G van der Horst 09-10-2019

Wij gaan regelmatig naar BCC en worden snel en deskundig geholpen door vriendelijke medewerkers.

Mies 09-10-2019

Wasmachine besteld. Fijn dat er reviews op de site staan! Koos voor BCC omdat zij voor mij de beste service hadden. De aanschaf was heel simpel en ook de informatie die je ontvangt mbt de levering is goed. Een kwartier van te voren bellen ze nog dat ze er bijna zijn. Oude wasmachine hebben ze weer mee genomen, de nieuwe gelijk aangesloten en een programma laten draaien. Super vriendelijke bezorgers.

W.W. Salomons 09-10-2019

N.a.v. een aanbieding op hun website kreeg ik in het filiaal Apeldoorn van ene Eric duidelijke antwoorden op mijn vragen aangaande bestellen, bezorgen, plaatsen, en aansluiten van een nieuwe wasmachine, en retour nemen van de oude.
De gemaakte afspraken werden later ook, correct, digitaal bevestigd.
De wasmachine werd de volgende dag al bezorgd, geplaatst en aangesloten door 2 zeer nette, vriendelijke, behulpzame en goed uitziende heren!!!
Ben ontzettend blij, dat ik niet zelf met die loeizware apparaten heb moeten sjouwen.
Zij, echter, hadden het varkentje goed en snel gewassen.... Nu ik nog.....

marcel izeboud 09-10-2019

duidelijke website, goed producten kunnen vergelijken, bestelling gaat gemakkelijk. Alleen is niet duidelijk welk adres je bezorgadres is. (dit ging bij mij al eerder mis) Er staat namelijk alleen factuuradres en een ander adres, maar niet welk adres bezorgadres is. verbeterpuntje.

Arie 09-10-2019

Wasmachine stuk / probleem / nieuwe bij BCC (webshop) gekocht.Dat is snel makkelijk en kinderlijk eenvoudig!
Via whatsapp nog een vraag gesteld en snel antwoord gekregen.
Snel, correct geleverd en schoon is de was weer / BCC - WIJ ZIJN ER BLIJ MEE!

Gootje 09-10-2019

Word altijd goed geholpen door de medewerkers.
Goede adviezen en raad.
Prijs kwaliteit verhouding is eerlijk

E. Peters 08-10-2019

Vlotte en eerlijke voorlichting over de laptop mogelijkheden.
Daarnaast fijne gebruiker tips gekregen.
Waardoor de uiteindelijke keuze snel werd gemaakt.

Henk Huizer 08-10-2019

betreft AEG 6000 serie wasmachine
goede overzichtelijke site, vergelijken van de gekozen machine's als prettig ervaren
het bestellen na de keuze gaat ook simpel, en het fijnste is het afrekenen na aflevering.
de beoordelingen van het gekozen product welke door andere aangegeven is ook een voordeel met het maken van een keuze.
het bestelde product op tijd geleverd netjes aangesloten en oude machine ook meegenomen voor afvoer.
voor mij een prima product wat aan de eisen voldoet voor wat ik zocht.
machine is stiller dan ik had verwacht, in de beoordelingen werd daar nog al geklaagd.
al met al een goede keuze en prima geregeld.

D koopman 08-10-2019

Ben 2 keer in een week bij BCC geweest Wasmachine en Tv gekocht . Super geholpen. 2 keer door de zelfde mevrouw. Super uitleg. Bezorging was goed. Die mevrouw bracht tv met een steek wagen naar onze auto. Super.

Marc Troostwijk 08-10-2019

Tevreden over mijn koop. Ik koop eigenlijk alles via internet. Deze keer ben ik maar weer naar een fysieke winkel gegaan.
De BCC Arnhem. Heerlijk deze verkoper, hij kon mij goed infomeren over de Epson printer die ik wilde kopen. Hij nam echt de tijd voor mij en gaf mij goede argumenten om tot de koop over te gaan. Deze verkoper luisterde ook nog eens naar mijn wensen.
Printer thuis direct installeert en het werkt.

Hier word ik als consument vrolijk van. Bedankt BCC. en de verkoper ******

Ferry 08-10-2019

Vragen werden direct duidelijk beantwoord of direct opgezocht. Goede advisering.

Mialy 08-10-2019

Snel en deskundig geholpen, zouden 15 dagen moeten wachten op de levering van onze aankoop, maar het kwam al na een week. Alleen de samenwerking met essent is vervelend, ik kies zelf wel van wie ik gas en elektriciteit wil. Maar je hoeft niet over te stappen, ook al mis je dan 150 euro korting.

Mullener 08-10-2019

Goede uitleg over de voor- en nadelen en het energieverbruik van een vrieskast. Snelle en zeer correcte levering, uiterst vriendelijke en behulpzame bezorger

martin 08-10-2019

shop is wel in orde alleen heb wasmachine gekocht later een droger nu een tv maar deden niks aan de prijs of iets met extra garantie vind als vaste klant dat dat wel mag

T Franssen 08-10-2019

We waren op zoek naar een nieuwe inbouw koelkast. De verkoper heeft ons professioneel geinformeerd en ervoor gezorgd dat deze de dag erna thuis bezorgd werd. Prima service dus.

Genie 08-10-2019

Good price - compared to other online shops - and fast delivery! Just as promised.

Roel van Erp 08-10-2019

Super geholpen in de winkel, bezorger ging goed te werk alles snel op zijn plek.

Sonja 08-10-2019

Ik ben zeer vriendelijk en kundig geholpen door ...., zij heeft mij goede uitleg en advies gegeven. Het persoonlijk contact in de winkel vind ik veel prettiger dan de online contacten.

Wolven 08-10-2019

Zeer goed geholpen door duidelijke uitleg en goed advies. Er werd niet een specifiek merk oid opgedrongen. Objectief advies, goed geluisterd en gevraagd naar onze wensen en wat wij voor ogen/oren hadden.

Martijn 08-10-2019

Super goed!

Ik heb hier een Face off controller voor mijn Nintendo switch gevonden die ik anders nooit had gevonden denk ik. het laat je goeie alternatieven zien die erg er op lijken en zelfde kwaliteit hebben.

Ik ben heel blij met mijn aankoop die ik via BCC heb gevonden! ga zeker ook nog de upgrades halen voor de controller die ik zag staan op de website 10 euro maar!!!

Lewieke 08-10-2019

De klant informeren, adviseren en helpen staat hier hoog in het vaandel. We kwamen er omdat onze zoektocht naar een nieuwe TV voort te zetten want BCC hadden we nog niet gehad. Merkkeuze stond wel inmiddels vast, type [en prijs] nog niet. Na gesprek met medewerker over mogelijkheden, plussen en kinnen en vergelijken met andere typen hebben we onze keuze gemaakt. De afhandeling [brengen en installeren] verliep buitengewoon stipt en plezierig! We zijn over BBC Beek dan ook heel tevreden.

08-10-2019

Super te woord gestaan door verkoper/ adviseur ........ Iemand die verstand van zaken heeft, eerlijk advies geeft en niet alleen gaat om de targets te behalen.

Hans 08-10-2019

Ik ben al jaren klant bij BCC dus ik weet al wat voor vlees ik in de kuip heb. Heb eerst op internet van BCC gekeken voor een nieuwe receiver maar er bleven toch nog vragen hangen. Ben vervolgens naar de BCC winkel gegaan en deze hebben mij verder prima ingelicht zodat ik met een gerust hart de receiver heb gekocht. Toppie !

E Rabenberg 08-10-2019

ik heb een printer aangeschaft bij BBC in Haarlem/Schalkwijk en ben zeer goed geholpen vriendelijk en duidelijk.
Bij de kassa aangekomen bleek ik nog een labelprinter erbij te krijgen waar ik niks van wist
Erg attent van de verkoper
Kom zeker terug

Joke Schoep-Bakker 08-10-2019

Snelle levering en zeer snelle aansluiting door vriendelijke en vakkundige bezorgers.

Hennie Scholte ter horst 08-10-2019

De uitermate klantvriendelijkheid heeft mij en mij vrouw verbaasd. Prima service en gedegen deskundigheid. Vooral; verbaasd over het feit dat de medewerkster eventueel bereidt was het product uit een ander filiaal op te halen in de omgeving. Perfect.

Geert 08-10-2019

Ik had via internet bij BCC Brandt tv gekocht. Deze bleek echter geen goed geluid te hebben en problemen met aan- en uitzetten. Kon (hoewel ik de doos reeds weggegooid had) tv terugsturen, of, wat voor mij makkelijker was, terugbrengen naar winkel in Zeist. Deze namen tv zonder moeite terug en hielpen goed bij uitzoeken nieuwe tv (wel duurder). Prima service.

A.Mourits 08-10-2019

Je wordt erg vriendelijk en deskundig geholpen bij BCC Bergen op Zoom.
Geen moeite is te veel.

tonny 08-10-2019

Telkens als wij iets nodig hebben, doen we een verkenningsrondje langs winkels en sommige webshops. Tot onze eigen verbazing komen we toch steeds weer bij BCC terecht. We krijgen er duidelijke uitleg, ze zijn erg geduldig en negen van de tien keer is er ook een leuke actie. Wij hebben bijna BCC-spullen huis en dat bevalt ons prima. Service en garantie is voor ons belangrijk en dat vinden we hier ook volop.

Lenneke 08-10-2019

Prettige winkel in Beverwijk. Voldoende parkeergelegenheid en, belangrijker, voldoende personeel met kennis van zaken. Ruime keus, scherpe prijzen.
Dit keer wist ik wat ik wilde, dus met wat vriendelijke hulp, stond ik snel weer buiten met de Kobo e-reader.

Sheila Angela 08-10-2019

Ordered my previous vacumecleaner with BCC, fast service premium quality only and kind customerservice

Alleblas 08-10-2019

Super snelle levering en heel klantvriendelijk. Gied product en prima prijs

Bryan 08-10-2019

Tandenborstel is na een jaar stuk gegaan is direct zonder problemen in de winkel vervangen. Top service. Bedankt!

P. Geurts 08-10-2019

BCC heeft bijzonder prettig personeel, je wordt goed voorgelicht en mocht je zoals ik vandaag, precies weten wat je wilt zullen ze niet met lastige voorstellen komen om "duurdere" producten te kiezen. Wij ervaren de productkwaliteit en - kennis van het personeel als bijzonder goed!

Hennie T. 08-10-2019

wasmachine was stuk maar hadden 5 jaar garantie bijgekocht, volgens de monteur kon het niet gemaakt worden en in de winkel mochten we meteen een ander uitzoeken , de prijs was 80 euro lager en dat krijgen we zelfs terug. Dikke plus voor de service van BCC!!!

Maartje 08-10-2019

Goed geholpen in de winkel in Alkmaar door een aardige verkoper en na het plaatsen van de bestelling werd ik snel teruggebeld en werd alles in orde gemaakt. Goede communicatie en daaropvolgend snelle levering door vriendelijke jongens. Alles was gewoonweg top!

Mevr. van Broekhoven 08-10-2019

Kookplaat met een vreemde storing werd zonder problemen terug genomen met een geld terug bon. Maar de verkoper wist mij enthousiast te maken om tot een ander kook principe over te gaan. Van elektrisch naar inductie. Ook de motivatie, met voor en nadelen, werden ruim doorgenomen.

Kees 08-10-2019

Wij zijn zeer tevreden over het deskundige advies van de verkoopmedewerker over de keuze van onze nieuwe tv.
Het ophangen en verder installeren van deze grote tv in onze woning en het verplaatsen van de oude tv is door 2 medewerkers van BCC heel zorgvuldig gebeurd. Ze namen alle tijd om de wandbeugels goed af te passen en om de werking van de beide toestellen goed te regelen.

Fietje Rusthoven 08-10-2019

We zijn heel erg tevreden met deze winkel daar je goede adviezen krijg en vriendelijk geholpen wordt. We hadden een koel-vriescombinatie gekocht afgelopen zaterdag kwamen ze hem brengen en wat bleek een deukje in de onderste deur. Wij bellen en wat dacht je ze deden niet moeilijk we komen een dinsdag een nieuwe leveren geweldig toch.

Betty 08-10-2019

Een review op basis van 1 artikel is onzin en zonder kennis van andere sites heeft ook weinig zin. Maar inmiddels weet ik, BCC is gewoon goed, makkelijk en betrouwbaar. Ja, ja ook nog eens scherpe prijzen. Niet altijd de goedkoopste, maar ze hebben inmiddels wel mijn voorkeur.

Regina 08-10-2019

Wij zijn erg goed geholpen in de winkel. De hoofdreden om bij BCC te kopen was dat we snel en vriendelijk aangesproken werden en goede uitleg kregen over de apparatuur. Daarvoor waren we in een winkel van een concurrent en daar kwam niemand om ons te helpen of uitleg te geven. We kregen uiteindelijk ook nog eens een lagere prijs aangeboden dan op de display stond in de winkel omdat die dag de prijs online naar beneden was gegaan, dus ook nog eens een super scherpe prijs!

Henny Dommisse 08-10-2019

We hebben voor deze winkel gekozen omdat hij bij ons in de buurt is,en omdat de we weten dat service uitermate goed is.

Leon Andringa 08-10-2019

Vriendelijke medewerkers die er werkelijk op uit zijn om je van dienst te zijn en je deskundig te adviseren.

J. Haze 08-10-2019

Verkoopster was niets te veel om ons te helpen bij een aankoop van een simpel product als een koffiezetapparaat. Ook bij de kassa werden we vriendelijk te woord gestaan.

Matthijs 08-10-2019

Ben erg goed geholpen bij BCC Den Helder. Enthousiaste verkoper met zeer veel kennis, goede ervaring!

Martin 08-10-2019

Een goede en nette winkel.
Stond gelijk een verkoper. Wij wisten precies wat we wilden. Verkoper bracht nog wat tegenargumenten in maar wij waren eruit. Levering na 1 dag ging helaas niet meer lukken; wellicht door het tijdstip dat we in de winkel waren. Uiteindelijk alles netjes geregeld. Er is nog extra garantie aangeboden hier hebben wij geen gebruik van gemaakt.

Slaets R. 08-10-2019

Heel vriendelijke ontvangst, deskundige uitleg en professionele benadering.
Proficiat voor de inzet van het BCC personeel in de shop te Oostburg.
Persoonlijke deskundige benadering in een shop heeft toch nog vele voordelen ten opzichte van een online shop.

Cornelia 07-10-2019

Ik heb een koelvrieskast in de outlet gekocht. Op het moment dat mijn koelvrieskast stuk ging, was er geen één koelvrieskast van mijn keuze op voorraad en zou levering minstens 15 dagen gaan duren. Het outletmodel kon de volgende dag bezorgd worden en had alleen maar 2 kleine deukjes. Ik dacht, dat is geen probleem, want het is inbouw en dat zie je dan toch niet. Alleen als je ervoor kiest om in te laten bouwen, ligt de leveringsdatum ineens een week verder. Met de hete dagen deze zomer was ik er niet blij mee maar had verder weinig keuze.
Daarna is zo'n beetje alles fout gegaan wat er mogelijk was. Maar ik moet zeggen dat ze altijd bereidwillig zijn geweest om de zaken op te lossen. Ze hebben er nooit moeilijk over gedaan.
Wat er fout is gegaan: het outletmodel had niet alleen 2 kleine deukjes, maar nog meer schade.
Bij de inbouw bleken er ook onderdelen te missen die de inbouw onmogelijk maakten.
Er zijn wel een paar onderdelen bevestigd en toen bleek dat de monteur de schroeven bijna door mijn keukendeuren had gedraaid. Dus nu zat ik ook nog met een schade van drie schroefpunten in mijn keukendeuren. Ik heb een geldbedrag ter compensatie gekregen wat bestond uit een extra korting voor de niet vermelde schade aan het outletmodel en een geldbedrag voor het kunnen herstellen van mijn keukendeuren. Dan moet ik hierbij wel opmerken dat ik bij herstel van de deuren wel met een kleurverschil kom te zitten met de rest van de keuken. Maar ja, het leed is al geschied en er is weinig aan te veranderen.
Toen de ontbrekende onderdelen voor inbouw naar mij waren opgestuurd en er een nieuwe afspraak was ingepland, bleek de inbouw helemaal niet mogelijk te zijn omdat er ook schade bleek te zijn in de schroefgaten van de koelkast. Deze waren doorgedraaid en het materiaal kon niet bevestigd worden. Nog geprobeerd met isolatietape, maar niets hielp.
Ik had de indruk dat deze koelvrieskast al eens eerder ingebouwd was geweest. Het was mij ook al opgevallen dat ik iets ijsaanslag had in het vriesgedeeltje en bij een No Frost apparaat mag dat al helemaal niet. Ik vertrouwde het apparaat helemaal niet meer en had echt zoiets van Wat is er in hemelsnaam allemaal met dat apparaat gebeurd???? Hoezo alleen 2 kleine deukjes???
Uiteindelijk is er een derde afspraak gemaakt waarbij het outletmodel is omgeruild voor een heel nieuw model en hoefde ik de korting voor het outletmodel niet terug te betalen ter compensatie van alle geleden ellende.
Tja, wat voor cijfer moet ik hier nu voor geven? Ik vind het heel erg moeilijk. Als ik kijk naar alles wat er gebeurd is en de schade aan mijn keuken, zou ik een 1 moeten geven.
Maar ik ben altijd heel erg goed en vriendelijk te woord gestaan en ze hebben er alles aan gedaan om de problemen zo goed mogelijk op te lossen.
Misschien ben ik te mild, maar ik ga dan maar op de helft zitten, een 5.
Officiële reactie van BCC 08-10-2019

Beste Cornelia,

Het is zeker een verhaal van op een lopende zaken wat niet goed ging. Maar gelukkig hebben we een oplossing kunnen bieden waar we samen uit gekomen zijn.
We nemen dit zeker mee in de toekomst om het te voorkomen.
Bedankt voor de feedback.

BCC

Hans van den Brink 07-10-2019

Heb een Bosch vaatwasser bij BCC gekocht. Prima product, gratis bezorgd en gratis geïnstalleerd. Deskundige en zeer aardige mensen!

Hennie 07-10-2019

Super goed geholpen. Winkelbediende had echt verstand van Apple accessoires. En ook zeer makkelijk de factuur per mail.. weer papier besparing..