Deze score is berekend op basis van 14883 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ismael 10-10-2019

Deskundig geholpen door een zeer vriendelijke man die alle tijd nam om mij door het kiezen te begeleiden. En niet 1 x, maar 3 keer ruim de tijd genomen toen ik terugkwam om weer eens een model te bezichtigen. Uiteindelijk ook geholpen met het inladen in de auto. Kortom een prima ervaring, en leuke prijs kunnen krijgen voor deze prachtige TV. Een aanrader, ja het kan altijd goedkoper maar ook duurder.

P 10-10-2019

De medewerker(st)ers zijn altijd vriendelijk en behulpzaam. En zover wij kunnen beoordelen een deskundig advies. Komen er al jaren en zijn zeer tevreden.

Fonty 10-10-2019

Zeer snelle hulp door medewerkers bij binnenkomst in de winkel en goed advies over de aan te schaffen producten. Van bestellen tot levering zeer goede service en ook het meegeven van een steekwagen voor vervoer van zware doos.
Netjes per mail en sms op de hoogte gebracht van de tijd van levering en zeer correct telefoontje van bezorger over het tijdstip van bezorging. De wasmachine netjes aangesloten en oude retour.
Al met al een top service van BCC!

Fam Vleuten 10-10-2019

Vandaag hebben we onze nieuwe Siemens inbouw koelkast laten bezorgen, we werden goed geïnformeerd over wanneer, wat en hoe, het product is perfect in orde en alles liep op rolletjes. BCC heeft een ruim aanbod, altijd scherpe prijzen en een prima bezorgservice. Met vragen kun je telefonisch of via de chat snel terecht, altijd vriendelijk en duidelijk. We hebben ook eens een afwasmachine terug gedaan omdat hij niet beviel, we kregen een andere zonder problemen. Snel, makkelijk en goed en nog voordelig ook.

Hans 10-10-2019

Leuke winkel, veel keuze, betaalbaar, klantvriendelijk en ze nemen ECHT de tijd voor je.
Dus reden genoeg om vaker naar BCC te gaan en bij mensen aanbevelen!!!!!!

Hans 10-10-2019

Dit is een goed overzichtelijke website, lekker duidelijk en geen verstopte informatie. top.

Ton 10-10-2019

Kennis van zaken, elders lagere prijs geeft zonder gedoe een prijsaanpassing, bij een probleem goede support

Mevr. van Son 10-10-2019

Levering zo als gepland vriendelijke medewerkers wasdroger AEG zeer tevreden

Petra 10-10-2019

De website is overzichtelijk en duidelijk met een groot assortiment . De levering is snel en netjes ingepakt . En het product ziet er keurig uit . Ik ben er blij mee .

Joop Wijsman 10-10-2019

Wij zijn keurig geholpen met de aankoop van een Philips Airfryer door een verkoper die ons de juiste en adequate informatie heeft gegeven met betrekking tot de aankoop. De aankoop was boven ons budget maar gehoord de informatie hebben wij de Philips Airfryer HD9247/90 aangeschaft.

Jet 10-10-2019

Altijd goed geholpen in de vestiging in Zierikzee. Verkopers//sters met verstand van zaken.
Goede uitleg en snelle levering

Lucia Diaz 10-10-2019

Ik heb voor de website van BCC gekozen omdat ze superklantenvriendelijk zijn. Voor de wasmachine is in het prijs gratis inbegrepen dat ze de machine aansluiten en de oude wasmachine meenemen. Dat gebeurt niet zovaak bij andere shops. Ook een kookplaat gekocht, ze hebben ook de oude uit het aanrecht gehaald en meegenomen, en ook omdat ik het verkeerd had gekocht en de kookplaat niet paaste hebben ze het aankoop gelijk geanuleerd en de grote doos megenomen. Binnen half uur had ik een medewerker van de klantenservice aan de telefoon om advies te geven. Ze kwamen altijd ruim op tijd en ik kreeg ook smsjes over de bezorgtijd. Een heel prettige, positieve klantervaring.

Karin van der Velde 10-10-2019

Ik heb deze week enkele aankopen gedaan bij BCC. Twee artikelen zijn keurig op tijd en zeer vriendelijk en vakkundig geleverd en aangesloten. Twee andere heb ik in de winkel gehaald. Super advies gekregen! Heel klantvriendelijk allemaal. Geen vraag is teveel. Ook de sfeer tussen het personeel onderling ervaarde ik als erg prettig!!

Wout Ariens 10-10-2019

Duidelijk telefonisch aankoop ivm rekening vooraf, na betaling snelle en correcte levering

A. Peters 10-10-2019

Mijn zoon ko uur en Nintendo Switch, die binnen twee maanden mankementen vertoonde. Heytpersoneel van BCC Bergen op Zoom heeft de defecte switch onmogelijk teruggestuurd naar Nintendo. Heldere communicatie en super goed geholpen!

Charles 10-10-2019

Vriendelijke behandeld en snelle levering. Toen ik vroeg naar de macbook air i7 ontstond er een misverstand tussen de medewerkers en de medewerker die het verkeerd had deed €20 van de prijs af ivm verkeerde informatie Hulde.

Peter 10-10-2019

Een prettige winkel, niet te druk, mooi overzichtelijk en ze hadden de TV die we zochten. Bij Media Markt was deze niet in de aanbieding en bij BCC net wel. We zijn goed geadviseerd en de levering was snel.

Raymond 10-10-2019

Top service! Dinsdag een droger besteld, vanmorgen is deze bezorgd en geplaatst. De heren zouden tussen 8.00 en 10.00 komen, maar waren zelfs nog een half uur vroeger. Daardoor kon ik mooi op tidj op mijn werk zijn. Om 7.20 werd ik gebeld dat ze er over 10 minuten zouden zijn. Echte vakmannen zijn het. Ze zijn drie minuten binnen geweest. De souplesse waarmee ze de droger in een kleine ruimte op mijn wasmachine plaatste is mij nog nooit gelukt. Kortom: snelle service, vriendelijke service en scherpe prijzen. BCC is altijd al top geweest. En gelukkig zijn ze dat tot op de dag van vandaag nog steeds!

Yolanda 09-10-2019

Ik koop al jaren bij bcc en ben altijd tevreden met mijn aankopen. Het bestellen online gaat vlot en goed. Meestal krijg ik het gekochte binnen 1 à 2 dagen. Of het nu een E reader of een oven is of laptop het is altijd vertrouwd, veilig en goed.

Pascal 09-10-2019

Erg nette winkel, vriendelijke medewerkster die duidelijke antwoorden had op product gerelateerde vragen. En ook zelf controleerde of ik nog vragen had. Zeer tevreden over mijn bezoek. In tegenstelling tot de onprofessionele concurrent waar ik ook gekeken heb voor het zelfde product en ze met nog geen 3 medewerkers correct antwoord wisten te geven op mijn vragen.

GJE 09-10-2019

Goede aanbieding voor prima tv. Mooi scherp beeld.. Snelle levering door bcc.

MW 09-10-2019

Ik had à la minute een wasmachine nodig. Na een goede voorlichting over de diverse merken en modellen zijn we tot aankoop van een AEG overgegaan. Binnen 4 uur stond de wasmachine al in mijn huis op volle toeren te draaien. Super service van BCC Venray.

Leen 09-10-2019

Ondanks dat het product niet in mijn filiaal aanwezig was werd dit onmiddellijk bij een ander filiaal besteld en lag enkele dagen klaar om af te halen !

Zoals bij eerdere aankopen weer prima service !

Danny Reijners 09-10-2019

Ontzettend aardige verkoper (X) Ondanks het tijdstip, 17;45 vlak voor sluitingstijd, nam hij de tijd en met de nodige humor. Dat nodigt in ieder geval uit om bij een volgende aankoop naar deze vestiging te gaan

Kees 09-10-2019

Maandag een TP link Deco 3pak besteld. Deze was goedkoper dan op een andere webwinkel.
Bestelling plaatsen ging zonder problemen. De levering ging eveneens volgens plan op de vooraf aangegeven dag. direct geïnstalleerd. Bevalt me nog beter dan ik dacht.
Een eventuele volgende keer zou ik nogmaals bij de winkel bestellen.

Tanny 09-10-2019

Product zou volgende dag geleverd worden. Inmiddels 4 dagen verder en nog niets ontvangen. Gisteren gebeld en verkeerde informatie ontvangen over de status van de bestelling. DHL zou niet geleverd hebben. Product ligt echter nog bij BCC blijkt later.
Vandaag wederom niets geleverd, geen informatie en ik hang wederom in de lange wachtrij bij de klantenservice. Tig maal het bericht dat de wachttijden langer zijn dan normaal. Gisteren hetzelfde bericht. Te weinig personeel? Kortom ik wacht nog steeds op mijn product en raak wat gefrustreerd.
Officiële reactie van BCC 10-10-2019

Beste Tanny,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar verwachting is geweest. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Zou je via Reviews@bcc.nl een mail willen sturen met het ordernummer zodat wij in contact kunnen komen?
Voor ons is het momenteel onbekend over welke bestelling dit gaat.

Reageren op deze review met het ordernummer is ook mogelijk dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.

Wij willen je graag een gepaste oplossing aanbieden. We zien je reactie tegemoet.

Huub 09-10-2019

Zeer snelle levering, s avonds besteld in de webshop en de volgende dag de bestelde telefoons in huis. Telefoons waren goedkoper dan ergens anders. Telefoons precies zoals omschreven in de webshop.

Gerda 09-10-2019

goede klantenservice en vriendelijke bezorgers en ze komen na wat ze zeggen.

Nathasja Toonders - van de Rijt 09-10-2019

We hebben 4 dingen ineens gekocht een vaatwasser koelkast droger en inductieplaats alles moest ingebouwd worden en het oude spul moest er uit, in 2 uur tijd was alles klaar en keurig afgeleverd al de oude spullen zijn weg en alles werkt als een zonnetje erg tevreden over de service !

A 09-10-2019

Tijdens mijn bezoek goed uitgelegd gekregen wat de verschillende tablets konden en wat een verstandige keuze was.

Christa 09-10-2019

Keurige melding van het arriveren.
Nette juiste behandeling van het aangekochte product.
Ook werd er zorgvuldig omgegaan met het oude apparaat.
Fatsoenlijke bezorgers.

Ik ben helemaal tevreden, en ga de volgende keer zeker weer bij jullie bestellen.
M v g Christa

Beppy Kemps 09-10-2019

De shop is voor ons lekker dichtbij. We zijn er snel en deskundig geholpen.

Rina 09-10-2019

BBC heeft uiteraard een goede naamsbekendheid en het is heel fijn als de website dan ook geweldig is. Duidelijke weergave en goede informatie. Eerlijk en betrouwbaar. Meteen gevonden wat ik zocht. Uitgebreide product beschrijving en duidelijke foto's. Ook fijn dat je kan kiezen wanneer je het product geleverd wilt hebben. Na de bestelling keurig de factuur per mail en ook fijn taalgebruik bij correspondentie.

b van Mourik 09-10-2019

Goede service geen opdringerig personeel en als je ze nodig hebt, zijn ze er

Ruud Mom 09-10-2019

Goed product snel geïnstalleerd en volledig in te stellen naar mijn wensen.

Jos Schleepen 09-10-2019

We werden geholpen door medewerkers die verstand van zaken hadden en ook nog met ons mee dachten.
Afspraken worden altijd nagekomen en de service is perfect.

Wil 09-10-2019

Supersnelle levering! Alles netjes ontvangen. Link van DHL om mijn pakket te volgen en factuur per mail.

Robert 09-10-2019

Eindelijk kon ik mijn wel verdiende freebees besteden. Wilde graag een slowcooker en nieuwe rijstkoker. En bcc was de goedkoopste. Snelle levering.

harold 09-10-2019

Prima en super snelle service.Vriendelijk personeel.Ik ging voor garantie van een kapot artikel en ipv een onderdeel te bestellen, mocht ik een nieuwe uitzoeken.wat een prima service

Bob Kuppen 09-10-2019

Snelle Service en perfecte levering! Goed verpakt en duidelijke instructies via de mail!

TOP WEBSHOP

Helmie Geraedts 09-10-2019

Duidelijke site en uitstekende service!
Nieuwe vaatwasser geplaatst en oude frontpaneel op maat gezaagd en geplaatst. Verpakking en oude machine retour genomen. Toppie!

Heijde 09-10-2019

BCC gekozen vanwege goede aanbieding en veel informatie over het product. Ik moest weten of deze monitor ook geschikt is voor een Mac en dat stond goed aangegeven. Snelle levering.

paul 09-10-2019

top product levering superos tijd vriendelijkheid van monteur top
goede uitleg

Margo 09-10-2019

Zeer prettige winkel met zeer meegaande medewerkers , en een topservice als er iets niet goed is.

Coby Viergever 09-10-2019

BCC op de Wall in Utrecht bezocht. Prima geholpen. Veel informatie gekregen over diverse artikelen.
Wij kochten daar al meerdere malen en altijd de goede keus gemaakt.

Willy 09-10-2019

Zeer duidelijke omschrijving hoe je het product kan bestellen. Ook wanneer je daarbij gebruik maakt van twee waardebonnen van vvv en snelle service met bezorgen. Goed verpakt

Evert 09-10-2019

Het is gewoon een goede winkel met vriendelijk personeel, waar wij al een tijdje klant zijn. Wat ik minder vind is de bereikbaarheid van de winkel vestiging. Voor een simpel vraag kom je terecht bij het hoofdkantoor, waar je eindeloos in de wacht hangt. Dacht het gevonden te hebben door een mailtje te sturen, doch daar kan men pas de volgende dag op antwoorden. Wel jammer deze “Schijn Bereikbaarheid”. Toch een voldoende.

L. van Oers 09-10-2019

Erg vriendelijke behandeling en zeer deskundige uitleg over het door ons gezochte product (diepvrieskis/kast). Snelle en accurate aflevering.

Ben 09-10-2019

Vriendelijk personeel, goed luisteren naar de producteisen van de klant. Neemt de tijd voor je en laten zich niet opjagen door andere klanten

irene mh 09-10-2019

ik heb een wasmachine gekocht en vandaag bezorgd door 2 vriendelijke mannen. Heel goed en zonder gezeur naar de 2e etage gebracht en ook nog even de boel voor mij opgeruimd en de nieuwe machine neergezet met de nodige uitleg. superfijn. Ik beveel een ieder om aankopen te doen bij BCC. De site is heel duidelijk en het leuke ervan is ik heb gechat met een medewerker en uiteindelijk de machine gekocht. TOP BCC..