Deze score is berekend op basis van 14825 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Leo Verspaget 16-10-2019

Ik had wat onderzoek gedaan naar een nieuwe inbouw oven. Ik kon geen testen vinden en bleef zitten met een aantal vragen. In de BCC winkel nam een medewerker alle tijd om onze vragen te beantwoorden. Vakkundige en professionele hulp die leidde tot de aankoop van een AEG inbouw oven. De oven is zojuist vakkundig geplaatst op de aangegeven tijd met een belletje een kwartier van te voren dat ze er aan kwamen. Na de nodige uitleg over het gebruik van de oven vertrok de medewerker weer en zie ik een lang gebruik van de oven tegemoet!

Jaantje 16-10-2019

Mijn man en ik zijn op een heel prettige manier geholpen door de verkoopster.Ze nam alle tijd om de telefoon om te zetten en gaf goed advies over de tablet.

Kees Kuipers 16-10-2019

Geachte BCC ,
Ik ging gisteren informeren naar een nieuwe printer en info over de bijbehorende cartridges. Mijn voorkeur ging uit naar een Epson of Brother printer. Ik moet zeggen er was een overvloed aan keus producten. Dus eerst gekeken naar een printer tussen de prijs van € 50 tot €100 en wat als je extra cartridges zou willen kopen. Ik moet eerlijk zeggen dat de prijzen van de printers echt 100% meevallen, maar de losse cartridges blijven erg duur. Tezamen kom je toch al snel op een bedrag tot ± € 160 . Een bereidwillige medewerker zag mij inmiddels ook met een andere klant discussiëren over wat te doen e/o of aan te schaffen. De medewerker legde echt alle voor en nadelen uit hoe we e.e.a. moeten bekijken t.o.v. het kostenplaatje. Nadat hij ons aanhoort had, wees hij op een prachtige actie van BCC n.l. een Epson printer type ET-2726 met ECO tank systeem. Hier hoef je nooit nieuwe cartridges in te doen, alleen als het inkt niveau na enkele duizenden 4500 / 7500 pagina's op zou raken kan je door nieuwe eco tanks te kopen je inktniveau probleemloos en zonder morsen navullen. Kortom de printer Epson met ECO tank is mijn keuze geworden. Het installeren thuis ging zonder problemen (wel even de bijgeleverde informatie punt voor punt afhandelen. De wifi werd zonder problemen gevonden en geïnstalleerd. Heb inmiddels al diverse prints gemaakt, en ben uiterst tevreden over zowel de printer als de klantvriendelijkheid en behulpzaamheid van onze BCC winkel te Bergen op Zoom. Rest mij nog een woord "Chapeau".

Nicole 16-10-2019

Goede service, goed personeel met verstand van wat ze verkopen, keurige bezorgers en bij problemen wordt het snel en adequaat verholpen.

Niels 16-10-2019

Laagste prijs vergeleken met andere winkels. De bezorging gaat ook tot de vierde verdieping. De bezorgers waren 10 minuten later dan via de sms aangegeven. Product is keurig geïnteresseerd en kreeg zelfs een kleine maar duidelijke uitleg.

Margriet 16-10-2019

Eerlijke prijzen overzichtelijk aanbod en vergelijking van producten. Het verzenden is inderdaad binnen 24 uur.

Tineke Lips 16-10-2019

Ik ben blij dat BCC bij ons om de hoek zit. Loop er makkelijk even binnen zoals nu een wasmachine gekocht. Een berkoopster met veel kennis waar ik wat aan had

Josephine 16-10-2019

Snelle service, komen afspraken netjes na en vriendelijke bediening. Kom zeker terug

Geert Peeters 16-10-2019

Bestelling was simpel te doen via smartfoon. Betaling via pin bij levering is gemakkelijk.
Gemaakte afspraak qua tijd werd perfect nagekomen. 10 minuten voor aflevering telefoontje gehad. Bezorgers waren heel vriendelijk en behulpzaam. Duidelijke uitleg en de oude wasmachine zo meegenomen. Nieuwe snel aangesloten
Kortom: helemaal tevreden!

P.Hoevenaars 16-10-2019

Ik werd vlot en deskundig geholpen bij het kiezen van een nieuwe TV. Een goede reden om bij een volgende aankoop weer terug te gaan deze winkel!P.

Dirk 16-10-2019

Prima customer service en tevens goed winkel personeel. Uiteindelijk iets in de winkel bekeken / uitgezocht en volgens daar betaald en thuis laten bezorgen wat geen probleem is. Zeer fijne manier om toch even je product te zien / testen om extra ritjes te besparen indien ik toch iets anders had gewild. Al in al goede ervaring dus en zal zeker ook deze zaak aanraden.

josm 16-10-2019

wat een fijne ervaring, echt super goed geholpen door het personeel daar. ik moest even wachten maar kreeg tijdens het wachten wel wat te drinken aangeboden. er is mij daarna heel duidelijk uitgelegd wat ik wilde weten. en nu super blij met mijn aankoop

MS 16-10-2019

Het is tot nu toe de enige betrouwbare webwinkel ( in dit geval voor computers ed) waar je een vvv cadeaubon kunt inwisselen.

BERT VAN EKEN 16-10-2019

Goede prijsverschil regeling. Heeft mij 100 euro opgeleverd.
Als je een art. Ergens of bij hun zelf binnen een maand goedkoper ziet, dan krijg je het verschil retour.

S. Lukassen 16-10-2019

Duidelijke site om te bestellen
Levering word goed aangegeven via mail en sms en kwartier voor tujd word er netjes gebeld dat ze er aan komen.
Uitleg was goed en duidelijk van de heren die de droger leverde.

Ramon 16-10-2019

Wij hebben dit jaar 2x een aankoop gedaan bij BCC Eindhoven Ekkersrijt. In beide gevallen zijn wij naar de winkel gegaan zonder dat wij vooraf precies wisten wat we wilden. Beide keren zijn wij geholpen door Rick. Rick is een vriendelijke medewerker met uitgebreide productkennis, die goed antwoord gaf op onze vragen. Door eerst goed te vragen waar wij naar op zoek waren en wat wij belangrijk vonden, gaf hij daarna een advies voor een aantal apparaten. Hij legde helder de voor-, maar zeker ook de nadelen uit zodat wij uiteindelijk een goede beslissing konden nemen welk apparaat aan te schaffen. Nog steeds naar tevredenheid!

Maurer 16-10-2019

Fijne winkel met goed pesoneelen netjes rustige word alles uit gelegd. Aflevering van de spullen en er word op tijd gebracht en aan gesloten

yvonne 16-10-2019

Duidelijke webwinkel,en snelle levering.
Keurig mail en sms wanneer er geleverd wordt(tijdsblok van 2 uur)
Nette bezorging en aangesloten, kortom 100% tevreden

Tevreden klant 16-10-2019

Erg goede prijs en goede en snelle levering van de iWatch . 21:00, besteld, half uur later verzonden

Ook een keer een vaatwasser gekocht die keurig ingebouwd is.

villa16 16-10-2019

goede overzichtelijke website en de de bestelling is netjes op tijd geleverd

Marcel 16-10-2019

Bcc biedt een goed overzicht van de producten. Levering van de wasmachine was snel, en stipt. Nieuwe machine netjes aangesloten. Vriendelijke installateurs.

Hendrik 15-10-2019

Geweldig geholpen.
Ons artikel bleek na de aankoop 3 dagen later €60.00 goedkoper te zijn.
Terug in de winkel dit verteld . Wij kregen het bedrag meteen uitgekeerd.
Geweldig.

Eric-Jan 15-10-2019

Goeie prijs, snelle levering. Installatie wasmachine was in 5 minuten gepiept. Aardige beleefde bezorgers. Net geen 10, want bezorgers arriveerden 10 minuten later dan het 2 uur-tijdsblok waarin ze zouden bezorgen.

H.A. 15-10-2019

Koelkast is geleverd zoals beschreven. Je krijgt om 07:00 uur een berichtje hoe laat je bestelling bezorgd wordt ( dus je hoeft niet de hele dag op je bestelling te wachten). De twee mannen hebben de koelkast 2 etages hoog moeten tillen. Uiteindelijk netjes in de keuken geplaatst. Top service!

Klein 15-10-2019

Wij hebben deze winkel al meerdere keren bezocht in het verleden. Dit keer (15 okt. 2019) was het om ons te oriënteren op inbouw apparatuur voor onze nieuwe keuken. Verkoper xxxx heeft ons voortreffelijk geholpen en heeft z'n tijd genomen om de verschillende apparaten uit te zoeken en te laten zien.Ook geholpen verschillende apparaten te vergelijken met elkaar. Hierna ook nog een mooie totaalprijs weten te maken waar wij content mee waren! Alles (afzuigkap, oven, inductie kookplaat, vaatwasser) van het AEG merk met uitgebreide garantie dekking. Een mooi bedrag bespaart door BCC te kiezen.
Zeer zeker aan te raden om hier je apparatuur aan te schaffen. Ook de service is prima in orde!

Harry 15-10-2019

BBC is een prima shop, tenzij er iets anders loopt als voorzien.
Dat onze droger binnen 2 jaar defect ging was een fabricagefout, omruilen via BCC ging best wel soepel. De nieuwe droger was wel duurder, maar dat zou door een cash-back actie van de fabrikant te overzien zijn.
De enige voorwaarde van de fabrikant is een factuur met datum, artikelnummer en factuurnummer.

We hebben de afgelopen maand reeds 6 maal met BCC gebeld, hierdoor minimaal 2,5 uur in de wacht gestaan.
2 maal is ons een factuur digitaal opgestuurd die niet aan deze voorwaarden voldeed.
Daarna is ook 2 maal de stellige belofte gedaan dat binnen 2 werkdagen wij zeker een goede factuur zouden krijgen ( voor de duidelijkheid: betaald is er natuurlijk allang bij levering).
Deze moet nu, na weer een weekend wachten, nog komen.
Vandaag weer gebeld, weer belooft dat het goed zou komen!!!!!!????

Je houden aan beloften is het dus ook niet bij dit bedrijf.
We zijn benieuwd.................
Officiële reactie van BCC 16-10-2019

Beste Harry,

Wat vervelend om te horen dat het wachten op een factuur zo lang moet duren waardoor je geen cash-back actie kan aanvragen, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Sander 15-10-2019

Toen ik op zoek was naar een playstation 4 kon ik gelijk terecht bij de hulpservice van BCC. Na een kort, maar krachtig, chatgesprek was ik er uit. De playstation 4 moest hem worden, dus heb ik hem daar uiteraard besteld. Ik ben nu nog steeds erg tevreden met de gang van zaken daar, echt een aanrader. Als ik weer iets zou moeten bestellen zou ik dat zeker weer bij BCC doen!

van de Molengraft 15-10-2019

Onze bij BCC aangeschafte tv had binnen 2 jaar een reparatie nodig. Daarvoor hadden we een verzekering bij aankoop afgesloten. Wij zijn niet zo tevreden over het maken van een afspraak met BCC over het ophalen en weer terugbrengen van onze tv. BCC kan pas om 's ochtends 7 uur melden op welk moment van die dag (blokken van 2 uur) ze langskomen. In de praktijk ben je dan dus verplicht de hele dag thuisblijven te plannen. Dat vinden we niet klantvriendelijk. Dat moet in deze tijd toch anders kunnen, en dat kán het bij andere bedrijven ook.
Officiële reactie van BCC 16-10-2019

Beste dhr. van de Molengraft,

Wat vervelend om te horen dat je pick up en return afspraak niet naar wens kan worden ingepland, sorry!

Zou je ons via een reactie op deze review het ordernummer willen doorgeven? Op deze manier kunnen wij contact met je opnemen.

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Tanja de Boer 15-10-2019

Ik vind BCC een geweldige zaak. Vriendelijke mensen en goede service. Ze zoeken alles voor je uit en doen echt hun best om iedere vraag en verzoek tegemoet te komen. Ook de levering is prima. Ben dik tevreden over BCC en zal er zeker vaker terugkomen voor artikelen.

Wendy 15-10-2019

Fijn en vriendelijk personeel wat de tijd neemt om je te helpen, uitleg te geven en kundig is.

R. Luts 15-10-2019

Duidelijke site met breed assortiment, ruime betalingsmogelijkheden, goede communicatie en snelle levering.

Paul 15-10-2019

Goede prijs, goed & deskundig advies (Dank, verkoper xxxx). Niet opdringerig. Prima. Lang niet bij BCC geweest (vaak Mediamarkt lately) maar ik kom graag terug.

Stephan 15-10-2019

Bij de aankoop van onze wasmachine kregen wij een eerlijk advies. Een goede uitleg van de verschillende technieken en de prijs kwaliteit verhouding. Uiteindelijk hebben we een bestelling geplaatst wat volledig aan onze wensen voldeed. Inmiddels is de wasmachine volgens afspraak geleverd, geplaatst en aangesloten. Tevens een uitleg gehad en advies voor in gebruik name. De oude wasmachine is meegenomen. Samengevat goed advies en correcte levering volgens afspraak.

Henk Wentink 15-10-2019

BCC Hengelo is een zeer klantvriendelijke winkel waarbij je niet alleen bij het kopen van een product een door een goed luisterende en adviserende verkoper/verkoopster te woord wordt gestaan maar ook bij een eventuele klacht wordt alles uit de kast getrokken om het ongemak zo snel mogelijk op een voor de klant zo gunstig mogelijke manier uit de wereld te helpen

Linda 15-10-2019

Keurig geholpen. Wasmachine werd ook netjes op tijd afgeleverd. 10 minuten voor aankomt word je nog netjes gebeld dag ze eraan komen . Top👍

Jordan 15-10-2019

Het is een makkelijke website en de bestelling was goed geprijsd. De bezorging was zeer snel en goed. Ik ben erg tevreden met de bestelde telefoon. Ik zal zeker vaker bij BCC gaan zoeken.

willemien 15-10-2019

een fijne overzichtelijke winkel en vriendelijk personeel. goede service en een goede uit leg

Yvonne 15-10-2019

Na thuis het een en ander gezocht te hebben in de winkel weer wat twijfel via chat met het thuisfront verder overleg daarna met de verkoper een keuze kunnen maken. Verkopers staan niet in je nek te hijgen om iets te kunnen verkopen dat is echt een pluspunt. 3 dagen later zagen we ons bestelde artikel in de folder staan na een mailtje gestuurd te hebben ben ik terug gebeld om te vertellen dat we konden kiezen tussen contant geld terug of een cadeaubon van het teveel betaalde geld terug te krijgen. We hebben gekozen voor een cadeaubon die niet eens de winkel heeft verlaten mijn vriend heeft die gelijk weer besteed aan iets wat hij al een tijdje aan het zoeken was.

Rowie 15-10-2019

Ik heb vandaag een espressoappartaat gekocht bij bcc den bosch
Ik ben heel vriendelijk geholpen en zelfs meegelopen naar de auto !
Mijn volgende aankoop zal ook weer hier zijn
Mvg rowie kleyheeg

H.J Gravemaker 15-10-2019

geweldig geholpen door de dame, geen gehaast en veel van haar geleerd. Toppertje!

Thobe 15-10-2019

De verkoper (Simon) was ze er vriendelijk en hulpvaardig en had ook Kenna's van Zakinthos. Prima dus.

Casper 15-10-2019

Snel besteld, snel geleverd aangesloten en al.
Goede informatie over levering, mail en telefoon.
Top service.
BCC bedankt.

Ferry 15-10-2019

Zeer kundig advies, veel geduld.
De medewerker nam ruim de tijd en vroeg goed door, waardoor wij het juiste product konden kiezen.
Geen simpel verkoop praatje.
Zonder doorvragen en interesse hadden wij vrijwel zeker een verkeerde keuze gemaakt.

W. Visscher 15-10-2019

Omdat hij dichtbij is. Goede medewerkers en prima advies. Winkel goed overzichtelijk.

Jose Magielsen 15-10-2019

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Mooie overzichtelijke winkel. Witgoed verkoper wist ons goed te adviseren.
Koop snel gesloten. Tevreden.

martine 15-10-2019

als ik iets nodig heb ga ik altijd naar BCC, ruim aanbod, zeer vriendelijke en deskundige medewerkers, een fijne winkel!

Tjeerd 15-10-2019

Goedkoopste aanbieder
Comunicatie verliep super
Levering ook top
Een aanrader

Hans 15-10-2019

Op zondagmorgen begaf de wasmachine het. Bezoek aan BCC: snel en deskundig geholpen bij de aankoop van een nieuwe. Dinsdag bezorgd en aangesloten. We verwachtten bezorgde gezichten bij de BCC mensen, omdat de badkamer waar de
machine staat, erg krap is en de aansluitingen moeilijk bereikbaar. Het bleek geen enkel probleem. Er werd opgewekt gewerkt en binnen een kwartier was alles klaar. Compliment!

P.S te Hilversum 15-10-2019

Heb een Harman Karmon aangeschaft en ben daarbij uitstekend geholpen door medewerker (..) want heb met deze app. totaal geen ervaring , maar met de smartphone erbij werd alles duidelijk.
Prima service

Elwin Lammers 15-10-2019

Deskundige service in de BCC winkel in Loosduinen. Aflevering op tijd. Goed aangesloten (wasmachine). Enige nadeel bij de bezorging: ze bellen niet even als ze wegrijden bij hun vorige klant, zodat je weet dat ze er op dat moment aankomen. Lijkt me toch een kleine moeite en dan word je niet zo overvallen door de bel.