Hans Heijmen 19-10-2019

Onze combi magnetron stopte er ineens mee. Dus gelijk ff bij BCC gaan kijken. Mijn keuze viel op hun omdat ze kosteloos thuis leveren en het oude apparaat weer meenemen. Via de website al snel een interessante combi magnetron van Whirlpool gevonden voor € 559,- Vonden we een mooie prijs. Komen we in de winkel, geven we aan welke we wilden kopen en ze keken in het systeem. Wat bleek, er stond er nog 1 die bij andere mensen qua maat niet paste. Dus hoppa, € 98,- van de prijs af. Zodoende hadden wij deze dus voor € 461,- Heel mooi. Nog 3 jaar extra garantie erbij en in totaal waren we met € 513,- klaar. Dank jullie wel BCC voor jullie oplettendheid. En wat een service bij het afleveren. Ze houden je netjes op de hoogte wanneer en hoe laat ze komen. Zelfs een kwartier vantevoren een belletje. Ze hebben aan ons nog steeds een vaste klant. SUPERSERVICE!!

Jan 19-10-2019

Een Philips sonicare elektrische tanden borstel á € 154.95 bij BCC gekocht enkele dagen later bij Media Markt stond deze voor € 153.95 geprijsd maar met de mededeling erbij € 25.00 terug via Cas back van Philips deze bleek alleen met het concern Media Markt te zijn afgesproken, ondanks dat terug naar BCC die onmiddellijk en direct € 25.00 terug stortte op mijn rekening.
Een geweldig gebaar ondanks ze daar niet aan gehouden waren

Swen 19-10-2019

Zeer makkelijke site, snel gevonden wat ik zocht, en direct volgende dag geleverd, en de factuur in de mailbox. Super makkelijk, en de prijs was goed.

W. F. Poldervaart 19-10-2019

Goede ontvangst, heldere uitleg gekregen , en zelfs nog een kopje koffie gedronken erbij terwijl mijn nieuwe aankoop werd geïnstalleerd en bestanden werden overgebracht van mijn oude tablet naar de nieuwe. Had al eerdere goede ervaringen met een E-book werd ook prima opgelost kreeg onmiddellijk een nieuwe , de oude kon niet meer opgeladen worden en ik ging 2 dagen later met vakantie, had toch weer een nieuwe E-book op mijn vakantie, vond ik een goede ervaring .

Amanda 19-10-2019

Vind dat jullie goeie producten verkopen ben heel en zeer tevreden over jullie

Irma 19-10-2019

Super geholpen in ben leeuwen bij BCC. Snelle levering van minj laptop en accessoires.
Keurig met zeer gedetailleerde factuur en vriendelijk personeel die snel voor je klaar staan. Al met al een super winkel .met een zeer breed assortiment...zo je is ook groot en overzichtelijk.
Ik kook er graag shoppen.

kersepit 19-10-2019

Nee. Ik wil deze bcc niet aan bevelen. ik heb een bestelling geplaatst op 20 september 2019. vandaag zouden ze deze bestelling afleveren. Dat heb ik zwart op wit. De bestelling ging niet dor dat bcc dit artikel van 8 euro niet op voorraad heeft terwijl het in de winkel ligt. bcc heeft bijna 1 maand gehad om deze uit de winkel te halen. bcc houdt zich niet aan de afspraak. Nu zit ik in de kou en kan helemaal niets. De verkoper had gezegd: ik kan er niets aan doen. Maar als de verkoper iets wilt verkopen aan mij,dan kunnen ze alles
Officiële reactie van BCC 22-10-2019

Beste Harry,

Wat vervelend om te horen dat de bestelling op zich laat wachten, sorry!

Zou je ons via een reactie op deze review het ordernummer willen doorgeven? zodat wij contact met je kunnen opnemen.

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Ton 19-10-2019

Bij BBC een Senseo-koffiezetapparaat gekocht. Wat opviel: Een mooie winkel, waarin je rustig je keus kunt maken, daarbij naar wens geholpen door deskundig en vriendelijk personeel.

Nikita 19-10-2019

Heel veel keus uit verschillende producten, met redelijke prijzen. Het is snel bezorgd op de datums die ik gekozen had, de service is zeer vriendelijk.
Ook na het bezorgen, de apparaten die ik heb besteld waren compleet, goed verpakt en in perfecte staat aangekomen!
Dus ik raad het aan, bij elke bestelling krijg je ook een leuk tijdschriftje met aangeboden producten.

Hans 19-10-2019

Prima geholpen in de winkel. Veel informatie gekregen zodat we een goede keuze konden maken.

Aflevering en aansluiten van de vaatwasser vind prima en snel.
Helaas vergat de monteur een rubberen mat te monteren tussen de deur ivm grluids isolatie. Misschien doe ik dat alsnog zelf

Hans 19-10-2019

Met een omweg langs een fikse onvoldoende nu toch een 7.

Dat zit zo. De op 18-10-2019 in de webshop gekochte Netgear Orbi kon ik netjes binnen een uur ophalen bij BCC Delft. Bij installatie bleek het echter om een gebruikt systeem te gaan waarvan ook het serienummer al geregistreerd was. Ik heb klantenservice direct laten weten de koop te willen ontbinden, maar toen men na nog eens vragen reageerde was het advies om het probleem ook in de winkel te bespreken.

Ik had daar op 19-10-2019 toevallig te maken met de vestigingsmanager, die in een prettig gesprek in de drukke winkel snel begreep wat het probleem was en met excuses aanbood om de eerste Orbi om te ruilen voor een (nu wel) nieuw exemplaar. Als ongevraagde compensatie voor het ongemak zou ik een korting krijgen. Ik ben hier op ingegaan. Het nieuwe systeem liet zich goed installeren en het is erg fijn om nu in het hele huis een goede wifi dekking te hebben.

Het product werkt dus goed en de klacht is netjes opgelost, waarom toch maar een 7? Omdat dit een ernstige fout is. Weliswaar voelde ik me bekocht (ik verwachtte uiteraard een nieuw systeem) en je weet maar nooit waarom een andere klant zo'n systeem heeft geretourneerd, maar bovenal is het een veiligheidsrisico omdat er met de firmware geknoeid kan zijn. Het gaat om meer dan alleen netjes opnieuw inpakken en ik hoop maar dat BCC en Netgear maatregelen nemen om problemen te voorkomen.

Als het in één keer goed gegaan was had ik een 9 gegeven: goed verlopen verkoop en levering van een prima product voor een mooie prijs. Ik ken alleen de winkel in Delft, maar die beveel ik zeker aan.

kloppenborg 19-10-2019

Wederom uitstekend geholpen door Pieter, BCC Veghel met aankoop van Whilpool BSNF 81020X koel- vriescombinatie. Voorlichting was zeer helder en bracht ook nog diverse akties naar voren. Bijv. Cahback via Essent.

J. van Veen 19-10-2019

Na bezoek aan de website en daarna naar de winkel in Alkmaar. Hier werd ik professioneel en vriendelijk geholpen. Na aankoop werd ik prima via de mail en telefoon op de hoogte gehouden van de levering van mijn wasmachine. Vanochtend werd ik wederom heel goed op de hoogte gehouden van het precieze uur en hebben twee sterke, kundige en vriendelijke medewerkers de oude machine weggehaald en de nieuwe geïnstalleerd. Een tevreden klant!

Willem 19-10-2019

Gebruiksvriendelijk s'vonds besteld de andere dag s'morgens 11.00 uur al in huis

C.J. van Splunter 19-10-2019

Prima internetwinkel. Ruime keuze.
Besteld artikel (Canon printer) werkt prima en was eenvoudig te installeren.
Voor eenvoudig printwerk aan te bevelen.

Eliane 19-10-2019

Vakkundig personeel die met je meedenken. Uitgebreid assortiment en goede prijs/kw aliteit verhouding. Top locatie. Kortom een topper

Johan V 19-10-2019

Meerdere sites bekeken voor een combimagnetron, BCC was toch wel het meest volledig en duidelijk.
Daarnaast was de bestelprocedure duidelijk en makkelijk. Betalen bij aflevering per pin.
Bezorgers/installateurs waren vriendelijk en kordaat.

Gizela 19-10-2019

Bekwaam personeel. Goede en ook eerlijke uitleg over de producten die verkocht worden.

Jacob Drenth 19-10-2019

Vanaf binnenkomst werd ik gelijk opgemerkt door een zeer vriendelijke jonge verkoper. Ik kwam eigenlijk alleen voor een powerbank maar de manier van hulp en aandacht heeft me doen besluiten meerdere zaken gelijk mee te nemen.
Ik mag het misschien niet zeggen maar Mediamarkt leer hier iets van. Zorg voor voldoende gemotiveerde personeel ook in drukke uren. BCC top! Ik ga met een goed gevoel zeker terug komen.
Groetjes Jacob uit Dordrecht

Mieke 19-10-2019

Fijn geholpen en altijd de laagste prijs, goed is gewoon goed en niet verder zoeken

Charella 19-10-2019

De levering was netjes op tijd. We werden van te voren gebeld dat ze onderweg waren. De bezorgers waren allemaal vriendelijk en behulpzaam.

Motaz 19-10-2019

Good service, more than enough info , fast delivery and reliable products.

Esther 19-10-2019

Snel hulp gehad bij de aankoop van mijn nieuwe printer. Duidelijke antwoorden op vragen. Snel een keuze kunnen maken. Dus in een woord tevreden.

Ed 19-10-2019

Bijna altijd hoe geholpen en nu ook weer in mijn keuze. Fijn dat deze winkel wel in Spijkenisse blijft en aan het aantal klanten te zien loopt het goed. Ik ben in ieder geval tevreden

Happymom 19-10-2019

Snelle en juiste service. Wordt op de minuut op de hoogte gehouden van de levering. Goede aflevering en plaatsing van producten

Vries Kool 19-10-2019

Rustige verkoper.Het artikel is er niet.Hij biedt aan het thuis te doen bezorgen.Komt vsn de andere kant van de winkel naar ons toe en biedt netjes zijn hulp aan.

Jacqueline 19-10-2019

Prima advies van een betrokken verkoper, IPad Air aangeschaft . Ook even gevraagd naar service voor mijn IPhone, waarbij deze jongen even mee dacht over een alternatieve oplossing voor een gammele thuisknop. Bijzonder dat iemand daar ook even tijd voor wil nemen. Dat is service waardoor je graag terugkomt!

Hans Winters 19-10-2019

Goede uitleg van het product en representatieve winkel medewerker.
Fijn om ook de factuur digitaal te mogen ontvangen.

Ben 19-10-2019

Eerste aankoop bij de webshop van BCC.
Vlotte levering, prima afhandeling van de bestelling.
Goede prijs/kwaliteit. Degelijk verpakt product.
Erg tevreden.

Patrick 19-10-2019

Vanwege een defect in onze huidige koelkast waren we per direct op zoek naar een nieuwe koelkast. We kregen goed en eerlijk advies wat het kiezen overzichtelijker maakte. We konden de nieuwe koelkast direct meenemen.

Anja 19-10-2019

BCC in Arnhem ... een super winkel.
Je voelt je gelijk thuis.
Het personeel is uiterst vriendelijk, iedereen trouwens.
Ik ga wel altijd naar Jos, dat is ook zo'n wereld man,erg vriendelijk. Dus ik koop alles bij BCC.
Service is ook uitmuntend goed.
Top winkel . Een dikke pluim.
Mvg Anja Peters.

John 19-10-2019

Televisie gekocht bij BCC Zoeterwoude. Uitstekend door medewerker van informatie voorzien over de aan te schaffen televisie. Vriendelijke, enthousiaste en hulpvaardige medewerker. De winkel zelf is overzichtelijk en heel netjes.

Léonie 19-10-2019

Goeie prijs voor de wasmachine. Vriendelijke mannen die het netjes afleverden. Aangesloten voor ons.
Zelf een dag uitzoeken wanneer het geleverd word. Heel erg fijn.
Snel en netjes geleverd.
Volgende keer weer Bcc!

Nanja 19-10-2019

Goede service in de winkel. Bij levering bleek er een pootje van de nieuwe vaatwasser stuk. Dit is erg netjes en adequaat opgelost. Monteurs zijn echt toppers. Ze zijn netjes en beleefd en geven een belletje zodra ze onderweg zijn voor installatie. Helemaal top dus. Wij gaan voor al onze apparatuur altijd naar BCC en nog nooit spijt van gehad.

Martin 19-10-2019

Goed product en bijzonder goede ervaring met de bezorging. Tijd werd nauwkeurig doorgemaild op de ochtend van bezorging en keurig een kwartier voor aankomst een belletje. Dat is bij andere bezorgdiensten nog wel eens anders...

Sandra 19-10-2019

Ik heb onlangs bij BCC een MacBook Air 2019 besteld. De laagste prijs garantie bij BCC is zeker waar, want ik kon de MacBook nergens goedkoper vinden (alleen duurder). De garantieperiode bij BCC en andere winkels was even lang. Wat ik persoonlijk ook erg fijn vind, is dat er een pick up and return garantie op zit: wanneer je MacBook kapot gaat, wordt het thuis opgehaald en weer thuis teruggebracht. Toch net die extra service die altijd welkom is!
De bestelling is super vlot verlopen; vandaag, besteld, morgen in huis. De MacBook zat goed, netjes en veilig ingepakt in de doos. De site was zeer gebruiksvriendelijk. De stappen voor het bestellen waren eenvoudig en het bestellen was zo gepiept. Ook was het overzicht van de verschillende MacBooks die te koop waren overzichtelijk en duidelijk. Hierdoor verdwaalde ik niet in alle producten, maar kon ik snel mijn keuze maken.
Wat ik wel miste, is dat er bij de beschrijving van het product niet in stond wat er allemaal in de doos geleverd zat. Dat had van mij wel in de beschrijving op de site mogen staan. Dat geeft toch net wat meer duidelijkheid over het product.
Kortom, ik ben erg blij met deze aankoop en het (snelle en eenvoudige) proces van het uitzoeken, bestellen en ontvangen van het product!

N.Siera 19-10-2019

Super service bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel .
En correct en optijd geleverd .Super

Marvin Smits 19-10-2019

Goede / opbouwende informatie gehad bij de keuze van speakers. Duidelijke uitleg gehad , prettige ervaring met de verkoper

Gert 19-10-2019

Duidelijk en compleet. Snelle en vlotte levering gedaan door BCC. Erg blij mee.

Marco 19-10-2019

Vriendelijke geholpen. . Advies verkoper prima . Kassa medewerker legde even duidelijk uit hoe het zat met bezorgen .
Bezorging werd gemeld met tijds blok en chauffeur belde ook nog . Dus op tijd bezorgd

C.G. Koster-van Emmerik 19-10-2019

Prima winkel, meer keuze dan in de folder, goed en vriendelijk personeel...

Raymond 19-10-2019

Goed en vlot geholpen de medewerker gaf ons het gevoel dat hij echt verstand van zaken had. Wij zochten een goede betaalbare wasmachine. Kortom door zijn goede advies zijn wij niet verder gaan kijken.

Rens Shawky 19-10-2019

Super fijn geholpen in de winkel,.
Bij de levering keurig een mail, later een sms met de bezorging. 15 minuten voor levering sms bericht we komen eraan.
Keurig toch, 2 vriendelijke mannen leveren de wasmachine zond er gemopper op de 2e verdieping en nemen de oude mee.
Voor dit alles rekent BCC geen kosten.
En wat belangrijk was mijn AEG wasmachine was het voordeligst bij BCC.

J. Spierings 19-10-2019

De winkel is lekker dichtbij, de service is goed en wat nog belangrijker is, je krijgt een goed product voor een goede prijs.

Ton 19-10-2019

Ik ben zeer snel en vriendelijk geholpen door een deskundig persoon waardoor ik een goed en vertrouwde aankoop heb gedaan waar ik zeer tevreden mee ben.

mitch 19-10-2019

Voor de shop gekozen omdat je toch meer aandacht krijgt dan in een andere grote keten. In de winkel fijn geholpen door de medewerker en hij dacht goed mee met onze behoeftes. Hij hielp ook goed met oplossingen te zoeken en hierdoor hebben wij uiteindelijk een goeie vaatwasser gekocht. De monteurs die de vaatwasser kwamen brengen en installeren waren vriendelijk en kundig.

Evelyne 19-10-2019

Ik kom eigenlijk voor al mijn apparatuur bij de BCC in Zoeterwoude. Ze geven goed advies, doen wat ze beloven en ook bij problemen kun je altijd goed terecht en wordt het opgelost.
Wat ik ook fijn vind is dat er altijd bekend personeel rondloopt. Ook een stukje gezelligheid!

Rb 19-10-2019

Zeer goed en netjes geholpen door de verkoper. Zoals deze jongen mij geholpen had krijg je weer vertrouwen in de verkopers. Gewoon begonnen met een gesloten vraag. Dus als ik wou kon ik gewoon nee ipv een uitrede te bedenken waarom ik niet geholpen zou willen worden. En ook totaal niet door drammen van dingen gewoon een eerlijk en net advies. En deze jonge gaf een zeer nette service. Hier kunnen veel collega iets van leren. Helaas bij dezelfde winkel ook vaak slechter geholpen geweest. Daarom maar een 7 en geen 10.

R. Scholtens 19-10-2019

Bestelling prima en snel volgens afspraak afgehandeld met goede info via mail en belletje vlak voor levering.

Marti Herrera-van Wijngaarden 19-10-2019

Overzichtelijke website! Goede service, prima product! BCC heeft er een tevreden klant bij!