Deze score is berekend op basis van 14882 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Monique 05-10-2019

De prijs was aantrekkelijk, gratis bezorging en aansluiting en mooi op tijd, volgens afspraak.

Brand 04-10-2019

De medewerkers in Sliedrecht nemen echt de tijd voor je. Ik heb daar al eerder een tv gekocht en dat voelde vertrouwd. Nu weer iets gekocht en wederom perfect geholpen. Er wordt duidelijk iets uitgelegd en niet opgedrongen.

Marlie 04-10-2019

Zowel in de winkel als online al jaren tevreden klant. We hadden dit product paar dagen later gepland omdat we dan sowieso huis waren en dat ging prima. Je krijgt netjes bericht, goed verpakt ook dus helemaal top! Vooral het vertrouwen dat je een goed product ontvangt was omdat de tape als die beschadigd was het een aantekening zou krijgen dus zo weet je altijd dat het klopt! En met vragen kun je altijd terecht met een belletje.

arno 04-10-2019

vlot geleverd prima artikel scherp geprijsd alles goed gegaan zoals gebruikelijk

Pieter 04-10-2019

Een rustige winkel zonder geschreeuw met deskundig en hulpvaardig personeel

Sacha Daal 04-10-2019

Snelle levering. Beide heren, bezorgers, zijn erg behulpzaam en beleefd. Wasmachine is keurig geïnstalleerd en eerste was is gedraaid. Was voelt goed, bijna geruisloos bij het centrifugeren. .

Lien 04-10-2019

Ik werd goed geholpen; goede algemene uitleg, een uitgebreid assortiment, veel tips en informatie over waar ik op moet letten. Door deze goede ervaring met BCC zou ik het zeker aanraden en kom ik zeker terug!

Paul 04-10-2019

In de winkel in Hellevoetsluis geweest voor de aankoop van een televisie en een soundbar. Ik ben vriendelijk ontvangen en heb een goed onderbouwd advies gekregen. Daarna nog 2 keer terug geweest om een weloverwogen keus te maken en ben daarbij goed geholpen en te woord gestaan. De producten zijn netjes en op tijd afgeleverd en geinstalleerd door vriendelijke en nette medewerkers die behoedzaam met de spullen omgaan en de producten netjes hebben geinstalleerd en geprogammeerd en daarbij goede uitleg gegeven! Kortom zeer tevreden. Alleen de installatiekosten zijn een beetje aan de hoge kant, elk product werd apart berekend voor installatie en progammeren terwijl het op hetzelfde adres is. Je zou verwachten dat deze prijs iets aangepast zou worden omdat je meerdere producten tegelijk afneemt.
Gerard 04-10-2019

En dan toch nog deze shop aanbevelen??????

Somma 04-10-2019

doordat deze winkel niet zo groot is, vind ik het fijn om er binnen te lopen.
in augustus is het niet goed gegaan met het aankopen van een koelvries combinatie, dus vond ik het nu heel spannend om toch hier een nieuwe mobiel te kopen.
tot zover is alles weer als vanouds gegaan, dus we zijn super tevreden over deze winkel.

ga zo door. succes

fam. Bol 04-10-2019

We werden heel fijn geholpen in Deventer, er werd ruim de tijd voor ons genomen. Via de site waren we al goed geïnformeerd, maar nu werd mondeling nog heel veel uitgelegd. De volgende dag werd alles al geleverd en het was prima voor elkaar.

André 04-10-2019

snel en deskundig geholpen. De verkoper nam alle tijd en demonstreerde de aanwezige stofzuigers

Jan/Cor 04-10-2019

Snel en goed geholpen door vriendelijk personeel. Bestelling gedaan in de winkel, product was er snel en correct afgehandeld.

W.wessels 04-10-2019

Vriendelijk en kundig personeel,ook debezorgers van het gekochte artikel waren vriendelijk.
De klacht die we hadden werd kundig verholpen.

Gerard Ruiter 04-10-2019

Als ik iets van elektronica nodig heb, ga ik naar BCC. Waarom? Je wordt er prima geholpen. Je krijgt goed advies, en als je later iets te vragen hebt, is voor deze winkel geen probleem.

Bianca 04-10-2019

De winkel gekozen vanwege bewezen service en goede prijs. Service was goed, vooral de bezorgers waren uitermate netjes, vriendelijk en efficiënt! Alleen door hen zou ik volgende keer weer BCC kiezen!

Hans 04-10-2019

Simpel, de enige elektronica zaak in ons stadje. Vertrouwd, prima personeel!

Mia 04-10-2019

Ik heb verschillende shops bekeken, maar kwam elke x weer terug bij hun, goede voorlichting en de service zijn top, alles zeer snel geleverd, netjes gevraagt of alles goed was. Topservice, echte aanbeveling, niet verwacht. 🍀🍀💐

Vlinder 04-10-2019

De winkel van BCC is open, vriendelijk en overzichtelijk.
Je wordt snel en vakkundig geholpen.
Via de website had ik een keus gemaakt voor een prduct, deze legde ik voor aan de verkoopster.
Ze was eerlijk over het product. . Er was geen sprake van een verkooppraatje.
Het product is vakkundig, snel en goed op zijn plaats gezet en ook gecontroleerd.
Erg blij!

D. van Solingen 04-10-2019

Ik ben al meer als 35 jaar klant bij BCC. Dit is gebouwd op ervaring. mijn eerste aankoop was in Voorburg en de laatste in Middelburg. De service bij aankoop is een van de beste die ik ken, als je een artikel koopt dat aantoonbaar goedkoper is bij een andere leverancier, krijg je bij BCC voor dezelfde prijs. Mijn laatste aankoop is een wasmachine die 2 dagen na aankoop gratis is bezorgd op de 2e verdieping, aangesloten, en het oude exemplaar meegenomen. Toppy!

Michel Timmer 04-10-2019

Mooi ingerichte zaak vriendelijke maar ook zeker goed opgeleide mensen ze laten je rustig rondkijken goede prijsklasse op producten.
Ik ga niet meer naar een ander kan ik je vertellen

Dus BCC ga zo door,
Mvg
xxxx

Jack Molenaar 04-10-2019

Werd uitstekend geholpen in de winkel zoals al vele malen dat ook het geval was. Heb verschillende verkopers gehad en allen waren behulpzaam en vriendelijk. Ook als men iets niet wist werd dat aan collega, 's gevraagd.. Wel jammer vond ik dat de tuner versterker in dit geval niet in de winkel getoond kon worden.

flauwekel 04-10-2019

Na aanvankelijk na bestelling nogal wat lever- en communicatie problemen zijn de kwesties door BCC Hilversum naar volle tevredenheid opgelost. Al hebben wij zo meteen dan 3 nieuwe apparaten, de volgende kopen wij weer bij BCC Hilversum. Het vertrouwen is hersteld.

sy 04-10-2019

Efficiency en vriendelijkheid zonder poespas. ik kreeg mijn bestelling keurig thuis zoals beloofd.

Max Verhoeven 04-10-2019

Super goed geholpen door een zeer deskundige verkoper. Doelgericht en realistisch met betrekking tot onze wensen.
Een zeer goed gevoel aan ov er gehouden. Ik kom al jaren in deze winkel en wordt altijd geod geholpen. Aflevering op tijd en snel.

berrty 04-10-2019

goed overzichtelijk, en mooi simplistisch weergegeven
webshop had een welkome uitstraling

Karin 04-10-2019

Wij kopen alles bij Bcc goede service en online ook nooit geen problemen en als er iets is word altijd netjes op gelost

dirk 04-10-2019

vandaag naar bcc voor nieuw tv en vraag of deze vandaag bezorgd kon worden en ja deze werd vandaag bezorg super .
ik koop altijd mijn elektronische spullen bij bcc en daar ben ik te vrede mee
service is er zeker heel erg goed en alles word goed uitgelegen .

Math 04-10-2019

Snelle en professionele bediening in de zaak.. ik wordt altijd goed geholpen bij BCC.

D. Simon 04-10-2019

Vorige week een nieuwe koelkast gekocht bij BCC Amsterdam Buitenveldert. Veel keuze, zeer vriendelijk personeel en gisteren een ontzettend goede aflevering. Even 3 hoog zonder lift bezorgen echt klasse. Zo tevreden. Dank je wel BCC.

Ik 04-10-2019

Tv gekocht helaas bij thuiskomst scheur in het scherm. Niet te achterhalen of dit in de winkel al was na het inpakken, er was geen doos bij, ot onderweg is gebeurd. Wilden een oplossing. Uiteindelijk na veel heen en weer praten een andere tv mogen uitkiezen. Erg blij.met deze uitkomst.

Henny Termeulen 04-10-2019

Na aankoop van wasmachine heb ik via klantenservice contact gehad met CCC of het geen probleem was dat de machine op zolder geplaatst moest worden. Keurig te woord gestaan.
Het was geen probleem en ze bedankte me voor mijn opmerking. Doordat dit bekend was zorgde ze voor een extra man om te tillen.
Ook voorafgaand aan de levering via mail en sms op de hoogte gehouden over aankomsttijd.
Deze tijd klopte ook.
Na aflevering stond de machine binnen 5 mi uten op zijn plek en werd de oude meegenomen.
Conclusie: prima service 🤗

Mw 04-10-2019

Goed advies van medewerkers ze weten waar ze het over hebben. Dringen je geen keuze op.
Goed aflevering!

Gert 04-10-2019

Prima geholpen door vakkundig personeel. Had veel op internet gevonden, maar net ff meer info gehad in de winkel.
Koffie en nog eens €75,00 euro essent korting maakte het bezoek aan BCC Apeldoorn zeer aangenaam.

willem 04-10-2019

We zijn heel goed geholpen met de aankoop van een nieuwe telefoon. keurig prijs aangepast omdat prijs bij buurman goedkoper was. alle gegevens van oude naar nieuwe telefoon gezet.
kortom zeer tevreden.

IvoS 04-10-2019

Vandaag naar BCC Veghel gereden, Ik wilde een Google Chromecast kopen.
Het is een heel goed bereikbare winkel aan de rand van Veghel aan de A50, met gratis parkeren.
Eenmaal binnen, een grote winkel met een groot assortiment aan producten - zoveel dat ik niet meteen zag waar ik moest zijn. Maar een blik om me heen en er kwam al iemand aangeschoten om me de weg te wijzen en me direct van keuze naar kassa te begeleiden en verder af te handelen. Dus snel, vriendelijk en niet complex geholpen. Ik was dan ook snel, prettig en kundig geholpen. Wat mij betreft heel fijn gewinkeld i.t.t. andere soortgelijke winkels!

Hero Kwint 04-10-2019

Ik heb altijd goede ervaringen gehad met BCC, zowel in de winkel als op internet. Gebruiksvriendelijke site. Bezorging op tijd door vriendelijk personeel.

Sander 04-10-2019

Shop op internet duidelijk. Ik had wat vragen en deze werden vriendelijk en goed beantwoord via de chat.
De levering was super! Fantastische service van de jongens. Super snel boven de oude er uit en de nieuwe wasmachine er in. Vriendelijk en vakkundig.
1 grote goede ervaring dus.

Ramon de Waal 04-10-2019

Super service en bezorging was top. Na 5 minuten , na de bezorging minuten, draaide onze nieuwe wasmachine al. Helemaal 👍

Anny van Lonkhuizen 04-10-2019

Zeer vriendelijk personeel, ze denken goed met je mee.
Komen de beloften na en melden als de levertijd veranderd.
Ook de thuisbezorging is prima in orde.

Mirjam 04-10-2019

Wij zijn vaste klant bij BCC hoogeveen, echt super service. En super goed en gezellig personeel die erg betrokken zijn met de wensen van de klant .

A.j van herp 04-10-2019

Omdat deze winkel een mooie stuntprijs had voor dit setje sony saz-9r en ik had net de sony ht-zf9 gekocht jammer dat deze niet op voorraad was zoals wel online stond maar het was het wachten absoluut waard!!!!!!!wauwwww wat een geluid het is echt de kers op de taart superrrrr geluid absoluut geen spijt van

Jolanda 04-10-2019

Zeer vriendelijke verkoper die alles snel en correct afhandelde, bezorgers om door een ringetje te halen !
Vakkundig neergezeten . Zelfs de regendruppels werden weggepoetst voor plaatsing !

Acer 04-10-2019

Snel en makkelijk te vergelijken, Juiste informatie wordt weergegeven, waardoor de site erg behulpzaam is en ik een juiste keuze heb kunnen maken. De bezorging was netjes en zorgvuldig. Tijdstip was exact correct, wat voor mij erg van belang was.

B.T. 04-10-2019

Goede overzichtelijke webshop en erg goede prijs/kwaliteit verhouding. Bezorging was gewoon goed en door twee erg behulpzame, bekwame en vriendelijke heren. Puntje van verbetering is de planning/communicatie. Pas om 3 uur 's ochtends krijg je de bevestiging wanneer de bezorging die dag zal plaatsvinden en dat kan al vanaf 7 uur 's ochtends het geval zijn. In mijn geval was het bezorgadres op 40 minuten rijden van mijn huis (bedrijfslocatie) en dan zou een eerdere aankondiging prettig zijn. Maar verder dus gewoon goed!

Albert 04-10-2019

We hadden bij BCC een afzuigkap besteld met daarbij extra het laten plaatsen door BCC. deze werd op 16 september geplaatst door BCC. De afzuigkap was heel slecht geplaatst, hij hing scheef, om dit op te lossen extra gaten geboord maar hing nog scheef, toen geboord in achterplaatje afzuigkap en vervolgens vertrokken onder geklaag dat ze zo lang bezig waren bij ons. Toen ze weg waren bleek afzuigkap los te zitten, schroefje losgelaten waardoor ze voor het oog even de afzuigkap recht hadden gekregen...meteen gebeld en afgesproken dat afzuigkap opgehaald zou worden en geld terug zouden krijgen. op 19 september zou afzuigkap opgehaald worden en van de muur gehaald worden door BCC echter kwam een koeriersdienst die niet van de muur mochten halen. op 24 september kon de afzuigkap dan eindelijk opgehaald worden. Helaas na herhaalde telefoontjes naar BCC nog steeds geld niet terug.....Helaas slechte service van BCC, had dit niet verwacht van BCC!

Coenraad 04-10-2019

Ik was dringend op zoek naar een vervangende monitor voor mijn oudere computer. Niet te duur, maar wel dus nog met DVI-aansluiting. Nu is via 'internet' kopen makkelijk en snel, maar er is feitelijk zelden of nooit persoonlijke interactie. In een winkel kun je vaak een item zien en ervaren of nadere toelichting vragen. Zo kwam ik erachter dat het model beeldscherm (Philips 243V5LHSB) wél een DVI-aansluiting had (Ja foei BBC, een minpunt want niet als zodanig op de site vermeld). Voor de zekerheid maakte de attente verkoper mijn exemplaar open en mocht ik het ruilen als het thuis niet mocht werken. Echter, thuis werkte alles weer naar behoren en kon ik direct verder. Het is een goed en groot beeldscherm met als enige échte minpunt dat het niet in hoogte verstelbaar is. Zodoende overweeg ik om een stukje van de kunststof buis af te zagen... 😲!

Paul P 04-10-2019

In Roosendaal ben ik erg netjes en accuraat geholpen. 'n Goede voorlichting geven zij en denken met je mee.

Feikje Staal 04-10-2019

Ik ben heel tevreden geweest en nog over de vragen die ik had die beantwoord werden en de duidelijk en vriendelijkheid van de verkoper.

Rishi 03-10-2019

Efficient service, polite staff and great delivery. Will order from BCC again!

Huub Coort 03-10-2019

Door eerdere aankopen vindt ik dat je hier zeer vakkundig en leuk geholpen wordt dit is voor mij dan toch een reden om een ritje te maken van 40 kilometer en daar de aankoop te doen.