Deze score is berekend op basis van 14826 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Richard van Kempen 21-10-2019

Via de chat gesproken met een medewerker van de BCC. Bleek een aanbieding van een vaatwasser verlopen maar de medewerker heeft het vervolgens toch voor de aanbiedingsprijs aan ons verkocht. Levering en installatie verliepen vlekkeloos. Top!

LJB 21-10-2019

Via de chatfunctie van BCC onze Bosch combimagnetron besteld. Inclusief een leuke aanbieding voor extra verzekering. Daarnaast 2 kundige en nette monteurs die het apparaat kwamen plaatsen op de afgesproken dag en idem tijdstip. Netjes afgewerkt. Oude apparaat en verpakkingsmateriaal meegenomen. Zeer tevreden. Apparaat nog niet gebruikt nu na een aantal uren vanaf plaatsing

Farid 21-10-2019

Keurig te woord gestaan in de winkel, en vervolgens zoals afgesproken afgeleverd, overigens door vriendelijke bezorgers. Top!

Hanneke Lelieveld-Hoekstein 21-10-2019

omdat deze winkel vlakbij is en wij daar geregeld komen, zijn vandaag zeer goed geholpen

Robert alli 21-10-2019

Ik vindt de shop een leuke nette aantrekkelijke winkel,waar je veel huishoudelijk artikelen kunt kopen. Alles staat goed vermeld,en je kan snel een aankoop plaatsen online ook. Ik heb voor deze shop gekozen omdat ik een mooie koelkast zag dat ik toen meteen had gehaald. De gebruiksvriendelijkheid van de site ziet er prima uit,en alles is wel duidelijk en snel te vinden op de website van BCC. De levering was netjes in orde,en alles zat erbij. Ik ben trots op BCC want mijn levering kwam ook op tijd aan bij mijn woning. BCC is zeker een aanrader voor andere klanten.

B 21-10-2019

De prijs en kwaliteit is top, betalen bij aflevering is zeer prettig en erg makkelijk met de pin. De jongens hebben het op de juiste locatie neergezet met de informatie wanneer je het apparaat het beste kan aansluiten. Omdat het een vriezer is heeft het blijkbaar tijd nodig voordat je het kan aansluiten. Erg tevreden en aan te raden voor aankopen online. Mocht ik nog wat nodig hebben zal ik daar eerst kijken.

P.Koster 21-10-2019

Een goede service. Krijgt genoeg uitleg over het product. Vriendelijk personeel. Heel behulpzaam als er wat is. Prima.

Loek de Wildt 21-10-2019

Eenvoudige manier van online bestellen. Extra service zoals plaatsen en aansluiten inbegrepen.
Communicatie rond planning afleveren prima.

Cloe Nottem 21-10-2019

Het product wat ik heb gekocht (apple watch) kwam zoals aangegeven op het gewenste moment aan en toen bleek dat een onderdeel niet werkte werd ik door de klantenservice en later in de winkel goed geholpen. Mijn probleem werd serieus genomen en er werd gezocht naar een goede en niet omslachtige oplossing voor het probleem. Ook was er goede communicatie en ik ben tot nu toe tevreden van mijn keuze om bij BCC te kopen.

Nico Burgman 21-10-2019

Duidelijke en prettige winkel in Leidschendam n een heldere en webshop met snelle bezorging. Pofessioneel personeel die veel weten over de producten. Ook de webshop is overzichtelijk en makkelijk te gebruiken. Met beide heb ik diverse positieve ervaringen.

Hans Oostdijk 21-10-2019

Online bestelling wasmachine.
Goed bezorgd, uitgepakt, aangesloten en draaiend achtergelaten.
Dik tevreden, goeie service.

Pensiopaul 21-10-2019

BCC doen wat ze beloven. Goede after-salescommunicatie! Vriendelijke deskundige bezorgers.

Ruud 21-10-2019

Ik heb een Denon stereoset gekocht voor €422, 2 dagen later zag ik dat deze afgeprijsd was voor €297. Ik kreeg zonder problemen 125,00 retour.
Eigenlijk had de verkoper me er op moeten attenderen dat deze set gauw in de aanbieding zou komen

Dennis van Elten 21-10-2019

Een geweldige winkel met goede service en de persoonlijke hulp zie je bij veel winkels niet meer terug. Een unieke winkel dus.

Luijten 21-10-2019

Keurige overzichtelijke winkel waar we door een deskundige medewerker prettig werden geholpen

Anja van der kolk 21-10-2019

Hier wordt je vriendelijk geholpen goede service kunnen je aankoop altijd terug v inden want je bon deze vervaagd vaak altijd de goedkoopste 1 wordt zeer aanbevolen goed advies nemen de tijd voor je

mar58 21-10-2019

Fijne ruime overzichtelijke shop, met veel promo toestellen, waar je snel en vriendelijk wordt geholpen

Jacques (J.C) Van Cann 21-10-2019

Keurig afgeleverd en geïnstalleerd.
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Oude machine zoals afgesproken meegenomen

VD Molen 21-10-2019

We hebben ons goed verdiept in alle stofzuigers voordat we deze stofzuiger kochten. Het nadeel bij veel winkels is dat veel stofzuigers niet opgeladen zijn maar gelukkig was dat bij de BBC wel het geval! We zijn prima geholpen maar de medewerkers hoefden ons niet zo veel uit te leggen. De service bij de kassa was heel prettig, we hebben een deel van onze freebees ingeleverd waardoor we een leuke korting hadden op de totaalprijs! al met al prima service :)

Simon 21-10-2019

Vanaf het moment dat ik de winkel binnenliep tot het vertrek van de bezorger zijn de kernwaarden betrouwbaar, passie en inspiratie volledig waargemaakt. Volgende keer dus weer naar BCC.

Cajo 21-10-2019

BCC winkel Tilburg . goed advies rustig en tijd om te beslissen tot aankoop. Mooie nette winkel en keuze genoeg
Levering perfect en mooi op de afgesproken tijd

Margreet Schep 21-10-2019

vriendelijk personeel, snel geholpen en in huis waar wij naar op zoek waren.

Pim 21-10-2019

Wasmachine naar boven gebracht en geïnstalleerd. Goede service en aardige medewerkers.

Bert Tromp 21-10-2019

Goed, vriendelijk en deskundig geholpen. Ik zal iedereen aanbevelen hun aankoop bij BCC te doen.

Y.Schuller 21-10-2019

Goed advies over welke afwasmachine, verkoper dacht mee en gaf eerlijk advies. Winkel past netjes de actuele prijs aan. Goed bereikbaar via fb met vragen. Super service! Zal het zeker bij anderen aanraden!

Sebastiaan 21-10-2019

Bestellen ging makkelijk, goede prijs voor de wasmachine die ik wilde kopen. Het beste was de bezorging; Zeer vriendelijke en behulpzame bezorgers, echte toppers! Alles netjes geplaatst, heldere uitleg waar nodig en het was snel voor elkaar. Deze mensen wil je echt binnen je bedrijf houden!

Fred 21-10-2019

Schone, ruim opgezette winkel met veel keus en vriendelijk en kundig personeel

Karin de Jong 21-10-2019

Echt heel goed/proffesioneel en vriendelijk geholpen. Weinig wachttijd en uiterst vriendelijke verkoper. De voor en tegens tegen elkaar afgewogen en kwamen zo snel tot de aankoop van een energie vriendelijke droogtrommel

Jarne Cooijmans 21-10-2019

Prima geholpen in de winkel en overal snel antwoord op gekregen. Ik had een koelkast besteld op zaterdag en deze kwam dinsdag al binnen. Extra betaald zodat deze aan werd gesloten en al het afval ook meteen weg. Super tevreden!

Suus 21-10-2019

Fantastisch geholpen door heel aardige en kundige mevrouw! Ze nam de tijd, was heel geduldig, legde alles uit (ook in het Engels voor onze buitenlandse vriend met wie wij meegingen om aankopen te begeleiden) m.b.t. werking van alle apparaten en dekking van garanties (en evt. in combinatie met energiecontract als dat gewenst zou zijn), installaties thuis en gaf advies mbt de beste in zijn soort voor wat wij wensten. Ook werden de afmetingen en gebruiksonderhoud opgezocht en uitgelegd, al met al kostte dat best wat tijd maar deze mevrouw was heel klantvriendelijk en op de hoogte van alles! Er werd goed naar ons geluisterd en wij kregen niet iets opgedrongen. Wij keerden met een zeer tevreden gevoel weer huiswaarts!

Martin Lander 20-10-2019

Zeer gemotiveerde medewerkers en ter zaken kundig

Nadat na het kopen van een smart tv, er een betere aanbieding was de dag na de aanschaf, werd er niet moeilijk gedaan toen wij van deze aanbieding gebruik wilden maken.
De tv werd zonder problemen terug genomen een week na de aankoop.

We hebben hierna de TV aangeschaft bij BCC Barendrecht, met voor ons betere condities.

F Sanders 20-10-2019

Vriendelijk en behulpzaam personeel , wij kregen goed advies over zowel de voordelen als de evt. nadelen van het artikel. Snelle levering en vakkundig plaatsing van onze bestelling.

RvdS 20-10-2019

Duidelijke website en goede service met name als het gaat om de verwachte levertijd. Super goede informatie. Installatie snel en vakkundig uitgevoerd.

Mark 20-10-2019

Prima service, in breedste zin van het woord.
Nieuwe vaatwasser gekocht, waarbij de actieprijs van een concurrent gewoon wordt gehanteerd.
Levering en installatie netjes en verzorgd uitgevoerd, duidelijke communicatie tav levering: e-mails tot een telefoontje van de monteur een half uur voor aankomst.

Echtpaar uit Oss 20-10-2019

Zeer goed geholpen met duidelijke uitleg. Vlotte afhandeling van de aankoop.

Natasja 20-10-2019

We zijn super goed geholpen bij de BCC in Heerlen. Medewerkster nam de tijd voor ons en legde alles netjes uit.
Zijn super tevreden over de klantvriendelijkheid.
Bedankt hiervoor

Lambert 20-10-2019

Wij hebben een heel goed advies gekregen en hebben onze wensen duidelijk gemaakt, wat resulteerde in een goede aankoop. Kortom wij zijn zeer tevreden.

Jeff 20-10-2019

Zeer goede service,
Verkoper gaf me een heel erg eerlijk advies.. hij had ons een veel duurdere stofzuiger kunnen verkopen maar gaf het eerlijke advies dat het in ons geval niet veel verschil zou maken met de stofzuiger die we in eerste instantie hadden uitgezocht. Ook konden we de stofzuiger rustig uitproberen. Allemaal pluspunten. En daarbij hebben de verkopers ook verstand van zaken. Zoals bij de buren(mediamarkt) wel eens anders is. Prijs is trouwens ook niks mis mee.

Theo Kriek 20-10-2019

Ik koop al jaren bij BCC. Deze keer werd ik heel vriendelijk geholpen. In eerste instantie was de uitgezochte laptop niet voorradig in winkel. Mijn teleurstelling was groot Door een foutje van hun kant werd de laptop door de fabrikant toch geleverd. De lijst in de winkel bleek niet compleet te zijn .
Toch heb ik de uitgezochte laptop besteld en is toch geleverd. Als coulance werd mijn laptop gebruiksklaar gemaakt, helemaal gratis.
Dan wordt je als klant heel goed behandeld. Dikke pluim voor de vestiging in Zoeterwoude.

Louwtje 20-10-2019

Snelle levering, de volgende dag in huis betaalt met AfterPay zodat je nooit geen risico loopt

Yvonne 20-10-2019

Leuke vriendelijke verkoper, heel behulpzaam en ook veel informatie gegeven. Het enige dat hij vergeten is te vermelden dat er nog een kabeltje bij moest dat niet standaard meegeleverd wordt. Maar voor de rest een hele fijne behandeling gehad.

Eloy 20-10-2019

Vriendelijk geholpen, product wat ik wilde was op voorraad dus gelijk kunnen installeren thuis. Prima service.

Sandra Schuurmans 20-10-2019

Ik werd zo goed geïnformeerd over mijn product en werd ook zeer vriendelijk te woord gestaan.

Willem B 20-10-2019

Een mooie ruime winkel met een enorm assortiment.
Prettig geholpen en van advies voorzien.
Het artikel wat ik kocht was een dag aanbieding welke al verlopen was.
omdat de prijs van de dagaanbieding er op stond kreeg ik het artikel zonder probleem voor die prijs.

Marcel Tol 20-10-2019

Keurig en vlot geholpen voor de scherpste prijs. Wij gaan volgende keer weer naar bcc.

Vera 20-10-2019

Bij BCC staat vriendelijk personeel direct voor je klaar om je te voorzien van eerlijk advies. Geen overdreven gedoe en allerlei verkooptactieken, maar goede uitleg en geduld. Een fijne winkel!

Coen 20-10-2019

Zeer klantvriendelijke ervaring met de BCC winkel in Beek. Door een misverstand liep ik een actie voordeel mis. Dit werd de dag daarna meteen gecompenseerd met een behoorlijke korting. Mijn complimenten.... BCC Beek

BB te A. 20-10-2019

Een vriendelijke gemotiveerde verkoper die alle tijd neemt voor je vragen en uitleg, iemand die er echt verstand van heeft en niet zo'n "dozenschuiver" van de andere bekende winkels. Ook de verschillen laten zien en een eerlijk advies geven.Top!

Pieter uit Hoevelaken 20-10-2019

Makkelijk en efficiënt bestelproces via de website. Jammer dat je, bij de bestelling niet een voorkeur kunt aangegeven voor een ochtend- of middag bezorging. Het bezorgproces is verder makkelijk en efficiënt. Van te voren weet je in welk tijdsblok (blok van 2 uur) de bezorging gepland is. In mijn geval waren de bezorgers op tijd, vrolijk en efficiënt.

J. D. 20-10-2019

Zijn heel vriendelijk en niet opdringerig geholpen bij de aankoop van onze nieuwe koelvriescombinatie door ... - .......