J. Besseling 22-10-2019

Werd meteen vriendelijk en totaal niet opdringerig geholpen. Toen het model dat wij op het oog hadden bleek uitverkocht, wist de verkoopmedewerker een vergelijkbaar model op te zoeken dat nog wel leverbaar was. Top. Bezorging was ook super, mannen hebben het snel geïnstalleerd en op tijd en nog de oude wasmachine opgehaald ook!

J. van breemen 22-10-2019

Ik word hier altijd goed geholpen en krijg helder advies over de producten en eventueel alternatieven. Het personeel is vriendelijk en weet waar ze het over hebben. Vooral de afweging tussen verschillende merken, prijs en kwaliteit wordt goed door het personeel onderbouwd.

Joep 22-10-2019

1e instantie naar een bekende electro zaak gegaan, echter men had te weinig personeel en de soundbar waarvoor ik ging stond er niet. Dus boos weg gegaan. We zijn toen naar BCC Heerlen gegaan en werden goed geholpen . Men heeft verschillende soundbar laten spelen en advies gegeven. Verder hebben we de laagste prijs gekregen, waar BCC bekend op staat.

Bartho 22-10-2019

Apple magic mouse 2 gekocht. De reden is simpel, jullie zijn de goedkoopste en ik heb nog steeds een echte apple mouse, geen namaak product.
Super!

Peter 22-10-2019

Na het sneuvelen van m’n versterker voor mijn verouderde iPod ging ik voor advies naar bcc. De medewerker nam de tijd voor me, concludeerde dat hij wat ik zocht niet meer kon leveren en verwees me door als ik het toch per se op mijn ouderwetse manier wilde oplossen. Hij wist wel alternatieven en informeerde me daarover. Al snel koos ik voor een nieuwerwets alternatief: de Bose Soundlink. Formaat van een bierglas (omgekeerd vaasje), mat zwart met een mooi vol geluid. Terwijl ik dit tik, luister ik tevreden naar mijn aankoop. Mijn iPod classic met 15.000 nummers shuffelt er weer heerlijk op los. Dank bcc

Judith 22-10-2019

Fijne en overzichtelijke site, uitgebreide productkeuze en goede prijzen. Zeer snelle levering en perfecte service. Ik ben zeer tevreden

Teunissen 22-10-2019

Vriendelijke verkoper met verstand van zaken, en zeker tegemoet komend. Na aankoop zakte de prijs van het product, maar door de BCC prijsgarantie betaal je nooit teveel, we kregen het verschil achteraf gewoon op onze rekening gestort. Al met al een van de betere elektronica winkels, je bent toch gek als je bij ..... koopt. Die trouwens duurder was en geen prijsgarantie regeling kent en waar de verkopers niet weten waar ze het over hebben. De volgende keer ga ik direct naar BCC, daar doe je de beste zaken mee.

Rene O 22-10-2019

Mijn Sharp combi-magnetron gaf een raar geluid en ik bracht hem naar BCC (binnen de garantie termijn)
Ze zouden dit proberen binnen 2 weken gerepareerd te hebben. Na 2 weken informeerde ik naar de status, de reparatie bleek nog niet afgerond. 2 dagen later kreeg ik een mail dat de schade toch niet hersteld kon worden en dat ik een nieuwe magnetron mocht komen uitzoeken.
het prijsverschil (deze was iets goedkoper) werd netjes in een tegoedbon erbij gegeven. Dat is top service!

J schraven 21-10-2019

Condensdroger gekocht naar paar maanden al kapot gebeld naar bcc die zouden 't door gegeven en Thomson zou contact opnemen geen van 2e gebeurd weer contact bcc opgenomen die wijst naar Thomson. Contact met Thomson gehad die wijzen naar bcc. Heb maar nieuwe droger besteld bij de concurrent
Officiële reactie van BCC 22-10-2019

Beste J. Schraven,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar verwachting is geweest. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Zou je via Reviews@bcc.nl een mail willen sturen met het ordernummer zodat wij in contact kunnen komen?
Voor ons is het momenteel onbekend over welke bestelling dit gaat.

Reageren op deze review met het ordernummer is ook mogelijk dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.

Wij willen je graag een gepaste oplossing aanbieden. We zien je reactie tegemoet.

Sharon
Team Klantenservice BCC

Jari 21-10-2019

We hebben een koelkast gekocht. Bij het monteren bleek het deurtje van de vriezer noet goed te zijn monteerd. Hiervoor moesten de monteurs terugkomen. Daarna bleek echter dat de koelkast deur ook schsef zat. Dus moestem ze weer terugkomen. Na 3 keer langs te zijn geweest (4x inclusief opmeten). Is de koelkast geplaatst. Het monteren had beter gekund als de monteurs iets kritischer waren bij het monteren van de koelkast. Dan hadden ze niet 2 keer hoeven terugkomen. De koelkast zelf is heel erg naar wens. Waardoor mijn beoordeling alsnog op een 7 komt.
Officiële reactie van BCC 23-10-2019

Beste Jari,

Wat vervelend om te horen dat de installatie van de koelkast zo moeizaam is verlopen.
Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Zou je ons via een reactie op deze review het ordernummer willen doorgeven? zodat wij contact met je kunnen opnemen.

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Fam. Beks 21-10-2019

Het is een mooie, nette, ruime en overzichtelijke winkel met voldoende personeel.

Matt 21-10-2019

Keurig geholpen met alle informatie die we nodig hadden. En vrijgelaten in onze keuze!

Piet 21-10-2019

Mooie grote zaak goede service van de medewerkers makkelijk bereikbaar dicht naast de snelweg

Bianca vd linden 21-10-2019

De site is goed overzichtelijk, zou fijn zijn als ook dingen met elkaar kunt vergelijken , als je naast elkaar kunt zetten .
Snelle levering en goed overzicht wanneer en waar het geleverd gaat worden, Super.

Michael 21-10-2019

De website is prettig, overzichtelijk en werkt prettig! Verder wordt je goed op de hoogte gehouden zodra je het product hebt gekocht en word het pakketje snel geleverd. Wel had ik het practicer gevonden als de grote van het pakketje gewoon het formaat had van het product zelf want dan had het door de brievenbus gepast.

Stichting Egelopvang Roosendaal. 21-10-2019

We hebben een Egelopvang en daardoor veel handdoeken te wassen. Aangezien ik al eenzelfde wasmachine had en hier erg tevreden over ben en ook mijn eigen was in één wasmachine moest hebben we besloten om er nog een aan te schaffen. we zijn vriendelijk geholpen in de winkel bij BCC en de jongens hebben de machine netjes geplaatst, we willen binnenkort ook een droger aanschaffen maar omdat we een non profit organisatie zijn en bestaan van giften en donaties moeten we nog even doorsparen en zal de was nog in de oude droger moeten zolang hij het volhoud.

Wilfried Broer 21-10-2019

Assortiment. Commercieel goed. Digitale begeleiding op orde.
Houding en gedrag van bestellers vragen om aandacht.

Richard van Kempen 21-10-2019

Via de chat gesproken met een medewerker van de BCC. Bleek een aanbieding van een vaatwasser verlopen maar de medewerker heeft het vervolgens toch voor de aanbiedingsprijs aan ons verkocht. Levering en installatie verliepen vlekkeloos. Top!

LJB 21-10-2019

Via de chatfunctie van BCC onze Bosch combimagnetron besteld. Inclusief een leuke aanbieding voor extra verzekering. Daarnaast 2 kundige en nette monteurs die het apparaat kwamen plaatsen op de afgesproken dag en idem tijdstip. Netjes afgewerkt. Oude apparaat en verpakkingsmateriaal meegenomen. Zeer tevreden. Apparaat nog niet gebruikt nu na een aantal uren vanaf plaatsing

Farid 21-10-2019

Keurig te woord gestaan in de winkel, en vervolgens zoals afgesproken afgeleverd, overigens door vriendelijke bezorgers. Top!

Hanneke Lelieveld-Hoekstein 21-10-2019

omdat deze winkel vlakbij is en wij daar geregeld komen, zijn vandaag zeer goed geholpen

Robert alli 21-10-2019

Ik vindt de shop een leuke nette aantrekkelijke winkel,waar je veel huishoudelijk artikelen kunt kopen. Alles staat goed vermeld,en je kan snel een aankoop plaatsen online ook. Ik heb voor deze shop gekozen omdat ik een mooie koelkast zag dat ik toen meteen had gehaald. De gebruiksvriendelijkheid van de site ziet er prima uit,en alles is wel duidelijk en snel te vinden op de website van BCC. De levering was netjes in orde,en alles zat erbij. Ik ben trots op BCC want mijn levering kwam ook op tijd aan bij mijn woning. BCC is zeker een aanrader voor andere klanten.

B 21-10-2019

De prijs en kwaliteit is top, betalen bij aflevering is zeer prettig en erg makkelijk met de pin. De jongens hebben het op de juiste locatie neergezet met de informatie wanneer je het apparaat het beste kan aansluiten. Omdat het een vriezer is heeft het blijkbaar tijd nodig voordat je het kan aansluiten. Erg tevreden en aan te raden voor aankopen online. Mocht ik nog wat nodig hebben zal ik daar eerst kijken.

P.Koster 21-10-2019

Een goede service. Krijgt genoeg uitleg over het product. Vriendelijk personeel. Heel behulpzaam als er wat is. Prima.

Loek de Wildt 21-10-2019

Eenvoudige manier van online bestellen. Extra service zoals plaatsen en aansluiten inbegrepen.
Communicatie rond planning afleveren prima.

Cloe Nottem 21-10-2019

Het product wat ik heb gekocht (apple watch) kwam zoals aangegeven op het gewenste moment aan en toen bleek dat een onderdeel niet werkte werd ik door de klantenservice en later in de winkel goed geholpen. Mijn probleem werd serieus genomen en er werd gezocht naar een goede en niet omslachtige oplossing voor het probleem. Ook was er goede communicatie en ik ben tot nu toe tevreden van mijn keuze om bij BCC te kopen.

Nico Burgman 21-10-2019

Duidelijke en prettige winkel in Leidschendam n een heldere en webshop met snelle bezorging. Pofessioneel personeel die veel weten over de producten. Ook de webshop is overzichtelijk en makkelijk te gebruiken. Met beide heb ik diverse positieve ervaringen.

Hans Oostdijk 21-10-2019

Online bestelling wasmachine.
Goed bezorgd, uitgepakt, aangesloten en draaiend achtergelaten.
Dik tevreden, goeie service.

Pensiopaul 21-10-2019

BCC doen wat ze beloven. Goede after-salescommunicatie! Vriendelijke deskundige bezorgers.

Ruud 21-10-2019

Ik heb een Denon stereoset gekocht voor €422, 2 dagen later zag ik dat deze afgeprijsd was voor €297. Ik kreeg zonder problemen 125,00 retour.
Eigenlijk had de verkoper me er op moeten attenderen dat deze set gauw in de aanbieding zou komen

Dennis van Elten 21-10-2019

Een geweldige winkel met goede service en de persoonlijke hulp zie je bij veel winkels niet meer terug. Een unieke winkel dus.

Luijten 21-10-2019

Keurige overzichtelijke winkel waar we door een deskundige medewerker prettig werden geholpen

Anja van der kolk 21-10-2019

Hier wordt je vriendelijk geholpen goede service kunnen je aankoop altijd terug v inden want je bon deze vervaagd vaak altijd de goedkoopste 1 wordt zeer aanbevolen goed advies nemen de tijd voor je

mar58 21-10-2019

Fijne ruime overzichtelijke shop, met veel promo toestellen, waar je snel en vriendelijk wordt geholpen

Jacques (J.C) Van Cann 21-10-2019

Keurig afgeleverd en geïnstalleerd.
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Oude machine zoals afgesproken meegenomen

VD Molen 21-10-2019

We hebben ons goed verdiept in alle stofzuigers voordat we deze stofzuiger kochten. Het nadeel bij veel winkels is dat veel stofzuigers niet opgeladen zijn maar gelukkig was dat bij de BBC wel het geval! We zijn prima geholpen maar de medewerkers hoefden ons niet zo veel uit te leggen. De service bij de kassa was heel prettig, we hebben een deel van onze freebees ingeleverd waardoor we een leuke korting hadden op de totaalprijs! al met al prima service :)

Simon 21-10-2019

Vanaf het moment dat ik de winkel binnenliep tot het vertrek van de bezorger zijn de kernwaarden betrouwbaar, passie en inspiratie volledig waargemaakt. Volgende keer dus weer naar BCC.

Cajo 21-10-2019

BCC winkel Tilburg . goed advies rustig en tijd om te beslissen tot aankoop. Mooie nette winkel en keuze genoeg
Levering perfect en mooi op de afgesproken tijd

Margreet Schep 21-10-2019

vriendelijk personeel, snel geholpen en in huis waar wij naar op zoek waren.

Pim 21-10-2019

Wasmachine naar boven gebracht en geïnstalleerd. Goede service en aardige medewerkers.

Bert Tromp 21-10-2019

Goed, vriendelijk en deskundig geholpen. Ik zal iedereen aanbevelen hun aankoop bij BCC te doen.

Y.Schuller 21-10-2019

Goed advies over welke afwasmachine, verkoper dacht mee en gaf eerlijk advies. Winkel past netjes de actuele prijs aan. Goed bereikbaar via fb met vragen. Super service! Zal het zeker bij anderen aanraden!

Sebastiaan 21-10-2019

Bestellen ging makkelijk, goede prijs voor de wasmachine die ik wilde kopen. Het beste was de bezorging; Zeer vriendelijke en behulpzame bezorgers, echte toppers! Alles netjes geplaatst, heldere uitleg waar nodig en het was snel voor elkaar. Deze mensen wil je echt binnen je bedrijf houden!

Fred 21-10-2019

Schone, ruim opgezette winkel met veel keus en vriendelijk en kundig personeel

Karin de Jong 21-10-2019

Echt heel goed/proffesioneel en vriendelijk geholpen. Weinig wachttijd en uiterst vriendelijke verkoper. De voor en tegens tegen elkaar afgewogen en kwamen zo snel tot de aankoop van een energie vriendelijke droogtrommel

Jarne Cooijmans 21-10-2019

Prima geholpen in de winkel en overal snel antwoord op gekregen. Ik had een koelkast besteld op zaterdag en deze kwam dinsdag al binnen. Extra betaald zodat deze aan werd gesloten en al het afval ook meteen weg. Super tevreden!

Suus 21-10-2019

Fantastisch geholpen door heel aardige en kundige mevrouw! Ze nam de tijd, was heel geduldig, legde alles uit (ook in het Engels voor onze buitenlandse vriend met wie wij meegingen om aankopen te begeleiden) m.b.t. werking van alle apparaten en dekking van garanties (en evt. in combinatie met energiecontract als dat gewenst zou zijn), installaties thuis en gaf advies mbt de beste in zijn soort voor wat wij wensten. Ook werden de afmetingen en gebruiksonderhoud opgezocht en uitgelegd, al met al kostte dat best wat tijd maar deze mevrouw was heel klantvriendelijk en op de hoogte van alles! Er werd goed naar ons geluisterd en wij kregen niet iets opgedrongen. Wij keerden met een zeer tevreden gevoel weer huiswaarts!

Martin Lander 20-10-2019

Zeer gemotiveerde medewerkers en ter zaken kundig

Nadat na het kopen van een smart tv, er een betere aanbieding was de dag na de aanschaf, werd er niet moeilijk gedaan toen wij van deze aanbieding gebruik wilden maken.
De tv werd zonder problemen terug genomen een week na de aankoop.

We hebben hierna de TV aangeschaft bij BCC Barendrecht, met voor ons betere condities.

F Sanders 20-10-2019

Vriendelijk en behulpzaam personeel , wij kregen goed advies over zowel de voordelen als de evt. nadelen van het artikel. Snelle levering en vakkundig plaatsing van onze bestelling.

RvdS 20-10-2019

Duidelijke website en goede service met name als het gaat om de verwachte levertijd. Super goede informatie. Installatie snel en vakkundig uitgevoerd.