Deze score is berekend op basis van 14826 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marco 19-10-2019

Vriendelijke geholpen. . Advies verkoper prima . Kassa medewerker legde even duidelijk uit hoe het zat met bezorgen .
Bezorging werd gemeld met tijds blok en chauffeur belde ook nog . Dus op tijd bezorgd

C.G. Koster-van Emmerik 19-10-2019

Prima winkel, meer keuze dan in de folder, goed en vriendelijk personeel...

Raymond 19-10-2019

Goed en vlot geholpen de medewerker gaf ons het gevoel dat hij echt verstand van zaken had. Wij zochten een goede betaalbare wasmachine. Kortom door zijn goede advies zijn wij niet verder gaan kijken.

Rens Shawky 19-10-2019

Super fijn geholpen in de winkel,.
Bij de levering keurig een mail, later een sms met de bezorging. 15 minuten voor levering sms bericht we komen eraan.
Keurig toch, 2 vriendelijke mannen leveren de wasmachine zond er gemopper op de 2e verdieping en nemen de oude mee.
Voor dit alles rekent BCC geen kosten.
En wat belangrijk was mijn AEG wasmachine was het voordeligst bij BCC.

J. Spierings 19-10-2019

De winkel is lekker dichtbij, de service is goed en wat nog belangrijker is, je krijgt een goed product voor een goede prijs.

Ton 19-10-2019

Ik ben zeer snel en vriendelijk geholpen door een deskundig persoon waardoor ik een goed en vertrouwde aankoop heb gedaan waar ik zeer tevreden mee ben.

mitch 19-10-2019

Voor de shop gekozen omdat je toch meer aandacht krijgt dan in een andere grote keten. In de winkel fijn geholpen door de medewerker en hij dacht goed mee met onze behoeftes. Hij hielp ook goed met oplossingen te zoeken en hierdoor hebben wij uiteindelijk een goeie vaatwasser gekocht. De monteurs die de vaatwasser kwamen brengen en installeren waren vriendelijk en kundig.

Evelyne 19-10-2019

Ik kom eigenlijk voor al mijn apparatuur bij de BCC in Zoeterwoude. Ze geven goed advies, doen wat ze beloven en ook bij problemen kun je altijd goed terecht en wordt het opgelost.
Wat ik ook fijn vind is dat er altijd bekend personeel rondloopt. Ook een stukje gezelligheid!

Rb 19-10-2019

Zeer goed en netjes geholpen door de verkoper. Zoals deze jongen mij geholpen had krijg je weer vertrouwen in de verkopers. Gewoon begonnen met een gesloten vraag. Dus als ik wou kon ik gewoon nee ipv een uitrede te bedenken waarom ik niet geholpen zou willen worden. En ook totaal niet door drammen van dingen gewoon een eerlijk en net advies. En deze jonge gaf een zeer nette service. Hier kunnen veel collega iets van leren. Helaas bij dezelfde winkel ook vaak slechter geholpen geweest. Daarom maar een 7 en geen 10.

R. Scholtens 19-10-2019

Bestelling prima en snel volgens afspraak afgehandeld met goede info via mail en belletje vlak voor levering.

Marti Herrera-van Wijngaarden 19-10-2019

Overzichtelijke website! Goede service, prima product! BCC heeft er een tevreden klant bij!

Boek 19-10-2019

Goede persoonlijke service, ben zeer tevreden over de adviezen die gegeven zijn en het uiteindelijke gekochte product

Brenda 19-10-2019

Nieuw inductie fornuis besteld. Gekozen voor BCC omdat zij de enige partij zijn die voor een kleine toeslag ook de perilex stekker (2 fasen) aansluiten.

Cameron 19-10-2019

Hele duidelijk informatie van de produkten. Hoogstaande service en objectieve adviezen. Kortom super en de verkoper een 10.

Marko 19-10-2019

Geweldig advies en hele goede service.
Vriendelijk personeel met verstand van zaken.
Snelle levering ook

esther van balkom 18-10-2019

goed en snel geholpen ging voor tablet met 4G goede uitleg gehad dat je je simkaart kunt delen met je tablet heeft het ook nog voor gedaan met zijn eigen mobile dus ik was zeer tevreden

Hans schriemer 18-10-2019

Vaatwasser besteld bij BCC. Levering keurig volgens afspraak en prima montage. Helemaal af. Super.

FMH 18-10-2019

Snelle levering. Goed product Motorola E5 play. Nergens zo goedkoop gezien.

Jelmer 18-10-2019

Gebruik gemaakt van een aanbieding, wasdroger. Deze is conform planning en vervolg afspraak netjes geplaatst en aangesloten op de afvoer. De verpakking hebben de mannen meegenomen.
M.a.w. de levering verliep echt TOP.
Over het product kan ik nog niets zeggen, maar een AEG gaat toch jaren méé!!

FB 18-10-2019

Zeer vriendelijk en niet opdringerig.
Verstand van zaken.
Ruime keuze en altijd wel een passende aanbieding.
Als er iets niet is, dan is het vlot besteld.

PWissink 18-10-2019

Highs service, low pricing. Van de pricing weet ik zo niet, wel dat de service prima is. Wat beter kan is het bezorgtijdstip aangeven. Dit wordt pas op de dag zelf om 3.00 ('nachts), bekend gemaakt. Lastig als er een spoed afspraak tussen is gekomen (zoals in mijn geval). Contact opgenomen via telefoon maar het was te druk. Dan maar een mail, maar de kans is groot dat deze te laat wordt beantwoord.
Bezorging is gelukkig wel goed en netjes verlopen. Er werdt netjes 10min van te voren nog gebeld dat ze eraan kwamen.

A.B 18-10-2019

Doordat onze soundbar niet meer gemaakt kon worden en het binnen garantie viel, mochten we een andere uitzoeken. Enorm fijn geholpen door medewerker en we zijn super tevreden de winkel uitgegaan. Een compliment voor deze service!!

Frederique 18-10-2019

Snelle levering en een goede site. Alleen vragen via de chat aan de klantenservice word niet beantwoord. Chat word gewoon gesloten.

Frans 18-10-2019

Tom, de verkoper, wist snel dat ik van enkele details op de hoogte was. Hij hielp mij op een correcte manier. Ben zeer tevreden.

John 18-10-2019

Ik kom bij BCC al jaren en in al die jaren heb ik mij nooit in hen vergist. Personeel is eerlijk en open naar je toe. Duidelijkheid staat voorop. Men probeert je niets aan te smeren; jouw keus is jouw keus. Ruime keus in goederen; altijd iets van je gading. Kortom, ik geniet altijd van BCC en zal dat ook blijven doen.

Gerard Heijnen 18-10-2019

Tot nu toe hebben we altijd goede bevindingen gehad bij BCC. En het is hier vlak bij. Waarom zou ik dan verder zoeken

anoniem 18-10-2019

duidelijk uitleg waarom de ene tablet wel en de ander niet .Vriendelijk personeel herkende me nog

Joost van Dijck 18-10-2019

Wij zijn naar BCC in Utrecht gegaan voor een nieuwe vaatwasser, nadat we ons via internet en de Consumentenbond al hadden georiënteerd. Ook BCC had de beste koop op voorraad en deze is heel netjes geïnstalleerd. Sterke punten: goede prijs, goed product, van te voren opmeten, goede communicatie en vriendelijk en vakkundig personeel. Kortom: prima!

Tom 18-10-2019

Na wat moeilijkheden met het bestellen van een outlet wasmachine bij BCC, waagde ik de gok om het nogmaals te proberen. Niet handig, maar ik liet me verleiden door de mooie, maar blijkbaar niet echte, prijzen.

Wasmachine besteld, betaald, aflevering datum opgegeven, geen probleem. De ochtend had ik er voor vrij genomen, ik zat er klaar voor.

In de laatste paar minuten van het aangegeven leveringstijdsblok kreeg ik een telefoontje dat ze de wasmachine vergeten waren in de bus te laden. De klantenservice zou mij direct bellen om een nieuwe afspraak te maken.

De hele dag gewacht op een telefoontje, maar niks gehoord. Dus vandaag maar zelf gebeld. Om onduidelijke redenen was de wasmachine niet meer beschikbaar. Dit gebeurde vaak met outlet modellen volgens BCC, en ze konden er niks aan doen. Of ik wou bijbetalen voor een nieuwe wasmachine.

Daar kreeg ik wel korting op, maar die korting wordt meer dan teniet gedaan door de nu twee ochtenden die ik vrij heb moeten nemen. Als ik gelijk een nieuwe wasmachine had besteld voor de volle prijs, was ik beter af geweest dan te kiezen voor een outlet.

Niet weer BCC.
Officiële reactie van BCC 22-10-2019

Beste Tom,

Wat vervelend om te horen dat de bestelling niet geleverd kan worden, sorry!

Zou je ons via een reactie op deze review het ordernummer willen doorgeven? zodat wij contact met je kunnen opnemen.

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Tom 22-10-2019

Hallo BCC, mijn order nummer was 201910-004523407.

MLAM. Snijders 18-10-2019

We hebben vanmorgen een strijkijzer gekocht. De verkoopster was vriendelijk en behulpzaam bij het zoeken en het juiste strijkijzer. Ze nam de tijd voor ons en adviseerde ons zodat we een fijn strijkijzer hebben gekocht . Proficiat met Uw verkoopster !!

p

Klaas Bakker 18-10-2019

Wij doen al jaren inkopen bij BCC Hoogeveen en dat tot alle tevredenheid. Goede service en vriendelijk personeel.

Hillebrand 18-10-2019

Overzichtelijke winkel, attent en vriendelijk personeel. Zonder te vragen werd onze aankoop door medewerker in de auto gezet.

Els 18-10-2019

Ik heb voor deze winkel BCC gekozen omdat ik het een fijne winkel vind vriendelijke mensen.je word goed geholpen krijgt goede uitleg.de bezorging is erg goed met hele vriendelijke bezorgers.

Joke 18-10-2019

In deze winkel laten ze je eerst zelf oriënteren en kijken wat je denk dat bij jou pas en als je dan denk ik weet het toch niet zeker staat er gelijk iemand klaar voor je om te kijken welke optie goed zijn voor je en ze dringen je niets aan dus een goede aankoop gedaan wat voor ons de juiste is zeer tevreden zeker een aanrader

RK 18-10-2019

oude laptop had het (bijna) begeven en had goede ervaringen met bcc. nu filiaal schalkwijk en geholpen door Bram. super aardige gast met veel kennis en goede adviseur. gedegen kennis en goed advies een asus aangeschaft. bram heeft alles overgezet en operationeel gemaakt, erg tevreden.

Fons v Tilburg 18-10-2019

wat vind ik van deze shop, mensen wat heb ik hier een goede ervaring mee. Koop alles bij BCC, de redenen dat is de formidabele service, had in maart 2018 een nieuwe tv gekocht een LG deze kreeg eind augustus een blauwe waas met het aanzetten en dan werden het drie verticale blauwe balken, dit gemeld via email aan BCC binnen een week was er een nieuwe tv ook LG zelfde formaat ,nou ik kan jullie vertellen hier ben je klant en dat meen ik echt waar vind je dat nog nou bij BCC echt dat is het en daar kom je voor terug naar BCC, bedankt BCC.

Jacques 18-10-2019

Overzichtelijke winkel met ruim assortiment. Veel vrijheid om zelf rond te kijken of geholpen te worden door een medewerker. Begeleiding tot aankoop was zeer prettig

Alie 18-10-2019

Was aangenaam verrast daar mijn oordeel niet zo positief is over magastores in het algemeen. Maar BCC maakt daarop een uitzondering. Goede kennis van zaken, geen opdringerigheid, en vriendelijk. Heel positief dus.

Leovw 18-10-2019

Overzichtelijke winkel, goed assortiment een vriendelijke en deskundig personeel

YAV 18-10-2019

Duidelijke site, redelijke prijzen, snelle bezorging op van tevoren aangegeven tijd

Cor van Maaren 18-10-2019

Omdat BCC altijd goede adviezen en service geeft
Heb ik Vandaag hier toch maar een nieuwe Apple iPad gekocht .
Dit uiteraard met de goedkoopste prijsgarantie.

Ruud 18-10-2019

Vandaag een ipad gekocht en erg goed geholpen. Zelfs het beschermingsfolie werd keurig voor me aangebracht. Chapeau👍👍👍

Kouchai 18-10-2019

Ik koop heel vaak bij de bcc. Ze zijn goedkoop en hebben producten van goed kwaliteit. Van de medewerkers krijg je altijd een tip hoe je iets toch nog goedkoper en of met beter koopvoorwaardes kan kopen. Ze zijn er voor jou en niet voor hun eigen winst dat vind ik super fijn om te zien. En is er iets kapot hij de bcc word daar niet moeilijk over gedaan je krijg zo een nieuwe of ze kijken er even naar. Klantvriendelijk, en voordelig het is echt een top winkel. Zou niet weten waar ik mijn inkopen moet doen als de bcc er niet is. En ze hebben echt TOP personeel.

Everaers 18-10-2019

Snel geholpen in de winkel. Goed geadviseerd en een paar wasmachines vergeleken. Op tijd een sms en e-mail ontvangen wanneer ze de gekozen dag kwamen leveren. Ook werd ik 5 min van te voren gebeld. Snelle levering en zo aangesloten. Oude mee terug met de bezorgers. Heel erg tevreden.

elly kiesenberg 18-10-2019

altijd de laagste prijs en behulpzame verkopers die verstand van zaken hebben
overzichtelijke winkel met voldoende keuze

Dylan 18-10-2019

Snelle service, bezorging en aansluiting zo geregeld zonder zorgen! Fijne ervaring dus met BCC.

J. Schutte 18-10-2019

Wij gaan graag naar BCC om deze reden: wij vinden het personeel professioneel en zij komen de klant met respect tegemoet.
Op ieder gebied van de elektronica is er een deskundig verkoper aanwezig.
Ook de rust die de winkel uitstraalt bevalt ons zeer.

Lia 18-10-2019

wordt er altijd goed geholpen,en krijgt veel uitleg, nooit chagrijnig,altijd opgeruimd.

Bas 18-10-2019

Een prima winkel, ruim van opzet. Je kunt voor de deur parkeren ( er is altijd voldoende plek ).

Nico 18-10-2019

Personeel geeft goed advies. Duidelijk en eerlijk. Probeert niet het duurste aan te smeren, maar gewoon wat je echt nodig hebt