R. Oolthuis 30-12-2020

Na onze bestelling online, kregen wij direct de bevestiging van ontvangst. De daarna kregen wij een mailtje waarop aangegeven werd wanneer onze diepvriezer geleverd werd en in welk tijdsbestek. 10 minuten voor de levering kregen wij bericht dat de bezorgers onderweg waren. De bezorging was erg netjes!

Beste R. Oolthuis,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

Hans Muijres 30-12-2020

Eigenlijk geen enkele op of aanmerking. Alles geleverd volgens afspraken netjes op tijd beziirgd door 2 keurige bezorgers; vriendelijk en attend. Leverde het gasfornuis tot ver over de drempel.
Volgende keer weer BCC

Beste Hans Muijres,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke bezorgers.

Mart 30-12-2020

De bcc In Bergen op zoom geeft ondanks de COVID 19 maatregelingen een uitstekende service. Vooral dhr Witjes en dhr Swagemakers behandelde mij zeer vriendelijk toen ik belde je en mijn product afhaalde die ik via internet had besteld. Super bedankt mannen!

Beste Mart,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Bergen op Zoom.

Cor Huft 30-12-2020

Ik check regelmatig de aanbiedingen. Goede prijs en makkelijk bestellen in de webshop, waarna snelle correcte levering.

Beste Cor Huft,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze webshop.

C govers 30-12-2020

Snel, duidelijk , vriendelijk en zeer goed geprijsde artikelen! Daarnaast erg vriendelijk en bekwaam personeel. TOP

Beste C govers,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en kundige medewerkers en de snelle levering.

Juliette 30-12-2020

Geleverd volgens afspraak, en op tijd.

Product was goed verpakt om schade te voorkomen.

Beste Juliette,

De Koning 30-12-2020

Keurig op tijd en netjes een belletje dat ze er bijna zijn.
Vriendelijke jongen

Beste De Koning,

Maurice Smeets 30-12-2020

Duidelijke website. Prijs gelijk aan andere aanbieders. BCC geeft duidelijk aan wanneer en hoe laat het pakket geleverd wordt. Medewerkers zijn altijd behulpzaam en vriendelijk. Bij gelijke prijs kiezen we altijd voor de service van BCC

Beste Maurice Smeets,

Bedankt voor jouw review over de service en behulpzaamheid van onze vriendelijke medewerkers.

tonny 30-12-2020

ja kopen alles bij bcc nu via shop anders altijd in de winkel bestelt de volgende dag in huis ook nu tijdens corona
goede service en in winkel super uitleg

Beste tonny,

Bedankt voor jouw review oer onze services.

Arie Boots 30-12-2020

Ik vindt dit een goede winkel.
Wordt altijd goed geholpen door Ron Verdonk.
KLASSE

Beste Arie Boots,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

marco bliek 30-12-2020

Ik koop eigenlijk alles op electronica bij BCC. Dit niet alleen vanwege de prijs maar zeker ook voor de service in de winkels. Soms gebeurd dit filiaal Vlaardingen, de andere keer bij filiaal Loosduinen / Den Haag. Nu door de corona crisis hebben wij via de BCC site besteld online. Ook hier zijn de afspraken voor het leveren aan huis zeer goed verlopen. Dit is geen slijmerij maar gewoon onze oprechte bevindingen. Ga zo door BCC !

Beste marco bliek,

Bedankt voor jouw review over onze services, online als in de winkel.

Yvonne 30-12-2020

Goede website en makkelijk en snel bestellen.
Snelle verzending. Uitstekende service.
TOP!

Beste Yvonne,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze website en de snelle levering.

Danny 30-12-2020

Zelf in deze corona tijden top service!

Een tablet bestelt via de website voor mijn dochter, deze was binnen een half uur al af tehalen in de vestiging. Ook daar snel en vriendelijk geholpen. Bedankt bcc Hengelo

Mvg Danny

Beste Danny,

Finy 30-12-2020

Goede service, klantvriendelijk. Duidelijke uitleg. En ook nu in de coranatijd goede service, met bezorging en aansluiten.

Beste Finy,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke bezorgservice.

Peter 30-12-2020

Prima service! Ondanks de feestdagen én corona, hadden wij onze espressomachine binnen 2 dagen in huis! Het apparaat voldoet precies aan de verwachtingen. Wij staan weer op met een heerlijk kopje koffie

Beste Peter,

Bedankt voor jouw review. Geniet van de koffie! ☕

Candy Aschman 30-12-2020

BCC Den Haag heeft een perfecte service.
Ik wilde graag oortjes van JBL aanschaffen dus even via de website gekeken waar goed staat beschreven hoe te bestellen en op te halen.
Ondanks corona kan je er terecht voor bestellingen op te halen of reparaties te brengen.
Omdat er een mobiel telefoon nummer is opengesteld was het even bellen of het voor mij klaar lag ...dat al binnen 10 minuten...ik zeg top service en kan het iedereen aanbevelen.

Beste Candy Aschman,

Ron 30-12-2020

Eerlijk is eerlijk. Geweldig geregeld duidelijk en een snelle levering. Echt een aanrader!

Beste Ron,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

PriskillaM 30-12-2020

Goede aanbieding van philips tv en soundbar. Snel geleverd en vriendelijke bezorgers.

Beste PriskillaM,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke bezorgers. Veel plezier met de aankoop!

Maudy 30-12-2020

Gekozen voor BCC omdat ik hier met VVV bonnen kon betalen en ze binnen 2 dagen konden leveren. Erg prettig. Ben goed op de hoogte gehouden en snelle levering.

Beste Maudy,

Bedankt voor jouw review over onze services en de snelle leverng.

Wolf 30-12-2020

Uhm, de kwaliteit van de laptop is zo/zo. Niet slecht maar ook niet geweldig. De behuizing is van plastic en en een goedkoop soort plastic, niet mooi afgewerkt zeg maar,
De hardware is wel toereikend en van goede kwaliteit voor deze prijs. Alles werkt snel, functioneert goed en is in staat alles te draaien wat er op het moment nodig is.
Al met al wel blij met de aankoop.

Service van BCC was erg prettig en de medewerker van het afhaalpunt erg vriendelijk.

Beste Wolf,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke medewerkers.

Martin uit Breda 30-12-2020

vanmorgen even rondgekeken op de website voor een Google Chromecast V3. BCC kwam qua prijs sowieso als beste uit de bus ten opzichte van andere aanbieders. De bestelling vervolgens geplaatst en binnen 20 minuten ontving ik al een mailtje dat de bestelling was af te halen bij de vestiging hier in Breda. Echt supergoed geregeld allemaal, dus van mij krijgen jullie een dikke 9 voor snelheid, goede prijs-kwaliteit verhouding en de te gekke snelle afwikkeling van mijn last minute bestelling dit jaar.

Beste Martin uit Breda,

Miranda Rutjens 30-12-2020

Deze week een nieuwe trimmer besteld voor zijn neus oren en nog wat handige tools, het werkt heel goed zeer tevreden, wij zijn vaste klant bij bcc in sittard vriendelijk personeel goede service

Beste Miranda Rutjens,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Sittard.

Kees 30-12-2020

Nadat onze wasmachine tijdens de kerst de geest heeft gegeven hebben wij bij BCC een nieuw exemplaar besteld. Een Miele WWF 360 WCS. (Wat een prima apparaat is dat! Superstil).
Zeer snelle levering door ervaren, behulpzaam en keurig personeel. De nieuwe machine (95kg!!!) naar de zolder gedragen en de oude van de zolder meegenomen.
BCC..... Prima geregeld!

Beste Kees,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke en ervaren bezorgers.

wim 30-12-2020

aflevering op de afgesproken tijdstip super vriendelijk personeel en een goede uitleg over de koelkast ,en vragen of er geen koelkast mee terug moest.

Beste wim,

Mme smits 30-12-2020

Duidelijke webshop. Voldoende filter mogelijkheden. Wat het zoeken naar een nieuwe televisie gemakkelijker maakt. Verder een overzichtelijk betaalsysteem. Dik tevreden dus.

Beste Mme smits,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van onze overzichtelijke website.

Paul 30-12-2020

Ik ben zeer tevreden over de klantvriendelijkheid, service en snelheid van BCC. BCC heeft echt haar best gedaan om mij na mijn verhuizing te helpen met het aansluiten van gas, fornuis en wasmachine, zodat ik nog voor de Kerst kon koken. BCC is hier een voorbeeld geweest voor anderen.

Beste Paul,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke service. Veel geluk in de nieuwe woning!

Cassandra Bos 30-12-2020

Hartelijke en behulpzaam personeel.
Netjes te woord gestaan.
Dachten mee met onze vraag, en kwamen met een mooie oplossing

Beste Cassandra Bos,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service van onze behulpzame medewerkers.

G.Wolters 30-12-2020

Bewust hiervoor gekozen omdat de Switch compleet was. Site gebruiksvriendelijk en een snelle levering ondanks de drukte. Levering goed verpakt en alle bestelde was kompleet inclusief bewaarhoes!

Beste G.Wolters,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website en snelle levering.

Vince 30-12-2020

's Avonds laat een Philips TV besteld, de volgende ochtend stond de TV al klaar bij BCC Delft. Oude scherm ingeleverd en nieuwe meegenomen. Prima service op een corona-proof manier.

Beste Vince,

RLNB76 30-12-2020

Ik heb niet echt ervaringen met de shop bij deze aankoop. Dit omdat je alleen maar kon afhalen bij de shop door de lockdown. Afhalen ging wel makkelijk. Alleen jammer dat het product niet (intern) doorgestuurd kon worden naar de dichtsbijzijnde shop waardoor ik een flink stuk moest rijden.

Beste RLNB76,

Hannan Reddam 30-12-2020

Vanwege de lockdown natuurlijk een online aankoop via de website gedaan. Na een grondig onderzoek welke wasmachine ik wilde hebben, viel mijn oog op de Samsung. Bij BCC was de wasmachine € 120 goedkoper dan bij andere grote retail winkels. Uiteraard de bestelling geplaatst en de wasmachine kon de volgende dag al geleverd worden en de oude meenemen tegen een kleine vergoeding van € 19,95. Tussen 9 en 11 zou de wasmachine gebracht worden, voordat ze er waren kreeg ik nog een belletje dat ze er met een paar minuten zouden zijn. Met de Corona maatregelen werd ook rekening gehouden. De BCC medewerkers waren beleefd en aardig en bekwaam wat ze deden. In een mum van tijd stond de nieuwe wasmachine op zijn plek en de oude was erg. Ze kalibreerde de nieuwe wasmachine gaven mijn nog extra tips en ze getrokken! Top geregeld en uiteraard happy met mijn aankoop!

Beste Hannan Reddam,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke bezorgers. Veel plezier van de nieuwe wasmachine!

Rose Roes 30-12-2020

Er is een duidelijke omschrijving van de wasmachine, makkelijk eigen voorkeur instellen en vergelijken met ander wasmachines.
Het bestellen is makkelijk en de bezorging was binnen de afgesproken tijd. Aardige en deskundige mannen hebben de machine wasklaar neergezet.

Beste Rose Roes,

Bedankt voor jouw review over onze aardige en vakkundige bezorgers.

Dan Hartog 30-12-2020

Gisteravond koelkast besteld, nu staat hij al.
Via de website met enkele klikken de voor ons best passende koelkast gevonden.
Direct oude apparaat aangemeld voor afvoeren.
En zonder zelf ook maar iets te hebben moeten doen stond de oude in de transporteren en kreeg ik uitleg over de werking van de nieuwe.
Super netjes en vakkundig geplaatst.

Beste Dan Hartog,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze website en onze vakkundige bezorgservice.

Jeroen 30-12-2020

Zeer fijn winkelen bij BCC in de corona tijd nu de winkels gesloten zijn.
Je kan het bestelde product na 1 uur ophalen.
Wat zeer fijn is je hoeft niet thuis te blijven voor de pakket bezorger.

Beste Jeroen,

Margo 30-12-2020

Wij zochten met spoed een nieuwe wasmachine, oude ging stuk en met 3 kinderen loopt de wasvoorraad dan snel op.
Zeer tevreden over BCC omdat:
- Snelle levering, zelfs in deze zeer drukke kerstdagen.
- Goede communicatie via mail over levermoment, en chauffeur belde netjes een half uur van tevoren op dat ze eraan kwamen.
- Goede, nette installatie in huis (apparaat moest naar 2e verdieping) en afvoer van oude wasmachine.

Beste Margo,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

Christ 30-12-2020

De specifieke TV die ik zocht was bij BCC.nl het goedkoopste, samen met een andere online winkel. Maar gekozen voor BCC omdat het een vertrouwde naam is. Duidelijke website en eenvoudig te bestellen. Kreeg direct al de dag door van bezorging en de avond vóór de bezorging bericht in welk tijdvak van 2 uur er bezorgd zou worden. Op dag van bezorging werd ik van kort van tevoren gebeld dat ze eerder kwamen. De TV werd netjes afgeleverd door vriendelijke bezorgers.

Beste Christ,

Bedankt voor jouw review over de duidelijke website en onze vriendelijke bezorgers.

Aanschaf Sonos Sub 30-12-2020

Bij Expert een Sonos Sub aangeschaft. Deze bleek erg snel uitverkocht te zijn en ook niet direct leverbaar uit het distributiepunt. Het heeft even geduurd, maar inmiddels staat de Sonos en doet het uitstekend.
Expert heeft mij gedurende de wachttijd uitstekend op de hoogte gehouden.

Beste,

C.J. 30-12-2020

Online een bestelling gedaan met kerst. Fijn dat ze meteen aangeven op welke dag de bestelling geleverd wordt. Geen vertraging bij de bezorgservice, ze kwamen in het aangeven tijdvak en ik werd een kwartier van tevoren gebeld. Super service van BCC.

Beste C.J.,

Klaas 30-12-2020

Ik heb al jaren producten van BCC gekocht, ofwel in de winkel, ofwel in de webshop. Altijd heb ik een uitstekende service mogen ervaren. Ook garantie kwesties zijn altijd naar volle tevredenheid afgehandeld. Ook is mijn laatste aankoop, zelfs in deze bizarre tijden, keurig op tijd geleverd en werkt tot nu toe perfect.

Beste Klaas,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Eugenie 30-12-2020

BCC is een snelle leverraar.
Ondanks de grote Coronadrukte slaagt BCC erin om op tijd en volgens afspraak te leveren.

Beste Eugenie,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Benjamin 30-12-2020

Oeps,hmmmm tv kapot, dan maar een nieuwe ! "winkels zitten dicht, ok online dan" Ben zeer vriendelijk en met oprecht advies geholpen, bij aanschaf nieuwe tv.

BCC Nijmegen centrum

Dank Benjamin

Beste Benjamin,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Nijmegen.

S. Philipsen 30-12-2020

Bcc heeft een zeer overzichtelijke, duidelijke site waarop ik snel kon vinden wat ik zocht. Ook goede beschrijvingen bij de producten zorgen voor een korte zoektocht. Het is fijn om veel specificaties van producten te kunnen lezen en ook de uitgebreide en verschillende reviews zijn er handig

Beste S. Philipsen,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke en overzichtelijke website.

Borgers Hans 29-12-2020

Vroeger ging altijd voor iedere Audio spullen naar de Harense Smid en werd door jaren goed geholpen. Toen deze werd overgenomen had ik bedenkingen, maar ik zeggen dat ik zeer goed geholpen in BBC Dukenburg, elk probleem wordt op het hoogste nivo opgelost door Marcel Sander en Riko.
Met andere woorden een zeer te vreden klant die daar graag koop, omdat ik weet dat de klant centraal staat bij BBC Dukenburg
Wil dit graag mondeling toe lichten mochten er vragen daar over zijn.

Vr. Gr. Hans Borgers.

Beste Borgers Hans,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal Nijmegen Dukenburg.

Slechtere service dan ik op voorhand had verwacht 29-12-2020

Laptop gekocht á 800 euro die al na één jaar schade laat zien die niet door mijn toedoen komt (het kader om het beeldscherm laat los). BCC vraagt mij om de volledige kosten voor de reparatie te voldoen á 400 euro en beweegt niet echt mee om een andere oplossing te vinden. Ik koop nooit meer elektronica van waarde bij deze winkel. Wat een ontzettend slechte service. Jammer dat de slogan niet waar blijkt te zijn.

Beste,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden. Kun je ons een case nummer doorgeven? We willen hier graag meer over weten.

DTolhuisen 30-12-2020

Hoi,

Het betreffende referentie-nummer van deze kwestie betreft 202011-9683287. Ik hoop er graag alsnog samen uit te kunnen komen met een passende oplossing.

Delano

Hans van Slooten 29-12-2020

Binnen een half uur kon ik de benodigde coax kabel bij
de bcc winkel in Middelburg afhalen waar ik bij 2 andere winkels 1 tot 2 dagen moest wachten, prima geregeld!!

Beste Hans Scholten,

Mari 29-12-2020

Goede communicatie over moment dat we de bestelling konden afhalen. Ter plekke goed afgehandeld.

Beste Mari,

Clau 29-12-2020

De website van BCC vind ik overzichtelijk, duidelijk uitleg en foto’s. Ik was ook heel erg tevreden over de 2 bezorgers.

Beste Clau,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en vriendelijke bezorgers.

D. Geers 29-12-2020

Op zoek naar een nieuwe wasmachine kwam ik uit bij BCC. Op hun overzichtelijke website kon ik makkelijk zoeken en vond ik vrij snel (na wat vergelijken) de wasmachine die bij mijn behoefte past. Zodra ik deze in het 'mandje' deed kon ik hem snel en probleemloos betalen. Ik had een wasmachine met plaatsing aangeschaft. Op de dag van levering (erg snel gezien de kerststukje, 1 werkdag) namen zij iets voor aankomst netjes contact op. Het aansluiten ging echt heel snel en ik kreeg nog een duidelijke instructie. Echt precies de geweldige service zoals je verwacht van een grote speler als BCC. Alle afspraken punctueel nagekomen ik deze drukke tijd. Absoluut een aanrader.

Beste D. Geers,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en vriendelijke bezorgservice.

Noor Schotgerrits 29-12-2020

Ik heb voor de webshop van BCC gekozen omdat het een overzichtelijke site is met een duidelijke beschrijving van de aangeboden producten. Nu in deze Coronatijd de winkel gesloten is, krijg ik op de website van BCC voldoende informatie om toch mijn keuze te kunnen maken. Ondanks dat het rondom de feestdagen en door de Corona druk is bij de pakketbezorging, had ik mijn bestelling toch binnen enkele dagen in huis. Mijn oude aparaat werd netjes mee terug genomen door de zeer vriendelijke en behulpzame bezorgers. Een prettige bestelervaring, en een mooi product met een goede prijs-/kwaliteitverhouding. Bij de volgende aankoop zal ik weer voor BCC kiezen.

Beste Noor Schotgerrits,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website en de service bij levering.

don leo 29-12-2020

makkelijk zoeken een goede beschrijving . bestellen gaat simpel . goed overzicht van de diverse modellen

Beste don leo,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van onze website.