Deze score is berekend op basis van 14858 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

C. de Both 30-10-2019

Eerst de site bekeken. Hieruit duidelijke en goede informatie gehaald. Daarna de winkel bezocht, waar we deskundig en vriendelijk geholpen zijn. Over de gekochte producten (Philips Hue verlichting en aansturing) zijn we zeer tevreden.

M. Donkersloot 30-10-2019

Mooie overzichtelijke winkel, oplettend personeel en duidelijk advies. Siemens wasmachine en droger gekocht. (waren na 25 jaar trouwe dienst aan vervanging toe ;) )

Ruud 30-10-2019

prima assortiment, prima prijs.
Al vele malen apparaten gekocht, afspraken worden altijd nagekomen.
Bezorging is uitstekendn!!

Jacques 30-10-2019

uitstekend geholpen door de medewerkers mbt reparatie/vervanging defecte printer

Marianne 30-10-2019

Goede shop is duidelijk. Prima uitleg, producten staan duidelijk op de foto.
Voor meer uitleg werd gezorgd via chatten

Annelous 30-10-2019

In de winkel ging de aankoop van de wasmachine super goed en snel. Daarnaast kon de wasmachine snel geleverd worden en werden we goed op de hoogte gesteld van de bezorgtijden.

Ronald Meulensteen 30-10-2019

Ze hebben mijn aankoop in dit geval een wasdroger netjes naar boven gebracht ( zolder) en de medewerkers waren heel vriendelijk.
Verder zijn ze heel voorzichtig qua trap en de muren.

Tom Denissen 30-10-2019

Als ik naar BCC in Den Helder ga om iets te kopen speur ik altijd naar dezelfde verkoper Frank.
Hij is goed op de hoogte van het arrangement in de winkel en weet van heel veel dingen. Maakt niet uit of het over stofzuigers, tablets of e-readers gaat. Bovendien is iedereen erg vriendelijk en maakt dat je met plezier weer terug gaat naar deze winkel.

Robbert 30-10-2019

Top winkel, snelle bezorging, aardige bezorgers. De order die ik geplaatst had was ook naar wens.

Jacq 30-10-2019

Door de prijsgarantie bij BCC is het kopen in de winkel waar je de producten kan zien veel beter dan via internet. Als je elders jouw product goedkoper ziet geeft BCC het verschil terug. De voorlichting in de winkel is erg goed en je keuze wordt beter.

Cai 30-10-2019

Goeie shop ze waren precies optijd zodat ik nog ruimte had mijn dochter van school te halen :) erg vriendelijk ook !
Supersnel geinstalleerd en super dat ze me oude wasmachine ook gelijk weer mee hadden genomen!

Bob 30-10-2019

Even snel naar de Bcc om een product te halen.
Kwam binnen en word er vriendelijk verwelkomd.
Toen ik het product waar ik naar opzoek was niet kon vinden kwam er snel een medewerker om mij er mee te helpen. Snelle service en meteen meenemen.

joka 29-10-2019

Binnen het tijdsbestek van 2 uur werd onze nieuwe wasmachine afgeleverd.
Top, Top, wat een service en zo snel. Oude wasmachine meegenomen. Aardige boys en wasdroger op onze nieuwe wasmachine plaatsen geen probleem, zonder het te vragen. Alleen maar super TOP, TOP, SUPER BCC. Zeer tevreden klanten.

familie Janssen van den Brink 29-10-2019

het personeel is voorkomend en deskundig, opvallend voor een nog jonge verkoper

Nel verdijk 29-10-2019

Savonds besteld en de dag erop rond 13:00 geleverd.
Klasse!
Super blij mee , ook met het feit dat ik thuis kon pinnen!

Monique 29-10-2019

We zijn erg klantvriendelijk door Nick geholpen. Alle vragen die we hadden had hij een naar tevreden antwoord op. Uitleg was super.

Hans 29-10-2019

Betreft een eenvoudige GSM telefoon. Makkelijk te bestellen, goede prijs en snelle levering. Tevreden over de winkel en het product.

dick becker 29-10-2019

hallo
wij komen vaak bij deze winkel van bcc in benedenleeuwen waar wij altijd keurig worden geholpen en de prijs is ook goed,als er problemen zijn lost men ze keurig naar tenvrede op.

Grietje 29-10-2019

Perfecte behandeling door de medewerker . Alles goed uitgelegd en een snelle levering.

Mark 29-10-2019

BCC levert snel en keurig op tijd. Het bestelproces is vlot en ik liep nergens tegen dingen aan waar ik minder tevreden over was.

a 29-10-2019

Kom hier al jaren super vriendelijk personeel
vooral Michel
wordt erg goed geholpen goede adviezen en uitleg

Swizz 29-10-2019

Product was helaas een dag te laat de deur uit gegaan waardoor ik het later kreeg. De medewerker aan de telefoon was erg behulpzaam en bood meerdere malen z'n excuus. Had aangegeven dat het niet zijn schuld was en dat dat ene dagje later niks uit maakte. Toestel net binnen en het is het beste toestel wat ik tot nu toe heb gehad. Thnx BCC.

Pière 29-10-2019

Vandaag een elektrische deken gekocht bij BCC. Vakkundig personeel die vlot de juiste deken kon adviseren. Dit is verkoop van consumentenelektronica zoals het hoort en waaraan BCC helemaal voldoet.

T. van Hooff 29-10-2019

Altijd vriendelijk en kundig. Wij kopen alle bruin en witgoed bij BCC. Efficiente bedrijfsvoeren en het bedrijf komt zijn afspraken na.
Daarbij zijn ze niet duur.

Sander Roelofs 29-10-2019

Er was keus, de verkoper wist wat hij zei en gaf goede voorlichting en de prijs was identiek met andere aanbieders. Wat wil je nog meer?

Marjolein 29-10-2019

Gemakkelijk om een droger te bestellen en te laten bezorgen, verliep allemaal erg soepel!

Ton 29-10-2019

Prima advies bij wat we nodig hadden en goede uitleg
Bij wat we nodig hadden.
Ook al was het zeker niet het duurste apparaat
Maar wel voor ons het beste.

Jurrie Steenkamp 29-10-2019

Na een klacht over een reparatie vanmiddag een deal gesloten met de vestigingsmanager van BCC Veghel m.b.t. een nieuwe Samsung Tablet met hoes voor de helft van de prijs. Ik ben er tevreden mee, en de kwestie kunnen we achter ons laten. BCC, bedankt !

Lucas 29-10-2019

Ik voel mij er in geluisd. Vrijdag voor 23:59 besteld is zaterdag in huis...niet dus. DHL stuurt geeft een track en trace, maar plant bezorging niet in. Bij telefonisch contact BCC krijg ik te horen dat dit vaker voor komt bij DHL en dat zo'n 'groot' pakker wel 2 á 3 dagen kan duren. Annuleren was niet mogelijk, omdat het al bij DHL lag. Bezorgdag kiezen lukt niet, omdat er nog steeds geen bezorgdag staat ingepland. BCC kon mij niet verder helpen, maar snapte mijn frustratie. Op de site van BCC staat ook nog dat grote pakketten, waar mijn bestelling ook onder valt, door BCC zelf wordt bezorgd...niet dus. Kortom, ik voel mij er ingeluisd met de belofte dat ik de bestelling de volgende dag in huis zou hebben. Als ik geweten had dat het mogelijk langer kon duren was ik eventueel zelf langs een winkel gegaan of online bij een andere winkel besteld. Nu maar afwachten en staan ze mogelijk voor een dichte deur...Grrr!
Officiële reactie van BCC 30-10-2019

Beste [Naam Klant],

Wat vervelend om te horen dat jouw pakket langer op zich laat wachten dan is aangegeven, sorry!

Zou je ons via een reactie op deze review het ordernummer willen doorgeven? Op deze manier kunnen wij contact met je opnemen.

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Officiële reactie van BCC 30-10-2019

Beste Lucas,

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

lnamstel 31-10-2019

Ordernummer: 004548867

Hyppie 29-10-2019

De winkel is prachtig,,de website is duidelijk,ik had eerst op de website gekeken en besloten deze televisie te kopen

TopLapTop 29-10-2019

Snel, makkelijk en betrouwbaar, de webshop van BCC. De aflevering van de laptop was subliem. En wat een supermooi ding! Snel geïnstalleerd, dat gaat eigenlijk helemaal vanzelf met letterlijk 1 druk op de aan/uitknop, kortom: helemaal blij met m'n Acer Extensa 15 EX215-31-C2BY☺

Mevr. M. T. 29-10-2019

Verkoopster was vriendelijk, ze wist alles over het aan te schaffen product.
Gaf goede tips mee.
Werd meteen geholpen.

F.J.Scholte 29-10-2019

Goede en uitgebreide hulp. Vriendelijke verkopers en behulpzaam . Uitgebreid accortiment

Bert Lodonk 29-10-2019

Prima advies van .... bij BBC in Sliedrecht en ook de inbouw van de koel/vries combinatie werd snel en vakkundig geregeld.
Op het internet kan je nergens de sokkel inbouwmaat vinden en die is nou net het belangrijkste. Goedkoop wordt dan al snel duurkoop!

Sjannie van hal 29-10-2019

Ik ben algemeen zeer tevreden over BCC. Heb al een aantal dingen daar gekocht en ben er zeer tevreden over,ook wat de service betreft.

Goede en snelle service 29-10-2019

Goedgeprijsd, kwam als beste uit de bus nav eigen research. Supersnelle levering, ga volgende keer weer bij ze BCC bestellen.

J.R.A. Nawijn 29-10-2019

BCC Amsterdam Buitenveldert is een overzichtelijke winkel. De service is veelal plezierig en deskundig. Werd voor de tweede keer geholpen door Roy, een uitstekende en aardige verkoper. De bezorging liet te wensen over. Adviseer BCC DHL expres te gebruiken voor bezorging en niet BCC parcel. Laats is wellicht voordeliger maar niet accuraat.
Op aangeven tijdstip van 14-18 u heeft niemand zich gemeld maar wel werd bericht gestuurd “we hebben u gemist” bij track and trace

Kim 29-10-2019

Er gaat nog steeds niets boven persoonlijk contact, vriendelijke medewerker, prima informatie, meedenken was erg prettig. Alsook de levering was perfect in orde en absoluut vriendelijke bezorgers. Prima communicatie! Een 10 bestaat niet, dus vandaar een 9,5 :)

Pardijs 29-10-2019

Perfecte levering. Goede duidelijke communicatie over de levertijd. Koelkast ook in goede staat ontvangen, nog korte toelichting van de leverancier.

BR 29-10-2019

BCC Hilversum heeft altijd diverse modellen in de showroom staan ter vergelijking en de verkopers kunnen duidelijk de verschillen toelichten. Prijzen zijn concurrerend en dus net zo makkelijk om product gelijk mee te nemen.

Ed Kroquet 29-10-2019

Duidelijke omschrijving van het product, netjes ingepakt en de volgende dag al geleverd! Helemaal niets op aan te merken! Chapeaux BCC!

B.C.J.Hutten 29-10-2019

alles vlot geregeld
bij mij was de levering bijzonder vlot vriendelijke monteurs
en bijzonder vlot met installeren

ab 29-10-2019

Verschillende malen hier bij BCC in Roosendaal geweest voor diverse aankopen
Altijd eerlijk en goed advies en weten waar ze over praten (alle )
altijd netjes en goed behandeld daarom komen wij er terug als er iets vervangen moet worden

Jan 29-10-2019

Prima vindbaar op de site, artikel goed geprijsd met een leuke actie. keurig op tijd de volgende dag geleverd, samen met het hoesje.
zou wel handig zijn als het hoesje ook als accessoire getoond wordt bij de tablet.

Magda 29-10-2019

Keurig en helder geholpen, ging met n goed gevoel de deur uit! Niets was teveel.
Snelle levering en goede service. Moest toch naar de zolder gebracht worden en oude mee terug. Top gedaan!

Rene 29-10-2019

Ja hier word ik heel vriendelijk geholpen je kunt rustig winkelen zonder dat ze gelijk vragen kan ik u helpen en voor advies kan je ook terecht en ja ben blij er me en voor prijsverschil kan je ook terecht is mooi winkel en ze zijn heel vriendelijk en zo

Kees Kaspers 29-10-2019

Wat een prachtig bedrijf. We kochten vandaag een Epson Printer bij BCC in Amsterdam Osdorp.
De verkoper bood ons een extra cartridgepakket aan voor € 40,-, Akkoord vonden wij, waarop de langste verkoper van dat bedrijf naar een stelling liep om deze te pakken. Helaas, ze waren uitverkocht. Bij het afrekenen bood de verkoper aan om het cartridgepakket morgen per post naar ons toe te sturen. Perfect. We hebben alles afgerekend en zien met vertrouwen het pakket tegemoet. Chapeau.

Martin 29-10-2019

goede omschrijving, snel proces van bestellen. Overzichtelijke website. Informatie over product helder en praktisch beschreven. Afhandeling en volgen van de order is goed geregeld.

Miss Peacock 29-10-2019

Duidelijke, klantvriendelijke webshop. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Snelle reactie, snelle service. Goede, duidelijke informatie c.q. communicatie. Alleen jammer dat de monteur bij het installeren van het apparaat de kit had vergeten. Lijkt me een standaard item voor in je gereedschapskist.

Ton Geldrop 29-10-2019

Reeds meerdere keren iets besteld bij deze shop en steeds tot volle tevredenheid de aankoop verwerkt, ook bij retournering.