janklomp 30-09-2019

In de winkel in Breda werden we heel vriendelijk, snel en kundig geholpen. Het advies dat we kregen over telefoons was perfect!

Jeroen 30-09-2019

Heerlijk om nog naar een echte winkel te gaan waar je het product kan bekijken. En waar je toch de laagste prijs betaald.

Karienne 30-09-2019

Ik heb een wasmachine gekocht bij BCC. Heb het online gedaan en kon daarna meteen zelf beslissen wanneer ze de wasmachine kwamen brengen. Erg handig ivm werk. Je krygt smorgens een mail wanneer ze aangeven hoe laat ze komen. Netjes op de 1e verdieping geplaatst en de oude machine meegenomen.
Thanks BCC

H van Ginneken 30-09-2019

ivm de aanschaf van een nieuwe televisie ben ik naar BCC gegaan omdat ik in het verleden bij aanschaf van andere producten op een goede en eerlijke manier geholpen ben, zo ook deze keer.
vriendelijke verkoper (adviseur).

Labrat 30-09-2019

Doet wat het belooft. Goed op de hoigte gehouden van de voortgang. Snel geleverd. Niet te grote doos, zuinig verpakkingsmateriaal.

coby willegers 30-09-2019

Hele fijne en ruime winkel met bekwaam personeel,een nieuwe koelvriescombinatie gekocht en
vanmorgen opnieuw ingebouwd heel netjes en vakkundig ook hebben ze alles netjes opgeruimd
heel fijn allemaal.

Natascha 30-09-2019

Zeer duidelijke site, Zoekfunctie werkt top.
Een grote plus is dat BCC een van de weinigen is die de VVV bon aanneemt!

P.e. 30-09-2019

Heb voor het eerst via de website een tv gekocht.
Werd volgens de bestelling de volgende dag geleverd en de oude werd mee genomen door een zeer vriendelijke chauffeur.
Ben zeer tevreden

reppeltje 30-09-2019

zeer goede service en vriendelijke mensen voorzien je van goed advies zonder bij bedoelingen om duurder te kopen

Henk Konijnenberg 30-09-2019

duidelijke site, dus snel een keuze kunnen maken.
Vervolgens een prima aflevering op het afgesproken tijdstip.

was machine 30-09-2019

Deze winkel is voor mij al jaren een vertrouwd adres, wij kopen hier al jaren van grote tot kleine aankopen en zijn nog nooit teleur gesteld.

SeikoRuud 30-09-2019

Erg vriendelijk geholpen. Zelfs toen ik had aangegeven dat ik het artikel niet wilde kopen toch een goede en vriendelijke uitleg gekregen. Omdat de verkoper zo vriendelijk was het artikel toch gekocht. Echt super.

Gery Stanik-Vogel 30-09-2019

een heel prettige winkel, waar ik uitstekende info kreeg, er werd echt meegedacht en ik ben zeer tevreden

Marcel 30-09-2019

Geholpen in bbc Eindhoven (Woensel). Zeer goed en snel geholpen. Vriendelijk personeel.

Joost 30-09-2019

Lekker snel geleverd, heel fijn dat je een dag aan kan geven voor leveren. Dit is in veel webwinkels niet mogelijk.

JP 30-09-2019

BCC is een wereldzaak.
Ik koop de grote spullen altijd met extra garantie en mocht ik na een aantal jaren toch mankementen hebben dan wordt dat altijd snel en zonder gezeur door BCC opgelost.

E. Martijn 30-09-2019

Ik ben op de site gekomen en kon gemakkelijk de nodige info vinden over mijn product en mijn aankoop snel afhandelen.

Guus 30-09-2019

Ruime collectie van, in ons geval, airfryers. Deskundig en vriendelijk advies en een gunstige prijsstelling. Prima winkel.

klaas jan 30-09-2019

Goed geholpen met een laptop die niet in de winkel stond. Veel extra info gekregen waar ik mijn voordeel mee kon doen. En niet op een opdringerige commerciële manier.

Dennis 30-09-2019

Snelle levering en scherpe prijs. De productonschrijvingen zijn duidelijk dus een hele goede webshop. Ik was al fan van de winkels en koop daar al heel mijn leven.

h.j.hofstede 30-09-2019

Wij zijn zeer tevreden over BCC . Bij de aflevering van een Wasmachine werd een binnendeur licht beschadigd. De medewerkers die de machine plaatsten boden hun verontschuldiging aan voor de beschadiging en namen er een foto van. Van BCC kregen we hiervoor een alleszins redelijke financiéle vergoeding. Lof voor de medewerkers en BCC. Ook het ophangen en gebruiksklaar maken van onze nieuwe TV verliep tot onze volle tevredenheid.

Guusta Veldman 30-09-2019

Het blijft prettig dat er gewoon een fysieke shop is waar je dingen kunt zien, voelen en bespreken. Vind ik persoonlijk fijner dan bestellen via internet. De keuze is ruim voldoende en de prijs is concurrerend. We zijn goed geadviseerd en geholpen door Henk (BCC Schalkwijk Haarlem). De BCC ligt in een winkelcentrum waar je vlakbij goed en goedkoop kunt parkeren.

Rinus 30-09-2019

Ik koop graag bij BCC en heb hier al vele van mijn producten gehaald.
De minder kolossale opzet van de winkel is fijn, en geeft een wat persoonlijker gevoel van de soms grote opzet bij andere aanbieders.

Maar eerlijk is eerlijk, los van het feit dat ik er graag kom wil ik wel voor de laagste prijs gaan, wat ik ditmaal elders online had gevonden. Ik heb toen de klantenservice gebeld, welke konden bevestigen dat ze mee zouden gaan in de prijs.

Het enige "nadeel'' was dat dit niet direct online geregeld kon worden, of prijsverrekening achteraf plaats zou vinden. Ik werd voor directe afhandeling naar de winkel verwezen, wat voor het persoonlijke fijn was, maar voor de afhandeling slechts nog een formaliteit.
Vandaar mijn 9 in plaats van een 10, omdat ik denk dat directe online afhandeling met prijscorrectie fijner zou zijn geweest voor mij in dit geval.

Echter verder was de service weer top! De TV werdt snel afgeleverd zoals gewend, en het feit dat dit door een eigen bezorgdienst gebeurt vind ik altijd extra fijn en zorgvuldig over komen.
Buiten het aangegeven tijdsvlak van 2 uren wat per e-mail en sms gecommuniceerd wordt, werdt ik ook nog gebeld door de overigens vriendelijke bezorgers dat ze over 20 min. zouden arriveren, waarna een perfecte en snelle afhandeling plaats kon vinden.

Kortom, gewoon een fijne winkel om te kopen, tot ziens wat mij betreft!

Hans van Wijngaarden 30-09-2019

Uitstekend advies goed geholpen proberen klachten goed op te lossen denken mee en klant vriendelijk een goede winkel namens ons zeker een aanbeveling

Vera Kessels 30-09-2019

Ik ging op zoek naar een nieuwe wasmachine en kwam op BCC.nl uit. Naar aanleiding van goede reviews en goede bezorgservice incl. gratis montage heb ik hier mijn wasmachine besteld. Binnen 3 dagen stond de wasmachine op de juiste plek en ik kon meteen gaan wassen. De bezorgers waren heel vriendelijk en ik hoefde zelf niks te doen!

Suzanna 30-09-2019

Snel gevonden wat we zochten, een tv voor op de slaapkamer met wifi verbinding en dat voor een prima prijs.

Iwan 30-09-2019

duidelijk webshop, goede prijs snelle levering en ook handig de optie om het zelf een dag te kunnen kiezen wanneer je de levering wenst te ontvangen (en de mogelijkheid om het na een uur in de winkel zelf op te komen halen is natuurlijk ook super!)

Dick Ruienberg 30-09-2019

Voor bezoek aan winkel uitvoerig de site bekeken en bijna beslissing genomen, in de winkel na vriendelijke ontvangst door verkoopster/verkoper met deskundige uitleg geholpen om definitieve beslissing te nemen. Super.

Ana 29-09-2019

Heel goeie service, met name bij de BCC in Dukenburg.
Ik werd vandaag door de medewerker M. geholpen. Hij nam de tijd, gaf goede informatie over de producten (achtergrond info: ik kwam voor een nieuwe combi-magnetron), duidelijk veel kennis over zijn vak, hij denkt mee.. als klant voelde ik mij gehoord. Meneer heeft een sociale / vriendelijke houding, gaf ons de ruimte om na te denken.

Ton 29-09-2019

Deskundige , volledige en vriendelijke informatie gekregen bij de keuze en aankoop van de Samsung tv Q90R

Fam van Aken 29-09-2019

Goed onderbouwd advies gekregen op een prettige , niet pushende manier ,waardoor de koop snel gesloten was en zelfs binnen 24 uur de diepvries kast geleverd werd .Helaas was er op de deur een kleine transportschade ,die snel en naar tevredenheid werd opgelost . De BCC in het algemeen en in Bergen op zoom in het bijzonder geven wij een dikke 8

Paul van Os 29-09-2019

Ik was op zoek na een tv en was met mijn vrouw in Dukenburg en zij tegen haar ga jij maar ff winkelen dan loop ik BCC binnen.
Ik werdt daar geholpen in alle opzichten ,goede uitleg en mooie aanbieding en een vriendelijke verkoper die me alle vragen kon beantwoorden.
Ik zou er een nachtje over slapen en de volgende dag terug komen.zo gedaan maar helaas de tv was verkocht.de verkoper heeft er alles aan gedaan om verschillende filialen te bellen en raak en kreeg hem toch voor die prijs.TOPPIE

Els Wanders 29-09-2019

De meeste elektronica bij ons in huis hebben we gekocht bij de BCC. Online gaan we vaker eerst op zoek naar wat we nodig hebben. Op de site van BCC is ook gemakkelijk te zien of een artikel in de winkel op voorraad is.

Dorothy 29-09-2019

Word prettig geholpen.Als het product niet werkt mocht ik het terug brengen en zou ik het geld terug krijgen.

J.J Hofman 29-09-2019

Heel goed geholpen door de jongen in de winkel. Hij heeft ons goed advies gegeven over het kiezen van de juiste airfryer van phillips XXL , daarnaast ook een goede fijne stofzuiger uitgekozen door zijn hulp. Ook heeft hij ons geadviseerd om accessoires voor de airfryer erbij te nemen om alles uit de airfryer te kunnen halen. Ook hebben wij een strijkbout gekocht.
Goede service en vriendelijk personeel!
Groetjes van meneer en mevrouw hofman.

Rebecca 29-09-2019

Zeer tevreden, Direct vriendelijk geholpen.
Alle vragen werden beantwoord, super blij met mijn nieuwe aankoop.
Televisie geeft goed beeld en geluid.
Ambilight 3 is perfect.

J 29-09-2019

BCC is een van de weinige shops die dit koffiezet apparaat verkopen. Het is een goed merk.
BCC heeft de volgende dag al geleverd ,netjes verpakt, met luchtkussentjes tegen beschadiging van het artikel. Ik werd per email op de hoogte gehouden wanneer ik het pakje kon verwachten. Jammer dat ik geen ophaalpunt kon aankruisen dat is handiger.Verder kan ik deze winkel aanbevelen.

TeKiLa 29-09-2019

De winkel is overzichtelijk en compleet. Het personeel is ter zake kundig en zeer vriendelijk.

Fam De Leeuw 29-09-2019

Fijne winkel met deskundig personeel en bij ons in de buurt, goede service aan huis

J 29-09-2019

Eerst in de winkel geweest met verkopers die verstand van zaken hadden. Later terug gegaan om de spullen te kopen. Hierbij hadden we een verkoper die nergens wat van af wist. Erg lastig als je een tv soundbar en dvd speler koopt. De dame aan de kassa vond ik onbeschoft.
Officiële reactie van BCC 30-09-2019

Beste heer/mevrouw J,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar verwachting is geweest. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Zou je via Reviews@bcc.nl een mail willen sturen met het ordernummer zodat wij in contact kunnen komen?
Voor ons is het momenteel onbekend over welke bestelling dit gaat.

Reageren op deze review met het ordernummer is ook mogelijk dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.

Wij willen je graag een gepaste oplossing aanbieden. We zien je reactie tegemoet.

Officiële reactie van BCC 30-09-2019

Beste heer/mevrouw J,

Voor ons is het momenteel onbekend over welke bestelling dit gaat.

Marieke 29-09-2019

Realistisch advies, geen verkooppraatje om iets duurders aan te praten. Helemaal goed!

T 29-09-2019

Kwam toevallig bij BCC binnen.
Vakkundig en met geduld geholpen.
Zeer tevreden.

Carla 29-09-2019

Deze winkel is overzichtelijk en de afdeling stofzuigers heeft een zeer vriendelijke en kundige mevrouw, die ook eerlijk en goed onderbouwd advies geeft.

J. van Santen 29-09-2019

Prima geholpen door ......., BCC Emmen. Deze vrouw heeft verstand van techniek! Kon goed uitleggen hoe verschillende huishoudelijke apparaten. Ik had een probleem met mijn stofzuiger en dit heeft zij keurig opgelost. Zij nam alle tijd om de klacht in behandeling te nemen

ac de rijk 29-09-2019

ik kom er jaren ,als ik wat nodig heb ,en de service is in mijn ogen geweldig ,wordt er fijn geholpen ,als ik iets wil kopen vraagt men eerst wat wil ik enz enz ,vind dat erg fijn vr gr .......

Fanny 29-09-2019

Super winkel met heel goed personeel. vakkundig, vriendelijk en heel erg behulpzaam. Vandaar dat ik BCC Zaandam een 10 geef.

AnneMarie 29-09-2019

Voldoende personeel met goed advies. Ruime keuze en vriendelijke mensen.
Goede afweging gemaakt in de keuze van aankoop

Ton vd zanden 29-09-2019

Goede uitleg en zeer gemotiveerd personeel.
Klant is koning in deze winkel .

Mari Vuijk 29-09-2019

Onze (huis)-telefoon was kapot. Het eerste waaraan wij dachten is om op te zoeken wat de kosten worden voor een nieuwe telefoon. Na onderzoek bleek BCC de beste keus te zijn. Wij hadden al meer ervaring met BCC en deze is altijd goed bevallen.

Gijs van Boggelen 29-09-2019

Het doel was een tv te kopen en op meerdere plaatsen te kijken naar de mogelijkheden. Dit is niet gebeurt, we hebben een tv gekocht bij BCC. De reden hiervan is, er is voldoende keus, en we zijn prima geholpen door de verkoper die onze vragen professioneel en begrijpelijk kon beantwoorden. Compliment voor de verkoper, en het product was ook nog eens op voorraad. Ik heb wel een opmerking over de actie van Essent. Ik mocht niet mee profiteren van de actie ondanks dat ik ook ben overgestapt. Deze actie van Essent haalt de goodwill van BCC naar beneden.