Mieke 05-11-2019

Heb vanmiddag een ereader gekocht bij BCC. Ben buitengewoon aardig en snel geholpen in de winkel in Nijmegen. Prima advies gekregen. Heb een KOBO libraH20 gekocht.

fam van den heuvel 05-11-2019

Keurige nette ingerichte winkel en keurig geholpen met de aanschaf van een nieuwe condens droger vaatwasser en gastel ook de wasmachine komt bij hun vandaan goed en vakkundig te woord gestaan en alle producten met zorg afgeleverd en bezorgd en aangesloten de winkel oogt netjes en goed gesorteerd en bij de aanschaf word je keurig geholpen en ter woord gestaan

Jan de leeuwen 05-11-2019

In deze winkel komen wij al zeer lang omdat wij hier altijd goed geholpen worden en onze bestelling in de winkel via de website hebben besteld met behulp van de verkoper binnen 24 uur artikel in huis top! Jan de leeuwen

Coen 05-11-2019

Aankoop gedaan bij BCC in Hellevoetsluis omdat het aanwezige personeel altijd even de tijd voor je neemt om e.e.a met de klant te bespreken.
In mijn geval pakte het goed uit nl bij de aanschaf van een samsung tablet bleek deze van een nieuw scherm te zijn voorzien door de fabriek, daarop gaf de verkoper aan dat er toch nog een aanzienlijk bedrag aan korting af kon das voor een redelijke prijs dit product aangeschaft.
NB verkoper had dit niet hoeven aangeven en gewoon het aangegeven bedrag in rekening kunnen brengen.

j.w.bartels 05-11-2019

De ontvangst was vriendelijk. Er werd alle moeite genomen om het product te demonstreren.
Ik kan zonder meer deze BCC-winkel aanbevelen voor uw aankopen

Raoul 05-11-2019

Tegen middernacht nog een bestelling gedaan en de bestelling is alsnog de volgende dag gekomen. Dat is een onverwacht snelle bezorging!
Kreeg netjes een tijd doorgegeven en ook hier waren ze netjes op tijd.

R.phielix 05-11-2019

wij komen altijd in bcc in Spijkenisse, omdat we er altijd goed en prettig geholpen worden,
personeel is altijd erg vriendelijk,

Eddy 05-11-2019

Heel handig, de BCC-Veghel ligt aan de A50 en heeft parkeren voor de deur. Wij zijn er perfect geholpen door ..... Hij is heel kundig, neemt alle tijd voor je, is erg vriendelijk en straalt eerlijkheid uit. Wij hadden er meteen een goed gevoel bij.

Vos 05-11-2019

goede website, snel gevonden wat we zochten. prima afhandeling van de bestelling en snelle bezorging.

Christine 05-11-2019

Voor het eerst iets besteld via BCC online. Het ging allemaal precies zoals je mag verwachten. Ik werd keurig geïnformeerd over het moment van levering en alles was natuurlijk prima verpakt. Ik betaalde hetzelfde (of zelfs iets minder) dan ik bij bol.com zou doen. BCC rekende geen verzendkosten en het artikel was net een versie nieuwer dan elders.

J. Baner 05-11-2019

Fijn en goed geholpen in de BCC Almere buiten door..... Duidelijk, klantvriendelijk en snel.

Meg 05-11-2019

In het verleden zijn wij altijd goed geholpen door BCC en daarom kozen wij voor de aanschaf van een nieuwe droger wederom voor dit bedrijf. Prima geholpen in de winkel te Sittard. De gratis levering vond al snel plaats. Over het gedrag van een van de bezorgers zijn wij minder te spreken, hij maakte een nogal gehaaste indruk en ging nogal ruw te werk. Na vertrek van de bezorgers schade aan het parket op de overloop geconstateerd. Dit hebben wij meteen gemeld bij de winkel in Sittard. Binnen een uur was onze klacht doorgestuurd naar de juiste afdeling. Na het uploaden van wat foto's van de schade kregen wij een voorstel ter compensatie. Al met al prima opgelost.

Rick’ s choice 05-11-2019

Nespresso Latissima touch aangeschaft met 50€ promotie korting net als in 2015. Prima service van de helpdesk.

DetmarJR 05-11-2019

Duidelijke website, eenvoudig in gebruik en makkelijk te bestellen. Snelle en correcte levering. Vandaag besteld, morgen in huis.

JelYvon 05-11-2019

kwam er goedkoop uit voor telefoon die ik zocht. Was op voorraad en gratis bezorging

Geertruda 05-11-2019

De website is zeer gebruiksvriendelijk.
De levering ruim binnen het tijdsblok.
De bezorgers, zeer beleefd en vriendelijk.

Manfred Vogel 05-11-2019

Fijne winkel waar je veel voorbeelden zelf kunt zien aanraken.
Vriendelijk personeel die de tijd nemen om al je vragen te beantwoorden.

Vdvelden 05-11-2019

Ik kwam de winkel binnen en had totaal geen verstand van laptops. De verkoper heeft me zeer goed geholpen en geadviseerd. En het belangrijkste, ook daadwerkelijk goed geluisterd naar mijn wensen en vragen. Ik heb ook gelijk heel veel geleerd over mogelijkheden. Top!

Paula 05-11-2019

We hebben erg goed advies gekregen in deze winkel. Wat een vriendelijk personeel!

Marjan 05-11-2019

Prima winkel/webshop, helaas niet in de stad Groningen, vandaar per webshop besteld en alles was prima in orde. Heel leuke bezorgers: zij stelden zich zelfs aan ons voor, een pluim! Het product was nog mooier dan op het plaatje , nogmaals bedankt voor de snelle levering.

Gerda 05-11-2019

Wat is BCC toch een onwijs betrouwbaar bedrijf. Wij kopen daar altijd alles wat we nodig hebben op het gebied van elektronica. De service is prima het personeel weet waar ze het over hebben. Je hebt nooit het gevoel dat je een oor aangenaaid krijgt.

Rentrop 05-11-2019

Voor de tweede keer zeer tevreden over BCC. De prijs is goed, maar de afhandeling is fantastisch. De monteurs die onze koelkast installeerden hebben alles gedaan om dat zo goed mogelijk te doen in ons scheve huis.
Goede service!

R. Verhagen 05-11-2019

Erg goede service in de winkel. Maar ook bij het installeren! Alles werkt perfect. Een sms over de tijd van leveren en daarna ook nog een telefoontje. En fijne monteurs. Bedankt!

Ben 04-11-2019

Het personeel heeft kennis van zaken. Ze zijn sympathiek en geven goed advies.

Ed 04-11-2019

'K ben 80+ nieuwe smartphone gekocht. Prima uitleg en hulp ontvangen.
ben niet tevreden, maar ZEER TEVREDEN.

Raymond 04-11-2019

Aangenaam verrast
Wasmachine was defect, bij bcc nieuwe besteld omdat je er gemakkelijk extra garantie kon bijkopen
Op site stond voor 22:00 besteld morgen geleverd . helaas bleek dit aan het einde van bestelproces bijna een week te zijn.
vanwege drukte. Jammer....
mijn teleurstelling kenbaar gemaakt via klantencontat app.
Dag erna kreeg ik bericht dat ze eennplekje bij bezorgdienst vrij hadden
waardoor wasmachine na 2 dagen toch bezorgd kon worden. Top!

Karin 04-11-2019

Vriendelijke en goede informatie en toegefelijk bij een verlaging vd prijs tov de concurrent👍😊. Ik koop heel graag bij BCC👌

Anita 04-11-2019

Duidelijk en goede beschrijing.
Hele goede service.
Hele vriendelijke bezorgers.Werd 10 minuten voor de bezorging gebeld.
En hij werd keurig op zolder op zijn plek gezet!
Top service

Ed de Laater 04-11-2019

vriendelijk, terzake kundig personeel dat een eerlijk advies geeft, niet opdringerig, eerder adviserend!.

Roberto K. 04-11-2019

Heel vriendelijk personeel , altijd klaar staan om je vragen te beantwoorden . Goede uitleg . Daarom komen wij dan ook graag terug om hier onze "spullen " te kopen .

V.d. Kamp 04-11-2019

Op 6 oktober een wasmachine besteld met 20% korting. Goede deal natuurlijk. In de aankoop stond vermeld bezorgen binnen 15 dagen. Ik heb geduldig 15 werkdagen gewacht en ben toen zelf maar gaan bellen. Na excuses gehad te hebben zou de wasmachine dit maal binnen week bezorgd worden. Weer netjes een week gewacht en toen maar weer gaan bellen wat overigens ook een enorme uitdaging is. Minstens 20 min in de wacht. Toen weer iemand gesproken en werd mij verteld dat AEG nog steeds niet geleverd heeft en dat BCC er niets aan kan doen. Ik dacht alleen maar zet dan niet op de site dat je binnen 15 dagen kan leveren maar dat het verwacht is. Doe ook geen belofte binnen een week als je dat niet zeker weet. Ik op zoek naar een oplossing omdat ik al een maand zonder wasmachine zit. In Bergen op Zoom naar de winkel BCC gegaan. Zij vonden het erg vervelend en konden 2 dingen doen. Of intern op zoek naar waar het fout is gegaan of een alternatief aanbieden. Ik koos voor het 2e aangezien ik een machine nodig heb. In de winkel werd mij een model aangeboden met minder mogelijkheden, minder zuinig die goedkoper was dan die ik besteld had en die werd mij uit coulance aangeboden voor dezelfde prijs. Denk je nou echt dat ik gek ben. Hoe is dit coulance dan? Toen kreeg ik een duurdere machine aangeboden met 85 euro korting omdat ik dat ook kreeg op die van 549 euro. Ik zei dus dat het om 20% korting kreeg op 549 dus 85 euro en dat dan 20% korting op 699 bijna 140 is en geen 85 euro. Maar volgens de expert van BCC was dat niet zo. Kansloos maar weer naar huis hopend op de levering van de oorspronkelijke machine. Deze is vandaag eindelijk bezorgd. We moesten nog wel smeken om de oude machine mee naar beneden te laten nemen ondanks dat het al wel afgesproken was.
Dus ondanks eerdere goede ervaring met BCC was dit een enorme domper zonder enige compensatie.
Officiële reactie van BCC 06-11-2019

Beste v.d. Kamp

Wat vervelend om te horen dat de levering van jouw wasmachine zolang heeft moeten duren en de korting op een ander apparaat niet naar wens was, sorry!

Zou je ons via een reactie op deze review het ordernummer willen doorgeven? Op deze manier kunnen wij contact met je opnemen.

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

N hulshoff 04-11-2019

Hele fijne winkel toch die BCC! Zoveel producten en lekker ruim en overzichtelijk tentoongesteld!
En de medewerkers zijn zeer klantvriendelijk, geduldig en hebben, wat nog het allerbelangrijkste is, kennis van zaken!
Zeer blij met de service en mijn product was al een dag later thuisbezorgd!

G.Haakmeester 04-11-2019

BCC maakt het meer dan waar. Prima service en heel goede afspraken die ook stipt worden nagekomen.

Mart van Iersel 04-11-2019

Mijn vrouw en ik zijn gastvrij ontvangen door een van de medewerkers. Op een voor ons begrijpbare uitleg heeft de verkoper onze wensen geïnventariseerd en op basis daarvan ons geadviseerd welke laptopmodellen voor ons in aanmerking komen. De medewerker komt op ons over als betrouwbaar en deskundig en is niet opdringerig om de verkoop door te drukken, Onder het genot van een kopje koffie hebben we in alle rust onze keuze gemaakt en hebben de voor ons geschikte laptop gekocht.
We komen graag terug voor een mogelijke aankoop van een artikel.

Ger 04-11-2019

Ik kwam voor een nieuwe monitor. Jammer genoeg was de enige monitor, die paste bij wat ik wilde, uitverkocht. Hij was weliswaar in bestelling, maar dat zou 2 weken duren. Ik mocht toen het showmodel hebben. Dat werd snel en goed ingepakt. Ik ben goed en vriendelijk geholpen. Bedankt BCC.

Ellen 04-11-2019

BCC is voor mij perfect heeft mij niet alleen met een nieuwe Tv geholpen maar ook met problemen met de soundplate. Perfect. De aflevering was ook goed. Ik beveel BCC iedereen aan.

Gino 04-11-2019

Duidelijke uitleg over het aan te kopen product, heel klantgericht en vriendelijk.
Zowel in het filiaal in Heerlen alsook het filiaal in Beek

Buckfast 04-11-2019

Prachtige website die makkelijk te benaderen is. Ook het zoeken naar verschillende producten is simpel. Daarnaast hebben ze goede aanbiedingen die niet onder doen voor de andere ondernemingen op dit terrein

Ad van der Doelen 04-11-2019

Nette winkel, behulpzaam en correct personeel, kennis van zaken en doortastend.
Ja hier voel je nog klant.

Mirjam 04-11-2019

Vandaag een laptop gekocht in de BCC-winkel Den Bosch. Vriendelijk te woord gestaan door een medewerker met kennis van zaken. Al mijn vragen werden beantwoord en ondanks dat ik in eerste instantie verder wilde kijken, kreeg ik goede tips mee. Uiteindelijk teruggegaan naar BCC door deze goede service, het voelde goed om hier mijn laptop aan te schaffen. Kortom, positieve ervaring bij BCC Den Bosch.

P.C. Weterings 04-11-2019

Goed in de winkel geholpen met de juiste keuze te maken.
Levering verzetten is prima verlopen.
Plaatsen van de apparatuur ging ook keurig en volgens afspraak.

De Vliegende Schaar 04-11-2019

Een prettige en overzichtelijke winkel, goede bereikbaarheid en genoeg parkeermogelijkheden.
Je word niet direct aangesproken, wel zo prettig, dus kun je even heerlijk rondneuzen :-) Het oplettende personeel ziet al snel dat je vragen hebt, en kom naar je toe met goed advies, en in onze situatie een bestelling via internet in de winkel, 1 dag later netjes thuis geleverd!
Een aanrader !!!!!

John Van De Schoor 04-11-2019

Goede logistiek. Uitstekende installatie en levering van nieuwe oven. Zeer behulpzaam personeel met uitleg over de werking van het apparaat.
Zeer tevreden!

Marcel 04-11-2019

Wij hebben gekozen boor BCC omdat ze omruil weken hadden op wasmachines. Goede korting zat er ook op.
Er was wel weinig personeel aanwezig. Als je eenmaal iemand hebt weten ze wel waar ze over praten. Wij zijn goed geholpen.
Afleveren ging perfect volgens afspraak.

Victor 04-11-2019

Bose 700 soundbar en Bose 700 module aangeschaft. Deskundig advies verkregen. Verkoper had verstand van zaken en snel geholpen. Daarnaast ruim advies gekregen over het aansluiten en de benodigdheden hiervoor.

De service hield niet op bij de kassa en de spullen werden zelfs nog in de auto gezet.

AngeloC 04-11-2019

Bij BCC Makado Beek zeer vriendelijk te woord gestaan en geduldig geholpen. Na lang wikken en wegen tenslotte een aankoop gedaan voor de Bose QuietControl 30 oordoppen, waarbij de vriendelijkheid en het geduld van de jonge verkoper de doorslag heeft gegeven, met als belangrijke prettige bijkomstigheid dat de laagste prijs garantie werd toegepast. Een tevreden klant.

John 04-11-2019

Correcte afhandeling van de bestelling en voor ons de juiste uitleg en informatie van de producten zodat het voor ons makkelijk was om de juiste keuze te kunnen maken.

Wanda 04-11-2019

Zeer overzichtelijk en mooie indeling. Duidelijk en helder wat kwaliteit en prijs betreft.

S@brina2 04-11-2019

winkel is erg overzichtelijk.
aangezien wij totaal geen verstand hebben van mobiele telefoons gezien onze leeftijd hebben wij advies gevraagt aan een van de medewerkers.
werden echt fijn geadviseerd en alles van de oude telefoon werd netjes overgezet op de nieuwe, was totaal geen probleem !
toppie

Fam. De Graaf 04-11-2019

We bestelde onze droger in de winkel, helaas vertelde ze ons pas later dat deze niet voorradig was en dat leverdatum niet gegeven kon worden. Domper want met al die reclame over snel leveren...enfin.. prijs was goed dus maar gewacht... 1,5 week om precies te zijn. Máár... toen ze mailden dat hij er was #feest... werd hij ook keurig op tijd geleverd en op de 1e verdieping gezet . Vanavond ga ik hem testen..