Tineke Bontenbal 02-01-2021

via de website vaatwasmachine besteld van bcc
gratis geplaats tot 31-1-2021 ,bij aflevering werd gezegd nooit te doen inbouw ,klantenservice gebeld
in advertentie zag mevr het ook
helaas niks kunnen betekenen ja 11 januari kunnen plaatsen dat is niet de afspraak niet geaccepteerd
niet meer bij BCC misleidende reclame

Beste Tineke Bontebal,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak. We komen hier graag meer over te weten. Kun je het ordernummer doorgeven?

Bonten220 04-01-2021

mijn ordernr is 202101-00451280423

Bonten220 05-01-2021

helaas niks gehoord van BCC

Bonten220 06-01-2021

gebeld door BCC en voor een oplossing gekomen
wel een reactie bedank voor het oppakken

Bleeker 02-01-2021

Zeer eenvoudige site, het bestellen ging eenvoudig! de levering van onze vaatwasser was ook boven verwachting goed! in de fysieke winkel zijn we ook fijn geholpen!

Beste Bleeker,

Bedankt voor jouw review over onze makkelijke website en onze bezorgservice.

Menno 02-01-2021

Snelle afhandeling van bestelde artikel.
Goede uitleg over het artikel wat besteld is.

Beste Menno,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service.

Ali 02-01-2021

Online een Inventum diepvrieskast besteld en keurig op de afgesproken datum en tijd bezorgd en aangesloten. Top service.

Beste Ali,

RJS 02-01-2021

De webshop is duidelijk, er kunnen meerdere producten vergeleken worden zodat het makkelijker wordt om een keuze te maken. Na bestellen is de communicatie helder zonder dat je overspoeld wordt met e-mails. Levering was ook snel, maar dat zijn eerder pluspunten voor de bezorgdienst.

Beste RJS,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke webshop.

den Das Jos 02-01-2021

Goede site, eenvoudig maar erg compleet. Snelle levering met keuze van afleverdag en de monteurs waren uitstekend, netjes en keurig opgeruimd, zo hoort het.

Beste den Das Jos,

Bedankt voor jouw review over onze installateurs.

Wessels 02-01-2021

Goede service en verzending. Ook de website was simpel en daardoor snel ons product gevonden.

Beste Wessels,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website. Veel plezier met de aankoop!

wilma 02-01-2021

Duidelijke informatie. OPhalen in de buurt met mededeling binnen een uur op te halen klopt precies. Zijn altijd goed geholpen bij deze winkel, vriendelijk personeel. Niet moeilijk met retouren of zo, helpen met oplossing.

Beste wilma,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke service in onze winkel.

Cornelis Drop 02-01-2021

Krups dolce gusto apparaat via de webshop gekocht en sneller dan verwacht binnen gekregen in gelukkig neutrale BCC doos. Anders was mijn vrouw niet verrast geweest met kerst. Helaas zat er een breuk in het waterreservoir bij het uitpakken van het nieuwe apparaat en moesten we toch tot na kerst wachten om te kunnen genieten van de koffie. Maandag gelijk gebeld naar BCC en werd vriendelijk geholpen en verwezen naar de locale filiaal van BCC om mijn apparaat te laten omruilen. Helaas was deze niet in voorraad maar kapotte achtergelaten en de volgende dag kon ik al een nieuwe bestelde afhalen. Nu kunnen we genieten van de koffie en toch vlotte en correcte afhandeling.

Beste Cornelis Drop,

Bedankt voor jouw review over onze oplossingsgerichte service. Geniet van de koffie ☕!

Marja Huizer 02-01-2021

Ik vindt het niet zo makkelijk om op een web site inkopen te doen. Maar de web site van BCC maakt het super makkelijk om producten te vergelijken. En het kunnen chatten met een medewerker helpt mij ook heel goed. Je krijgt snel en duidelijk antwoord. Verder is de site overzichtelijk en kan je makkelijk direct naar het product waar je naar op zoek bent.

Beste Marja Huizer,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van onze overzichtelijke website.

Gabrielle 01-01-2021

Great customer experience! I was given a delivery day right away and received it as expected. The product arrived slightly after the time stated, but it was within the same day. Shopping experience was effortless and the price was slightly cheaper than in other e-shops.

Dear Gabrielle,

Thank you for your review. Happy to read you have had a great customer experience!

Kind regards,

Judith 01-01-2021

Snelle levering, product ziet er goed uit. Bezorger was ook vriendelijk en behulpzaam.

Beste Judith,

Bart 01-01-2021

ruim assortiment, klantvriendelijke bediening, goede adviezen en goede service, TOPSHOP!

Beste Bart,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke medewerkers.

Miccie 01-01-2021

Bestelling ging gemakkelijk en was ook de volgende dag in huis. Keurig verpakt in de doos.
Ik kreeg mail met daarin de voortgang van mijn bestelling en kon goed zien wanneer de bestelling bij mij binnen zou komen.

Beste Miccie,

Dennis H 01-01-2021

Overzichtelijke website en per product direct te specificaties en tot slot een prima bezorging en binnen de afgesproken tijd ook in december

Beste Dennis H,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website.

André M 01-01-2021

Printer gekocht in drukke kerstperiode en toch op tijd geleverd.
Advertentie van BCC suggereerde dat er 6 maanden gratis inkt werd geleverd maar dit blijkt alleen bij het afsluiten van een vaag abonnement. NIET netjes.
Je zet iets in jouw advertentie wat je zelf niet waarmaakt.

Beste André M,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Rob 01-01-2021

Vanaf het moment van aankoop infirmeert BCC je uitstekend met nota en verzending proces. Binnen 24 uur had ik mijn aankoop via DHL binnen.

Beste Rob,

Vincent 01-01-2021

Ik kon mijn bestelling binnen 1 uur ophalen in de winkel in Beverwijk. De dame aldaar, was zeer vriendelijk.

Beste Vincent,

Bedankt voor jouw review over onze snelle afhaalservice.

j vd horst 01-01-2021

Overzichtelijke website, gemakkelijk te bestellen. Bezorging, snelheid, afwikkeling, perfect!

Beste j vd horst,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze overzichtelijke website.

Be 01-01-2021

Ook in de lockdown periode kun je online terecht bij BCC en krijg je dezelfde super service als normaliter in de winkels. Het lokaal ophalen bij hun aflever/ophaalpunten is super.
Deze keer een klein accessoire nodig en dat kon ik binnen een uur ophalen bij een zeer vriendelijke medewerkster. Geweldig.

Beste Be,

Clide 01-01-2021

Overzichtelijke webshop met duidelijke uitleg over de producten en services.
Ondanks de coronacrises (lockdown) en vertragingen bij de diverse bezorgdiensten zoals beloofd de volgende dag thuisbezorgd !!!!!
Topservice !

Beste Clide,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke webshop en de snelle levering.

Ron van Gelder 01-01-2021

In een tijd waarin de fysieke winkels dicht zijn, is BCC Oss bereikbaar via een 06 nummer dat je kan bellen om samen met een adviseur van de winkel je nieuwe wasmachine te kopen. Toch fijner dan een product zomaar aanklikken in de webshop. Goed en duidelijk geholpen, leverdag meteen afgesproken en TOP service, ook van de heren die de bezorging realiseerden. BCC is altijd de eerste winkel waar ik kijk als ik iets uit hun assortiment nodig heb.

Beste Ron van Gelder,

Bedankt voor jouw review over de telefonisch service van ons filiaal en onze bezorgservice.

Sjerpa 01-01-2021

Zeer makkelijk winkelen. Alles was bezorgd op de afgesproken tijd. Ik beveel BCC om te winkelen aan

Beste Sjerpa,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

C.Schure 01-01-2021

Gekozen omdat zij hem ter plekke dus in de keuken kwamen plaatsen Zelfs in Corona tijd!

Beste C.Schure,

Michiel 01-01-2021

Snelle service en vakkundige mensen die mijn inbouw vaatwasser hebben geplaatst! Prima tevreden!

Beste Michiel,

Bedankt voor jouw review over onze vakkundige installatie service.

Mevr. Stok 01-01-2021

Een goed product voor een aantrekkelijke prijs. Telefonisch goed advies gekregen . Order snel verwerkt en binnen anderhalf uur af te halen !

Beste Mevr. Stok,

Bedankt voor jouw review over onze telefonische en snelle afhaalservice.

Jermaine 01-01-2021

Op de site heb ik de producten goed kunnen vergelijken. De beschrijving is goed en uitgebreid. Goede service tijdens het brengen. Voordat de bezorgers aan de deur stonden werd ik gebeld dat ze er bijna waren. Zo kon ik ze opvangen.
Ik heb een verzekering erbij afgesloten, het was wat onduidelijk of ik de polis in de mail zou krijgen of niet. Nu het product is geleverd heb ik bewijs van de verzekering in mijn mail ontvangen. (Misschien heb ik er overheen gelezen tijdens aanschaf hoe dit in zijn werk ging)

Beste Jermaine,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze website en onze bezorgservice.

Berry 01-01-2021

Vanwege slecht WiFi bereik op zolder via BCC een WiFi versterker besteld. Rond 11.00 uur online besteld en betaald en een kwartier later kon ik het al ophalen. Het pakje lag netjes klaar en na het laten zien van de bevestigingsmail met code had ik op zolder weer goed bereik. Snelle service en zeer vriendelijk en professioneel personeel.

Beste Berry,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service en vriendelijke medewerkers.

Tino de Jong 01-01-2021

De producten zijn toch goedkoper, en ze zetten het voor je neer op elke gewenste verdieping.
Oké je betaalt er wel voor maar je hebt geen last van verpakkingsmateriaal, en je oude apparaat wordt meteen meegenomen

Beste Tino de Jong,

Hamed Rouhani 01-01-2021

I am happy also this time with my shopping from BCC, good price with good quality and especially good friendly service

Dear Hamed Rouhani,

Thank you for your review about our services.

Kind regards,

Daan 01-01-2021

Tijdens de lockdown was ik op zoek naar de Sony soundbar HT X8500. Deze kon ik bij verschillende winkels/online shops kopen maar alleen BCC had deze op voorraad! In de ochtend werd ik uitstekend en heel erg snel geholpen via de chat van bcc met de vraag of zij deze op voorraad hadden. Ik kocht de Sony Soundbar via de online shop van BCC en een uur later kon ik deze bestelling ophalen in de gekozen vestiging! Ik zal voortaan vaker voor BCC kiezen!

Beste Daan,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service.

Truus Reuvers 31-12-2020

Ik heb gekozen om online te kopen omdat het punt1 lockdown is en de winkels gesloten zijn maar heb al vaker online gekocht bij BCC en dat is prima bevallen

Beste Truus Reuvers,

Bedankt voor jouw review. Graag weer tot de volgende keer!

Volkan 31-12-2020

Ik ben heel erg tevreden met BCC want ik heb al meerdere keren artikelen bestelt en alles goed aangekomen en werkt uitstekend naar wens

Beste Volkan,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankopen!

Wilma 31-12-2020

Alles was zo geregeld. Top. Gebeld voor oplaadbare batterijen
Kon ze binnen paar uurtjes ophalen bij de winkel in de buurt. En dat in Corona tijd. Op 31 december 2020. Geweldig.

Beste Wilma,

John 31-12-2020

Na online bestelling op oudjaarsdag ‘s middags binnen 1 uur af te halen bij de BCC winkel!
Top Service!

Beste John,

Jeroen 31-12-2020

BCC heeft vrijwel altijd hetgeen waar ik naar op zoek ben tegen een goede prijs. Het liefst koop ik in de winkel maar omdat dat nu niet kan heb ik gebruik gemaakt van de webshop.

Beste Jeroen,

G.Heij 31-12-2020

Ik heb tot nu toe alleen maar goede ervaringen bij BCC, Ben over mijn laatste aankoop, net als mijn telefoon die ik enige tijd geleden kocht, heel tevreden en het pakket werd ook nog snel geleverd .

Beste G. Heij,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankopen!

Ineke 31-12-2020

Ben heel erg blij met mijn nieuwe krultang, En wat een snelle levering. Dankjewel hiervoor.
Weet zeker dat ik vaker op deze website zal bestellen.

Beste Ineke,

Mike 31-12-2020

Telefoon bestelt ging heel makkelijk volgende dag al geleverd. Veel Beter dan mm.

Beste Mike,

Daisy 31-12-2020

Bij bcc een moulinex combimagnetron met convectie oven gekocht
Dinsdag avond besteld en donderdag in huis

Beste Daisy,

Frank 31-12-2020

BCC heeft een prima assortiment en een aantrekkelijke prijs. Mijn Nespresso apparaat is binnen twee dagen keurig bezorgd. Aanrader.

Beste Frank,

Bedankt voor jouw review. Geniet van de koffie ☕!

Dian Gabriel 31-12-2020

Super service tijdens de strenge corona maatregelen.
Vandaag besteld en binnen 1 uur het artikel kunnen afhalen bij BCC Heerlen. Als ik de volgende keer weer iets nodig heb, ga ik zeker naar BCC. Ze krijgen van mij een 10 voor de snelle service!
BCC ga zo door ook in het nieuwe jaar! Hier is de klant nog koning!!

Beste Dian Gabriel,

Bedankt voor jouw review over onze snelle afhaalservice.

krups genio 31-12-2020

BCC heeft grote keuze en ik vind dit een fijne winkel met medewerkers die weten waarover ze praten. Eenvoudig bestellen en snelle levering.

Beste,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

PVO 31-12-2020

Goed assortiment, daar waar anderen niet konden leveren BCG wel!. Snelle en goede levering, ondanks de drukte van de feestdagen.

Beste PVO,

W.R.Bouwman 31-12-2020

geweldige service en snelle levering door deskundig en vriendelijk personeel.

Beste W.R.Bouwman,

Bedankt voor jouw review over de snelle service van onze vriendelijke medewerkers.

Wim Jeurnink 31-12-2020

Zelfs op oudjaarsdag stofzuigerzakken
Beschikbaar bij B CC
Even geen idee zoek dan bij BCC

Beste Wim Jeurnink,

A.T.M.van Ee 31-12-2020

Ik heb telefonisch besteld dat vind ik
makkelijker dan met de PC .
Vriendelijk en kennis van zaken.
De volgende dag al in huis.
100% tevreden.

Beste A.T.M. van Ee,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en kundige service.

Rob 31-12-2020

Overzichtelijke webshop. Snelle levertijd, ook in de kerstdrukte. Besteld op 30/12, geleverd op 31/12. Eigenlijk niks op aan te merken. Top.

Beste Rob,

Bedankt voor jouw review over onze webshop en de snelle levering.

ayoub 31-12-2020

snel geleverd. netjes strak in gepakt en goed service online en bij de dhl afhaal punt

Beste ayoub,

hengelo 31-12-2020

Vanwege corona was de winkel in Bergen op Zoom gesloten en werd verwezen naar deze winkel.
Via een paar leuke chatberichten konden wij toch geholpen worden en onze keuze maken.
Ons artikel was in voorraad.woensdag 30-12- in de namiddag besteld, donderdag 31-12 - 11.15 af-
geleverd. super geregeld !!!

Beste,

Bedankt voor jouw review over onze service en snelle levering.