Henny Dommisse 08-10-2019

We hebben voor deze winkel gekozen omdat hij bij ons in de buurt is,en omdat de we weten dat service uitermate goed is.

Leon Andringa 08-10-2019

Vriendelijke medewerkers die er werkelijk op uit zijn om je van dienst te zijn en je deskundig te adviseren.

J. Haze 08-10-2019

Verkoopster was niets te veel om ons te helpen bij een aankoop van een simpel product als een koffiezetapparaat. Ook bij de kassa werden we vriendelijk te woord gestaan.

Matthijs 08-10-2019

Ben erg goed geholpen bij BCC Den Helder. Enthousiaste verkoper met zeer veel kennis, goede ervaring!

Martin 08-10-2019

Een goede en nette winkel.
Stond gelijk een verkoper. Wij wisten precies wat we wilden. Verkoper bracht nog wat tegenargumenten in maar wij waren eruit. Levering na 1 dag ging helaas niet meer lukken; wellicht door het tijdstip dat we in de winkel waren. Uiteindelijk alles netjes geregeld. Er is nog extra garantie aangeboden hier hebben wij geen gebruik van gemaakt.

Slaets R. 08-10-2019

Heel vriendelijke ontvangst, deskundige uitleg en professionele benadering.
Proficiat voor de inzet van het BCC personeel in de shop te Oostburg.
Persoonlijke deskundige benadering in een shop heeft toch nog vele voordelen ten opzichte van een online shop.

Cornelia 07-10-2019

Ik heb een koelvrieskast in de outlet gekocht. Op het moment dat mijn koelvrieskast stuk ging, was er geen één koelvrieskast van mijn keuze op voorraad en zou levering minstens 15 dagen gaan duren. Het outletmodel kon de volgende dag bezorgd worden en had alleen maar 2 kleine deukjes. Ik dacht, dat is geen probleem, want het is inbouw en dat zie je dan toch niet. Alleen als je ervoor kiest om in te laten bouwen, ligt de leveringsdatum ineens een week verder. Met de hete dagen deze zomer was ik er niet blij mee maar had verder weinig keuze.
Daarna is zo'n beetje alles fout gegaan wat er mogelijk was. Maar ik moet zeggen dat ze altijd bereidwillig zijn geweest om de zaken op te lossen. Ze hebben er nooit moeilijk over gedaan.
Wat er fout is gegaan: het outletmodel had niet alleen 2 kleine deukjes, maar nog meer schade.
Bij de inbouw bleken er ook onderdelen te missen die de inbouw onmogelijk maakten.
Er zijn wel een paar onderdelen bevestigd en toen bleek dat de monteur de schroeven bijna door mijn keukendeuren had gedraaid. Dus nu zat ik ook nog met een schade van drie schroefpunten in mijn keukendeuren. Ik heb een geldbedrag ter compensatie gekregen wat bestond uit een extra korting voor de niet vermelde schade aan het outletmodel en een geldbedrag voor het kunnen herstellen van mijn keukendeuren. Dan moet ik hierbij wel opmerken dat ik bij herstel van de deuren wel met een kleurverschil kom te zitten met de rest van de keuken. Maar ja, het leed is al geschied en er is weinig aan te veranderen.
Toen de ontbrekende onderdelen voor inbouw naar mij waren opgestuurd en er een nieuwe afspraak was ingepland, bleek de inbouw helemaal niet mogelijk te zijn omdat er ook schade bleek te zijn in de schroefgaten van de koelkast. Deze waren doorgedraaid en het materiaal kon niet bevestigd worden. Nog geprobeerd met isolatietape, maar niets hielp.
Ik had de indruk dat deze koelvrieskast al eens eerder ingebouwd was geweest. Het was mij ook al opgevallen dat ik iets ijsaanslag had in het vriesgedeeltje en bij een No Frost apparaat mag dat al helemaal niet. Ik vertrouwde het apparaat helemaal niet meer en had echt zoiets van Wat is er in hemelsnaam allemaal met dat apparaat gebeurd???? Hoezo alleen 2 kleine deukjes???
Uiteindelijk is er een derde afspraak gemaakt waarbij het outletmodel is omgeruild voor een heel nieuw model en hoefde ik de korting voor het outletmodel niet terug te betalen ter compensatie van alle geleden ellende.
Tja, wat voor cijfer moet ik hier nu voor geven? Ik vind het heel erg moeilijk. Als ik kijk naar alles wat er gebeurd is en de schade aan mijn keuken, zou ik een 1 moeten geven.
Maar ik ben altijd heel erg goed en vriendelijk te woord gestaan en ze hebben er alles aan gedaan om de problemen zo goed mogelijk op te lossen.
Misschien ben ik te mild, maar ik ga dan maar op de helft zitten, een 5.

Beste Cornelia,

Het is zeker een verhaal van op een lopende zaken wat niet goed ging. Maar gelukkig hebben we een oplossing kunnen bieden waar we samen uit gekomen zijn.
We nemen dit zeker mee in de toekomst om het te voorkomen.
Bedankt voor de feedback.

BCC

Hans van den Brink 07-10-2019

Heb een Bosch vaatwasser bij BCC gekocht. Prima product, gratis bezorgd en gratis geïnstalleerd. Deskundige en zeer aardige mensen!

Hennie 07-10-2019

Super goed geholpen. Winkelbediende had echt verstand van Apple accessoires. En ook zeer makkelijk de factuur per mail.. weer papier besparing..

H.C. Roussen 07-10-2019

Fijne winkel met behulpzaam personeel die ook echt iets begrijpelijk uitleggen!

Happy 07-10-2019

De keuze is niet altijd reuze, maar je wordt goed geïnformeerd en men weet vrij goed waar men het over heeft. Als je je van tevoren zelf goed voorbereid en de prijzen kent, dan kun je goede afspraken maken met deze BCC. Wij hadden een heel vriendelijke verkoper, niet opdringerig en hij wist de voor- en nadelen van de diverse opties die we hadden. Wij gaan zeker terug naar BCC Lelystad.

PvG 07-10-2019

Het duurde erg lang voordat ik werd geholpen in de BCC-winkel. Ik moest namelijk een printer kopen en ik had twijfels bij het maken van een keuze. Het was wel druk, maar ik zag ook BCC-medewerkers met elkaar in gesprek, dan kan er toch wel wat tijd gemaakt worden voor iemand die hulp nodig heeft met maken van een keuze? Toen ik uiteindelijk werd geholpen, werd ik wel kundig en goed geholpen en werd er ook met met mij meegedacht. Vandaar mijn wat lagere cijfer. Dit is iets wat de BCC echt zou kunnen verbeteren. Beter en eerder kunnen inschatten wanneer een klant hulp nodig heeft.

Beste PvG,

Wat vervelend om te horen dat het personeel niet snel beschikbaar was om te helpen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!
We gaan het zeker meenemen voor in de toekomst.

BCC

Andre 07-10-2019

Heldere en vlotte communicatie! Geen verborgen zaken op de website welke later bij betalen pas aan de orde komen. Levering en installatie volgens afspraak. Gewoon what you see is what you get!!

Ans Munster 07-10-2019

Wat een prettige winkel is BCC in Zoeterwoude !!!!
Ik ben heel deskundig en vriendelijk geholpen jl zaterdag. Betrokken en service gericht ook .... om uiteindelijk tot aankoop over te gaan.
Top 👍

Silvia Stein 07-10-2019

Ik werd fijn geholpen, kreeg goed advies , twee tv's gekocht
Ook met bezorgen werd ik half uurtje voor levertijd gebeld . Chaupeau BCC.

Bert van Ettekoven 07-10-2019

BCC is bij ons letterlijk om de hoek. Déze wasmachine hebben we via internet bij BCC gekocht, na advies in de winkel, maar we komen ook vaak in de winkel zelf om iets te kopen. Goed gesorteerd, vriendelijk en deskundig personeel. De aankoop via internet verliep gesmeerd (binnen 24uur geleverd) en twee keurige, beleefde mannen sloten de machine in een wip gratis aan en namen de oude mee.

Jan Neijzen 07-10-2019

Ik werd snel en keurig geholpen tijdens mijn aankoop.Ik kreeg nog een aantal tips en aanbevelingen,waarbij de keuzes volkomen aan mij gelaten werden,zonder opdringerig te worden. (hetgeen je nogal eens meemaakt).Zeer tevreden over de verkoper.Hij deed zelfs nog een cadeaupapier om mijn aankoop heen toe hij doorkreeg dat het om een cadeau ging.Klasse!!!

Wendy Koster 07-10-2019

Zo ontzettend vriendelijk en kundig geholpen. Alle moeite genomen om samen met mij te zoeken naar de juiste printer, waar ikzelf niet zoveel verstand van heb. Duidelijke uitleg, hele fijne winkel om te komen.

Hans 07-10-2019

Ik ben erg tevreden over de klantvriendelijkheid van het personeel in deze winkel en de geleverde service. Daarmee steekt Mediamarkt Almere met kop en schouders boven veel andere winkels uit. Wat mij ook bijzonder aanspreekt is het ruime assortiment. Mijn vrouw en ik zijn hier dan ook zo goed als vaste klant voor electronica en computeraangelegenheden.

H frerichs 07-10-2019

BCC is een fantastisch winkel .personeel goed opgeleid.daardoor deskundig.monteurs aan huis zeer correct.stellen zich netjes voor.snel en vlekkeloos werk afgeleverd.

Najome 07-10-2019

Bijna al mijn apparatuur komt bij BCC Lelystad vandaan. Prettige en goede service. Men neemt de tijd om alles uit te leggen en zijn niet opdringerig. Kortom fijne winkel waar ik ook voor mijn volgende aankoop weer heen zal gaan

Doorzon 07-10-2019

Wij zijn elke keer weer verrast door de rustige en vakkundige uitleg van het product dat we eventueel willen aanschaffen. De bezorging was top. Een email en sms berichtje over de te verwachten bezorgtijd met een marge van 2 uur. Ongeveer een half uurtje voor levertijd werd ik ook nog gebeld. Super dus. Alles netjes en vlot afgehandeld.

René. 07-10-2019

Ik ben zeer tevreden over de winkel en shop van BCC, ze hebben een geweldige service en prettige bediening , je krijgt er goede uitleg en geven goede informatie.

Marielle 07-10-2019

Zo fijn kopen bij bcc... fijne webshop zodat ik snel een droger kon kiezen naar mijn wens. Betaald en een bezorg afspraak gemaakt. Smorgens een sms met bezorg rondblik van 2 uur. En voordat ze komen een vriendelijk telefoontje dat ze er over 10 min zouden zijn. De nieuwe droger geplaatst en de oude mee genomen. Dank bcc voor deze snelle , goede en zeer vriendelijke service.

Ankie 07-10-2019

Mooie winkel en vriendelijk en deskundig personeel. Ben er weer prima geholpen:

Philip 07-10-2019

De personeels leden van de BCC in haarlem waren zeer vriendelijk en hadden kennis van zaken.
Er werden vergelijkingen gemaakt met andere wasmachines voordat er een aankoop werd gedaan.
Prima service en duidelijk.

Ron 07-10-2019

Ik koop al jaren bij BCC,Mooie overzichtelijke winkel en Website !
Goede duidelijke afspraken en levering zoals verwacht, helemaal TOP!
Veel keus in de producten.
Keurige /nette bezorgers.

Yvon 07-10-2019

Nette winkel in Zoeterwoude. Aardige medewerker die uitgebreide uitleg gaf over de soundbar500 van Bose. Uiteindelijk ook deze bij deze BCC- vestiging gekocht.

Dorie 07-10-2019

Zeer nette overzichtelijke winkel en goed geholpen door de medewerker. Hij nam alle tijd en heeft ons goed geadviseerd zodat we een weloverwogen keuze konden maken. De bezorging verliep volgens afspraak en alles netjes aangesloten. Topservice!

Jack Wustrow 07-10-2019

Diverse keuzes uit apparaten met goede uitleg over functioneren en verschillen in de diverse types. Op de afgesproken tijd geleverd en netjes geïnstalleerd met vakkundige uitleg
van de monteur.

H. Br. 07-10-2019

Een slechte ervaring! Veel misgegaan. Op dag van levering konden ze het adres niet vinden(?). Ook telefonisch kontakt opnemen mislukte omdat ze het verkeerde nummer gedraaid hadden. Het juiste nummer stond op de bon! Zelf klantenservice gebeld. Hele (vakantie) dag mee bezig geweest! De levering en plaatsing op een nieuw ingeplande dag liep ook moeilijk. Het aansluiten op de afvoer ging niet, want er moest een gaatje geboord worden. Reden: ja mevrouw, dat kan niet, want dan moeten we 3 minuten extra inplannen.... Overigens had de technische dienst een paar weken eerder ons gezegd dat alles in orde was. Heb uiteindelijk zélf de vaatwasser maar op de afvoer aangesloten. Kortom een zeer slechte ervaring!!!!!

Beste H.Br,

Wat vervelend om te horen dat de bezorgers niet de service en de installatie hebben kunnen verlenen voor het gewenste resultaat. Slordig dat ze het verkeerde telefoon hebben gebeld terwijl het correct staat op de order. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, onze excuses hiervoor.

Zou je ons via een reactie op deze review het ordernummer willen doorgeven? Op deze manier kunnen wij zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Wij willen dit graag goed maken en zien je reactie tegemoet.

h.br 08-10-2019

Het ordernummer was: 8258739

Overigens had ik mij graag die 19,95€ voor het aansluiten van de vaatwasser bespaard. Ze hebben alleen de waterslang aangesloten. Stroom en waterafvoer heb ik dus zelf gedaan evenals het op zijn plaats zetten!!!

N.D.van Vliet 07-10-2019

Keurig op de afgesproken levertijd
Netjes afgeleverd door nette mensen,die de tijd namen voor het plaatsen en uitleg.
Verpakkings materialen werden door de chauffeur mee retour genomen,geen rommel super!
Zeker een aanrader
N.D.van Vliet

Fam Ijzermans 07-10-2019

Pas 5 apparaten gekocht waaronder een wasmachine en diverse inbouwkeuken apparatuur.
Service in de winkel (Bergen op Zoom hebben we als prettig ervaren. Inmeetservice is grote klasse. Communicatie mbt het leveren en plaatsen was zeer goed.
Het plaatsen en inbouwen is zeer netjes en vlot verlopen. Complimenten voor Boyd en zijn maatje! Tijdens het inbouwen hebben we ook veel tips en informatie gekregen mbt de apparatuur.

J.Wijnakker 07-10-2019

Heel goed geholpen in de BCC winkel, de verkoopster heeft alles besproken over het apparaat , ben heel blij met deze uitleg omdat ik nu het juiste apparaat heb gekocht.
Het is geweldig hoe gemakkelijk deze Kärcher stoomreiniger werkt.
Voor alle klusjes is er wel een oplossing, grote kleine borstels het is zo verwisseld.
Ook prettig dat je de hulpstukken op een lange of korte steel kunt gebruiken.
Vloeren, wanden en deuren ook met de vloermop schoongemaakt het ziet eruit als nieuw.
Apparaat is heel fijn in gebruik ,stoomt goed en bijvullen is erg gemakkelijk.
Hiervoor had een ik een stoomreiniger met een tank op de steel maar dit is echt veel
veelzijdiger en ook lichter in gebruik.
Heb de SC3 easy fix nu 2 dagen in huis maar ben zeer tevreden en ben telkens
verbaasd over het resultaat.

HansP 07-10-2019

Goed vakkundig geholpen. Aflevering volgens afspraak. Kortom zeer tevreden.

Paula van de Veen 07-10-2019

Prettige winkel en aardig en deskundig personeel, nemen alle tijd voor info producten.
Correcte afhandeling van bestellingen en bezorging aan huis.

Renee 07-10-2019

Zeer goed geholpen via de chat door 1 van de medewerkers. Erg blij met de nieuwe wasmachine, snel geleverd en aangesloten en de oude machine weer meegenomen.

Fransenewa 07-10-2019

Zeer goede uitleg gehad, verkoper had alle tijd voor ons. We hebben het idee dat de verkoper echt verstand van zaken had.

Sandra 07-10-2019

Zaterdagochtend earbuds gekocht bij BCC Lelystad. Verkoper melde dat als ik ze niet gekoppeld kreeg, natuurlijk van harte welkom was voor hulp. Omdat het koppelen niet lukte ben ik 's middags terug gegaan. Daar bleek naar aantal keer proberen dat linker earbuds niet functioneerde en waarschijnlijknstuk was. De earbuds werden direcht omgeruild. De verpakking kon ik maandagvlangsbrengen.
Superblij met deze service.

Vera 07-10-2019

Samsung tv gekocht. Voordat we naar de winkel gingen zelf al vergeleken welke tv we wilden.
Verkoper wist inhoudelijk veel over de verschillende types en mogelijkheden, wat zeer prettig is.
Hij gaf meerdere opties aan, zeer vriendelijk en zeker niet opdringerig.

Goede ervaring dus wat fijn winkelt.

Thijs 06-10-2019

Klantenservice is prima in orde. Je hoeft niet op zoek naar medewerkers en ze nemen de tijd voor je. Winkel ziet er overzichtelijk en netjes uit. Ik was op zoek naar een printer en ben op een prettige en eerlijke manier geholpen. De medewerker stelde de juiste vragen waarna hij ons direct een prima aanbod kon doen voor een passende printer.

T karremans 06-10-2019

Fijne winkel perfect geholpen ook de bezorging en afstellen van me tv keurig ben heel erg tevreden

Bedoeld u de medewerker dat is Mark 06-10-2019

als je vragen hebt m.b.t de artikel, wordt men goed en duidelijk uitgelegd.Ook de voor en de nadelen.Vriendelijke geduldig en bekwame medewerkers.Winkel is ruim, schoon en overzichtelijk.Geen betaal parkeer plaatsen.En de artikel wordt klaar gezet op een ophaalpunt,en wordt door de medewerkers in de auto gelegd.Dat noem ik goede service en klantvriendelijkheid.

Mels 06-10-2019

Prima geholpen door vriendelijke medewerker die verstand leek te hebben van hetgeen hij verkocht en daarbij meedenkend was. Heel tevreden over.

Lucien 06-10-2019

Nadat we in Purmerend bij BCC al goed waren geinfomeerd en geholpen. Hebben we een week later de soundbar 700 in Amsterdam Noord gekocht (elke zondag koopzondag). Na nog wat bruikbare installatie tips van de verkoper met ons nieuwe speeltje naar huis gegaan, waar de soundbar 700 zonder problemen werd geinstalleerd en speelde. Wat een audio. En icm google home en spotify ongekende mogelijkheden. Ik kijk er naar uit om zo spoedig mogelijk de subwoofer 700 en de suround boxjes aan te schaffen

Josephine 06-10-2019

Heel prettig en vlot geholpen. Goed advies gehad en de levering verliep ook voorspoedig. Ik ben zeer tevreden.

Ruud 06-10-2019

Online bestelling niet geleverd en BCC doet ook niet echt moeite om het probleem op te lossen. Bedrag wel van creditcard geïncasseerd. Met de fysieke winkel heb ik heel goede ervaringen, online kan ik niemand deze winkel aanraden.
Officiële reactie van BCC 07-10-2019

Beste Ruud,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar verwachting is geweest. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Zou je via Reviews@bcc.nl een mail willen sturen met het ordernummer zodat wij in contact kunnen komen?
Voor ons is het momenteel onbekend over welke bestelling dit gaat.

Reageren op deze review met het ordernummer is ook mogelijk dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.

Wij willen je graag een gepaste oplossing aanbieden. We zien je reactie tegemoet.

Ruud 07-10-2019

Hallo BCC,

Bedankt voor de reactie.

Helaas heb ik aan dit probleem al teveel tijd besteed, BCC toonde zich verre van bereid om tot een oplossing te komen.

Ik heb de zaak uit handen gegeven bij Amex. Zij nemen dit verder op met BCC.

Jan W. 06-10-2019

Klantvriendelijk, terzake kundig, niet-drammerig, gewoon . . . . heel prettig.

Mattie Houssart 06-10-2019

Je wordt er vriendelijk en kundig te woord gestaan.
En betaald de laagste prijs

Marije 06-10-2019

Eerst in de winkel uitleg gevraagd over een staafmixer. Omdat ik altijd veel twijfel, even nagedacht en later online besteld. Dag later in huis, waardoor ik het eerste groentehapje voor ons zoontje kon gaan maken! Goed product, goede levertijd, goed advies.

En mocht ik het bedrag van 250 euro winnen.. zal dit o.a. besteed worden aan inkt zodat ik de foto's van ons smullende zoontje (die onder de wortelen zit) kan afdrukken!