prettige , niet pushende manier ,waardoor de koop snel gesloten was en zelfs binnen 24 uur de diepvries kast geleverd werd .Helaas was er op de deur een kleine transportschade ,die snel en naar tevredenheid werd opgelost . De BCC in het algemeen en in Bergen op zoom in het bijzonder geven wij een dikke 8

Paul van Os 29-09-2019

Ik was op zoek na een tv en was met mijn vrouw in Dukenburg en zij tegen haar ga jij maar ff winkelen dan loop ik BCC binnen.
Ik werdt daar geholpen in alle opzichten ,goede uitleg en mooie aanbieding en een vriendelijke verkoper die me alle vragen kon beantwoorden.
Ik zou er een nachtje over slapen en de volgende dag terug komen.zo gedaan maar helaas de tv was verkocht.de verkoper heeft er alles aan gedaan om verschillende filialen te bellen en raak en kreeg hem toch voor die prijs.TOPPIE

Els Wanders 29-09-2019

De meeste elektronica bij ons in huis hebben we gekocht bij de BCC. Online gaan we vaker eerst op zoek naar wat we nodig hebben. Op de site van BCC is ook gemakkelijk te zien of een artikel in de winkel op voorraad is.

Dorothy 29-09-2019

Word prettig geholpen.Als het product niet werkt mocht ik het terug brengen en zou ik het geld terug krijgen.