Feikje Staal 04-10-2019

Ik ben heel tevreden geweest en nog over de vragen die ik had die beantwoord werden en de duidelijk en vriendelijkheid van de verkoper.

Rishi 03-10-2019

Efficient service, polite staff and great delivery. Will order from BCC again!

Huub Coort 03-10-2019

Door eerdere aankopen vindt ik dat je hier zeer vakkundig en leuk geholpen wordt dit is voor mij dan toch een reden om een ritje te maken van 40 kilometer en daar de aankoop te doen.

Annette Janssen- Does 03-10-2019

Ik ben zeer tevreden over de afhandeling bij een defecte Fitbit.
De verkoper was deskundig , vriendelijk en zeer behulpzaam.

E.W. Willemsen 03-10-2019

De Dame die ons heeft geholpen in de winkel was vakkundig maar vooral erg vriendelijk en/of behulpzaam.

Jan L 03-10-2019

Hallo ik had een tablet besteld en nader hand had ik spijt dat ik het niet met 4G hat besteld. Ik kwam in de winkel en maakte kenbaar dat ik leuver een tablet wou met 4G. Dat was geen probleem ik kon het andere wat ik met D.H.L gestuurd hat gekregen terug brengen. Ze hebben gelijk een nieuw tablet besteld. Tevens heb ik een verzekering afgesloten is in mijn ogen de beste als er wat aan het tablet komt en is niet meer te repareren krijg je een nieuw tablet. En is het niet meer te leveren het komplete aankoop bedrag terug.

Cees 03-10-2019

Alles wat ik heb gezocht was heel snel gevonden met uitgebreide informatie. Daar komt bij dat ze wel weer mooi de laagste prijs vragen.

Roos 03-10-2019

Wij werden zeer prettig geholpen toen wij langskwamen in de winkel in Veenendaal om over onze problemen met de door ons in 2018 gekochte kobo-ereader te praten. Zeer vlug werd geconstateerd dat de ereader niet meer goed functioneerde. We kregen het oorspronkelijke aankoopbedrag, in tegoedbonnen van bcc terug. Dit hoewel de ereader ruim een jaar intensief door ons gebruikt was. We hebben ter plaatse een andere kobo-ereader gekocht. Tevens hebben we op advies van de verkoper de garantietermijn van 2 naar 4 jaar vanaf datum aanschaf verlengd/afgesloten.Zeer tevreden hebben we de bcc-winkel in Veenendaal met een nieuwe e-reader .verlaten.

Rob 03-10-2019

Je wordt er altijd vriendelijk geholpen. Verkopers hebben kennis van de producten. Ook zijn ze niet opdringerig

Myriam 03-10-2019

Vorige week bezocht ik de winkel met een vraag maar werd naar mijn gevoel afgewimpeld en verwezen naar KPN. Maar daar kon men mij ook niet helpen. Gisteren dan toch maar weer terug naar BCC en nu werd ik wel goed en snel geholpen. Blij dat ik dat gedaan heb want nu luister ik via mijn geluidsinstallatie naar de tv en kan ik mijn favoriete radio-programma (902 KPN) luisteren zonder dat daarvoor de tv aan hoeft te staan!

Hans en Annemiek 03-10-2019

Vriendelijke en behulpzame personeel in de winkel. Duidelijke info wanneer combi-oven gebracht en geïnstalleerd zou worden. Vooraf telefoontje ter bevestiging, exacte tijd aanwezig. Vriendelijk en deskundige service door het personeel

Myrthe 03-10-2019

Overzichtelijke website en snelle, zelf in te plannen, levering. Ook goede prijs

Hugo de Haan 03-10-2019

Mijn ervaring bij de BCC als klant ben ik zeer tevreden voor alle hulp die de medewerkers mij tot nu toe hebben gegeven. Ik zou hier altijd de favorite klant zijn en ik zou hier al mijn toekomstige aparaturen kopen.

Klavertje4 03-10-2019

Geweldig kundig personeel, zeer overzichtelijke winkel en de prijzen zijn om te zoenen. Ik voelde me helemaal klant in de winkel.

Bram 03-10-2019

Super service.

Zodra je de winkel instapt word je al goed en duidelijk geholpen. Na het kopen van een wasmachine en wasdroger heb ik het naar mijn huis laten bezorgen. Ze waren er stipt op tijd en werd vriendelijk benaderd. Ze hebben de apparaten netjes neer gezet en na een krabbeltje gezet te hebben was alles afgerond. Ik raad bcc zeker aan. Ga zo door!

Sandra 03-10-2019

Het product wat ik kocht was bij BCC het goedkoopst, daarom koos ik voor deze webshop. Helaas ging er bij het bestelproces iets mis, waardoor ik geen order had, maar wel mijn VVV-bonnen leeg waren. Het is keurig opgelost, maar de bestelling is wel 19 dagen later geleverd dan normaal. Hiervoor was een expliciet excuus of een kortingsgebaar wel op zijn plaats geweest. Ook de communicatie mag iets formeler. Het klinkt best raar om in een zakelijke mail met jij en nog eens jij aangesproken te worden. Dat mag wat mij betreft wel u zijn (terwijl ik toch als geboren Zeeuw niet snel u tegen iemand zeg)

EK 03-10-2019

Goeie snelle service. Wasmachine werd netjes naar de 3e verdieping gebracht en geinstalleerd op de juiste plek. Oude wasmachine werd meegenomen, dus dat is ook mooi geregeld!

Rolie 03-10-2019

Winkel in Bergen op Zoom bezocht.
Er liep genoeg personeel (je ziet wel eens anders) werd aan je gevraagd of je alles kon vinden.

sybe 03-10-2019

ik koop al jaren bij BCC goede producten tegen een goede prijs. Met werknemers die er verstand van hebben en je op een geweldig klantvriendelijke manier informeren.

C.Bruin 03-10-2019

Bij BCC heb ik het altijd een goede relatie en vriendelijk personeel , ben blij dat het ook snel geleverd word , een goede aanbeveling .

medewerker was Tycho 03-10-2019

Ik heb vandaag in de winkel in hilversum een acculader gekocht voor mijn PC.
de jongeman heeft mij fantastisch geholpen.
Keurig begroet en gevraagd of hij kon helpen, dat heeft hij zeer goed gedaan aangezien hij nog niet alles wist heeft hij zijn collega,s gevraagd, hij heeft het goed opgelost en ik ben tevreden naar huis gegaan

Sanne 03-10-2019

De medewerkers waren vriendelijk en deden precies wat was was aangekondigd. Snel en accuraat.

Karin 03-10-2019

Geweldige service! Ik heb 1 keer iets geannuleerd, dat ging zonder problemen of nadere uitleg. Meteen geregeld. Nu een koelkast gekocht. Keurig ingebouwd door de monteurs bij aflevering, op tijd, vriendelijke mensen, oude koelkast mee en rotzooi keurig opgeruimd. Aanrader!

Hans 03-10-2019

BCC is een heel fijne webshop en winkel met prima service.
Een wasdroger besteld en keurig thuis bezorgd, geplaatst en aangesloten door heel vriendelijk en behulpzame bezorgers.
Fijne medewerkers die je een klant is koning gevoel bezorgen.

A Taveras 03-10-2019

Ik had een TV nodig, maar had een klein budget ervoor. Bij BCC heb ik hem gevonden. Het ging snel en duidelijk en dat vond ik fijn, maar nog fijner vond ik, dat het er de volgende dag in huis was.

Ruud 03-10-2019

Bcc webshop: informatie over het produkt klopt en snelle levering.
Ook veel keuze.

Sander 03-10-2019

Ik ben uitermate tevreden over BCC. Ik kon zelf een levertijd en dag uitkiezen. Ze kwamen op tijd en brachten de zware MIELE wasmachine naar de derde etage en namen gratis de oude weer mee. Volgende keer weer BCC!!

Jacqueline 03-10-2019

Snelle bezorging, de was machine werd netjes naar de tweede verdieping gebracht en aangesloten en de oude werd gelijk afgevoerd. Bijzonder prettige bezorgers,

M. Kirsch 03-10-2019

heb al eerder inkopen gedaan bij BCC.Ben zeer tevreden over de hulp en vriendelijkheid van het personeel. Ook bij deze aankoop ben ik weer tot volle tevredenheid geholpen bij de keuze van mijn TV aankoop. Mijn eventuele aankopen in de toekomst kom ik zeker weer terug bij BCC.

Teun Bosch 03-10-2019

Het gekozen apperaat ( koelkast ) kan je overal kopen, de doorslag geeft de goede condities en service tevens was de aflevering en de installatie echt perfect.

Ton 03-10-2019

Ben héél goed geholpen en word er duidelijk uitleg gegeven.Er word ook ruim de tijd voor genomen.Prima zo!

Thijs 03-10-2019

Duidelijke webwinkel, handige bevestiging en de bezorger was op de minuut na precies op tijd! Vriendelijke bezorger, alleen wel erg veel verpakkingsmateriaal.

Ad de Leeuw 03-10-2019

Wij hebben via internet gezocht naar een vaatwasser die bij ons past. We hebben voor BBC gekozen en niet voor een onbekende leverancier, omdat we eerdere goede ervaringen hadden met de service van BCC. We zijn naar de winkel in Den Bosch gegaan. Goede uitleg en service in de winkelen prima aflevering via sms en telefoon geinformeerd over de levering.

MM 03-10-2019

Shop is prima, ze hebben van alles. Alleen de medewerker wist eigenlijk niks te vertellen over mijn eventuele aankoop en vooral het verschil met een andere devices
Officiële reactie van BCC 03-10-2019

Beste heer/mevrouw MM,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar verwachting is geweest. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Roy 03-10-2019

Werd goed geholpen en er werd goed op de klanten gelet, werd ook niks aangesmeerd dus een prima winkel, ga het zeker aanbevelen aan anderen

Willem K 03-10-2019

Ben al een aantal weken op zoek naar een volautomatisch koffiemachine. Heb in de afgelopen tijd al diverse winkels bezocht waarbij ik steeds het gevoel had dat de verkoper niet echt kennis van zaken had. Totdat ik bij BCC Middelburg kwam. Verkoopster kon zeer goede uitleg geven en mij adviseren bij het maken van de juiste keuze. Machine was niet op voorraad maar nadat de medewerkster enkele telefoontjes had gepleegd naar andere vestigingen van BCC werd de machine om 19.00 uur alsnog aan mij geleverd. Wat een service, Dikke pluim

Miranda 03-10-2019

Snelle levering op prima tijden! Vooraf aankomst ook belletje. Vaatwasser was niet juiste maat en werd heel vriendelijk op gereageerd en retour gestuurd zodat we een andere konden bestellen. Zelfs geholpen bij maten nemen!! Echt topservice

L.U 03-10-2019

Kennis van zaken, kijken naar beste prijs via internet.
Levering snel en goede communicatie. Belt 10 minuten voor aflevering.

Labrat 03-10-2019

Doet wat het belooft. Goed op de hoigte gehouden van de voortgang. Snel geleverd. Niet te grote doos, zuinig verpakkingsmateriaal.

Bas A. 03-10-2019

Vriendelijk personeel en goed advies. Proberen geen specifiek merk 'aan te smeren' maar geven objectief advies en wijzen op bepaalde voor of nadelen van de producten en denken mee in wat in jouw specifieke situatie de beste keuze is.
De sfeer in de winkel is goed, geen schreeuwerige muziek of felle lampen maar een plek waar je rustig kan bekijken wat er staat. De service is ook prima! Kom al jaren bij de BCC en heb er al meerdere producten gekocht, altijd tegen de scherpste prijzen. De laagste prijsgarantie hanteren ze echt. Bij de aankoop van een TV had ik de winkel verlaten om erover na te denken, kwam een dag later terug om de aankoop te doen en werd door de verkoper gewezen op een actie die dag bij een concurent, waardoor ik een flinke korting kreeg. Top!

T 03-10-2019

Goede Service. Professionele bezorgers die het apparatuur snel en keurig installeren voor je als klant! Erg fijn

Meneer 03-10-2019

Je pakket komt snel binnen dat is heel fijn en ze doen nergens moeilijk over

Rachel 03-10-2019

We zijn super vriendelijk geholpen goede en duidelijke uitleg over de artikelen . Het artikel is netjes thuis bezorgd en zelf goed op de hoogte gehouden rond welk tijdstip deze bezorgd ging worden. Het artikel is ook netjes aangesloten en op de goede plek neer gezet. Daarna hebben zij het oude artikel ook weer voor ons meegenomen. Dus alles tot in de puntjes netjes afgehandeld.BCC vriendelijk bedankt

Hennita 02-10-2019

Wij komen al jaren bij de BCC, gisteren een nieuwe tv gekocht voor mijn bejaarde moeder, er wordt goed meegedacht en geadviseerd en na aankoop werd de tv op een wagentje naar mijn auto gereden en de auto ingedragen. Top service!

Miriam 02-10-2019

Vriendelijk personeel, niet opdringerig, nemen de tijd voor je. Alle vragen worden beantwoord en ze geven een goede service.

Paul Pas 02-10-2019

Deskundig en vriendelijk personeel. Uitstekend bereikbaar met auto en fiets.

Marijke 02-10-2019

Mooie, niet al te grote, maar overzichtelijke winkel. Zeer goed geholpen door een van de medewerksters (Dorien).

Wim 02-10-2019

Beetje saaie winkel.
Bij de omschrijving van de artikelen weinig informatie zodat het moeilijk vergelijken is.
Officiële reactie van BCC 03-10-2019

Beste Wim,

Wat vervelend om te horen dat de informatie niet volledig is om een vergelijking te maken. We gaan er zeker wat mee doen. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Fokke Dordrecht 02-10-2019

Goede producten, snelle levering, maar dat mag je ook verwachten als klant. De prijs was niet de laagste, maar verder ok.

Yvonne 02-10-2019

Het voordeel van een aankoop in de winkel is de aardige onmoeting en klantvriendelijke benadering van de medewerkers.
Ook werd ik verblijdt met een heerlijke Echte Nespresso koffie, smaakje vanille met opgeklopte schuimmelk. Hier werd ik zo blij van. Ik heb een Prachtig nespresso apparaat gekocht met nog eens 75 euro korting omdat ik mijn electriciteit heb over laten zetten naar Essent en Tevens kreeg ik van Nespresso nog 30 euro aan Koffie toegestuurt. Dus ..Ja Echt waar. Gratis dus. Ik heb nu helemaal gratis een nieuw prachtig nespresso apparaat. Dit overkomt je toch niet allemaal in een online winkel. Heel bij ben ik . Dank je wel