Deze score is berekend op basis van 14881 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rinie Methorst 25-10-2019

Perfecte, eerlijke En tevens professionele informatie door de verkoopmedewerker. Beloften over aflevering 100% nagekomen. De aflevering en installatie op zolder van onze wasmachine is door de twee vriendelijke bezorgers netjes en zonder rommel na te laten uitgevoerd.

Familie visser 25-10-2019

BCC Hengelo. Erg duidelijke uitleg over de wasmachine en droger die we op het oog hadden. En leuke kortingsactie tijdens de vervangingsweken. De verkoper nam alle tijd. En goede service wat betreft bezorgen.

M 25-10-2019

Snel en vriendelijk te woord gestaan. Medewerker had verstand van zaken. Snel een goede keuze kunnen maken. Ik raad iedereen aan deze BCC winkel eens te bezoeken.

Lex 25-10-2019

Bewust gekozen voor BCC.
Wasdroger netjes en op tijd op tweede verdieping bezorgd, aangesloten en oude weer meegenomen.
Droger is stiller dan onze vorige, en eerste was is inmiddels droog, dus prima.

Rob 25-10-2019

Koelkast gekocht. Helaas hebben ze bij BCC geen voorraden in de winkel zelf, helaas.
Mij werd beloofd dat het artikel dinsdag bij hun in de winkel af te halen was. Bleek helaas niet zo te zijn, het werd donderdag. Tegenwoordig zou dat niet meer moeten kunnen met goed voorraadbeheer en transport, maar ja.
Winkel is wel prima, netjes en heel vriendelijk personeel. Zeer behulpzaam!

M F 25-10-2019

Klantvriendelijk, service gericht, kennis van zaken, correct, snel, kortom alles wat je nodig hebt

EB 25-10-2019

Dank aan BCC voor de keurige wijze van afhandeling van mijn bestelling. Goede en duidelijke communicatie over de ook netjes zoals afgesproken levering, plaatsing en aansluiting van het apparaat

Prima contact 24-10-2019

Goede voorlichting, uitstekende omruilservice, prettig personeel, kortom een plezier om te winkelen

Minze 24-10-2019

Zeer correct en vriendelijk geholpen door verkoopadviseur zeer snelle levering.

Diny van Ginneken 24-10-2019

Wederom heb ik moeten ondervinden dat BCC niet mijn winkel is. Helaas werd ik weer geholpen door een medewerker die niet uitblonk in vriendelijkheid en er maar zo snel mogelijk vanaf wilde zijn.
Officiële reactie van BCC 25-10-2019

Beste Diny,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest en je niet goed geholpen bent door een medewerker.
Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Officiële reactie van BCC 25-10-2019

Beste Diny,

Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Linda 24-10-2019

Snelle service en een lagere prijs voor hetzelfde artikel in vergelijking met andere webshops.
Wat mij betreft een aanrader!

A. Wieling 24-10-2019

BCC is een fijne winkel, waar je vriendelijk en deskundig wordt geholpen. Bij problemen helpen ze zoeken naar een oplossing waar iedereen tevreden van wordt.
Vind je een product elders goedkoper, dan krijg je het daar voor die prijs. De koffie staat altijd klaar.

Flavia 24-10-2019

Bij de winkel goed geholpen en bestelling netjes thuis gebracht en gratis geïnstalleerd

Petra 24-10-2019

Kwamen voor een wasmachine hadden er 1 op het oog verkoper luisterde goed naar ons en adviseerde ons met een ander duurder type maar die was in de reclame en cash back actie waardoor ze uiteindelijk even duur waren en we dus kwalitatief nu een betere wasmachine hebben

Peter 24-10-2019

Nadat ik bij de aankoop van de nieuwe laptop voorzichtig ben geweest met betrekking tot het bijkopen van een CD-lezer. Ben ik vandaag, 24 oktober 2019, de betreffende CD-lezer alsnog gaan kopen. En natuurlijk weer perfect geholpen door mijn, intussen vaste, aanspreekpunt Nicky er komt ook altijd meer informatie ter beschikking dan direct noodzakelijk. Wat heeft die vestigingsmanager toch een prima medewerker. Daar kom je graag voor terug.

E de Hooge 24-10-2019

Geholpen door verkoper in de BCC Alexandrium.
de verkoper is een zeer vriendelijke en hulpvaardige verkoper met uitstekende kennis van zaken.
We kwamen voor de Samsung WD80K5 was - droogcombinatie uit de BCC folder.
Na een goed vergelijkend advies tussen de was-droogcombinaties van de merken Samsung en AEG. Besloten we voor AEG te gaan.

Vervolgens kregen we van de verkoper een goede en uitgebreide uitleg en demonstratie over de AEG L7WE96ES was-droog combinatie.

Van BCC krijgen we nu 20% korting op de adviesprijs. We hebben de AEG was-droogcombinatie na de uitgebreide uitleg van de verkoper gekocht.

de verkoper wees ons ook nog op de actie van essent waardoor we ook nog eens 150 euro extra korting kregen. Daar bovenop heeft AEG momenteel ook nog een actie waardoor we ook nog een cadeaubon ter waarde van 150 euro krijgen welke te besteden is bij ICI Paris XL.

Als alles verder goed gaat wordt de AEG was-droogcombinatie na een bericht van BCC gratis bezorgd en aangesloten en wordt de oude wasmachine meegenomen.

A.H.W. Trouerbach 24-10-2019

Heel goed en kundig geholpen door medewerker met kennis van zaken voor zowel de wasmachine als vrieskast.

Kees 24-10-2019

Een geweldige winkel alles over zichtig,de medewerkers zien je gelijk binnen komen.als je vragen stelt dan helpen ze je heel goed.en als je niet zo handig bent installeren ze het voor je.

Stikkers 24-10-2019

Klantvriendelijk
Denken mee
Duidelijke advies en uitleg
Goede service
Kwaliteit

Hans 24-10-2019

Vakkundige en vriendelijke uitleg over het gekochte product en mogelijke opties.
Zeer tevreden!

De heer en mevrouw Post 24-10-2019

BCC geeft mijn vrouw en ik altijd een tevreden gevoel. Het personeel is erg aardig en deskundig

CV 24-10-2019

Bij BCC Muiden kan je altijd rekenen op een goede service. De sfeer in de winkel is rustig en prettige sfeer.

Dirk 24-10-2019

Ik ben klant geweest in de vestiging van BCC in Amsterdam Noord. Ik ben zeer deskundig geholpen wat inhoud dat ik bij het orienteren voor de soundbar meerdere opties heb mogen beluisteren. Daarbij hebben de medewerkers mij de voordelen en de nadelen uitgelegd op een zeer vriendelijke en transparante manier. Ook hebben zij eigen ervaringen gedeeld mbt de soundbars.

Ik heb totaal drie keer terug geweest naar de BCC in Amsterdam Noord omdat ik daar zeer prettig ben geholpen. De derde keer was voor mij scheepsrecht en heb ik daar mijn aankoop gedaan.

Nick 24-10-2019

Redelijke prijzen beter dan mediamarkt heb al wel vaker bij bcc besteld en altijd tevreden enige issue is dan dhl vaak. Verder niet wat aan te merken en dat is in mijn geval een goed teken.

Ulgen 24-10-2019

Erg goed geholpen door BCC Bergen op Zoom. Een vriendelijke en eerlijke medewerker die zijn klanten goed te woord staat en veel verstand heeft over computers. Fijn om een medewerker te spreken die weet waar die het over heeft. Hij heeft ons goed geholpen bij het maken van een juiste keuze voor gamingslaptop. Hierbij ook alles erop geinstalleerd en erg geduldig mijn zoontje het een en ander uitgelegd. Ik zou zeker BCC Bergen op Zoom aanbevelen. Top geholpen ! Bedankt !

Marie 24-10-2019

Ik ben altijd erg tevreden over de klantvriendelijkheid en de behulpzaamheid van het personeel bij BCC. Dat was voor mij de reden om mijn aankopen bij u te doen. Ik ben wederom erg prettig geholpen.

L.H. Rochus 24-10-2019

Mooie ruim opgezette winkel met vriendelijke personeel wat van wanten weet.
Niet wordt aangesmeerd en duidelijke praktische informatie.

cora hubers 24-10-2019

De simpele bestelling en correcte levering voldeed geheel aan de verwachtingen.
Oude apparaat netjes meegenomen en nieuwe aangesloten.

Gre Kolijn 24-10-2019

BCC een hele fijne winkel je word er goed geholpen en hebben verstand van zaken. Bezorging alles verliep volgens plan.Duim omhoog 👍

Dofred 24-10-2019

De shop is overzichtelijk en wat ik zocht kon ik makkelijk vinden. Het bestellen ging eenvoudig.
's avonds besteld en de andere middag al binnen. Al met al, super tevreden met BCC.

J. De Ridder 24-10-2019

Levering en alles prima hoor, maar bij problemen met het apparaat geven ze geen thuis. Op het online formulier reageren ze niet, via de telefoon is het altijd "heel erg druk" en wordt gewoon de verbinding verbroken. Ook Whatsapp werkt niet...
Erg slordig.
Officiële reactie van BCC 24-10-2019

Beste J. de Ridder,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

J. de Ridder 25-10-2019

201704-4581050

J. de Ridder 29-10-2019

En vervolgens weer geen reactie...

Wout 24-10-2019

Goede produktbeschrijving. Aantrekkelijke prijs. Snelle levering. Betrouwbaar bedrijf

bart 24-10-2019

snel en zeer behulpzaam, ook veel kennis van producten! Mooie winkel met genoeg keuze.

hans nicodem 24-10-2019

Hier kan je je VVV bonnen inleveren en is het assortiment groot. Bovendien zijn de verkopers deskundig

Ageeth 24-10-2019

BCC is een fijne winkel met deskundig en vriendelijk personeel.
De winkel is overzichtelijk met een groot assortiment aan artikelen voor een goede prijs en de laagste prijs garantie.
Ook een goede service hoort bij de BCC en de mogelijkheid om extra garantie jaren erbij te kopen.
Ik ben altijd zeer tevreden.

Willem 24-10-2019

Eerst een TV bij Mediamarkt besteld .Deze kwamen hun afspraken niet na.Dus kwam bij BCC uit .alles perfect.nieuwer type en goedkoper Ben zeer tevreden

R.H van der RIJST 24-10-2019

Duidelijke presentatie van producten en goede beschrijving. Dag erna bezorging met Track en Trace waarbij je precies kan zien wanneer ongeveer de goederen bezorgd worden.

Bert 24-10-2019

Ben zeer tevreden over de winkel van BCC in Den Haag: deskundig, vriendelijk en servicegericht personeel. Om die reden kom ik er graag en koop bij voorkeur mijn spullen in deze winkel. De website is ook ok. Een minpuntje (anders was het een 10) is dat de klantenservice telefonisch niet meer te bereiken is. Er kan alleen nog gemaild of geappt worden en dat vind ik een groot verlies. Menselijk contact is toch altijd het prettigst bij een vraag of als er iets mis is gegaan. Maar nogmaals: de winkel aan de Loosduinsekade is top!

Nancy 24-10-2019

Fijne overzichtelijke winkel, veel showmodellen, vriendelijk geholpen, kon gratis parkeren, efficient en aangenaam bezoek

LS100 24-10-2019

Wederom de bestelling keurig afgehandeld. Het betreft een aangeschafte ipad. Volgende dag in huis. Helemaal goed dus.

Henk Saridjojo 24-10-2019

Wasmachine is optijd geleverd zoals afgesproken.
Wij hadden een Miele wasmachine type WCE330WPS gekocht, verkoper heeft toegezegd dat je een stofzuiger erbij krijgt. Maar bleek later niet zo te zijn, deze actie geldt alleen met combinatie wasdroger. Dat was dan teleurstelling.

Paula Philips 24-10-2019

Altijd tevreden van mijn aankopen al jaren , de service is uitgebreid met advies , en buiten al is er heel veel keuze van aankopen in het arssortiment !!!

H den Haan 24-10-2019

Bij deze zaak wordt je goed geholpen en zit dichtbij Renesse en ik beveel deze zaak ook bij andere aan om hier hun aankopen te doen

paparazzie 24-10-2019

op de eerste plaats is het vlak bij huis en verder is het een prima winkel waar je netjes en vakkundig geholpen wordt.

Neels 24-10-2019

we zijn super tevreden met onze 2 aankopen in jullie winkel.
ongeveer 2 maanden terug een laptop en printer gekocht waarbij we eerlijk advies kregen en waar we zeer tevreden over zijn.
vorige week stofzuiger bij jullie gekocht en die is ook super goed.Dus 3 aankopen!!!

Ben 24-10-2019

Deskundig , vriendelijk en ongedwongen .
Kwam vroeger bij de Mediamarkt, maar daar kom ik niet meer.
Zij kunnen een voorbeeld nemen aan BCC.
Ik zou zeker aan een ieder BCC aanbevelen.

Natalie B. 24-10-2019

Wij zijn op 6 oktober 2019 geholpen door medewerker xxx van BCC Zoeterwoude rijneke boulevard. Dit hebben wij als zeer prettig ervaren. xxx is een nuchtere maar enthousiaste man die ons heel goed heeft geholpen met het maken van de juiste keuze. Hij drong zichzelf niet op, maar stelde de vraag op het juiste moment en pushte helemaal niets. Wij genieten nu al bijna 2 weken van onze nieuwe combi-oven en daar zijn wij erg blij mee. Wij kwamen normaal nooit bij de BCC, maar zeker voor herhaling vatbaar!

Wim 24-10-2019

Snel en makkelijk bestellen op de website. Bezorging op aangegeven tijd. Verwijderen oude koelkast en plaatsen van nieuwe werd netjes en secuur gedaan. Uitstekende service van BCC.

Dhr. A. van der Dijs 24-10-2019

Fantastische winkel met een uitermate aangenaam uitleg over het product dat wij wilden kopen - buiten de zeer vriendelijkheid ook zeer vakkundig - ook de nodige tijd werd genomen om tekst en uitleg te geven BCC MIJN WINKEL !!

MvdV 24-10-2019

Overzichtelijke winkel met deskundig personeel die eerlijk een onderbouwde mening geeft over de kwaliteit van de producten: Stofzuigers.
Voor- en nadelen worden deskundig en geduldig uitgelegd.
Uitleg over cashback actie is ook prima!