Sjef 14-10-2019

Overzichtelijke, goed geordende winkel, met vriendelijke, en behulpzame personeelsleden.

jose 14-10-2019

vriendelijk personeel , eerlijk in hun aanbeveling van dit product . niet opdringerig wat altijd fijn is

Paul autar 14-10-2019

Wederom weer naar BCC geweest. Omdat ik een wifi versterker had gekocht. Maar deze niet echt deed wat het moest doen. De medewerker Andy van Vlaardingen gaf me wat tips. Wat heelaas niet werkte door de bouw van me huis. En ik kreeg een nieuwe tp link m5. Het werkte het zelfde. En liet het maar zoals het was. Moest weer een keer terug naar de winkel voor een tv beugel. En Andy vroeg mij over de wifi. Ik gaf aan er te vrede mee te zijn.
Maar dit accepteerde hij niet. En bood mij aan om het in te ruilen voor een systeem van een ander merk. Orbi van Netgear. Voor de zelfde prijs.
Eenmaal thuis aangesloten. Heb ik in alle hoeken en gaten van het huis. Minimaal 90 procent van me wifi snelheid. Erg bedank voor alle moeite.?

Remco 14-10-2019

Super geholpen, ze geven uitgebreid info over de item die je wilt aanschaffen en ik heb ook nog korting gekregen omDat ze het product niet op voorraad hadden ( deze was 2 dagen later al binnen) hiervan krijg je een mailtje gestuurd als het binnen is. 👍🏼

Harry Klein 14-10-2019

Ik had veel vragen en kreeg daarvoor een goed advies en ik ben ook zeer klantvriendelijk geholpen

Tim 14-10-2019

Goede begeleiding door de verkopende medewerker, hij heeft geholpen een goede keuze te maken en was eventueel flexibel in het door ons ophalen van de verkoop.

Geen 14-10-2019

Klantvriendelijk, eerlijk advies, luistert naar welk budget jij in gedachte hebt en houden daar rekening mee

frank 13-10-2019

Goed en vakkundig personeel,voor een goede uitleg en advies.Precies wat ik nodig had.

Jan Slabber 13-10-2019

Goed geholpen, vriendelijke en duidelijke uitleg. Er wordt duidelijk de verschillen in prijs aangeven, zodat je zelf een verstandige keuze kunt maken. Verre van opdringerig om je het duurste artikel te laten kopen.

Wim 13-10-2019

Nuttige informatie gekregen, vriendelijk en behulpzaam geholpen!
Deze winkel ga ik zeker nog eens bezoeken.

Guido 13-10-2019

Voor de webshop van BCC gekozen, omdat we goed advies hadden gekregen voor nieuwe t.v. in winkel in Eindhoven. - Aflevering en installatie verliep prima.

Gea de Boer 13-10-2019

Kreeg hele goede informatie over diverse televisies door verkoper. Wist inhoudelijke vragen goed en duidelijk over te brengen. Totaal geen opdringerig gevoel gekregen toen we besloten nog erover te denken. Werden hartelijk goedendag gezegd. Na klein uurtje teruggegaan en werden wederom vriendelijk en uitgebreid geholpen. Dit als zeer prettig ervaren.

Rp 13-10-2019

Het duurde een beetje lang tot we geholpen werden. Maar toen we geholpen werden, was het ook goed! We werden netjes en rustig te woord gestaan. En er werd tijd voor ons genomen. Alle vragen werden beantwoord.

Ingrid 13-10-2019

Erg goed geholpen, goed en eerlijk advies. BIj de aflevering was iets verkeerd gegaan, maar ook dit werd correct en snel verholpen.

Danny 13-10-2019

Eerlijk advies in prijs en kwaliteit van producten. Vriendelijk personeel met duidelijke kennis van producten.

Taeke de Haan 13-10-2019

Een elektronica winkel zoals het hoort! Aandacht en vakkennis. Tevens meegegaan met de concurrerende prijs en zo hoort het! De verkoper ........ krijgt van ons een dikke 10!

Miranda den Hartog 13-10-2019

Je wordt hier altijd goed geadviseerd en altijd goed geholpen. Ze hebben vriendelijk personeel. Ik raad deze winkel zeker aan. Ik kom zeker terug voor een volgende aankoop.

Wiel 13-10-2019

Vriendelijk en vakkundig geholpen door de BCC medewerker. Bezorging zoals afgesproken.
Geen klachten. Beetje jammer dat de aankoop een paar dagen later €70 goedkoper was.

Adrie 13-10-2019

Na binnenkomst direct geholpen door één van de verkopers bij BCC Hoogeveen. Na informatie snel tot een besluit kunnen komen. De gekochte "wireless headphone" gelijk mee kunnen nemen. Het koppelen e.d. was makkelijk. Ik beveel het product en de winkel zeker aan.

John 13-10-2019

De shop is duidelijk. Makkelijk betalen. De afhandeling er na is helemaal top. Je wordt constant op de hoogte gehouden over de levering. er gebeurt exact wat ze beloven. De bezorgdienst belt netjes 20 minuten voor de levering op. Mijn aankoop bij BCC heb ik als zeer prettig ervaren.

Ben 13-10-2019

Ik had een nieuwe wasmachine nodig. In het verleden steeds naar tevredenheid geholpen. zoals verwacht nu ook weer. Prettig en deskundig geholpen zodat ik gemakkelijk een keus kon maken.
De dag van bezorging mocht ik zelf bepalen en is ook op deze dag bezorgd en de tijd van bezorging heel vroeg doorgegeven en zelfs 15 min vooraf gebeld. (klasse). Machine op de plaats gezet en gebruiksklaar gemaakt ( oude machine weer meegenomen). Conclusie: je wordt heel goed behandeld en professioneel geholpen. Ik ben zeer tevreden en raad zeker aan je aankopen bij BCC te doen. Zeker niet duurder dan anderen en ook vaak goedkoper.
Heb ik wat nodig ik ga zeker weer naar BCC.

Nonam 13-10-2019

Snelle correcte levering, op afgesproken tijdstip, goede degelijke verpakking

vuuftig 13-10-2019

BCC zorgt niet alleen voor verkoop maar daarnaast ook voor een uitstekende service.

Elly 13-10-2019

Ik ben al jaren klant bij BCC, je wordt er altijd vriendelijk en deskundig geholpen.

Groot,de T 13-10-2019

Goed en zeer vriendelijk geholpen. Mooie service met stipt op tijd levering en aansluiting van de wasdroger op de 2e etage van huis.

Michelle 13-10-2019

Overzichtelijke site! Snel besteld en snel geleverd! Heb al meerder keren iets besteld ging prima!

Nella 13-10-2019

Genoeg keus in de winkel en ze laten ook nog zien wat in de webshop besteld kan worden.

Marcus 13-10-2019

BCC Terneuzen:

Naar de winkel gegaan voor de aanschaf van een nieuwe TV.

Prima geholpen door personeel met kennis en producten voor een goede prijs (zelfde als online), waardoor het beetje extra service dat je in de winkel krijgt een meer waarde is!

Dhr Ruiters 13-10-2019

Bestelling verliep makkelijk.
leveringsvoorwaarde waren duidelijk.
Overeengekomen afspraken m.b.t. levering, aansluiten verliepen naar wens.

Sander 13-10-2019

IN de Winkel in Arnhem was het duidelijk dat ik gezien werd, maar kwam er niet gelijk een opdringerige verkoper op me af. Een vriendelijke blik gaf me de indruk dat ik wel iets kon vragen wanneer ik daar behoefte aan zou hebben. Toen ik uiteindelijk met een product naar de kassa liep kwam er gelijk een medewerker aan om me te helpen. Minpuntje vind ik wel dat ze om je postcode vragen, zonder dat vragen of ik het goed vind dat ze mijn gegevens opvragen.

Joorden 13-10-2019

Geweldig geholpen, echt een vriendelijke man die Bram. Goed advies, groots aanbod en veel kennis, dat allemaal voor een redelijke prijs. Helemaal top.
De service was goed, het personeel was goed, de winkel was mooi en je werd ook nog eens snel geholpen. Ik vind helemaal mooi.

Leon landgraaf 13-10-2019

Externe harddisk Supersnel correct geleverd voor een goede prijs, vvv bon geaccepteerd

Scantukkie 12-10-2019

Prachtige keuze en op een bijzonder leuke manier geholpen door een verkoopster die het 'in de vingers' heeft.

Roos 12-10-2019

De vorige keer dat ik in de winkel was, kreeg ik zonder te vragen veel tips en uitleg over het product. Dat was deze keer wat minder aanwezig. Wel een aardige meneer die mij heeft geholpen.

YW 12-10-2019

Overzichtelijke website.
Goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Prima bezorgservice. logistiek alles in orde.
Bezorgers erg vriendelijk en beleefd. ze hebben kennis van zaken. oude wasmachine meegenomen, nieuwe wasmachine uitgepakt, aangesloten en testprogramma opgestart. razendsnel.

Lonneke 12-10-2019

Makkelijke website. Goede informatie. Machine snel geleverd. Bezorging was top. Oude Wasmachine meegenomen. Nieuwe neergezet en aangesloten. Zelfs nog even geholpen met onze droger er weer op te zetten

Edward Benjamins 12-10-2019

Koop al jaren onze electrische apparaten en tv's en computers bij BCC. Ben heel tevreden over de prettige en service gerichte verkopers. Zonder opdringerig te zijn geven zij eerlijke adviezen.
De aankoop is altijd weer een klein feestje. Bedankt mederwerkers van filiaal Hoogeveen. Ga zo door.

Edwsrd Benjamins

C.W. Verhoef 12-10-2019

Keurig en vriendelijk geholpen en een snelle levering, Alles volgens afspraak

Th.dijks 12-10-2019

we werden heel vriendelijk geholpen en gezellig en is dicht in de buurt makkelijk te lopen

Edith 12-10-2019

Bestellen was makkelijk, prijs goed en bezorging was exact op tijd. Wasmachine werd op zijn plek gezet, oude weer meegenomen en ik kon ter plaatse pinnen.

A.A van de Kuijt 12-10-2019

Zeer vriendelijk behandeld, goede uitleg over het artikel dat wij wilden aankopen. Het betrof een IPad 126 Gb 2018. Door deze verkoper met zijn uitleg hebben wij deze IPad gekocht.

Arrestino 12-10-2019

Prima webshop, snelle levering, vrijdag kwart voor twaalf een nieuwe monitor besteld, zaterdag om half drie geleverd.

Piet 12-10-2019

Aardige medewerkers die goed op de hoogte zijn van de producten en eerlijke informatie geven.

J Slagter 12-10-2019

BCC is voor ons de winkel, waar je altijd met veel voldoening naar toe gaat. Je word er heel fijn geholpen en ze zijn altijd vriendelijk, hebben alle tijd, geven goede uitleg over het product en de koffie wordt nooit vergeten. ook heel leuk.

George C 12-10-2019

BCC Leidschenhage.
Vriendelijke bediening en uiterst behulpzaam. Ik had mijn oude pc-muis bij me en na een test op een pc van BCC bleek de zender hiervan kapot te zijn.
Met de nieuwe draadloze muis stond ik snel weer buiten en de factuur werd per mail opgestuurd 👍

mthjg 12-10-2019

Gemotiveerd, deskundig en vriendelijk personeel. Veel keus en goede prijs. Prima!

Familie Meulendijks 12-10-2019

Vanwege een klacht kwamen we uit bij bcc in Hilversum.
SANDER had de juiste oplossing na sluitingstijd kwam een collega bij ons thuis de magnetron toch nog brengen zoals afgesproken.
De klantenservice van het hoofdkantoor kan hier nog veel van leren.
Want die krijgt van mij een 4 zelfs dat is nog te veel.
Door Sander komen we graag weer bij bcc in Hilversum.
Wij waren erg teleurgesteld vrijdagavond. (gevoel was bij ons dat er gelogen is).
Voor BCC Hilversum een 9 de service is echt Top

John 12-10-2019

Ik wordt altijd prima geholpen en krijg eerlijk en goed advies. Ik kon het product echter ergens anders goedkoper aanschaffen, maar ook hier kwam men tegemoet en kregen we dit ook voor die prijs. Netjes!

Wessel 12-10-2019

Perfect geholpen in de winkel. Goed voorgelicht en toch snel geregeld. Prima afspraken over levering en installatie. Ook de installatie van de inductiekookplaat goed geregeld!

E te P 12-10-2019

Gewoon goed, alles nagekomen zoals afgesproken
Netjes naar zolder gebracht en aangesloten en de oude meegenomen 👍