Pierre en Mia wierts-janssen 02-10-2019

We hebben al meerdere producten in deze winkel gekocht en we worden steeds vriendelijk en correct behandeld en een goed advies over het te kopen product.
Daar om gaan we ook steeds terug en voor al het personeel is vriendelijk

Meijer 02-10-2019

Vandaag een mooie Philips tv gekocht en wederom zeer netjes en vooral vakkundig geholpen.

Absoluut een aanrader.
Uitleg over de verschillende soorten led tv s (voor/nadelen werden ons goed uitgelegd.

Geesje 02-10-2019

Zeer tevreden met de service van de medewerkers van BCC Middelburg! Vriendelijk te woord gestaan in de winkel en goed geholpen met het uitzoeken van product (wasmachine), kijkend naar ons budget en daarbij vergelijkend naar prijs/ kwaliteit wasmachines. Weloverwogen keuze kunnen maken met behulp van medewerker/ manager vestiging Middelburg.

Maar toen.. Wasmachine defect geleverd.

Gelukkig was dit probleem ook zo verholpen, manager van de vestiging heeft een nieuwe wasmachine besteld (zonder enig probleem!) en deze werd netjes binnen een week geleverd.

Top! Bedankt!

Lenny vd Ham 02-10-2019

Fijne zaak op de Bilderdijkstraat/Amsterdam. Overzichtelijk, niet te groot en deskundig personeel. De gratis bezorging door eigen personeel verloopt uitstekend, steeds blijf je op de hoogte en een belletje als ze in de buurt zijn.
Top, dank.

Reijnsd. 02-10-2019

Goede service en vriendelijk personeel. Geven goede adviezen, denken met je mee.

Franske 02-10-2019

Op dinsdag avond rond 19:00 uur een tv besteld. Gaf BCC aan dat wordt morgen geleverd.
En prompt de volgende dag binnen.
De informatie omtrent verzending ed. was uitstekend en ik werd goed op de hoogte gehouden.

Ook prettig is dat je kunt zien of er nog iets op voorraad is terwijl je iets besteld. Dat voorkomt teleurstellingen.

JWM Franssen 02-10-2019

Klantvriendelijk en deskundig personeel.
Bovendien maken ze waar wat ze zeggen: als de gangbare prijs bij de concurrentie lager ligt, kun je betreffend artikel voor die lagere prijs kopen.

M. Langenhuysen 02-10-2019

Kom al jaren bij BCC. Ervaar de vakkennis toch beter als bij de concurrent. Service is ook prima in orde. Word altijd zeer goed geholpen.

Raymond Petit 02-10-2019

Ben in de vestiging Beek geweest voor een televisie, werd er zeer deskundig geholpen zonder enige opdringerigheid, goed advies wat mij heeft doen besluiten over te gaan tot koop.

Tevreden klant dus!!!

Robert 02-10-2019

Prima advies in de winkel !
Bezorging ook uitstekend, prima op tijd. Om 7 uur in de ochtend kregen wij sms wanneer de bezorging zou plaatsvinden.
Werkt wat ons betreft prima

Reinier Ran 02-10-2019

Vriendelijk personeel.goede informatie,
P.S. helaas geen digitale faktuur ontvangen

Tess 02-10-2019

Super goede service door 2 sterke mannen die goed meedachten toen bleek dat de wasmachine niet paste op de plek waar ik m wilde hebben. Ze hebben geholpen een kastje van de muur te schroeven zodat de wasmachine paste! Ook bleek ik geen trekschakelaar nodig te hebben (waar ik wel voor betaald had) en ze hebben voor me geregeld dat ik het bedrag terug gestort krijg! Wauw! Ik ben helemaal blij :)

Jolanda 02-10-2019

Wij komen al jaren bij BCC in Beek. Zowel de service alsook de medewerkers zijn top. Je wordt er deskundig, zeer vriendelijk en zonder dat er iets te veel is geholpen. Het is voor ons vanzelfsprekend om hier binnen te lopen als we iets nodig hebben. Service dikke 10, medewerkers hele dikke duim!

MUermans a c l 02-10-2019

Mis verstand bij koop ijskast in winkel goed opgelost door planning andere datum tevreden met monteurs die de inbouw hebben verzorg

Erik 02-10-2019

Na voorgaande prettige ervaringen met deze BCC-winkel weer terug gegaan voor de aankoop van een webcam. Professionele dienstverlening! Ik werd geholpen met een allure zoals je dat verwacht wanneer je een grote aankoop doet. Er wordt zeer duidelijk gecommuniceerd. Personeel is zeer nauwlettend op klanten en stelt zich assertief op.

Thera 02-10-2019

Ben woonachtig in Sittard daarom voor deze shop gekozen. De winkel is heel overzichtelijk en je wordt er vrijwel direct aangesproken of je geholpen wil worden.

Tamara 02-10-2019

Scherpe prijs, makkelijke en snelle bestelprocedure, goede communicatie (mail) en mijn bestelling was er super snel! TOP :)

Jaap 02-10-2019

Netjes geholpen in de winkel... Geen opdringerig gedoe... Helaas artikel niet op voorraad maar toch wel snel geleverd... En keurig netjes geplaatst door 2 keurig nette zeer betrokken medewerkers van bcc die zich keurig 25 min. Van te voren even telefonisch meldde dat ze in aantocht waren...!!!
Knap stukkie werk en (ouderwetse) service...!!!

Yvonne 02-10-2019

Een prettige winkel midden in het centrum. Je wordt door het personeel heel adquaat voorgelicht. Tevens staat de klantvriendelijkheid in deze vestiging hoog in het vaandel.

Leo 02-10-2019

Informatie over aflevering koelkast slecht: 03.00 mail en 07.00 SMS op de dag van aflevering en dan niks meer kunnen veranderen. geen info 10 minuten voor bezorging.
Betaald voor installatie maar zelf nog folie en tapes moeten verwijderen en zelf waterpas moeten zetten. Deukje in de deur
Officiële reactie van BCC 03-10-2019

Beste Leo,

Wat vervelend om te horen dat de bezorgers niet de service hebben kunnen verlenen voor het gewenste resultaat. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, onze excuses hiervoor.

Zou je ons via een reactie op deze review het ordernummer willen doorgeven? Op deze manier kunnen wij zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Wij willen dit graag goed maken en zien je reactie tegemoet.

Ciska 02-10-2019

Mooie overzichtelijke winkel. Ik ben goed geholpen door een vriendelijke- en meedenkende verkoper die alle tijd nam. Samen met de deskundige visie van de verkoper de opties goed afgewogen om zo tot een aankoopkeuze te komen.
Blij met de persoonlijke benadering en hulp bij mijn aankoop. Ook blij met mijn aankoop.
Met vertrouwen ga ik er mijn volgende aankoop weer kopen. Vanwege de laagste prijs garantie betaal je nooit teveel, wat een extra goed gevoel geeft.

Arly 02-10-2019

goed overzicht in de winkel naar wat je zoekt. Vriendelijke en goede uitleg van de produkten die je zoekt en eventueel wilt kopen. Snel geleverd.

Silvino 02-10-2019

Als je in de BCC winkel stapt krijg je het gevoel dat je gezien wordt door de medewerkers omdat ze oogcontact opzoeken, gedag zeggen en je vragen of ze je kunnen helpen. Daarnaast is de winkel mooi ingedeeld alhoewel ik denk dat er nog ruimte is om de winkelindeling nog beter te maken zodat de customer journey nog beter wordt ervaren. Tot slot heb ik het afrekenen/vragen stellen aan de servicebalie als negatief ervaren doordat meerdere medewerkers met dit proces gingen bemoeien. En dit verliep niet altijd even vriendelijk.

Grada Hengsdijk-Voortman 02-10-2019

Siemens Afvoerwasdroger/simpel gebruik/snelle levering/vriendelijk-behulpzaam personeel

L.Göbel 02-10-2019

Heb al verschillende aankopen gedaan in de laatste 2jaar, ik ben altijd vriendelijk, professioneel en geduldig geholpen.

Nadia 02-10-2019

Deze mensen die in de winkel staan hebben verstand van de producten die zij verkopen. Veel beter dan andere winkels! Wij zijn daarom ook ontzettend tevreden met de kennis en uitleg over de verschillende tv's waar wij uit wilden kiezen. Uiteindelijk een mooie samsung tv gekozen, niet te duur en precies wat wij zochten met alle functies erop die wij nodig hadden. Daarnaast altijd de laagste prijs garantie. Bedankt BBC Alexandrium!

Carcha 02-10-2019

Super service. Mijn pc is zelfs thuis afgeleverd na installatie. Top, dikke pluim

Carcha 02-10-2019

Middelbos 02-10-2019

Website is overzichtelijk. Bezorgers kwamen keurig binnen het opgegeven tijdsvak. De oude droger en verpakkingsmaterialen werden ook mee terug genomen. Enige minpunt vind ik de lange levertijd. Hopelijk wordt dit probleem snel opgepakt zodat klanten niet overgaan naar een andere leverancier die wel de volgende dag, of dezelfde week, bezorgd.

jan 02-10-2019

besloten een e reader te kopen na advies van de verkoper kwam de Libra H2o voor mij als beste uit de bus ,na een uitvoerige uitleg heb ik besloten deze aan te schaffen ,mijn lach kleurde zijn dag.

Ben Berendsen 02-10-2019

Ik ben heel netjes én correct geholpen.
Vind dit een héél goed en net bedrijf.
Met vriendelijk én goed personeel.
Komt er zeker al 15 jaar. En heb er al heel wat gekocht. Nu we verhuisd zijn naar st Willebrord komen we er nog steeds heel graag.
TOP ZAAK. 👍👌🤜🤛

Rinaldo V 02-10-2019

Ik werd vriendelijk op de hoogte gebracht van een product dat goed paste bij mijn wensen. Ik had een ander plan maar de verkoper wist mij te overtuigen dat zijn advies voor mij de beste zou zijn. In de praktijk is gebleken dat de jonge verkoper gelijk had. Ik ben super tevreden.

Mark 02-10-2019

Goede prijs en vlotte levering. Via mail en telefoon op de hoogte gehouden van tijdstip van de levering. Ook de installatie verliep snel en netjes.

jan meeuwissen 02-10-2019

bedrijf dat meedenkt om problemen op te lossendankzij verkoper wilco vestiging oosterhout bij deze nog bedankt!

JG 02-10-2019

wij kopen de laatste jaren alles bij BCC en dat bevalt ons goed
je vriendelijk en deskundig geholpen .

Bart 02-10-2019

Goed aardig mensen die je helpen zo wel in de winkel zo en die de machienee plaatsen !

Janneke 02-10-2019

Ik wilde snel een tweede stofzuiger zonder zak hebben. BCC is voor mij dichtbij en ik heb al meerdere artikelen bij deze winkel gekocht en tot mijn tevredenheid. Ik werd erg vriendelijk, snel en vakkundig geholpen. Ook werd het betreffende artikel voor mij in de auto gezet.

Rob 02-10-2019

Na te hebben vergeleken is BCC goedkoper dan online winkels. Het persoonlijke advies is belangrijk en was deskundig. Dag van plaatsing van de apparatuur werd keurig nagekomen.

Roos 02-10-2019

Wilde graag de iPhone 11 hebben, natuurlijk was deze bijna overal uitverkocht. Of ik moest een week wachten. Behalve bij de BCC. Hier kreeg ik hem snel. Op zaterdag middag besteld en maandag middag besteld. Goede service en informatie.

Vin 02-10-2019

Aardige verkopers, hebben verstand van hun apparaten op de afdeling waarop ze staan. Er word tijd genomen om de klant het een en ander uit te leggen. Zeer prettige ervaring.

Jan 02-10-2019

Heel snel en goed mijn bestelling in huis. Alles goed ingepakt , zodat het tegen een stootje kan .

Willem 01-10-2019

De TV werd stipt op tijd bezorgd, door een paar hele vriendelijke bezorgers.
De Tv voldoet aan alle verwachtingen en dat voor een prijs die ik nergens anders heb gezien.

Thirza 01-10-2019

In de winkel in Utrecht ontzettend goed geholpen door een medewerker van BCC. Hij heeft ons ondersteund in onze aankoop keuzes en de mooiste aanbiedingen voor ons uitgezocht. Extra koffie cups meegekregen bij aankoop van een nespresso apparaat.

W Hoogstraten 01-10-2019

Vriendelijk geholpen toen we er om vroegen. Goede uitleg gehad. Voor en nadelen zijn verteld.. bestelling op tijd geleverd. Oud materiaal en verpakkingsmateriaal is volgens afspraak weer meegenomen.
Zeer tevreden

Groeten uit Goor 01-10-2019

Hebben FIFA20 besteld en deze was nog geen 12 uur later al thuisbezorgd. Topservice en goed te volgen via track and trace. Aanrader!

Peter Lodder 01-10-2019

BCC Zeist. Even langs om staafmixer te kopen, meteen even verder kijken en verward raken in de mogelijkheden. Perfect geholpen en vlotjes staafmixer, airfryer en fitbit horloge gekocht. Blij met de aankopen en de service.

R. Gerressen 01-10-2019

Artikel was niet op voorraad in de winkel. Vervolgens via de webwinkel besteld en de andere dag in huis. Voordeel vind ik, is als er iets aan het product zou mankeren kun je terug naar de winkel en hoef je het niet terug te sturen met alle gedoe van dien.

Gonnie Eijzinga 01-10-2019

Wij wilden een eenvoudige magnetron er werd goes advies gegeven door de verkoper. Helaas was onze keys niet op voorraad maar.......de oplossing Kwam snel jij werd op maandag bezorgd door DHL.TOPSERVICES VAN BCC!!!

Marcel 01-10-2019

Bcc is een ideale en overzichtelijke site.
Snelle levering en de prijzen zijn aantrekkelijk.
Wat het plaatje helemaal compleet maakt is dat je ook je freebees kan inwisselen.

Danielle 01-10-2019

Persoonlijke aandacht en een gedegen en eerlijk advies over de aan te schaffen producten. Een echt praatje / gesprek in plaats van een verkooppraatje.