Xander Heinen 11-10-2019

BCC heeft mijn product voor een goede prijs aangeboden waardoor ik mij in deze winkelketen heb geïnteresseerd. BCC heeft mijn product netjes verzorgd en hij was de volgende dag na mijn bestelling gelijk geleverd in perfecte staat. Ik ben erg blij met de service en zal zeker nog een keer bij u bestellen!

G. P. A. Oostlander 11-10-2019

Correcte en snelle verwerking en duidelijk aangegeven wanneer/tijd zal worden geleverd

Leni Zeeman 11-10-2019

BCC in Emmen, altijd goede service en vakkundig personeel. Parkeren voor de deur.

David Leymann 11-10-2019

Zorgvuldig advies en waarschuwing voor installatie issues al bij eerste bezoek. Vervolg bezoek meer info over verschillende types vaarwasser gegeven door deskundige.
Installatie door aardig, snelle jongens die ook voor advies en opruimen zorgden. .

Henk 11-10-2019

Heb echt alles gekocht bij jullie en de mensen in de winkel als de monteurs zijn echt vriendelijk en weten waar ze over praten

Hamid 11-10-2019

Heel goed en snel geregeld. Kan niet beter! Goede communicative via mail, SMS en telefonisch. Duidelijk aangegeven de tijd van bezorgen en de dag. En zeer vriendelijke en professionele bezorgers!

j.smid 11-10-2019

duidelijke weergave van producten vriendelijk personeel vlotte levering klant wordt prima op de hoogte gehouden van tijdstip levering vlotte afwerking plaatsing van het gekochte product

H. Zuidema- Blank 11-10-2019

vriendelijk personeel en een goed advies bij het kopen van producten. Goede service en koop hier graag.

Dick Maassluis 11-10-2019

Ik ben in de winkel BCC Vlaardingen, keurig en correct geholpen en gewezen op een aanbieding

Lennie Nijenhuis 11-10-2019

Bij binnenkomst van de winkel (BCC Zoeterwoude) wordt je al snel welkom geheten en wordt je gevraagd of je rond wilt kijken of dat je door een medewerker geholpen wilt worden. Wij kozen voor dit laatste en zijn zeer snel EN goed geholpen door een uiterst bekwame en vriendelijke verkoper. Wij komen vaker bij BCC en komen hier ook steeds weer terug.

Janfe 11-10-2019

Keurig geholpen met goed advies.
Bezorging ging volgens afspraak keurig op tijd.

Erkan 11-10-2019

Op tijd bezorgd oude wasmachine verwijderd en nieuwe geplaatst en aangeloten, goede uitleg over het nieuwe apparaat. apparaat was elders wel goedkoper rond 50 euro maar de service was super.. ik raad het zeker aan als je meer service wilt en snel thuis wilt hebben want levertijd en service elders. (bijna 3 weken) waar je nog extra voor moet betalen ook. zeer tevreden

Maria Fonken 11-10-2019

Mooie overzichtelijke winkel waar ik direct opgemerkt werd en deskundig geholpen. Er werd met mij meegedacht en gekeken naar een mooie aanbieding. De bezorging verliep vlot en vriendelijk met extra aandacht voor mijn vragen.

M. Van driessel 11-10-2019

Het waren top bezorgers. Ze kwamen lekker vroeg. Ze hadden binnen 15 minuten geïnstalleerd. Ze hadden me oude wasmachine mee retour genomen en me oude wasdroger mee naar beneden genomen. Bedank voor de service en de wasmachine.

I. Tempelaar 11-10-2019

We hebben een wasmachine gekocht en zijn door een medewerker geholpen die bekwaam is en goede uitleg over de verschillen van de machines gaf. Wij zijn er tevreden over.

Sonja 11-10-2019

ze hebben veel kennis over de artikelen die ze verkopen . vriendelijk personeel.

Sumarmie 10-10-2019

Ik ben erg tevreden over levering en klantvriendelijkheid kwam er later alleen achter dat de kraan waar de wasmachine op aangesloten zit lekt dus nu staat de badkamer onder water .. foutje van mezelf

Wim 10-10-2019

BCC Den Helder is een prettige winkel om te komen, personeel is terzake kundig en geeft niet alleen goede adviezen maar ook goede alternatieven. Gedrag is absoluut niet opdringerig en er heerst altijd een rustige sfeer, er wordt ook alle aandacht besteed aan de klant ook al is het druk.

Stefan 10-10-2019

Zoals altijd goed en snel geholpen met een passend advies! De service is altijd goed, zoals de haal- en breng service en het retourneren van verkeerd bestelde producten wordt nooit moeilijk gedaan. Mede hierom kiezen wij altijd weer voor BCC boven de andere elektronica winkels.

Esmaralde 10-10-2019

Op donderdagavond naar de winkel in Alkmaar. Daar werden we geholpen door een jonge jongen. Hij kwam al aan met: 'moeders, waar kan ik je mee helpen'? Dussss leuk joviaal , maar professioneel???
Verder vertelde hij dat de 2 boxjes van Bose niet op onze Soundbar zouden kunnen en alleen diegene van 275,-... Dit klopt volgens mijn zoon en mij niet en kregen dus het gevoel dat hij die duurdere box wilde verkopen.
Uiteindelijk dan toch maar voor die ene box gegaan (kwalitatief wat beter) en zijn daardoor goedkoper uit (relatief niet natuurlijk). Nu nog afwachten of manlief de box wil houden of toch voor de 2 boxen gaat...

Liset 10-10-2019

Geweldige service. Duidelijke uitleg van gemotiveerd personeel.
De passie waarmee het personeel helpt is prettig.
De voor- en de nadelen, de verschillen en overeenkomsten worden benoemd.
Hierdoor wordt het makkelijker het juiste product te kiezen dat bij mij past.
Dik tevreden.

Denis 10-10-2019

Dit is de eerste keer dat ik bij BCC iets gekocht heb en ook zeker niet de laatste keer! De webshop is overzichtelijk en is fijn in gebruik. Het assortiment is tevens erg ruim, waardoor ik gemakkelijk voor mijn moeder een nieuwe gasfornuis kon uitkiezen.

De levering is keurig en op tijd verlopen. Ik blij met een aangename winkelervaring en mijn moeder helemaal blij met haar nieuwe fornuis!

M.v.d.laan 10-10-2019

Nadat ik bij een ander zo onvriendelijk was behandelt en mijn bestelling niet werd gelevert ben ik op zoek gegaan naar een andere winkel en kwam bij bcc terecht
Hier werdt ik heel vriendelijk geholpen en name de tijd voor je
Ook de levering werdt netjes gebracht allles opzijn plaats gezet
Ga zeker nooit meer naar de ander want in ben toch niet gek ik ga naar bcc.

Danielle 10-10-2019

Via BCC mijn nieuw koelvriescombi gekocht. De bestelling verliep soepel. Erg fijn dat ik zelf een bezorgdag kon kiezen.
Ik vond alleen de bezorgers nogal "sportief" door de woonwijk heen rijden.

Monique Betjes 10-10-2019

Medewerker heeft mij fantastisch geholpen met de aankoop van een laptop, waar ik totaal geen verstand van heb. Werkelijk perfect en rustig uitgelegd aan mij. Dank hiervoor!!

arno wijlaars 10-10-2019

Bestellen via de site werkt gewoon makkelijk. Het bestelde werd mooi op tijd geleverd. Grotere aankopen doe ik wel in de winkel omdat je vaak iets in je hand hebt om te bekijken/beoordelen, of dat ik advies wil hebben. Via de mail wordt er duidelijk gemaakt wat de leverstappen zijn. Ik ben wel tevreden over de BCC.
Ga in het algemeen naar wc.woensel of ekkerswijer. Ik vergelijk wel de prijs met andere, en deze is meestal wel bespreekbaar.

Nico Smit 10-10-2019

Mijn ervaring betreft de lokatie Hellevoetsluis! Heel aardig personeel, totaal niet opdringerig, geven je alle ruimte te neuzen voordat ze je vriendelijk benaderen of ze kunnen helpen. Bovendien met veel vakkennis! Wordt er altijd prima geholpen, of ik nou een laptop van € 750 koop of een koffiezet apparaat van €30.... Het maakt niet uit: evenveel aandacht en goed advies! Daarom verkies ik BCC boven andere ketens! De 9 geef ik dan ook alleen om ze scherp te houden, haha...👍🏻👍🏻👏🏻

D. Duine 10-10-2019

De bezorging was prima op tijd en werd ook aangekondigd eerst via een mail en sms en 15 minuten van tevoren met een telefoontje. De bezorger was heel behulpzaam en werkte netjes en secuur. Hij hield er ook rekening mee om het vloerzeil niet te beschadigen. Echt prima service!!! Dikke 10 dubbel en dwars verdiend.

Pontifex 10-10-2019

Lekker makkelijk shoppen bij BCC online.
We zochten en wasmachine en kwamen zodoende hier terecht.
Makkelijk en overzichtelijk betaalgemak en een snelle levering, alles netjes volgens afspraak.

Tineke Overvoorde 10-10-2019

Fantastische fijne winkel! Vriendelijk personeel! Kundig!! Al veel gekocht bij BCC! En altijd als ik nog vragen had werd ik goed geholpen! Een dikke vette 10!!

Frank 10-10-2019

Niet alles verliep van een leien dakje maar de contactmogelijkheid via Whatsapp vond ik heel prettig en ik werd goed geholpen.

KDWB 10-10-2019

Ik kwam om een AEG stofzuiger van €179 ,00. Ik kreeg vervolgens de vraag waarom mijn keus daarop was gevallen. Vervolgens werd uitleg gegeven over de verschillen van de ene ten opzichte van de andere. Toen duidelijk werd aangetoond dat de "broer" toch duidelijk stiller en uitgebreider was, is de keus daarvoor gemaakt. Prima verkoopster met verstand van zaken.

Jetty 10-10-2019

Ik ga de euro 250,00 vast niet winnen want ik ben alles behalve tevreden over BCC. Mijn bestelling (via webshop besteld) was zoek geraakt en ik moest maar even 5 werkdagen mijn geduld hebben terwijl ik met smart op mijn bestelling zat te wacht. Die tijd hadden ze nodig om een onderzoek te starten. Echt, zo'n waardeloze dienstverlening heb ik nog nooit meegemaakt. En wat denk je, niet eens een excuses.
Officiële reactie van BCC 15-10-2019

Beste Jetty,

Wat vervelend om te horen dat we het gewenste artikel niet konden leveren omdat het pakket zoek was.
Dit is natuurlijk niet de bedoeling, onze welgemeende excuses hiervoor.

Zou je via Reviews@bcc.nl een mail willen sturen met het ordernummer zodat wij in contact kunnen komen?
Voor ons is het momenteel onbekend over welke bestelling dit gaat.

Reageren op deze review met het ordernummer is ook mogelijk dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.

Wij willen je graag een gepaste oplossing aanbieden. We zien je reactie tegemoet.

Echtpaar 60+ 10-10-2019

Uitstekende bediening en advies in de winkel in Veenendaal. De aflever procedure verdient een 10+. Ruim van te voren geïnformeerd hoe laat ze voor de deur staan. Ook nog gebeld dat ze er in 5 minuten zijn. Twee keurig nette medewerkers die de werkzaamheden uitvoerden. Het aansluiten van de water toevoer bij de wasmachine gaf enige problemen en werd zonder meerkosten ter plaatse opgelost. Perfect.

Anneke Rietveld 10-10-2019

Zeer klantvriendelijk en deskundig, oplossingsgericht en bereid om te helpen met activeren en overzetten van gegevens van gekochte I-pad. Komen voor volgende producten die we willen aanschaffen zeker terug!!
Nogmaals Bedankt Ed!!

H Brekelmans 10-10-2019

Bestelling was keurig op tijd maar kookplaat bleek helaas niet in orde te zijn. Wat ik miste was een beetje meedenken in het verhaal. Het kon vandaag niet opgelost worden en misschien morgen, "als ik geluk had". Ik heb de klantenservice gebeld en met hen besproken dat ik de plaat zelf in de winkel op ging halen. Bij aankomst daar bleek dit niet door gegeven, er was gelukkig wel een model op voorraad maar de stekker was er dan weer niet; die moest ik bij de bouwmarkt halen. De opmerking die ik de hele dag van iedereen heb gehoord is: " daar kan ik ook niets aan doen". Dat Jan echt beter, BCC
Officiële reactie van BCC 15-10-2019

Beste heer/mevrouw Brekelmans,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar verwachting is geweest en er niet goed is meegedacht om het op te lossen.
Onze welgemeende excuses hiervoor.

Voor ons is het momenteel onbekend over welke bestelling dit gaat.

Dick 10-10-2019

Erg goed geholpen met extra informatie wat mij de komende tijd veel voordeel geeft qua gebruik en kosten, dus een dikke 10, zeer tevreden

John 10-10-2019

Leuke site. Alles snel te vinden en betaling was ook vlot verlopen. De volgende dag bezorgd en het tablet werkt goed en snel. Geen minpunten.

Josette & Ton Dresen 10-10-2019

Prima geholpen door zeer kundig personeel en goede prijs kwaliteit verhouding

Ismael 10-10-2019

Deskundig geholpen door een zeer vriendelijke man die alle tijd nam om mij door het kiezen te begeleiden. En niet 1 x, maar 3 keer ruim de tijd genomen toen ik terugkwam om weer eens een model te bezichtigen. Uiteindelijk ook geholpen met het inladen in de auto. Kortom een prima ervaring, en leuke prijs kunnen krijgen voor deze prachtige TV. Een aanrader, ja het kan altijd goedkoper maar ook duurder.

P 10-10-2019

De medewerker(st)ers zijn altijd vriendelijk en behulpzaam. En zover wij kunnen beoordelen een deskundig advies. Komen er al jaren en zijn zeer tevreden.

Fonty 10-10-2019

Zeer snelle hulp door medewerkers bij binnenkomst in de winkel en goed advies over de aan te schaffen producten. Van bestellen tot levering zeer goede service en ook het meegeven van een steekwagen voor vervoer van zware doos.
Netjes per mail en sms op de hoogte gebracht van de tijd van levering en zeer correct telefoontje van bezorger over het tijdstip van bezorging. De wasmachine netjes aangesloten en oude retour.
Al met al een top service van BCC!

Fam Vleuten 10-10-2019

Vandaag hebben we onze nieuwe Siemens inbouw koelkast laten bezorgen, we werden goed geïnformeerd over wanneer, wat en hoe, het product is perfect in orde en alles liep op rolletjes. BCC heeft een ruim aanbod, altijd scherpe prijzen en een prima bezorgservice. Met vragen kun je telefonisch of via de chat snel terecht, altijd vriendelijk en duidelijk. We hebben ook eens een afwasmachine terug gedaan omdat hij niet beviel, we kregen een andere zonder problemen. Snel, makkelijk en goed en nog voordelig ook.

Hans 10-10-2019

Leuke winkel, veel keuze, betaalbaar, klantvriendelijk en ze nemen ECHT de tijd voor je.
Dus reden genoeg om vaker naar BCC te gaan en bij mensen aanbevelen!!!!!!

Hans 10-10-2019

Dit is een goed overzichtelijke website, lekker duidelijk en geen verstopte informatie. top.

Ton 10-10-2019

Kennis van zaken, elders lagere prijs geeft zonder gedoe een prijsaanpassing, bij een probleem goede support

Mevr. van Son 10-10-2019

Levering zo als gepland vriendelijke medewerkers wasdroger AEG zeer tevreden

Petra 10-10-2019

De website is overzichtelijk en duidelijk met een groot assortiment . De levering is snel en netjes ingepakt . En het product ziet er keurig uit . Ik ben er blij mee .

Joop Wijsman 10-10-2019

Wij zijn keurig geholpen met de aankoop van een Philips Airfryer door een verkoper die ons de juiste en adequate informatie heeft gegeven met betrekking tot de aankoop. De aankoop was boven ons budget maar gehoord de informatie hebben wij de Philips Airfryer HD9247/90 aangeschaft.

Jet 10-10-2019

Altijd goed geholpen in de vestiging in Zierikzee. Verkopers//sters met verstand van zaken.
Goede uitleg en snelle levering