Abraham Bril 24-10-2019

Zijn al jarenlang tot volle tevredenheid klant bij BCC Hulst. Bij recente aankoop Samsung QLED TV zeer deskundige info ontvangen; afspraken m.b.t. levering etc. correct nagekomen.

g,otten 24-10-2019

rustig personeel en vriendelijk ruime keuzes goede voorraad en sms wanneer ze komen en
wanneer ze vlak bij zijn bellen ze dat ze er aan komen heel plezierig
correcte bezorgers heel fijn volgende keer weer bbc vr gr g.otten klinkenberg

Paul Vromans 24-10-2019

Het bestellen van een Iphone 11 op website BCC verliep zeer eenvoudig.
En de volgende dag al in huis, ECHT TOP, BEDANKT!!!

Cornelis 24-10-2019

Duidelijke bestelprocedure, en goede, snelle telefonische servicelijn. De dame achter de servicelijn was kundig (bij sommige webwinkels maak je het helaas anders mee)

Roelofsen. A.R. 24-10-2019

Vriendelijk. Vakkundig. Niet opdringerig. Zeer goed uitleg. Goed om dat zo mee te maken. Sommige bedrijven kunnen daar nog wat van leren. Daarom gelijke combi oven gekocht. Ook de monteurs kwamen exact op tijd, vriendelijk, goed uitgelegd en binnen enkele minuten oude toestel verwijdert, nieuwe er in. Top dit bedrijf.

Fred 24-10-2019

De website is makkelijk te raadplegen. Het persoonlijke advies in de winkel, ook over andere soortgelijke apparaten, zorgt er voor dat het maken van een keuze dan nog eenvoudiger wordt. Vakkundig en ook nog eens gericht op duurzaamheid. Levering prima op tijd in het vooraf aangegeven tijdsbestek. Vriendelijke bezorgers, die het oude apparaat meenamen en natuurlijk het nieuwe apparaat op de juiste plek plaatsten en aansloten. Natuurlijk ook toen weer met uitleg over juist gebruik.

Sophie 24-10-2019

Was makkelijk te bestellen, erg overzichtelijk. De levering ging ook super, klantvriendelijke bezorgers met humor 😀

Sander 24-10-2019

BCC had een goede aanbieding. Ik kon de informatie over het tot stand komen van de bezorgafspraak slecht vinden op de site. na app contact werd het iets duidelijker. Je krijgt om 03:00 uur 's nachts een mailtje hoe laat ze komen. Ik vind dat een absurd tijdstip. Vervolgens zeggen ze dat je tien minuten van te voren een telefoontje krijgt. Bij mij stonden de bezorgers zonder telefoontje gewoon om 8:00 uur op de stoep. Hoewel er bij de specificatie stond dat er een afvoerslang bij zat, bleek deze alleen aan te sluiten met een speciale aansluitset. Daar was ik niet over geïnformeerd. De vriendelijke bezorgers gaven aan dat ze m weer mee konden nemen en 'm door een aansluitservice een tweede keer te kondenlaten bezorgen. Dat leek mij een absurde oplossing. Al met al ben ik niet onder de indruk van het bezorgproces en de informatievoorziening daar over. volgende keer toch maar Cool Blue?
Officiële reactie van BCC 24-10-2019

Beste Sander,

Wat vervelend om te horen dat de bezorgers niet de service hebben kunnen verlenen voor het gewenste resultaat. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Marja Tentua-Hengst 24-10-2019

Onze vragen om een laptop te kopen werden goed beantwoord en wij verlieten de winkel met een tevreden gevoel en een laptop

Maurits 24-10-2019

Vriendelijke bediening. Medewerker nam alle tijd om prijsverschil website en prijskaartje bij product uit te zoeken. Prijsverschil bleek in kleuren zwart en zilver te zitten.

L.P. 24-10-2019

Service van BCC was top! Mijn aankoop pas later in de avond besteld en de volgende dag was het al binnen! BCC heel erg bedankt voor de top service!

Joop 24-10-2019

In de winkel in zaandam wordt je netjes en beleefd, en wat vooral belangrijk is deskundig geholpen.

Renske 24-10-2019

Fijne winkel met goede keuze aan kwaliteitsproducten. Waarom een 8 en geen 10, omdat er niet verzonden wordt met PostNL

W.Pijl 24-10-2019

Ik ben supergoed heholpen bij de BCC .
Er.is met mij meegedacht.Samen tot een oplossing gekomen.De verkoper heeft zelfs meegeholpen om de grote doos naar de auto te brengen.
Dat noem ik nog eens service

Marcoen 24-10-2019

Zeer fijn geholpen in de winkel, ook toen ik vertelde dat ik niet de grootste en duurste televisie wilde kopen (en dat was eerder op de dag echt anders in die ene grote electronicaketen waar ik geen aandacht meer kreeg toen ik vertelde wat ik wilde). Deskundige en snelle service en uiteindelijk een televisie waar ik zeer tevreden mee ben. Je moet er bij ons even de stad voor uit, maar dat is zeker de moeite waard.

willy 24-10-2019

Goed service en vriendelijke hulp,zeer aangenaam kopen daar.Altijd een kopje koffie klaar

els de peijper 23-10-2019

Bcc onze winkel, koop graag bij ze.
Prima service goed geholpen, voor de zoveelste keer.
Heb van alles van ze.

Toon 23-10-2019

Vanaf je de mail krijgt tot aflevering klopt helemaal zoals ze beloven.echt heel goed gedaan.personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

Thijs 23-10-2019

Hele fijne site. Heeft me duidelijk inzicht gegeven in de verschillen en overeenkomsten in mijn zoektocht naar een nieuwe laptop

Riek 23-10-2019

We zijn vriendelijk en betrokken te woord gestaan. We hebben een product retour gebracht omdat er iets mis mee was en dat is keurig vervangen door een nieuwe en een ander product om kunnen ruilen. Beiden werden in de winkel gereserveerd en we kregen een nieuwe factuur op de datum van ophalen. Het personeel kende ons nog en daardoor werden we sneller geholpen.

Jacques 23-10-2019

Toen ik vandaag melding kwam maken van 'n storing aan de wasdroger, werd ik weer, zoals ik gewend ben, heel vriendelijk en accuraat geholpen, en wordt er 'n afspraak gepland voor monteurs bezoek. En vervolgens, bij de aankoop van 'n magnetron verliep de bediening eveneens vriendelijk, soepel en vakkundig. Heel prettig allemaal !

Danny de Reus 23-10-2019

Op 7 oktober de Sony WH-1000 XM3 gekocht bij de Bcc in Beverwijk maar helaas was er iets mis aan linkerzijde van de hoofdtelefoon constant trillend geluid zeer irritant.
Meteen retour gebracht in het filiaal binnen 13 dagen en kreeg meteen een nieuwe de zwarte uitverkocht maar volgende dag om 13:00 thuisgebracht door DHL.
Kortom vriendelijk en service gericht personeel dus ik kom graag weer terug!

AVledder 23-10-2019

Goede winkel met goede service. Zowel online als in de winkel zelf. Heb voor BCC gekozen ivm de beste prijs en geen verzendkosten. Dag na bestelling keurig geleverd en ben zeer tevreden over het product.
Zeker een aanrader!

AnneRiet 23-10-2019

Ik kom al jaren bij BCC en wordt er altijd vriendelijk en correct geholpen. Als ik eerst rond wil kijken, kan ik dat op mijn gemak doen zonder dat ik me opgejaagd voel.
Ze geven goed advies, de aflevering , voor zover die aan huis plaatsvindt, is steeds zoals er van tevoren gezegd/ gemaild wordt en de producten zijn van een uitstekende kwaliteit. Kortom, BCC Ga zo door!

SZ 23-10-2019

Prettige en vriendelijke uitleg door verkoper, denkt goed mee. Vriendelijke en behulpzame kassa-medewerker.

R de Rooij 23-10-2019

Ik ben altijd erg tevreden geweest met bcc , laagste prijs garantie en service vandaar dat wij weer voor deze shop hebben gekozen. Webshop erg gebruiksvriendelijk en snelle levering en gratis gemonteerd

Bjansen 23-10-2019

Goed en netjes bediend worden, en niets moet.
En toch een goed advies krijgen.

D. 23-10-2019

Goede services.
Geduldig alle voor en nadelen van verschillende merken en type wasmachines uitgelegd gekregen.

A Poort 23-10-2019

Wij zijn vriendelijk en geduldig geholpen mede daar het om een aankoop v mijn moeder (93) was. Zij ziet niet goed door maculadegeneratie en de verkoper was er enigszins bekend mee. Men ziet nl niet alles slecht. Uitvoerig werd er 2 toestellen naast elkaar getest. Waaronder 1 met Qled. Zowel gewoon beeld als ondertiteling werd getoond. Door zelfde beeld goed te vergelijken.

Maykel 23-10-2019

Perfecte service! Wasmachine stond in 10 minuten op z’n plaats door twee goede medewerkers. Daarnaast ook de informatie vooraf was perfect, mail, sms en belletje vooraf. Mag een bedrijf trots op zijn.

Jean Dols 23-10-2019

Snelle en duidelijke uitleg bij aankoop en snelle levering op afgesproken tijdstip.

Gert Hilbert. 23-10-2019

Prachtige grote winkel met deskundig personeel met een goede uitleg over de producten.Ook aflevering verloopt soepeltjes door mails of sms over bezorgtijden of installatie.Bij mij werd een nieuwe tv geïnstalleerd en afgesteld door een vriendelijke monteur .Ik ben helemaal tevreden over BCC.

Marga 23-10-2019

Ik heb online besteld en zeer snel antwoord gekregen, super. Over de vraag via watsup of er 2 apparaten retour genomen konden worden, Snel een positief antwoord ontvangen. Ook zeer tevreden over de berichten van levering via mail en sms.

Johan en Paul 23-10-2019

Geweldig goed geholpen door Ivar van BCC Zaandam. Een deskundig behulpzaam en geduldige verkoper die goed advies geeft maar de keuze aan jou laat. Geeft goed advies maar dringt niks op. Bijzonder vriendelijk en gastvrij. Gingen met een heel goed gevoel en blij met onze aankopen de winkel uit.

Marjolein 23-10-2019

BCC zit vlakbij en heeft goede after sales. Er was echter geen personeel in de buurt om me te adviseren over de slowjuicers. mijn keuze gemaakt o.b.v. online reviews.

Fam. S. van Zijst, Geerenplein 9, 3741RV Baarn 23-10-2019

Worden vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan.

d.d. 23-10 2019 heeft.......... DAIMY onze op zeer behulpzame wijze geholpen, met onze TOMTOM.
Complimenten voor de verkoper!!!!

Céline 23-10-2019

Wij hebben een droger besteld bij de BCC. S 'ochtends kregen wij een sms met de verwachte aankomst tijd. De bezorgers belden een uur eerder dan de verwachte aankomst tijd op of het uitkwam dat de nu al kwamen. Geen probleem. Bij aankomst eerst gekeken hoe ze het beste naar boven konden met de droger. Oude droger meegenomen en nieuwe droger netjes op zolder gezet. .Ook fijn dat je de optie gehebt om te pinnen bij de bezorgers. Erg tevreden over BCC!

Ed Smeets 23-10-2019

Bcc Venray is een mooie overzichtelijke winkel met goed en deskundig personeel dat je goed adviseert. Lang wachten is er niet bij. Het advies is eerlijk.

MarianR 23-10-2019

Het product wat ik heb gekocht, Netgear Orb,i was goedkoper bij BCC. Ik kon zelf van te voren kiezen voor een locatie en een dag. Het werd netjes aangemeld dat het zou komen. Nette verpakking en keurig op tijd bezorgd. Ben zeer tevreden met mijn bestelling en de snelle levering. Ik ga zeker weer bestellen bij BCC .

Barbara 23-10-2019

Goede producten voor een schappelijke prijs. Goede service. Het enige nadeel is dat ze op de website beloven voor 22.00 uur besteld? Morgen in huis.
Dit klopt niet. Ik heb het donderdag 17 oktober jl. Besteld en woensdag 23 oktober pas geleverd gekregen. Het kon niet eerder. Dus dat vind ik een groot minpunt.
Daarom ipv een 9 nu een 6
Officiële reactie van BCC 24-10-2019

Beste Barbara,

Wat vervelend om te horen dat we het artikel niet de volgende dag konden leveren. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Iris 23-10-2019

Wij zijn tevreden over bcc. Goed en deskundig personeel, denken met je mee en dringen je niets op.
Levering was volgens afspraak en ging snel en netjes.

Fred 23-10-2019

Bosch vaatwasser gekocht en door BCC laten inbouwen . Keurig bericht ontvangen en vaatwasser werd vakkundig gemonteerd en oude vaatwasser werd meegenomen. Extra verleng slang werd kosteloos gemonteerd .

Ellen 23-10-2019

Op dinsdag in de winkel informatie ingewonnen over het te kopen product. Ik ben toen goed en eerlijk voorgelicht. Waar ik twijfelde over 2 modellen, de een beduidend duurder dan de andere, werd mij geadviseerd de goedkopere versie te nemen omdat deze ruim zou gaan voldoen aan mijn verwachtingen.
Aangezien het artikel in de winkel niet op voorrad was, deze online besteld. Bewust gekozen om de online levering op te halen bij het filiaal in Leidschendam.
De volgende dag het product gaan ophalen. Bij de kassa werd ik geattendeerd op een actie die loopt in samenwerking met Essent. Ter plekke in de winkel kunnen sprken met een medewerker van Essent. Ook deze gaf goede adviezen.

Al met al goed en zeer vriendelijk geholpen.

Henk van der Velde 23-10-2019

Goed advies. personeel neemt genoeg tijd voor je en denkt goed mee! Blij met een BCC in de buurt!

Lantang 23-10-2019

De advisering voor aanschaf van mijn nieuwe inductieoven was perfect waardoor ik vol vertrouwen de aankoop heb gedaan.
Zeer vriendelijk personeel en lekkere koffie.

B.J.van Dijk 23-10-2019

Goed advies en snel geholpen.
Op alle vragen een adequaat antwoord.
Aangeboden prijzen waren concurrerend.
e

GD Verweij 23-10-2019

De service is te gek! Sowieso online de laagste prijs inc. inbouwservice. De mannen die kwamen deinsden ook niet terug voor uitdagingen, dus hebben het ook weer perfect afgeleverd.

Frans 23-10-2019

Goede prijs, goed verzorgde snelle levering , vriendelijk behulpzaam personeel.

Marco 23-10-2019

Fijne winkel met deskundig personeel. Je krijgt een goed en eerlijk advies. Ruime keuze en een goed prijs/kwaliteit verhouding. We komen hier graag als we iets nodig hebben.

Max 23-10-2019

Nette bezorgers die een half uur voordat ze aankwamen belden om te melden dat ze in de buurt waren. Hebben het op de juiste plek neergezet en gingen voorzichtig met de spullen om.