Deze score is berekend op basis van 14825 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rubster 17-10-2019

Mijn wasmachine van nog maar 3 jaar was stuk dus besloot ik bij BCC een nieuwe uit te zoeken omdat zij goed bekend staan en een uitstekende klantenservice zouden hebben. Dat wou ik natuurlijk ook graag zelf ondervinden. Omdat het bestelproces wat lastig verliep heeft een medewerker mij netjes geholpen en door de stappen heen geloodst voor de bestelling zodat de wasmachine ook netjes op de boven verdieping zou worden neergezet en niet bij de voordeur.
De mannen die de machine kwamen afleveren waren ook vriendelijk, netjes en werkten hard en super snel. Het enige minpuntje (maar dat ligt aan de leverancier niet aan bcc volgens mij) is dat het pakketje met boekjes, bocht, sleuteltje en transporthaakjes niet compleet was. Dit word echter alsnog opgestuurd en is netjes geregeld door bcc. Ik ben zowel over de service als het product echt heel erg tevreden. Ze waren trouwens ook nog een keer te vroeg i.p.v. te laat op de afgesproken tijd dat maak je ook bijna niet mee haha.

Angelique 17-10-2019

Heel goed en vriendelijk geholpen door de mensen van BBC
Voor mij krijgt BBC een 10
Ook het telefinische contact goede uitleg en ook prima en vriendelijk geholpen...
Nogmaals SUPER tevreden👍👌

Denise 17-10-2019

Supervriendelijk personeel, goede uitleg, nemen de tijd voor je, denkt met je mee, al met al een uitstekende service!!!

W. Visscher 17-10-2019

Omdat hij dichtbij is. Goede medewerkers en prima advies. Winkel goed overzichtelijk.

Melis 17-10-2019

Ik wordt altijd vriendelijk en deskundig geholpen, ook als ik niet meteen iets aanschaf maar alleen informatie wil. Vorige week een televisie gekocht, meerdere modellen met mij doorgelopen en goed advies gekregen. Ik wou een smart televisie die o.a. videoland ondersteunt, uiteindelijk voor de lg gegaan, omdat de goedkopere merken zoals salora geen videoland ondersteunen.

Wim 17-10-2019

Goed en duidelijke uitleg in de winkel.
Na de aankoop is de wasmachine in de aanbieding.
Terug naar de winkel zonder problemen het verschil terug gekregen via de prijsgarantie van BCC.
Top.

Kenneth 17-10-2019

Je werd goed geinformeerd naar de juiste product keuze, en de bezorging was ook goed geregeld, fijn een telefoontje voor dat ze aankwamen !!

M 17-10-2019

Ik heb 3 weken geleden producten aangeschaft bij de BCC.
Een laptop, een Bluetooth muis, een externe harde schijf en een laptop.
Ik werd meteen geholpen door een erg vriendelijke collega van de BCC, die mij uitleg kon geven bij al mijn vragen en over het gebruik van de laptop en de overige producten.
Na enig overleg met de medewerker had ik besloten om de laptop en toebehoren te kopen.
Ik bedankte hem voor zijn advies en goede hulp en ging met een goed gevoel terug naar huis.
De laptop en de andere producten die ik heb aangeschaft bij de BCC werken goed zonder problemen.
Automatische garantie van 1 jaar gekregen voor mijn laptop.
Mvg, M.

Inge de Bruin 17-10-2019

Groot assortiment en vriendelijk behulpzaam personeel met de kennis in huis van de producten! Laagste prijs garantie, zeer goede service en behulpzaam personeel. Tevens goede aanbiedingen!

Edwin 17-10-2019

Telefonisch contact gehad waarbij netjes geholpen te zijn. Een inbouw koel vries combi gekocht. Goed advies gekregen en ook netjes op tijd volgens afspraak bezorgt. Zowel de klantenservice als de bezorgers waren netjes, vriendelijk en professioneel.

Paul 16-10-2019

Toch goed om weer eens naar een winkel te gaan wanneer je met wat vragen zit omtrent een aankoop. De BCC-medewerker heeft me hele goede tips gegeven omtrent de extra aansluitmogelijkheden van mijn nieuwe computerscherm. Wel een paar tientjes armer daarna maar die tips, daar draait het om!

Peter 16-10-2019

Goede informatie makkelijk te vinden op de website. Verkopers in de winkel erg deskundig en kennen hun producten goed. Uitlevering van mijn aankoop ging vlekkeloos. Zware doos helemaal naar auto in de parkeergarage gebracht en oud product teruggenomen voor recycling. Top!

RMV 16-10-2019

Je wordt er erg goed geholpen. Er zijn mooie aanbiedingen en heb er daarom een warmtepompdroger van Whirlpool gekocht voor een mooie prijs. Vandaar mijn goede waardering.

Michelle 16-10-2019

Top service !! Bezorgers waren ruim op tijd. Helaas kreeg ik het deurtje van de oude vaatwasser er niet af maar ik kon volgens de bezorgers daarvoor gewoon een aparte afspraak maken om de oude op te laten halen. Een week later via Facebook een bericht gestuurd en alles binnen een half uur geregeld. De oude vaatwasser wordt alsnog opgehaald 👌🏼

joep de smit 16-10-2019

goede service altijd vernieuwend en snelle levering goede uitleg prima garantie

Lily Weijer 16-10-2019

Er ging het e.e.a. mis bij de aankoop van mijn nieuwe TV, maar alles is goed gekomen. Ik heb hier 3 keer mensen van BCC ontvangen, maar niets dan lof voor hun service.

A. Hofkamp 16-10-2019

IK ben afgelopen zaterdag prima geholpen in de winkel. Ik heb dan ook een tV bij U gekocht. Ook de aflevering vandaag is prima verlopen. Vriendelijke medewerkers en de tv is prima ingesteld.

Hans Bakker 16-10-2019

Ruime keuze en vriendelijk personeel dat alle tijd voor je nam om e.e.a. uit te leggen.

Pieter 16-10-2019

De verkoper in de BCC winkel was vriendelijk en deskundig.
De montage van de afzuigkap verliep echter niet volgens afspraak. De monteurs kwamen net NA het aangegeven tijdsblok van 2 uur. Bovendien hadden ze niet alle onderdelen , zoals een flexibele buis bij, zodat deze van de oude afzuigkap herbruikt moest worden. En met tape vastgemaakt aan de aansluiting richting muur. Slordig om een dergelijk onderdeel te vergeten !!

Annie Hardenbol 16-10-2019

Ik ga altijd naar deze winkel omdat je daar goed wordt geholpen.... vooral door Mark Geel een topper is hij.... en omdat ik daar eigenlijk altijd slaag.

Yvonne 16-10-2019

Heb gistermiddag een cd speler besteld en vandaag al ontvangen, precies op de afgesproken tijdstip. Secure ingepakt met alles erop en eraan. Ben heeeeeel tevreden.

Joop Brand 16-10-2019

Tijdens een paar dagen uit, kwamen we in Hoogeveen langs een winkel van BCC. We wilden al een JBL link 10 aanschaffen, dus naar binnen en gelijk gekocht. Eventuele afhandeling van garantie in Almere is geen probleem, mocht dit zich voordoen. Medewerkster heeft ons nog op een paar leuke plekken van de stad gewezen. Thuis uiteraard de JBL geprobeerd, prima.

Ruzzle 16-10-2019

Mijn wasmachine van BCC ging stuk na 6 maanden. Er is een reparateur van Siemens langsgekomen die constateerde dat de binnenkant van de wasmachine volledig met tie-wraps aan elkaar vast is gezet en onderdelen zijn stuk door valschade(?!), en een of ander elektrisch probleem.
De reparateur liet me weten dat dit een product was wat niet verkocht had mogen worden.
Ik heb het gevoel dat ik intentioneel een kapotte wasmachine ben aangesmeerd (toentertijd wél met korting omdat er alleen een deuk in de zijkant zou hebben gezeten) en wél verteld werd dat hij nog helemaal top werkte.
Helaas zijn ze bij BBC vergeten te vertellen dat er van alles aan de binnenkant stuk was.
Dit was de eerste én laatste keer dat ik een product aanschaf van BCC, gelukkig valt het nog binnen de garantie.
Maar ik kan me ook voorstellen dat dit soort kapotte apparaten net buiten de garantie het loodje leggen.
Ik zit inmiddels al een paar weken zonder wasmachine, nu gaat het leveren van de wasmachine ook weer helemaal mis. Ik had een vervanging aangevraagd, daar zijn ze vergeten iets mee te doen. Vervolgens kon een nieuwe levering op 18-oktober en nu pas volgende week.
Ik stel een heleboel vraagtekens bij BCC, ze doen in ieder geval géén eer aan hun slogan.
Officiële reactie van BCC 18-10-2019

Beste Ruzzle,

Wat vervelend om te horen dat het artikel zo beschadigt is aan de binnen kant dat is uiteraard niet de bedoeling. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Zou je via Reviews@bcc.nl een mail willen sturen met het ordernummer zodat wij in contact kunnen komen?
Voor ons is het momenteel onbekend over welke bestelling dit gaat.

Reageren op deze review met het ordernummer is ook mogelijk dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.

Wij willen je graag een gepaste oplossing aanbieden. We zien je reactie tegemoet.

leo 16-10-2019

Vandaag is de vaatwasser van AEG keurig ingebouwd. Tot mijn verbazing zit er geen licht in. Ik dacht net als in een koelkast standaard. Onze oude AEG had dat nl wel. Dus vrienden let op wel eentje nemen met verlichting, dat is zo handig. Nog niet verder uitgeprobe

Robert lindemans 16-10-2019

BCC past altijd zijn prijzen aan . Goeie motivatie om vrijblijvend te gaan kijken . Kwam voor een condensdroger kijken en ben deskundig voorgelicht . En zo tot me keuze gekomen voor een energie zuiniger model . Van te voren bericht wanneer de bestelling geleverd word . Vriendelijke bezorgers en netjes op tijd . Verlengde garantie is ook mogelijk . Ook erbij genomen . . Kortom dik tevreden. .

Fam ,P.C. Visser 16-10-2019

We kopen echt al jaren bij BCC in Spijkenisse de reden is dat je altijd een goed advies en goede uitleg krijgt.Altijd vriendelijk geholpen een top filiaalmanager.
En wat nog belangrijker is de garantie als er wat het product is ,is echt super .
Als een product niet voorradig is wordt het voor je besteld en kan je het of thuis laten bezorgen of wat wij zelf altijd doen afhalen in de winkel.

Bogaartjes 16-10-2019

Super goed service en snelle levering. De smarteatch voldoet aan alle gewenste eisen. Geen ingewikkeld systeem en je kunt er zo mee aan de gang. Als je van duidelijkheid, snel aan de gang en waar voor je geld wilt: pak dan deze! Je zult er geen spijt van krijgen

Louwrien de Jong-van Rijswijk 16-10-2019

Zeer vriendelijk personeel,goed geholpen. Mijn zoontje kocht een koffieapparaat voor papa en werdt serieus genomen en betrokken bij de koop. Heel vriendelijk naar m’n zoontje toe en erg geduldig. Leuk!!!

Kees 16-10-2019

De winkel van BCC is ruim en overzichtelijk. De klantvriendelijkheid is goed en netjes.

Ron 16-10-2019

Heel prettige winkel, over het algemeen wird je er vriendelijk en deskundig geholpen. Goede prijzen ook. Meermaals bezocht voor diverse artikelen van vaatwasser tot mobiele telefoon.

Peter van Putten 16-10-2019

We werden bijzonder goed en vriendelijke geholpen door de verkoper Anggello. Direct de telefoon instellen zoals wij dat wilden.
Dank je wel

Siebold 16-10-2019

Bestelde controller voor mijn zoontje.. scherpste prijs en snel geleverd.. top service

Hans 16-10-2019

Ik vind het een hele fijne winkel en vriendelijk en deskundig personeel en overzichtelijk.

Marie-Claire 16-10-2019

We worden steeds vriendelijk én deskundig geholpen. Men geeft advies, maar laat ruimte om zelf te beslissen. Afhandeling van gekochte spullen gaat zeer correct. Men kan meekijken op de computer.

Geert Jan 16-10-2019

Een nieuwe ACER SPIN3 aangeschaft welke zeer snel een defect vertoonde met het opstarten. (ook uit waakstand) Laptop teruggebracht die is ingenomen voor onderzoek en mogelijk onder garantie. Het moest 21 dagen duren en volgens de reparatie volgwebsite bleef de laptop maar bij de reparatie. Na een week over tijd gebeld wat er aan de hand was en omdat het te lang duurde en er geen terugkoppeling kwam. Dat was jammer! Maar, eenmaal de assistent vestigingsmanager hebben gesproken ging alles snel en werd het probleem door BCC goed opgepakt. Uiteindelijk is er een zelfde nieuwe laptop uitgegeven aan ons! Daar ben ik zeer tevreden over! Dus uiteindelijk na een moeizame periode van wachten over wat er aan de hand was, een snelle en goede oplossing. Zo moet het.

Marcel 16-10-2019

Voor het eerst bij BCC Beek en wat een vriendelijke mensen daar
Kwam voor een verhoging voor de wasmachine en ben met een soundbar extra de deur uit gegaan.

philips airfryer 16-10-2019

Op zoek naar een goede airfryer, troffen wij een Philips xxl aanbieding bij BCC op Ekkersrijt.
Uitleg en demonstratie gaven de doorslag. gekocht !! en nog geen moment spijt !!
Zo kan lekker eten en gebruiksgemak prima samengaan.

E.N. 16-10-2019

We werden klantvriendelijk en geduldig geholpen en gaf ons de indruk dat hij alle tijd voor ons had terwijl er toch mensen stonden te wachten

Gemma 16-10-2019

Zeer goed en klantvriendelijk geholpen. Absoluut niet duurder dan andere winkels. Wel veel betere en zeer goede uitleg over wasmachines en wasdrogers.

Ireneotte 16-10-2019

Supersnel geleverd op de afgesproken tijd en ze hebben de oude kapotte meegenomen. Koelvries combi Product ziet er goed uit mbt kwaliteit voor deze prijs

Tikkertje 16-10-2019

Ik had via BOL een Canon 8150 printer gekocht, deze ging na 6 maanden stuk, In de winkel in Leidschendam de kapotte printer gebracht en ik kreeg onmiddellijk een tegoedbon met het totale bedrag, waarmee ik dezelfde weer zou kunnen kopen, deze was helaas niet meer leverbaar en heb ik een andere Canon (8250) heb gekocht, Deze was 35 euro duurder, maar daar kreeg ik nog spontaan 10 euro korting op vanwege het ongemak. Super!

Linda de Vos 16-10-2019

We hebben al heel veel gekocht bij BCC meestal in Ekkersrijt. Al onze elektronica en witgoed komt er vandaan. Altijd vriendelijk personeel en een goede service.

Edwin 16-10-2019

Ik kwam bij deze shop om informatie in te winnen voor een smart WiFi system. Dat is gelukt, de verkoper was erg behulpzaam en kon zelfs de app en waar features laten zien. De prijs was marktconform dus direct meegenomen en dezelfde dag geïnstalleerd.

Nicole 16-10-2019

Snelle levering. Duidelijke e-mails. Keurig verpakt. Goede service in de winkel en online👍

Marie 16-10-2019

Broodrooster snel geleverd (binnen een halve dag), en ze hebben de oude ook weer terug genomen.

Dennis 16-10-2019

Het duurde redelijk lang voordat de bestelde stofzuiger uit het magazijn kwam, en bij het afrekenen kan er sinds kort maar met 1 freebees pas worden betaald.
Dit was/wordt nergens vermeld, ik heb een bedrijf en 4 freebees passen. U kunt morgen terugkomen met een andere pas en dan wordt e.e.a. gecrediteerd en overmorgen weer.
Officiële reactie van BCC 18-10-2019

Beste Dennis,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar verwachting is geweest en het nergens duidelijk vermeld is over de freebees. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Voor ons is het momenteel onbekend over welke bestelling dit gaat.

Jan 16-10-2019

Wij zijn al vele jaren klant van BCC omdat we er goed geholpen worden, vriendelijk en deskundig personeel en er wordt ruim de tijd voor je genomen.

I.K. 16-10-2019

BCC in Purmerend vind ik een hele fijne winkel.
Ze helpen je altijd en zoeken alles voor me uit bij vragen over verschillen van diverse producten.
Ook demonstreren ze wat een apparaat kan.

Willy 16-10-2019

Een vriendelijke deskundige bediening,ik had geen idee welke droger ik moest kopen maar ben heel goed geadviseerd en kreeg hem de dag erna al geleverd

H. Olde Heuvel 16-10-2019

Naar wens geholpen door de mederkers in de winkel. Onze inductiekookplaat werd bezorgd en geïnstalleerd, super service. Zels nog even uitleg gekregen hoe de kookplaat werkt.
Wij zijn dik tevreden.