Deze score is berekend op basis van 14883 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Fons v Tilburg 18-10-2019

wat vind ik van deze shop, mensen wat heb ik hier een goede ervaring mee. Koop alles bij BCC, de redenen dat is de formidabele service, had in maart 2018 een nieuwe tv gekocht een LG deze kreeg eind augustus een blauwe waas met het aanzetten en dan werden het drie verticale blauwe balken, dit gemeld via email aan BCC binnen een week was er een nieuwe tv ook LG zelfde formaat ,nou ik kan jullie vertellen hier ben je klant en dat meen ik echt waar vind je dat nog nou bij BCC echt dat is het en daar kom je voor terug naar BCC, bedankt BCC.

Jacques 18-10-2019

Overzichtelijke winkel met ruim assortiment. Veel vrijheid om zelf rond te kijken of geholpen te worden door een medewerker. Begeleiding tot aankoop was zeer prettig

Alie 18-10-2019

Was aangenaam verrast daar mijn oordeel niet zo positief is over magastores in het algemeen. Maar BCC maakt daarop een uitzondering. Goede kennis van zaken, geen opdringerigheid, en vriendelijk. Heel positief dus.

Leovw 18-10-2019

Overzichtelijke winkel, goed assortiment een vriendelijke en deskundig personeel

YAV 18-10-2019

Duidelijke site, redelijke prijzen, snelle bezorging op van tevoren aangegeven tijd

Cor van Maaren 18-10-2019

Omdat BCC altijd goede adviezen en service geeft
Heb ik Vandaag hier toch maar een nieuwe Apple iPad gekocht .
Dit uiteraard met de goedkoopste prijsgarantie.

Ruud 18-10-2019

Vandaag een ipad gekocht en erg goed geholpen. Zelfs het beschermingsfolie werd keurig voor me aangebracht. Chapeau👍👍👍

Kouchai 18-10-2019

Ik koop heel vaak bij de bcc. Ze zijn goedkoop en hebben producten van goed kwaliteit. Van de medewerkers krijg je altijd een tip hoe je iets toch nog goedkoper en of met beter koopvoorwaardes kan kopen. Ze zijn er voor jou en niet voor hun eigen winst dat vind ik super fijn om te zien. En is er iets kapot hij de bcc word daar niet moeilijk over gedaan je krijg zo een nieuwe of ze kijken er even naar. Klantvriendelijk, en voordelig het is echt een top winkel. Zou niet weten waar ik mijn inkopen moet doen als de bcc er niet is. En ze hebben echt TOP personeel.

Everaers 18-10-2019

Snel geholpen in de winkel. Goed geadviseerd en een paar wasmachines vergeleken. Op tijd een sms en e-mail ontvangen wanneer ze de gekozen dag kwamen leveren. Ook werd ik 5 min van te voren gebeld. Snelle levering en zo aangesloten. Oude mee terug met de bezorgers. Heel erg tevreden.

elly kiesenberg 18-10-2019

altijd de laagste prijs en behulpzame verkopers die verstand van zaken hebben
overzichtelijke winkel met voldoende keuze

Dylan 18-10-2019

Snelle service, bezorging en aansluiting zo geregeld zonder zorgen! Fijne ervaring dus met BCC.

J. Schutte 18-10-2019

Wij gaan graag naar BCC om deze reden: wij vinden het personeel professioneel en zij komen de klant met respect tegemoet.
Op ieder gebied van de elektronica is er een deskundig verkoper aanwezig.
Ook de rust die de winkel uitstraalt bevalt ons zeer.

Lia 18-10-2019

wordt er altijd goed geholpen,en krijgt veel uitleg, nooit chagrijnig,altijd opgeruimd.

Bas 18-10-2019

Een prima winkel, ruim van opzet. Je kunt voor de deur parkeren ( er is altijd voldoende plek ).

Nico 18-10-2019

Personeel geeft goed advies. Duidelijk en eerlijk. Probeert niet het duurste aan te smeren, maar gewoon wat je echt nodig hebt

Henk 18-10-2019

Goed advies. Er wordt veel aandacht aan je besteed en veel de tijd er voor uitgetrokken!

Simone van K 18-10-2019

Duidelijke website met heldere omschrijving van het product, vergeleken met andere webshops het goedkoopste, snelle levering en volgens afspraak (met statusupdates over tijdsblok van levering) en super fijn dat we onze niet-digitale VVV cadeaubonnen hier konden inwisselen!

Pensionada 18-10-2019

Gebruiksvriendelijke website. Goede communicatie wanneer de levering zal plaatsvinden. Fijn dat er 15 minuten voor levering nog even wordt gebeld. Fijn ook dat oude apparaten worden meegenomen en ook de verpakking. Ook kan er pas bij plaatsing worden betaald. Vriendelijke bezorgers. Klein min-puntje. Het apparaat is wel aangesloten en gecheckt, maar het zou fijn zijn geweest als er ook enkele uitleg zou zijn geweest over het apparaat. Verder niets dan lof.

Olsthoorn 18-10-2019

Duidelijke winkel waarbij zaken prima gegroepeerd zijn. Geen schreeuwerige verkopers of luide muziek. Prima advies en netjes de prijs aangepast aan die van de 'buren'. Na het afrekenen werden zelfs de spullen in de auto gezet ;)

Wim 18-10-2019

Toch nog een winkel waar je in het eggie de artikelen kan zien. En mocht je vragen hebben dan is er altijd iemand die je daarmee kan helpen. Er zijn vaak leuke acties en daar maak ik gebruik van..

M. 18-10-2019

Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam, veel beter dan bij de MediaMarket. Artikelen worden mooi gepresenteerd . Winkel is schoon en opgeruimd. Er hangt een hele prettige sfeer. Je voelt je hier klant

Mary 18-10-2019

De shop kende ik al maar wat een geweldige verkoopster heeft mij geholpen! Ik werd geadviseerd zonder "dwingend" advies, bv: je komt voor een keukenmes en gaat met een wasmachine de deur uit! Zonder dwang heb ik uiteindelijk tòch een keuze gemaakt. Deze manier van benaderen is veel prettiger dan de geijkte verkooppraatjes. Goed en eerlijk advies gekregen, en dat heeft mij uiteindelijk doen besluiten de aankoop te doen! Fijne verkoopster, zuinig op zijn!

A en M 18-10-2019

Zeer tevreden over aankoop en service. Omdat:
- goeie deal bij BCC (zelfde apparaat was op alle andere sites 150euro duurder).
- binnen 2 dagen na bestelling staat de droger bij ons in huis
- bezorging ging netjes, volgens afspraak en zonder gedoe of schade.
- oude droger kostenloos weer mee teruggenomen, vanaf 2e verdieping.

Monika 18-10-2019

Snelle reactie en afhandeling. Alles precies zoals beloofd. Aflevering door prettige medewerkers.

Sharon 18-10-2019

Ik heb via de webshop een wasmachine besteld. Helaas was de wasmachine niet op voorraad, hierdoor heeft de levering iets langer geduurd. Wanneer de wasmachine binnen was, heb ik een telefoontje gehad van BCC en is er een leverdatum afgesproken. Op de dag van levering heb ik een bericht ontvangen met een specifiek levertijd. Heel prettig! Vervolgens kreeg ik 10 minuten voor aankomst nog een telefoontje. De wasmachine is in no time aangesloten en werkt goed. Ben dus zeer tevreden!

T.de Stigter - van Hemert 18-10-2019

In de winkel in Sliedrecht zeer klantvriendelijk geholpen, ook met technische informatie.

fam gorter 18-10-2019

hadden een wasmachine gekocht en 2 dgn later stond hij 8in de reclame voor 130 euro goedkoper. Hebben het geld netjes terug gekregen

AC 18-10-2019

Vriedelijke winkel medewerkers , Goede service 👍, groot online assortiment, scherp geprijst wat erg fijn is!

JB 010 17-10-2019

Ik werd goed geholpen bij de aankoop van een soundbar en tevens werd mij aanbevolen om een verzekering af te sluiten aangezien soundbars nog wel eens stuk kunnen gaan ivm gevoelig moederbord etc.

Peters 17-10-2019

We waren op zoek naar Denon Heos1HS2 en zijn bij BCC Veghel naar alle tevredenheid geholpen. Wij kregen vriendelijk en duidelijke uitleg over het product en prijstechnisch ook nog eens helemaal oké.
Deze winkel kunnen we dan ook zeker aanbevelen.

Jolanda 17-10-2019

Vandaag super geholpen bij BCC Den Bosch. De verkoper heeft ons goed advies gegeven en gewezen op een aantal punten die belangrijk waren voor onze keuze van een tv. Top winkel!!

Remko 17-10-2019

Zeer goed en vriendelijk geholpen

Goede ervaring uit verleden
Hadden een apparaat met problemen
En werdt zonder wacht tijd vervangen 😀👍👍

marjolijn 17-10-2019

vriendelijk personeel en adequaat geholpen in de winkel en advies te geven over de gezochte artikelen.

Els 17-10-2019

Een Zanussi warmtepomp droogtrommel gekocht in december 2014 met 3 jaar extra garantie. Ik kreeg er problemen mee, de motor sloeg wel aan maar de trommel draaide niet rond. Dit kwam steeds vaker voor dus mijn aankoopbon gepakt en zag dat ik nog 3 maanden garantie had op de extra die ik erbij had genomen.
Dus naar de winkel van BCC gegaan en daar werd alles in orde gemaakt om een monteur te sturen. Daar werd mij verteld dat er contact met me opgenomen zou worden. Na 2 dagen werd ik gebeld om een afspraak te maken wanneer de monteur langs kon komen.
Eenmaal zover bleek dat het besturingssysteem defect was. Hij belde met BCC en kreeg te horen dat de reparatiekosten niet opwogen tegen de restwaarde van de machine dus deze werd niet gerepareerd en dat ik bericht zou krijgen van BCC.
Na een half uur kreeg ik een mailtje van BCC met de mededeling dat ik naar de winkel moest gaan om een nieuwe machine uit te zoeken tegen de nieuwwaarde van de oude Zanussi of een andere met bijbetaling van het verschil.
Ik heb een andere gekozen met bijbetaling en deze werd 2 dagen later bezorgd.
Vandaag kreeg ik een herinnering van de kosten die de monteur had gemaakt terwijl hij mij had verteld dat die niet voor mij waren. Ik dus weer naar de winkel van BCC en alles uitgelegd. Daar werd gelijk alles in orde gemaakt dat de kosten door hun zouden worden betaald. Wel kreeg ik het advies om even met Elektrolux te bellen en daar uit te leggen dat BCC de rekening via hun systeem zou betalen.

P. Peric 17-10-2019

In een woord geweldig, alles boven mijn verwachtingen, dat komt door de goede uitleg van de verkoper in de winkel.

Suzanne 17-10-2019

Snel en makkelijk besteld. Ook de monteurs waren zeer kundig, vriendelijk en snel!

Leo Steenland 17-10-2019

Mooie overzichtelijke winkel, personeel laat je eventjes rustig rondkijken, daarna fijn en prettig geholpen

Oeds 17-10-2019

Prima winkel, overzichtelijk, kundige verkoper. Vriendelijk en rustig personeel.

Sander 17-10-2019

Mooie koelkast gekocht en een mooie oven werken top werden aangesloten en hoefde pas te betalen toen alles werkte.

cp 17-10-2019

Wij zijn op een vlotte rustige hulpzame wijze geholpen en er werd ons op de mogelijkheden van de diverse producten getoond waarvoor wij kwamen. Het was een prettige aankoop.

All 17-10-2019

Ben weer bij de bcc in amersfoort geweest en heb een 32 inch jvc meegenomen !
In de winkel goed gekeken waarna dit de beste tv voor mij bleek te zijn (goed te gebruiken als
desktop monitor .)
Full hd scherm en geluid erin !
Verkoper heeft me een goede aanbieding gegeven - dus meteen meenemen .
Dit model heeft niet iedere winkel , maar wel te vinden bij de bcc !
..prima...

conny en barry 17-10-2019

10!!! Was eerst bij BCC in oosterhout geweest. werden totaal genegeerd door per-
soneel toen ik wat vroeg. Door naar Breda: werd meteen uitgebreid te woord gestaan, duidelijke uitleg en persoonlijke benadering......Erg prettig, goede adviezen, kortom: zo wil een klant geholpen worden. Ook gemaakte afspraken nagekomen

LJV 17-10-2019

Altijd goed service en klantvriendelijk. Bij het uitzoeken van de juiste producten of artikelen kunnen ze vaak direct informatie verstrekken.

Monique 17-10-2019

We hebben op dinsdagmiddag een wasmachine besteld. Deze kon helaas niet de volgende dag geleverd worden maar wel donderdag. Je krijgt na de bestelling netjes een mailtje met bevestiging van de bestelling en hierin wordt ook aangegeven dat je op de avond voor de levering een mail krijgt met het tijdsblok. De ochtend van de levering hebben we ook nog een sms gekregen met een tijdsblok van 2 uur. De bezorgers waren netjes op tijd, erg vriendelijk en hebben de wasmachine netjes geïnstalleerd. Ook gaven ze nog wat tips. Ben dus al met al zeer tevreden. Als ze binnen een dag hadden kunnen leveren had ik een 10 gegeven.

Abel 17-10-2019

Vriendelijk geholpen, ook kenbaar gemaakt dat het artikel ergens anders voordeliger was en voor dezelfde prijs meegekregen

Faber 17-10-2019

Bij deze winkel goed geholpen goed advies en deskundige uitleg prima ga zo door

Jos 17-10-2019

Ruim opgezet. Werden vriendelijk geholpen. Men nam alle tijd voor ons.
Dichtstbijzijnde BCC winkel.

Mevrouw van Mourik 17-10-2019

De perfecte wasmachine gekocht voor de meest goedkoopste prijs mogelijk. En vanaf de bestelling tot aan de bezorging wist ik precies waar ik mee af was. Twee keurige jonge mannen hebben de oude machine meegenomen en de nieuwe goed aangesloten. Toen zij de straat uit reden stond de machine prima te draaien.

Joukje Lubbers 17-10-2019

Met kennis van zaken geholpen in de winkel enorm de bezorging aan huis en de installatie verliep prima. Dus al met al aan te bevelen!!

Cees de Jong 17-10-2019

Heerlijke winkel om te shoppen, goed , vriendelijk en vakkundig personeel . Het artikel dat we kochten was niet op voorraad en een dag later konden we het ophalen of laten brengen. Lokatie The Wall uwen prima lokatie met veel parkeerplek en de eerste 2 uur gratis. Nogmaals de BCC is een aanrader!