Burgt 17-10-2019

Zag een prijsverlaging van een tablet bij mediamarkt.
Teruggegaan naar BCC Tilburg en kreeg gelijk het verschil in prijs retour.
Geen probleem. Goede service

Hans v. Deventer 17-10-2019

Altijd uitgebreid tijd voor iedere klant, vakkundig advies ook voor kleine goedkopere producten. Service perfect. Vaste klant geworden.

Patrick 17-10-2019

De producten zijn op de site duidelijk terug te vinden. De bestelling was een fluitje van een cent en de aflevering volgens afspraak

J. Elbers 17-10-2019

Gisteren een nieuwe wasmachine besteld via BCC webshop.
Dit ging echt super makkelijk en de machine is vandaag al keurig op afgesproken tijd geleverd.
Bezorgers waren netjes en hebben de machine netjes aangesloten en geinstalleerd.
BCC is echt een aanrader !!

chantal drenthen 17-10-2019

kreeg ruim op tijd een bericht met de bezorgdatum en 5 minuten voor de bezorging zijn we gebeld dat ze er aankwamen. netjes afgeleverd door erg vriendelijke bezorgers! ik zeg niks meer aan doen!

Marco van Belle 17-10-2019

Online de MagicMouse 2 van Apple besteld. Goede prijs en de volgende dag in huis!

Gerrits 17-10-2019

Goede deskundige mensen, service gericht wat heeft geconstateerd dat we bij BCC hebben gekocht

Hennie Stam 17-10-2019

De oplossing die men daar had voor de problemen die ik had met een eerder door de BCC webshop geleverde magnetron was perfect. Zonder problemen is hij omgeruild voor een andere. Vriendelijk en deskundig personeel aanwezig.

Dirk 17-10-2019

Altijd bijzonder om 2 mannen goedlachse en in opperbeste stemming 2 verdiepingen hoog mijn nieuwe wasmachine te zien installeren en mijn oude af te voeren. Zonder krassen en met veel zorg! Petje af! De wasmachine was ook nog de goedkoopste op internet! Wat wil een mens nog meer. Top service!

Mandy panda 17-10-2019

Hele fijne duidelijke site om op te bestellen, levertijd is ook lekker snel en waren 2 hele vriendelijke bezorgers.

Was/droogcombi van €429 ziet er heel mooi uit,
Mooi luxe paneeltje erop die aangeeft hoelang je programma nog bezig is etc.
Meerdere was programma's.
Mijn 1e indruk is heel goed, ik ben er heel blij mee.
Mooie prijs mooie wasmachine!

Ronny 17-10-2019

Correcte ontvangst in een aangename omgeving. Technisch correcte uitleg en prima afhandeling. Bestelde goederen volgens afspraak geleverd. Prima service.

Henny 17-10-2019

Bij BCC Middelburg zijn de medewerkers heel vriendelijk. Je wordt goed geadviseerd en er wordt je niks opgedrongen. Een fijne winkel met veel keus, goede service en leuke aanbiedingen. De bezorgers zetten je aankoop op de gewenste plek en sluiten het aan. Kortom, voor ons alleen maar BCC.

Peter 17-10-2019

De bestelling is zeer snel geleverd en keurig binnen de afgesproken tijden. Snel en goed aangesloten. Oude apparaat netjes afgevoerd.

Cor Borsje 17-10-2019

De medeweerkers van BCC in Beneden Leeuwen zijn zeer klantvriendelijk, ze nemen de tijd om dingen uit te leggen, zelfs wordt er uitgebreid uitleg gegeven over de verschillende draagbare speakers en over de voor en nadelen va elk van de speakers aan mijn zoon. dit vonden wij erg prettig en geeft hem ook het gevoel serieus genomen te worden. dank jullie wel!!

Henri 17-10-2019

Fijne winkel, goed personeel en super uitleg gehad, zal hier zeker terug komen

Rubster 17-10-2019

Mijn wasmachine van nog maar 3 jaar was stuk dus besloot ik bij BCC een nieuwe uit te zoeken omdat zij goed bekend staan en een uitstekende klantenservice zouden hebben. Dat wou ik natuurlijk ook graag zelf ondervinden. Omdat het bestelproces wat lastig verliep heeft een medewerker mij netjes geholpen en door de stappen heen geloodst voor de bestelling zodat de wasmachine ook netjes op de boven verdieping zou worden neergezet en niet bij de voordeur.
De mannen die de machine kwamen afleveren waren ook vriendelijk, netjes en werkten hard en super snel. Het enige minpuntje (maar dat ligt aan de leverancier niet aan bcc volgens mij) is dat het pakketje met boekjes, bocht, sleuteltje en transporthaakjes niet compleet was. Dit word echter alsnog opgestuurd en is netjes geregeld door bcc. Ik ben zowel over de service als het product echt heel erg tevreden. Ze waren trouwens ook nog een keer te vroeg i.p.v. te laat op de afgesproken tijd dat maak je ook bijna niet mee haha.

Angelique 17-10-2019

Heel goed en vriendelijk geholpen door de mensen van BBC
Voor mij krijgt BBC een 10
Ook het telefinische contact goede uitleg en ook prima en vriendelijk geholpen...
Nogmaals SUPER tevreden👍👌

Denise 17-10-2019

Supervriendelijk personeel, goede uitleg, nemen de tijd voor je, denkt met je mee, al met al een uitstekende service!!!

W. Visscher 17-10-2019

Omdat hij dichtbij is. Goede medewerkers en prima advies. Winkel goed overzichtelijk.

Melis 17-10-2019

Ik wordt altijd vriendelijk en deskundig geholpen, ook als ik niet meteen iets aanschaf maar alleen informatie wil. Vorige week een televisie gekocht, meerdere modellen met mij doorgelopen en goed advies gekregen. Ik wou een smart televisie die o.a. videoland ondersteunt, uiteindelijk voor de lg gegaan, omdat de goedkopere merken zoals salora geen videoland ondersteunen.

Wim 17-10-2019

Goed en duidelijke uitleg in de winkel.
Na de aankoop is de wasmachine in de aanbieding.
Terug naar de winkel zonder problemen het verschil terug gekregen via de prijsgarantie van BCC.
Top.

Kenneth 17-10-2019

Je werd goed geinformeerd naar de juiste product keuze, en de bezorging was ook goed geregeld, fijn een telefoontje voor dat ze aankwamen !!

M 17-10-2019

Ik heb 3 weken geleden producten aangeschaft bij de BCC.
Een laptop, een Bluetooth muis, een externe harde schijf en een laptop.
Ik werd meteen geholpen door een erg vriendelijke collega van de BCC, die mij uitleg kon geven bij al mijn vragen en over het gebruik van de laptop en de overige producten.
Na enig overleg met de medewerker had ik besloten om de laptop en toebehoren te kopen.
Ik bedankte hem voor zijn advies en goede hulp en ging met een goed gevoel terug naar huis.
De laptop en de andere producten die ik heb aangeschaft bij de BCC werken goed zonder problemen.
Automatische garantie van 1 jaar gekregen voor mijn laptop.
Mvg, M.

Inge de Bruin 17-10-2019

Groot assortiment en vriendelijk behulpzaam personeel met de kennis in huis van de producten! Laagste prijs garantie, zeer goede service en behulpzaam personeel. Tevens goede aanbiedingen!

Edwin 17-10-2019

Telefonisch contact gehad waarbij netjes geholpen te zijn. Een inbouw koel vries combi gekocht. Goed advies gekregen en ook netjes op tijd volgens afspraak bezorgt. Zowel de klantenservice als de bezorgers waren netjes, vriendelijk en professioneel.

Paul 16-10-2019

Toch goed om weer eens naar een winkel te gaan wanneer je met wat vragen zit omtrent een aankoop. De BCC-medewerker heeft me hele goede tips gegeven omtrent de extra aansluitmogelijkheden van mijn nieuwe computerscherm. Wel een paar tientjes armer daarna maar die tips, daar draait het om!

Peter 16-10-2019

Goede informatie makkelijk te vinden op de website. Verkopers in de winkel erg deskundig en kennen hun producten goed. Uitlevering van mijn aankoop ging vlekkeloos. Zware doos helemaal naar auto in de parkeergarage gebracht en oud product teruggenomen voor recycling. Top!

RMV 16-10-2019

Je wordt er erg goed geholpen. Er zijn mooie aanbiedingen en heb er daarom een warmtepompdroger van Whirlpool gekocht voor een mooie prijs. Vandaar mijn goede waardering.

Michelle 16-10-2019

Top service !! Bezorgers waren ruim op tijd. Helaas kreeg ik het deurtje van de oude vaatwasser er niet af maar ik kon volgens de bezorgers daarvoor gewoon een aparte afspraak maken om de oude op te laten halen. Een week later via Facebook een bericht gestuurd en alles binnen een half uur geregeld. De oude vaatwasser wordt alsnog opgehaald 👌🏼

joep de smit 16-10-2019

goede service altijd vernieuwend en snelle levering goede uitleg prima garantie

Lily Weijer 16-10-2019

Er ging het e.e.a. mis bij de aankoop van mijn nieuwe TV, maar alles is goed gekomen. Ik heb hier 3 keer mensen van BCC ontvangen, maar niets dan lof voor hun service.

A. Hofkamp 16-10-2019

IK ben afgelopen zaterdag prima geholpen in de winkel. Ik heb dan ook een tV bij U gekocht. Ook de aflevering vandaag is prima verlopen. Vriendelijke medewerkers en de tv is prima ingesteld.

Hans Bakker 16-10-2019

Ruime keuze en vriendelijk personeel dat alle tijd voor je nam om e.e.a. uit te leggen.

Pieter 16-10-2019

De verkoper in de BCC winkel was vriendelijk en deskundig.
De montage van de afzuigkap verliep echter niet volgens afspraak. De monteurs kwamen net NA het aangegeven tijdsblok van 2 uur. Bovendien hadden ze niet alle onderdelen , zoals een flexibele buis bij, zodat deze van de oude afzuigkap herbruikt moest worden. En met tape vastgemaakt aan de aansluiting richting muur. Slordig om een dergelijk onderdeel te vergeten !!

Annie Hardenbol 16-10-2019

Ik ga altijd naar deze winkel omdat je daar goed wordt geholpen.... vooral door Mark Geel een topper is hij.... en omdat ik daar eigenlijk altijd slaag.

Yvonne 16-10-2019

Heb gistermiddag een cd speler besteld en vandaag al ontvangen, precies op de afgesproken tijdstip. Secure ingepakt met alles erop en eraan. Ben heeeeeel tevreden.

Joop Brand 16-10-2019

Tijdens een paar dagen uit, kwamen we in Hoogeveen langs een winkel van BCC. We wilden al een JBL link 10 aanschaffen, dus naar binnen en gelijk gekocht. Eventuele afhandeling van garantie in Almere is geen probleem, mocht dit zich voordoen. Medewerkster heeft ons nog op een paar leuke plekken van de stad gewezen. Thuis uiteraard de JBL geprobeerd, prima.

Ruzzle 16-10-2019

Mijn wasmachine van BCC ging stuk na 6 maanden. Er is een reparateur van Siemens langsgekomen die constateerde dat de binnenkant van de wasmachine volledig met tie-wraps aan elkaar vast is gezet en onderdelen zijn stuk door valschade(?!), en een of ander elektrisch probleem.
De reparateur liet me weten dat dit een product was wat niet verkocht had mogen worden.
Ik heb het gevoel dat ik intentioneel een kapotte wasmachine ben aangesmeerd (toentertijd wél met korting omdat er alleen een deuk in de zijkant zou hebben gezeten) en wél verteld werd dat hij nog helemaal top werkte.
Helaas zijn ze bij BBC vergeten te vertellen dat er van alles aan de binnenkant stuk was.
Dit was de eerste én laatste keer dat ik een product aanschaf van BCC, gelukkig valt het nog binnen de garantie.
Maar ik kan me ook voorstellen dat dit soort kapotte apparaten net buiten de garantie het loodje leggen.
Ik zit inmiddels al een paar weken zonder wasmachine, nu gaat het leveren van de wasmachine ook weer helemaal mis. Ik had een vervanging aangevraagd, daar zijn ze vergeten iets mee te doen. Vervolgens kon een nieuwe levering op 18-oktober en nu pas volgende week.
Ik stel een heleboel vraagtekens bij BCC, ze doen in ieder geval géén eer aan hun slogan.
Officiële reactie van BCC 18-10-2019

Beste Ruzzle,

Wat vervelend om te horen dat het artikel zo beschadigt is aan de binnen kant dat is uiteraard niet de bedoeling. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Zou je via Reviews@bcc.nl een mail willen sturen met het ordernummer zodat wij in contact kunnen komen?
Voor ons is het momenteel onbekend over welke bestelling dit gaat.

Reageren op deze review met het ordernummer is ook mogelijk dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.

Wij willen je graag een gepaste oplossing aanbieden. We zien je reactie tegemoet.

leo 16-10-2019

Vandaag is de vaatwasser van AEG keurig ingebouwd. Tot mijn verbazing zit er geen licht in. Ik dacht net als in een koelkast standaard. Onze oude AEG had dat nl wel. Dus vrienden let op wel eentje nemen met verlichting, dat is zo handig. Nog niet verder uitgeprobe

Robert lindemans 16-10-2019

BCC past altijd zijn prijzen aan . Goeie motivatie om vrijblijvend te gaan kijken . Kwam voor een condensdroger kijken en ben deskundig voorgelicht . En zo tot me keuze gekomen voor een energie zuiniger model . Van te voren bericht wanneer de bestelling geleverd word . Vriendelijke bezorgers en netjes op tijd . Verlengde garantie is ook mogelijk . Ook erbij genomen . . Kortom dik tevreden. .

Fam ,P.C. Visser 16-10-2019

We kopen echt al jaren bij BCC in Spijkenisse de reden is dat je altijd een goed advies en goede uitleg krijgt.Altijd vriendelijk geholpen een top filiaalmanager.
En wat nog belangrijker is de garantie als er wat het product is ,is echt super .
Als een product niet voorradig is wordt het voor je besteld en kan je het of thuis laten bezorgen of wat wij zelf altijd doen afhalen in de winkel.

Bogaartjes 16-10-2019

Super goed service en snelle levering. De smarteatch voldoet aan alle gewenste eisen. Geen ingewikkeld systeem en je kunt er zo mee aan de gang. Als je van duidelijkheid, snel aan de gang en waar voor je geld wilt: pak dan deze! Je zult er geen spijt van krijgen

Louwrien de Jong-van Rijswijk 16-10-2019

Zeer vriendelijk personeel,goed geholpen. Mijn zoontje kocht een koffieapparaat voor papa en werdt serieus genomen en betrokken bij de koop. Heel vriendelijk naar m’n zoontje toe en erg geduldig. Leuk!!!

Kees 16-10-2019

De winkel van BCC is ruim en overzichtelijk. De klantvriendelijkheid is goed en netjes.

Ron 16-10-2019

Heel prettige winkel, over het algemeen wird je er vriendelijk en deskundig geholpen. Goede prijzen ook. Meermaals bezocht voor diverse artikelen van vaatwasser tot mobiele telefoon.

Peter van Putten 16-10-2019

We werden bijzonder goed en vriendelijke geholpen door de verkoper Anggello. Direct de telefoon instellen zoals wij dat wilden.
Dank je wel

Siebold 16-10-2019

Bestelde controller voor mijn zoontje.. scherpste prijs en snel geleverd.. top service

Hans 16-10-2019

Ik vind het een hele fijne winkel en vriendelijk en deskundig personeel en overzichtelijk.

Marie-Claire 16-10-2019

We worden steeds vriendelijk én deskundig geholpen. Men geeft advies, maar laat ruimte om zelf te beslissen. Afhandeling van gekochte spullen gaat zeer correct. Men kan meekijken op de computer.

Geert Jan 16-10-2019

Een nieuwe ACER SPIN3 aangeschaft welke zeer snel een defect vertoonde met het opstarten. (ook uit waakstand) Laptop teruggebracht die is ingenomen voor onderzoek en mogelijk onder garantie. Het moest 21 dagen duren en volgens de reparatie volgwebsite bleef de laptop maar bij de reparatie. Na een week over tijd gebeld wat er aan de hand was en omdat het te lang duurde en er geen terugkoppeling kwam. Dat was jammer! Maar, eenmaal de assistent vestigingsmanager hebben gesproken ging alles snel en werd het probleem door BCC goed opgepakt. Uiteindelijk is er een zelfde nieuwe laptop uitgegeven aan ons! Daar ben ik zeer tevreden over! Dus uiteindelijk na een moeizame periode van wachten over wat er aan de hand was, een snelle en goede oplossing. Zo moet het.