J.R.A. Nawijn 29-10-2019

BCC Amsterdam Buitenveldert is een overzichtelijke winkel. De service is veelal plezierig en deskundig. Werd voor de tweede keer geholpen door Roy, een uitstekende en aardige verkoper. De bezorging liet te wensen over. Adviseer BCC DHL expres te gebruiken voor bezorging en niet BCC parcel. Laats is wellicht voordeliger maar niet accuraat.
Op aangeven tijdstip van 14-18 u heeft niemand zich gemeld maar wel werd bericht gestuurd “we hebben u gemist” bij track and trace

Kim 29-10-2019

Er gaat nog steeds niets boven persoonlijk contact, vriendelijke medewerker, prima informatie, meedenken was erg prettig. Alsook de levering was perfect in orde en absoluut vriendelijke bezorgers. Prima communicatie! Een 10 bestaat niet, dus vandaar een 9,5 :)

Pardijs 29-10-2019

Perfecte levering. Goede duidelijke communicatie over de levertijd. Koelkast ook in goede staat ontvangen, nog korte toelichting van de leverancier.

BR 29-10-2019

BCC Hilversum heeft altijd diverse modellen in de showroom staan ter vergelijking en de verkopers kunnen duidelijk de verschillen toelichten. Prijzen zijn concurrerend en dus net zo makkelijk om product gelijk mee te nemen.

Ed Kroquet 29-10-2019

Duidelijke omschrijving van het product, netjes ingepakt en de volgende dag al geleverd! Helemaal niets op aan te merken! Chapeaux BCC!

B.C.J.Hutten 29-10-2019

alles vlot geregeld
bij mij was de levering bijzonder vlot vriendelijke monteurs
en bijzonder vlot met installeren

ab 29-10-2019

Verschillende malen hier bij BCC in Roosendaal geweest voor diverse aankopen
Altijd eerlijk en goed advies en weten waar ze over praten (alle )
altijd netjes en goed behandeld daarom komen wij er terug als er iets vervangen moet worden

Jan 29-10-2019

Prima vindbaar op de site, artikel goed geprijsd met een leuke actie. keurig op tijd de volgende dag geleverd, samen met het hoesje.
zou wel handig zijn als het hoesje ook als accessoire getoond wordt bij de tablet.

Magda 29-10-2019

Keurig en helder geholpen, ging met n goed gevoel de deur uit! Niets was teveel.
Snelle levering en goede service. Moest toch naar de zolder gebracht worden en oude mee terug. Top gedaan!

Rene 29-10-2019

Ja hier word ik heel vriendelijk geholpen je kunt rustig winkelen zonder dat ze gelijk vragen kan ik u helpen en voor advies kan je ook terecht en ja ben blij er me en voor prijsverschil kan je ook terecht is mooi winkel en ze zijn heel vriendelijk en zo

Kees Kaspers 29-10-2019

Wat een prachtig bedrijf. We kochten vandaag een Epson Printer bij BCC in Amsterdam Osdorp.
De verkoper bood ons een extra cartridgepakket aan voor € 40,-, Akkoord vonden wij, waarop de langste verkoper van dat bedrijf naar een stelling liep om deze te pakken. Helaas, ze waren uitverkocht. Bij het afrekenen bood de verkoper aan om het cartridgepakket morgen per post naar ons toe te sturen. Perfect. We hebben alles afgerekend en zien met vertrouwen het pakket tegemoet. Chapeau.

Martin 29-10-2019

goede omschrijving, snel proces van bestellen. Overzichtelijke website. Informatie over product helder en praktisch beschreven. Afhandeling en volgen van de order is goed geregeld.

Miss Peacock 29-10-2019

Duidelijke, klantvriendelijke webshop. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Snelle reactie, snelle service. Goede, duidelijke informatie c.q. communicatie. Alleen jammer dat de monteur bij het installeren van het apparaat de kit had vergeten. Lijkt me een standaard item voor in je gereedschapskist.

Ton Geldrop 29-10-2019

Reeds meerdere keren iets besteld bij deze shop en steeds tot volle tevredenheid de aankoop verwerkt, ook bij retournering.

N 29-10-2019

Zeer mooie koelvriescombinatie besteld via BCC. Volgende dag al op de aangegeven tijd geleverd. Goede service van de bezorgers en het product was in goede staat. Bedankt BCC!

Dirk 29-10-2019

Conform afspraak werd de koelkast de volgende dag door de vriendelijke bezorgers, die zich keurig voorstelden, netjes afgeleverd. 10 minuten voor aankomst gebeld dat ze onderweg naar afleveradres waren.

Kiki 29-10-2019

Heel goed geholpen met de aankoop van een headphone. Uitgebreid advies en veel kennis!

Dineke 29-10-2019

Bij BCC is er een ruim aanbod verkrijgbaar en alles staat overzichtelijk opgesteld. Ik ben goed geholpen bij de aankoop van een stofzuiger, het personeel is klantvriendelijk.

A.Nielsen 29-10-2019

Door andere veroorzaakte wrevel, is de gewenste aankoop met geldende korting tot stand gekomen.

An 29-10-2019

Uitstekende service wat het brengen betreft en het installeren van een nieuw wasmachine
Nette en vriendelijke bezorgers

Ton van Lienden 29-10-2019

Wij zijn in deze winkel erg fijn geholpen. Wij hebben daar een Nespresso machine Citiz gekocht. Men had alle tijd voor een vakkundige uitleg. Men was ook bijzonder klantvriendelijk. Kortom een aanrader om naar toe te gaan.

Besemer 29-10-2019

Het is een heel fijne en goede winkel. Nooit gedoe. Het is een verademing om in zo'n winkel te kopen. Aardig personeel, geen gedoe als een product niet deugd.

Ton 29-10-2019

Prima webshop. Overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Advies: lever de goederen in een omdoop. Nu kreeg ik hem onafgebroken in de originele doos afgeleverd.

Steven 29-10-2019

In eerste instantie zou BCC niet mijn eerste keus zijn, maar mijn gedachten zijn compleet veranderd toen ik op een zondagavond een bestelling deed van een bepaald product dat ik graag vanaf maandag al in gebruik had willen nemen! De site van BCC beschikte over de juiste informatie en gaf aan dat dit mogelijk was! Ik ben onder de indruk dat het product daadwerkelijk op maandag is geleverd! Ik ben ook onder de indruk van de gebruiksvriendelijkheid en snelheid van het bedrijf en zou het zeker aanraden bij vrienden en familie! BCC komt bij mij hoger in het rijtje te staan en zal in het vervolg mijn eerste keus zijn bij nieuwe aankopen!

Remy 29-10-2019

top winkel je wordt gewoon goed op de hoogte gehouden en heb in het weekend de bezorgdatum veranderd naar maandag en werd ook gewoon vroeg gebracht door de bcc

ga zo door zeker een aanrader

John 28-10-2019

Goed geholpen door de verkoper van B.C.C. juiste advies over de warmtepompdroger en tussenstuk gekregen.

Jan 28-10-2019

via internet op zondagmiddag een LOGITECH MX ERGO-GRAPHITE besteld en de volgende dag reeds bezorgd via DHL vlottere service kan ik me niet voorstellen

Bert 28-10-2019

Ik koos voor BCC omdat het een gerichte, Nederlandse winkel is met een lange traditie. Mijn ervaring is nogal dubbel. Ik had dit jaar al een dure wasmachine gekocht en die was prima afgewikkeld, afgeleverd en geplaatst, zonder enig probleem en ik geniet er erg van. Maar mijn onlangs gemaakte bestelling voor een fornuis is slorig velopen. a) hij zou boinnen 2 welen worden geleverd, maar ik heb 4 weken gewacht voordat ik zelf aan de bel heb getrokken. Telefonisch contact vergt veel geduld. b) er werd een afspraak gemaakt om hem binnen een week te leveren, maar op de afgesproken dag kreeg ik een telefoontje dat het toestel niet leverbaar was. Toch kwam de bestelwagen, maar die had hem dus niet bij zich. b) Teleurgesteld mocht ik een ander fornuis uitzoeken. Dat kon alleen van een ander merk. Gedoe over dt hij 2 tientjes duurder was, maar mocht hem toch bestellen. Nu is hij afgeleverd maar het fornuis is van mindere kwaliteit dan het merk dat ik wilde, dus ik kan weer bakken en koken, maar het geeft niet echt een fijn gevoel. c) Ik vind het raar dat je 44,50 moet bijbetalen om hem uitgepakt te ontvangen en te laten aansluiten, en daar zit dan weer geen aanslutingskit bij (nieuwe slang en isolatie tape) en is het snoer wel heel erg kort. Met de wasmachine was er geen enkel probleem. Daar krijg je ook gewoon een slang bij, een redelijk lang snoer en is het uitpakken en plaatsen gewoon inbegrepen.
Officiële reactie van BCC 30-10-2019

Beste Bert,

Wat vervelend om te horen dat jouw bestelling de nodige vertraging heeft gehad. Fijn te horen dat de service van de wasmachine goed is verlopen. Je geeft aan dat het fornuis van minder kwaliteit is, sorry!

Zou je ons via een reactie op deze review het ordernummer willen doorgeven? Op deze manier kunnen wij contact met je opnemen.

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Gerda 28-10-2019

Duidelijke omschrijving van het gewenste product.
Snelle service en goede informatie over het bezorgingstraject.

Kylian 28-10-2019

Geweldig! Perfecte levering zoals ze hadden beloofd! Scherm werkt super goed! Bestel proces was ook erg makkelijk!

Wil Savelsberg 28-10-2019

De sleutelcode die ik had werd niet door Norton geaccepteerd voor de actie. Ben naar BCC terug gegaan en die zorgden voor een prima afhandeling door een vriendelijke medewerker.

R. 'T. B. 28-10-2019

Ik ben super geholpen door 2 mannen bij bcc Hengelo. Ik kwam daar voor draadloze oortjes en 1 van die meneren heeft mij toen goed geholpen hij heeft met mijn prinsen vergeleken en ook reviews van verschillende oortjes hij heeft de tijd voor mij genomen en dat was een fijn gevoel. Ik heb daar ook oortjes gekocht alleen de bij het testen bleek 1 van de oortjes kapot dus ben ik de volgende dag terug gegaan. Ik en toen ben ik daar geholpen door een andere man hij heeft ze omgewisseld voor mij zonder probleem. Ik wilde toch andere en daar heeft hij mij ook goed geadviseerd en ik kan de andere oortjes zo terug doen ik hoefde alleen bij te betalen. Allebij waren ze heel erg klant vriendijk top!!

Louis 28-10-2019

Vriendelijk, snel en deskundig door Erik geholpen.
Daarnaast ook nog een lucratief contract afgesloten bij Essent waardoor de rekening een stuk lager uitviel.
Kortom, meer dan tevreden.

Bianca van hilst 28-10-2019

Uiterst vriendelijk en deskundig personeel! Super geholpen met de aankoop van mijn nieuwe computer!
Goed advies, zeer deskundig en denkt ook met de klant mee! Top zoals deze medewerker geholpen heeft, zeer vriendelijk! Zo zouden er meer moeten zijn!

Christa 28-10-2019

We zijn prima en fatsoenlijk geholpen bij de aanschaf van een multiroom systeem. Flexibele opstelling voor als het thuis toch niet zou bevallen of niet zou samenwerken met onze huidige apparatuur.

C.W.H. jongelie 28-10-2019

Winkel al lang bekend bij mij. Medewerker begreep precies wat ik nodig had. Raadde mij een apparaat aan en gaf additionele instruties. Installatie ging vlot en de werking van het apparaat prima

Britt 28-10-2019

Ik ga altijd graag naar de BCC voor mijn aankopen. Vriendelijk personeel die je duidelijk maar vooral ook eerlijk inlichten. Daarnaast heb ik ook altijd het gevoel dat ze de tijd voor je nemen. Aanrader dus!

Mia 28-10-2019

Aankoop stofzuiger / prima geholpen door erg vriendelijke meneer.
“ tv afdeling “ waren wij minder blij mee!!! Geen “ klik” met verkoper , teleurstellend

Ester 28-10-2019

Wat een prettige monteurs en goede klantenservice.

De inductieplaat die we hadden besteld bleek 2 fases te hebben en onze aansluiting 3. De monteurs op locatie namen ons mee in de eventuele gevolgen hiervan en hebben samen met ons gezocht naar een nieuwe. Zodoende met Michelle van de klantenservice in contact gekomen en een nieuwe kookplaat besteld.

Ze heeft zelfs aangeboden om de eerst mogelijke montagedatum in de gaten te houden zodat we zo snel mogelijk weer kunnen kokkerellen!

Heel prettig contact dus met zowel de monteurs als klantenservice :-) zeker een reden om vaker bij BCC aan te kloppen.

Piet Vos. 28-10-2019

Wij hebben met 14 dagen verschil een wasmachine en een wasdroger gekocht.
Wij zijn uitstekend geholpen door xxx.
De keuze was enorm en de uitleg over de machines was perfect.
We kregen de wasmachine de andere dag en de droger binnen de tijd dat wij hem graag wilden hebben .Niets dan lof.
Ik raad BCC dan ook aan ierereen aan.

Ger schonhage 28-10-2019

Bij bcc gaat alles altijd correct.
In de winkel weer fijn geholpen.
Prettiger als internet vinden wij.
Wasmachine weer keurig op tijd geleverd.
Personeel weer erg vriendelijk.

Bcc is een aanrader

Sam 28-10-2019

Erg goed geholpen via de websitechat, whatsapp en daarna gelijk opgebeld. Alles kon gelijk geregeld worden en bij bezorging een halfuur eerder (netjes gebeld) en vriendelijk! Super!

Rdn 28-10-2019

dinsdag naar BCC voor een nieuwe iPhone voor de verjaardag van onze dochter. Ze had flink gespaard en laatste deel kreeg ze van ons. Dochter helemaal in spanning om haar nieuwe telefoon woensdag aan iedereen te kunnen laten zien. Helaas telefoon niet op voorraad aanwezig maar xxx van Bcc heeft alles geprobeerd om hem toch zo snel mogelijk te krijgen. Van alles afgebeld en gezocht op internet. Uiteindelijk bleek het snelst om hem toch gewoon te bestellen en af te laten leveren in filiaal Amersfoort. xxx beloofde gelijk te bellen zodra hij er was en dat heeft hij gedaan. Super service van BCC!

Jacques van Rijt 28-10-2019

De koelkast werd helaas alleen verpakt in de garage achtergelaten.
Het pakket mocht ik fijn zelf uitpakken en het verpakkingsmateriaal zelf naar de afvalstraat brengen.
Service noemt BCC dit!
Dit lossen ze bij de blauwe concurrent toch klantvriendelijker op.
Officiële reactie van BCC 28-10-2019

Beste Jacques van Rijt,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Jacques van Rijt 28-10-2019

Ordernummer:
201910-005325293

Oomenworks 28-10-2019

BCC Breda is een erg fijne en overzichtelijke winkel met vriendelijk personeel. Ik wordt er altijd erg goed geholpen. Wanneer ik een aankoop doe maar ook wanneer ik een beroep doe op de klantenservice. Ik ben zeer tevreden.

Pière 28-10-2019

Heb onlangs een computer aangeschaft via BCC in Lisse. Zeer deskundige verkoper die mij up to date informeerde over alle wensen en mogelijkheden zodat een goed overwogen keuze gemaakt kon worden.
Ook goed geholpen om data van de oude computer over te hevelen naar de nieuwe met de daarbij horende kabeltjes.
Dit is verkopen van consumentenelektronica zoals het eigenlijk hoort en waaraan BCC ruimschoots voldoet.

Martin-Jan 28-10-2019

Op vrijdag 25-10-2019 heb ik bij de BCC, lokatie the Wall Utrecht, een nieuwe televisie gekocht. Eerder had ik er al de nodige witgoed gekocht. De lokatie is uitstekend bereikbaar en heeft ook gratis parkeer gelegenheid op het parkeerdek. Je wordt er snel aangesproken door het personeel. Vriendelijk en prettig geholpen. Prijzen zijn scherp. Mijn oude TV (zo'n ouderwetse beeldbuiskolos) werd door hun afgevoerd. ( in en uitladen via de leverancierspoort) Aankoopbon die ook met de email komt is handig, raak je het niet kwijt. Al met al zeer tevreden

Ad 28-10-2019

Goede service We hadden een klacht en gingen naar de winkel en is helemaal naar onze tevredenheid opgelost Top service

Moorman 28-10-2019

Al meerdere aankopen gedaan bij BCC Abefabriek in Tilburg. Ik word altijd keurig geholpen en het is een prettige winkel! Fijn dat er een goede voorraad is, zodat je ook daadwerkelijk met het gewenste product naar buiten loopt (dit is de reden waarom ik naar een fysieke winkel ga ipv online shop).

Agatha 28-10-2019

Keurig en netjes geholpen door Marc!
Informatie over bezorging per mail heel duidelijk en op tijd bezorgd binnen de gemaakte tijds afspraak.
Netjes afgeleverd en geplaatst door de bezorgers!