Joyce B 01-10-2019

BCC had al de beste aanbieding omtrent de JBL 120TWS wireless earbuds, en hier kon ik ook nog mijn freebees en VVV-cadeaukaart inleveren. De verzending was super snel (besteld op vrijdagavond laat, maandag middag binnen). Pakket was goed ingepakt en het product beveiligd met luchtkussentjes. Geen beschadigingen aan de doos of aan het product.

Annette Rademakers 01-10-2019

Vriendelijk, behulpzaam, goede uitleg over het product in de winkel. Zeer vriendelijk en behulpzaam bij de levering. Helemaal TOP!

Wilma en joop 01-10-2019

Heel goed geholpen bij BCC Beek door ..... Zij doet alle moeite en neemt de tijd voor de klant! Ook bij onze vorige aankopen in deze winkel zijn wij zeer goed geholpen! Wij bevelen BCC in de Makado in Beek dan zeker aan. De service is super!

H Deutsch van Breugel 01-10-2019

Netjes ,deskundig en rustige verkoper.We zijn altijd tevreden met BCC Veghel.Je kunt eerst zelf rustig rondkijken en dan een verkoper om informatie vragen. Elke afdeling heeft eigen verkopers dus de deskundigheid is groot.

martien 01-10-2019

Bij aankoop van de Siemens wasdroger uitgebreid aandacht en uitermate duidelijke uitleg gekregen van verkoper die zich nog met hart en ziel gaf voor de klant. Hij wekte hiermee ons. Hierdoor wekte hij ons vertrouwen op en trok ons over de streep

Leon 01-10-2019

snelle en deskundige hulp , vriendelijk geholpen en prima produkt gekocht

p nooijen 01-10-2019

ik vindt deze shop makkelijk bereikbaar je word er vriendelijk geholpen dit is het derde grote aan schaf wat wij daar gedaan hebben nu nog een nieuwe tv die gaan we ook daar halen

Francis de vree 01-10-2019

Ik heb een laptop aangeschaft bij bcc.
Goed geholpen en duidelijke uitleg.
Prima tevreden dus.

Gr francis

René stoop 01-10-2019

Zeer tevreden, goed geholpen en een snelle service, klantvriendelijk en behulpzaam,

Kees 01-10-2019

Geweldig geholpen door een medewerker die nog maar net een week in dienst was zijn naam was denk ik ..... filiaal Hoorn

Jesper Keijzer 01-10-2019

goede service, aardige kerels die de bestelling kwamen bezorgen, de wasmachine goed aangesloten en dat voor een prima prijs.

Roel 01-10-2019

Eenvoudig doch duidelijk, afspraken keurig nagekomen. Volgende aankoop weer bij BCC

Latifeh 01-10-2019

Ik was daar om een laptop te kopen, Ik heb kunnen een goed(prijs en kwaliteit) laptop kopen met behulp van medewerker die mij adsies gaf. Vriendelijk en behulpzaam medewerkers.

Eric 01-10-2019

Vaak de goedkoopste winkel, al dan niet via bol.com, razendsnelle levering (volgende dag) met goede communicatie over in welke 2-uurs periode de aflevering plaats vindt (in de nacht een e-mail, 's morgens een sms) . Wel jammer dat niet direct al aan te geven valt welke delen van de dag je niet thuis kunt zijn. Chauffeur belt 5-10 minuten van tevoren. De digitale geleverde factuur is ook handig.

Hennie Kooijmans 01-10-2019

De klant vriendelijkheid is zeer goed met deskundige mensen.de service is uitstekend ze hebben tijd voor je. soms moet je dan wel wat langer wachten. Maar dat is eigenlijk best goed.Ze hebben er verstand van.

Wborst 01-10-2019

Prettige winkel vaak de goedkoopste veel keus enige minpuntje is dat je vaak lang moet wachten tot er een medewerker beschikbaar is

Joop Brand 01-10-2019

Laptop zondagavond besteld, volgens mededeling op maandag af te leveren, ( verwachtte ook niet anders van BCC), binnen de tijd die HDL op hun site aangaf. Aan de levering waren geen kosten verbonden. Scheelde mij tijd om naar de winkel te gaan. Prima.

Martin 01-10-2019

Van oudsher zeer goede ervaringen meteen BCC.
Zo ook deze keer bij de bestelling en levering van onze nieuwe vaatwasser. Alles was weer tot in de puntjes geregeld! Zeer tevreden klanten!

Esther 01-10-2019

Fantastische service! Ik had fout gemaakt in de leveringsdag. 1 belletje was genoeg 1en mijn wasmachine kwam een week eerder zoals ik wenste.
Op de dag zelf werd ik keurig 15 minuten eerder gebeld.
Wasmachine werd waterpas geplaatst en aangesloten. Vriendelijke professionele mensen.

Harry 01-10-2019

Zojuist mijn nieuwe wasmachine geleverd op 2e verdieping. Netjes aangesloten en goede en vriendelijke uitleg. Oude wasmachine ook meegenomen. Kundig en snel

John 01-10-2019

Snel en deskundig geholpen. Er wordt hier nog tijd genomen voor de klant en de medewerkers weten waar ze over praten. De prijzen zijn absoluut concurrerend. Goede klantgerichte deskundige service én een scherpe prijs kan dus wél!

Djenna Vermeulen 01-10-2019

Ondanks de drukte netjes aangesproken door het personeel om nog even geduld te hebben. Kreeg cappucino aangeboden. Daarna heel goed geholpen en eerlijk geadviseerd over een wasmachine. Keus was snel gemaakt.

BCC is voor mij een winkel waar het personeel tijd voor je neemt en eerlijk adviseert over een product. Daarom alleen al fijn om te winkelen.

Fawzi 01-10-2019

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ik in een keer alle keukenapparaten (inductie kookplaat; vaatwasser en combi magnetron oven) wilde vervangen (20 jaar oud). Deze moesten geïnstalleerd worden en dit zat in de service.
Bij de installatie ging het e.e.a. mis en wij waren niet tevreden.
Nadat wij onze beklag hebben gedaan en met foto’s laten wat er na onze mening niet goed gegaan, werden wij op een correcte manier geholpen door de monteur opnieuw snel in te plannen i.v.m. onze vakantie maar ook door een teruggave van het bedrag wat wij betaald hebben voor de montage. Dat noem ik echte service. Wij zouden deze winkel (Roosendaal) zeer aanbevelen.

Jan 30-09-2019

Ik ben zeer keurig en goed geholpen door de BCC medewerker in Lisse. Hij was ter zake kundig en heel behulpzaam.

Michelle 30-09-2019

Zeer duidelijk uitleg over het verschil van de producten. Zeer vriendelijk geholpen. Fijne winkel om binnen te lopen.

Okki 30-09-2019

Duidelijke en nette website.
Product besteld vanwege de actie, hier had wel duidelijk aangegeven mogen worden dat je door het bestellen ook daadwerkelijk meedoet aan de actie.

Tom W 30-09-2019

Keurig geholpen met gedetailleerd advies. De keuze was gemaakt, bestelling via mail doorgegeven en de volgende keurig in huis. Twee dagen later bij de concurrent staat dezelfde wasmachine behoorlijk in de aanbieding. Geen punt bij BCC, verschil kreeg ik terug betaald. Wat mij betreft hebben ze er een klant voor het leven bij. Een tevreden klant!

Peter S 30-09-2019

Met veel humor, geholpen. een wasmachine gekocht bij BCC in Den Helder. 3 dagen later stond het apoaraat op zijn plek, aangesloten en wel. Prima verzorgd. Een pluim voor BCC.

R.L Johansen 30-09-2019

Als BCC een afkorting zou zijn zou ik deze beschrijven als “BEST COOL CORRECT”

Altijd de beste prijzen, de coolste nieuwste producten en correcte service waar vele andere bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen.

Dit maakt jullie voor mij de nummer 1 in de electronica branche.

Al mijn electronica komt bij jullie vandaan en dat zal ook zo blijven!

Speelstadfreak 30-09-2019

Er is een goede en betrouwbare manier van bestellen, waarbij je, als je vragen hebt ook nog iemand via de chat kunt benaderen, die je duidelijk uitgelegd hoe of wat.
De betaling gaat ook via een betrouwbare manier.
De levering komt netjes op de afgesproken dag binnen.

G. de Jong. 30-09-2019

Leuke winkel vriendelijk personeel wordt goed uitgelegd voor een keuze maken echt top.
Levering ook volgens afspraak,en de wasautomaat werd netjes en vakkundig geplaatst.
BCC Lisse is zeker een aanbeveling groot assortiment en ruime opstelling.

UlanBator 30-09-2019

Enthousiaste en kundige medewerkers. Bijzonder vriendelijk en hulpvaardig ook. Winkel De Centrale Leeuwarden heeft een gastvrije uitstraling, is overzichtelijk en heeft een prima assortiment. Een winkel waar je tot rust komt na een bezoek aan een niet nader te noemen nabij gesitueerde concurrent....

Cor 30-09-2019

Product niet op voorraad en ook niet in de winkel te bekijken.
Werd daarom op de website besteld door de verkoper
Verder goed geholpen.
Werd op tijd thuis geleverd.

Marthijs 30-09-2019

Bestelling is makkelijk en snel te plaatsen binnen een dag ontvangen!

Ook de klantenservice helpt je snel en proffesioneel

Anita 30-09-2019

Super verkopers ,eerlijk en nemen de tijd ,goede service, duidelijke info over bezorging en mooi op tijd.

FvD 30-09-2019

Hoewel de bezorging wat knullig strandde na drie 'pogingen' van DHL, nam BCC de zaak serieus en zorgzaam over en bezorgde het met hun eigen vervoer. Niet alleen het product (RVS afzuigkap die ik nog moet monteren, maar die er picobello uitziet), maar ook de service zijn zoals je mag verwachten - of beter. Complimenten!

Gerard Zweers 30-09-2019

Zeer slechte service. Hebben op zondag 1september een Inventum afzuigkap gekocht met bijbehorende koolfilters bij BCC-plaza in Amsterdam. Konden deze niet gelijk mee nemen. Werd de volgende dag keurig bezorgd. Maar we kregen de filters er niet in geplaatst. BCC was telefonisch niet bereikbaar. Inventum klantenservice gebeld en deze liet weten dat we de verkeerde filters mee geleverd hadden gekregen. Van Inventum kregen we het goede nummer van de passende filters. Op 5 sept. naar BCC gereden en daar de problemen voorgelegd. Onmiddellijk werden de filters ingenomen en de goede filters waren niet in voorraad. Deze werden besteld en zouden binnen 14 dgn binnen zijn. Inmiddels zitten we op 1 oktober nog steeds zonder filters die wel betaald zijn. Hebben inmiddels al tig keren gebeld met de klantenservice en deze doen niets anders dan met BCC plaza bellen. Wanneer je zelf belt met BCC plaza nemen ze nooit de telefoon op vanwege dat het zo druk is. Service is zeer slecht en je word van het kastje naar de muur gestuurd. En als je terug word gebeld word de schuld doorgeschoven naar Inventum. Deze zijn na 16.00 uur niet meer bereikbaar. Een belachelijk argument. Ik heb bij BCC gekocht en niet bij Inventum. Mij zullen ze hierna niets meer verkopen.
Officiële reactie van BCC 03-10-2019

Beste Gerard,

Wat vervelend om te horen dat we niet het gewenste artikel konden leveren. En dat de klantenservice niet goed bereikbaar is.Dit is natuurlijk niet de bedoeling daar moet een goede oplossing voor komen, onze excuses hiervoor.

Zou je ons via een reactie op deze review het ordernummer willen doorgeven? Op deze manier kunnen wij zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Wij willen dit graag goed maken en zien je reactie tegemoet.

Gerard 04-10-2019

Het ordernummer is 201909-000332686. Stuur maar een andere afzuigkap die wel compleet is. Ik ben er helemaal klaar mee na 5 weken wachten.

Thijs 30-09-2019

Ik vond de service van BCC heel goed, vooral omdat de levering super snel was. Ik had hem om 21:30 besteld en had hem de volgende dag om 11:00 al binnen. Ook had bcc mijn telefoon als enige op voorraad, top!!

Jenny 30-09-2019

De verkoper heeft ons goed geinformeerd en alle informatie die we nodig hadden, meegegeven. De week erop heb ik hem gebeld en de bestelling geplaatst.

janklomp 30-09-2019

In de winkel in Breda werden we heel vriendelijk, snel en kundig geholpen. Het advies dat we kregen over telefoons was perfect!

Jeroen 30-09-2019

Heerlijk om nog naar een echte winkel te gaan waar je het product kan bekijken. En waar je toch de laagste prijs betaald.

Karienne 30-09-2019

Ik heb een wasmachine gekocht bij BCC. Heb het online gedaan en kon daarna meteen zelf beslissen wanneer ze de wasmachine kwamen brengen. Erg handig ivm werk. Je krygt smorgens een mail wanneer ze aangeven hoe laat ze komen. Netjes op de 1e verdieping geplaatst en de oude machine meegenomen.
Thanks BCC

H van Ginneken 30-09-2019

ivm de aanschaf van een nieuwe televisie ben ik naar BCC gegaan omdat ik in het verleden bij aanschaf van andere producten op een goede en eerlijke manier geholpen ben, zo ook deze keer.
vriendelijke verkoper (adviseur).

Labrat 30-09-2019

Doet wat het belooft. Goed op de hoigte gehouden van de voortgang. Snel geleverd. Niet te grote doos, zuinig verpakkingsmateriaal.

coby willegers 30-09-2019

Hele fijne en ruime winkel met bekwaam personeel,een nieuwe koelvriescombinatie gekocht en
vanmorgen opnieuw ingebouwd heel netjes en vakkundig ook hebben ze alles netjes opgeruimd
heel fijn allemaal.

Natascha 30-09-2019

Zeer duidelijke site, Zoekfunctie werkt top.
Een grote plus is dat BCC een van de weinigen is die de VVV bon aanneemt!

P.e. 30-09-2019

Heb voor het eerst via de website een tv gekocht.
Werd volgens de bestelling de volgende dag geleverd en de oude werd mee genomen door een zeer vriendelijke chauffeur.
Ben zeer tevreden

reppeltje 30-09-2019

zeer goede service en vriendelijke mensen voorzien je van goed advies zonder bij bedoelingen om duurder te kopen

Henk Konijnenberg 30-09-2019

duidelijke site, dus snel een keuze kunnen maken.
Vervolgens een prima aflevering op het afgesproken tijdstip.

was machine 30-09-2019

Deze winkel is voor mij al jaren een vertrouwd adres, wij kopen hier al jaren van grote tot kleine aankopen en zijn nog nooit teleur gesteld.