Maartje 31-10-2019

Vriendelijk en vrolijk personeel! Goede uitleg over apparatuur en hebben geduld op het moment dat je nog iets anders zoekt. Denken goed mee. Prettige ervaring!

jack 31-10-2019

Vriendelijke verkoper. En het ze gaan me met de aanbiedingen van de concurrent.

Arthur 30-10-2019

Bij binnenkomst werd ik direct zeer vriendelijk tegemoetgetreden. Op mijn vraag naar een Bose radio werd direct deskundig en met aandacht gereageerd.
Je voelde je serieus genomen.
Het ophalen van het apparaat uit de voorraad emn het afrekenen gingen vlot.
Zeer vriendelijke en deskundige verkoper

W.H. Boeré 30-10-2019

De opstelling in de winkel is plezierig en overzichtelijk. Het winkelpersoneel is heel voorkomend en terzake deskundig, wat heel prettig is voor het maken van de juiste aankoopkeuze. Je krijgt nooit een idee dat je iets aangesmeerd of opgedrongen wordt.

Sanne 30-10-2019

In de winkel van bcc breda al goed geholpen door een medewerker. Ik wist al wat ik wilde en had nog wat vragen over een eventuele trilmat. Hij beveelde me een mat aan, niet de duurste maar eentje die gewoon geschikt was voor de wasmachine. Erg prettig dus en niet het idee dat ik voor de gek gehouden werd.
De wasmachine snel geleverd en ook keurig op de plek gezet door twee mannen. Ik hoefde zelf niets te doen, ze hebben m ook aangesloten en meteen een keer laten draaien.
Een kind kan de was doen!

Wasdroger 30-10-2019

Al een paar keer met andere problemen goed en gratis van advies voorzien.
Dus in de winkel geen probleem, het afleveren is ook goed gegaan, alleen de installatie en de afwerking hiervan had wat netter gekund.

Jolanda 30-10-2019

Super personeel ...meedenkend.en snelle service.mijn complimenten voor de menselijkheid, advies enpersoonlijkheid.in de tegenwoordige computerwereld . beter dan online shoppen .plus een heerlijk kopje koffie.

Martijn 30-10-2019

Fijne service en goede expertise. Hiervoor ga je nog naar een échte winkel. Snelle levering ondanks de drukte en prima prijs/kwaliteitsverhouding.

Marianne 30-10-2019

Vrolijke en vriendelijke begroeting en goed op elkaar ingespeeld team. Kassa medewerkster zorgt ervoor dat wij adequaat worden geholpen bij de iPad afdeling. Meedenken over de kleur waarderen wij ook. Wij gingen, vrolijk, met iPad weer de winkel uit

S. 30-10-2019

Vandaag een droger gekocht bij bcc Hengelo, wat een vriendelijke mensen werken daar. Goed geholpen bij het maken van een keuze en goede uitleg gekregen over de droger! Ook de koffie die we kregen smaakte goed 😁 droger werd goed in de auto geplaatst zodat die veilig vervoerd kon worden

Chrib 30-10-2019

Begrijpelijke site. Redelijke prijzen. Levertijd perfect nagekomen.
Behoorlijke acties.

Maaike 30-10-2019

Een tv online besteld, kwam een dag later dan door ons verzocht en bleek ook nog beschadigd toen we de tv uitpakten. Zwaar teleurgesteld contact opgenomen met bcc en toen bleek dat we dezelfde dag nog langs konden komen in het dichtstbijzijnde filiaal om de tv om te ruilen. Gelukkig hadden ze de betreffende tv nog in de winkel staan, waardoor we toch nog met een goede tv naar huis konden. Ik zal echter niet snel meer een tv online bestellen, want met levering door DHL ben je er niet zeker van dan de tv in goede orde bij je wordt bezorgd. Erg jammer, want had juist online besteld om tijd te besparen... Was nu ook extra kosten kwijt vanwege parkeren... Echter wel blij dat we direct konden omruilen en nu kunnen genieten van onze nieuwe tv.

André 30-10-2019

Verkoper was goed informerend nasr mij toe. Ook voldoende apparaten aanwezig om te bekijken

Frans 30-10-2019

Uitgebreid deskundig advies, waarbij niet aangestuurd wordt op koop maar op keuzemogelijkheden voor de klant. De winkel is overzichtelijk en toont vele producten, die de klant kan bekijken. Zeer vriendelijk, niet opdringerig personeel dat de tijd neemt om al je vragen goed, rustig en duidelijk te beantwoorden.

Anne M 30-10-2019

BCC biedt een perfecte combinatie van een winkel in de buurt voor persoonlijk advies en een overzichtelijke website waar ik later thuis de koelkast heb besteld. De installateurs waren deskundig en heel klantvriendelijk. Enige minpuntje is dat het niet in de beschrijving staat dat er een ventilatierooster nodig is en ik daar bij de klantenservice ook geen duidelijk antwoord op kreeg. Betekent dat ik deze nu achteraf moet plaatsen terwijl de koelkast al geinstalleerd is.

ET 30-10-2019

Nette overzichtelijke winkel. Vriendelijk en deskundig personeel. Concurrerende prijzen.

Diana 30-10-2019

Mijn strijkijzer was kapot gegaan en ik wilde wederom van hetzelfde merk een nieuwe aanschaffen. we kwamen vlak voor sluitingstijd binnen maar we kregen niet de indruk van het personeel dat we er al weer snel weer uit moesten. Omdat ik met krukken loop, en de strijkijzers op de 1e verdieping staan, werd mij heel attent op de aanwezigheid van de lift gewezen. Bij de artikelen werd ik heel deskundig geholpen, maar helaas was van het artikel alleen nog maar het showroommodel aanwezig. Ik wilde snel aan de slag en wilde die toch graag meenemen. Bij de kassa aangekomen bleek tot onze verrassing dat de medewerkster ons, zonder te vragen, 10% korting had gegeven, vanwege het showroommodel.

Mariska 30-10-2019

Online een wasmachine uitgezocht. Door de duidelijke en overzichtelijke site waar je duidelijk je voorkeuren kunt filteren, was het niet nodig hierbij ook nog het advies van een medewerker te vragen. Wasmachine werd gratis bezorgd op de afgesproken dag binnen het afgesproken tijdstip, én netjes aangesloten door 2 vriendelijke mannen. De oude werd, ook gratis, weer voor me afgevoerd. Tevens werd er nog een wasprogramma aangezet voor vertrek zodat hij hierna klaar is voor gebruik. Top service!

Sebastiaan 30-10-2019

Prijs is altijd concurrerend, en de bezorgservice is prima. Goed te plannen, komen op de afgesproken tijd, informeren vantevoren extra. Aansluiting is goed, en oude machine word netjes meegenomen.

Kiske 30-10-2019

Wij kennen BCC van onze vorige aankoop, wij hebben nu hier voor de eerste keer on-line een wasmachine besteld. Zoals afgesproken binnen 3 werkdagen geleverd en geïnstalleerd. Ik wees hen de weg waar het moest komen staan, en ik ging koffie zetten. Zij waren eerder klaar dan de koffie! Een 10 kon ik niet geven want ik vond nog een paar natte plekjes op de trap!!!!

Eric en Elise 30-10-2019

Dit is nu wat je noemt een hele prettige winkel ervaring. Nog voor de oplevering van onze vakantiewoning heb ik via de website van BCC Oostburg een email gestuurd dat ik graag een wasmachine wilde bestellen en graag gebruik wilde maken van een aanbieding die op dat moment liep tijdens de "vervangingsweken" op een mooi en goed model wasmachine van Whirlpool.
Al snel na het versturen van mijn email bericht werd ik gebeld door de vestigingsmanager Eddie die mij op een zeer prettige en behulpzame manier benaderde. De wasmachine was namelijk op dat moment landelijk uitverkocht maar hij ging het voor ons nakijken wanneer ze weer zouden binnenkomen in het centraal magazijn. Nadat we alles hadden besproken ontving ik netjes een email met de orderbevestiging en de dag van levering.
Netjes één dag van tevoren ontving ik zowel een email als een sms met de verwachte bezorgtijd, deze zou zijn tussen 14u en 16u maar uiteindelijk liep alles vlotter dan gepland en ontving ik weer een sms met de mededeling dat ze iets vroeger zouden zijn.
Precies op het afgesproken tijdstip arriveerde twee hele aardige en behulpzame bezorgers die de machine netjes op zijn plek hebben gezet en hebben aangesloten.
Dit is een ervaring die zo de boeken in kan als perfect! Voor ons volgende keer zeker weer BCC!

Larissa 30-10-2019

Op tijd een bericht wanneer de wasmachine zou worden bezorgd 15 minuten van tevoren gebeld dat ze eraan kwamen, op tijd bezorgd en geïnstalleerd! Erg tevreden!

P.Smit 30-10-2019

Wij kopen eigenlijk alle huishoudelijke apparatuur Bij BCC mede door de overzichtelijke uitstraling van de de zaak en de kundige en uiterst vriendelijke behandeling

L. Nijsen 30-10-2019

Als je binnenkomt vraagt direct een medewerker vriendelijk of je wilt rondkijken of dat je geholpen wilt worden. Je hoeft niet op zoek naar iemand en/of de medewerkers staan met elkaar te kletsen en zien je niet eens staan.
De artikelen zijn netjes uitgestald met informatie erbij. Minpuntje: soms is het uitgezochte artikel niet aanwezig en/of niet meer leverbaar. De informatie moet beter up to date worden gehouden.
de service is uitstekend. Mijn gekochte printer bv had na 2 weken al geen inkt meer. Niks opsturen en wachten, meteen een nieuwe printer meegekregen.

John 30-10-2019

Werd goed geholpen. Goede service en snelle afhandeling. Verkoper wist gelijk weat ik nodig had

A. Wiersma 30-10-2019

De keuze van een tv word je makkelijk gemaakt, doordat het is gesorteerd op de maten (inch) van het beeldscherm. Daardoor kun je beter vergelijken en hoef je niet de "halve winkel" door om te kijken welke het beste is. Verkoop verliep daardoor vlot (leuke prijs:-))

C. de Both 30-10-2019

Eerst de site bekeken. Hieruit duidelijke en goede informatie gehaald. Daarna de winkel bezocht, waar we deskundig en vriendelijk geholpen zijn. Over de gekochte producten (Philips Hue verlichting en aansturing) zijn we zeer tevreden.

M. Donkersloot 30-10-2019

Mooie overzichtelijke winkel, oplettend personeel en duidelijk advies. Siemens wasmachine en droger gekocht. (waren na 25 jaar trouwe dienst aan vervanging toe ;) )

Ruud 30-10-2019

prima assortiment, prima prijs.
Al vele malen apparaten gekocht, afspraken worden altijd nagekomen.
Bezorging is uitstekendn!!

Jacques 30-10-2019

uitstekend geholpen door de medewerkers mbt reparatie/vervanging defecte printer

Marianne 30-10-2019

Goede shop is duidelijk. Prima uitleg, producten staan duidelijk op de foto.
Voor meer uitleg werd gezorgd via chatten

Annelous 30-10-2019

In de winkel ging de aankoop van de wasmachine super goed en snel. Daarnaast kon de wasmachine snel geleverd worden en werden we goed op de hoogte gesteld van de bezorgtijden.

Ronald Meulensteen 30-10-2019

Ze hebben mijn aankoop in dit geval een wasdroger netjes naar boven gebracht ( zolder) en de medewerkers waren heel vriendelijk.
Verder zijn ze heel voorzichtig qua trap en de muren.

Tom Denissen 30-10-2019

Als ik naar BCC in Den Helder ga om iets te kopen speur ik altijd naar dezelfde verkoper Frank.
Hij is goed op de hoogte van het arrangement in de winkel en weet van heel veel dingen. Maakt niet uit of het over stofzuigers, tablets of e-readers gaat. Bovendien is iedereen erg vriendelijk en maakt dat je met plezier weer terug gaat naar deze winkel.

Robbert 30-10-2019

Top winkel, snelle bezorging, aardige bezorgers. De order die ik geplaatst had was ook naar wens.

Jacq 30-10-2019

Door de prijsgarantie bij BCC is het kopen in de winkel waar je de producten kan zien veel beter dan via internet. Als je elders jouw product goedkoper ziet geeft BCC het verschil terug. De voorlichting in de winkel is erg goed en je keuze wordt beter.

Cai 30-10-2019

Goeie shop ze waren precies optijd zodat ik nog ruimte had mijn dochter van school te halen :) erg vriendelijk ook !
Supersnel geinstalleerd en super dat ze me oude wasmachine ook gelijk weer mee hadden genomen!

Bob 30-10-2019

Even snel naar de Bcc om een product te halen.
Kwam binnen en word er vriendelijk verwelkomd.
Toen ik het product waar ik naar opzoek was niet kon vinden kwam er snel een medewerker om mij er mee te helpen. Snelle service en meteen meenemen.

joka 29-10-2019

Binnen het tijdsbestek van 2 uur werd onze nieuwe wasmachine afgeleverd.
Top, Top, wat een service en zo snel. Oude wasmachine meegenomen. Aardige boys en wasdroger op onze nieuwe wasmachine plaatsen geen probleem, zonder het te vragen. Alleen maar super TOP, TOP, SUPER BCC. Zeer tevreden klanten.

familie Janssen van den Brink 29-10-2019

het personeel is voorkomend en deskundig, opvallend voor een nog jonge verkoper

Nel verdijk 29-10-2019

Savonds besteld en de dag erop rond 13:00 geleverd.
Klasse!
Super blij mee , ook met het feit dat ik thuis kon pinnen!

Monique 29-10-2019

We zijn erg klantvriendelijk door Nick geholpen. Alle vragen die we hadden had hij een naar tevreden antwoord op. Uitleg was super.

Hans 29-10-2019

Betreft een eenvoudige GSM telefoon. Makkelijk te bestellen, goede prijs en snelle levering. Tevreden over de winkel en het product.

dick becker 29-10-2019

hallo
wij komen vaak bij deze winkel van bcc in benedenleeuwen waar wij altijd keurig worden geholpen en de prijs is ook goed,als er problemen zijn lost men ze keurig naar tenvrede op.

Grietje 29-10-2019

Perfecte behandeling door de medewerker . Alles goed uitgelegd en een snelle levering.

Mark 29-10-2019

BCC levert snel en keurig op tijd. Het bestelproces is vlot en ik liep nergens tegen dingen aan waar ik minder tevreden over was.

a 29-10-2019

Kom hier al jaren super vriendelijk personeel
vooral Michel
wordt erg goed geholpen goede adviezen en uitleg

Swizz 29-10-2019

Product was helaas een dag te laat de deur uit gegaan waardoor ik het later kreeg. De medewerker aan de telefoon was erg behulpzaam en bood meerdere malen z'n excuus. Had aangegeven dat het niet zijn schuld was en dat dat ene dagje later niks uit maakte. Toestel net binnen en het is het beste toestel wat ik tot nu toe heb gehad. Thnx BCC.

Pière 29-10-2019

Vandaag een elektrische deken gekocht bij BCC. Vakkundig personeel die vlot de juiste deken kon adviseren. Dit is verkoop van consumentenelektronica zoals het hoort en waaraan BCC helemaal voldoet.

T. van Hooff 29-10-2019

Altijd vriendelijk en kundig. Wij kopen alle bruin en witgoed bij BCC. Efficiente bedrijfsvoeren en het bedrijf komt zijn afspraken na.
Daarbij zijn ze niet duur.