Schermer 01-11-2019

Een fijne winkel ..duidelijk en eerlijk advies.
Kom graag terug voor me volgende aankoop

Anouk 01-11-2019

In de winkel werden we snel geholpen en twee dagen later kon de diepvries thuis bezorgd worden. Het tijdvak voor de bezorging was een hele redelijke 2 uur. Bezorger was iets te laat, maar liet dat netjes op tijd weten. Bezorger was vriendelijk en bracht de diepvries naar de keuken op de eerste verdieping.

Karin Dodd 01-11-2019

Wat een verademing na met enkele andere bedrijven zaken te hebben gedaan, waaronder mediamarkt. Vanaf het binnenlopen in de winkel, tot de aankoop en tot het afleveren van het product, alles loopt perfect. BCC doet wat hij zegt. En dat is waar het bij veel bedrijven aan ontbreekt. Helder en duidelijk advies, vriendelijk, service gericht en klant is koning.
De bezorgers hartelijk dank voor het sjouwen en tillen, de snelheid, vriendelijkheid. Jullie waren top! Een dikke 10!

Andre 01-11-2019

De medewerkers zijn klant vriendelijk en helpen je goed.
Ook een tv daar gekocht en de aansluitingen om alles weeroverde boxen te krijgen.
Ga zo door

Ibo 01-11-2019

BCC in Lelystad is een zeer prettige winkel. Mooi, netjes en ruim opgezet. Ben naar binnen gelopen met het doel een versterker te kopen van een bepaald merk. Met de hulp van een verkoper nog wat mogelijkheden langsgelopen waar voor en nadelen belicht werden. Uiteindelijk voor een prachtige Denon versterker gekozen. Hulde voor de hulp.

Jolanda van der kieft 01-11-2019

Na op de website van Bcc een condensdroger besteld gelijk een dag erna werd deze al bezorgt door twee vriendelijke bezorgers deze hebben hem netjes op zolder gebracht en gelijk de oude machine meegenomen ik heb deze koop als heel prettig ervaren dus ga zo door

Ed de Rijcke 01-11-2019

Onze ervaring met BCC is altijd naar tevredenheid verlopen zowel als advies als service.

Babbels771 01-11-2019

Wat er allemaal verkeerd kon gaan ging verkeerd. Bestelling geplaatst en betaald op woensdagavond 30 oktober. De levering zou gaan plaats vinden op donderdag 31 oktober. Die datum kwam eigenlijk niet uit, maar na contact met de klantenservice (vriendelijke dame) bleek dat niet anders te kunnen omdat de droger via BCC geleverd gaat worden. Donderdagmorgen 6.30 uur een bericht dat de levering die dag niet zou gaan plaatsvinden. Daarvoor werd ik netje gebeld door een medewerkers van Bol.com met het verhaal droger niet eerder leverbaar dan de week erna. Oké, alles omgezet voor waarschijnlijk 6 november. Einde dag donderdag krijg ik ineens het bericht dat de droger leverbaar is en zelfs vrijdag al geleverd kan worden, ?????. Mooi, dat gepland en dat liep goed. Nadat de droger geplaatst was, wil de bezorger dat ik de droger afrekenen per pin. Ik laat zien dat ik betaald heb, hij neemt (heel netjes) contact op met BCC. Het komt erop neer, ik krijg mijn geld van de geannuleerde bestelling volgende week terug en moet (nogmaals) betalen. Betaal ik niet wordt de bezorger gesommeerd om de droger weer mee te nemen. Ik heb op mijn rekening gekeken en het geld van de betaling van woensdag heb ik nog niet terug ontvangen. Dus dit weekend moet ik op een houtje bijten omdat jullie een fout maken. Dit is verre van servicegericht door BCC en Bol.com.
Officiële reactie van BCC 04-11-2019

Beste Babbels 771,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest en het zo gelopen is. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

wim lanser 01-11-2019

wij worden heel goed geholpen daar , wij gaan meestal naar xxx die neemt echt de tijd voor je met goede uitleg niet om dat de andere verkopers niet goed zijn , maar hij komt ook relax over

Daniël 01-11-2019

Waarom BCC?
- betrouwbaar
- prijs/kwaliteit goed
- uitstekend service, dit met name in de winkel zelf. Klantvriendelijkheid staat blijkbaar hoog in het vaandel.
- internet shoppen overzichtelijke website
Zowel mijn ervaring met aankopen via internet als langsgaan bij de winkel is tot nu toe telkens geslaagd. In alle jaren dat ik hier iets gekocht heb ben ik maar 1 keer terug hoeven te gaan met een defect, werd niet moeilijk over gedaan en werd direct vervangen. Zeker een aanrader.

Martijn 01-11-2019

Zoals gewoonlijk prima service en uitleg. Product niet op voorraad, geen probleem, wordt thuis bezorgd !

Herman 01-11-2019

Ben zeer tevreden over het verloop van mijn bestelling, snel en keurig verzorgd.
Heb alles ingesteld zoals omschreven in de bijsluiter snel en gemakkelijk.
Hoop met mijn nieuwe wekker radio heerlijk wakker te worden

Ludo&Sophie 01-11-2019

Nette winkel, aardig personeel. En ze doen moeite voor de consument, bijv om te kijken of er in andere filialen evt producten op voorraad zijn als deze niet in het filiaal zijn.

Anne 01-11-2019

De winkels zijn prettig ingedeeld.
De site is overzichtelijk met genoeg hulp in je wensen.
De levering was weer perfect.
Vriendelijke bezorgers van BCC

Katinka Lusthusz 31-10-2019

Fijne winkel met uiterst vriendelijk personeel, toen ik even moest wachten kreeg ik zelfs een kopje cappuccino. Ze doen erg hun best om je een prettige winkelervaring te geven. Na een bezoek aan de Mediamarkt was deze BCC een warm bad!

Okke 31-10-2019

Omdat ik meteen een nieuwe magnetron nodig had gewoon naar een echte BCC winkel gegaan.
Ruime keuze en prima uitleg over mogelijkheden, prijzen en eventuele lage prijs garantie.
Uiteindelijk gekozen voor de Bosch CMA583MS0.

scot 31-10-2019

Goeie winkel met veel aanbod, daarnaast kan je altijd vinden wat je zoekt en wordt je daarin goed geholpen! als er iets niet goed is kan je gemakkelijk terug en helpen ze je met begrip en moeite.

J.M.Kobus 31-10-2019

Goed bereikbaar, goede parkeerruimte, vriendelijk personeel, die goede informatie geeft.
Bezorgen en instaleren op tijd en volgens afspraak. Bezorgers vriendelijk en vakkundig.

janus 31-10-2019

fantastisch geholpen dood medewerkers van bcc koop al jaren mijn spullen er word altijd super geholpen beter dan bij sommige concurrenten

Henk 31-10-2019

Vlot en vriendelijk geholpen en tevens een goede uitleg van het product. Ook bereid om het product in de auto te zetten.

wim 31-10-2019

Senseo gekocht bij BCC Alexandrium, deze bleek bij thuiskomst niet te werken (!), terug in de winkel werd ik direct weer geholpen door zelfde verkoper en werd een oplossing gevonden door een nw Senseo uit te zoeken. Deze was 10 euro duurder. Dus na 2x BCC te bezoeken hebben we toch een goed werkende Senseo koffie apparaat.

Robbert 31-10-2019

Kom al jaren bij BBC en vind het een zeer prettige winkel. Prijzen worden aangepast wanneer elders goedkoper wordt aangeboden, personeel weet waar ze het over hebben en verkopen geen onzin ten opzichte van vergelijkbare winkels.

Ginger 31-10-2019

Super service!
Begon al in de winkel en ook bij levering.
Vanmorgen een bericht gehad tussen welke tijd de wasmachine kwam. Maar na een uurtje al een mail dat het iets uit kon lopen en dat ze zouden bellen als ze er aan kwamen. Dus super netjes! Ook de machine stond zo boven en werd netjes aangeloten. Kan alleen maar zeggen super service BBC!

kim 31-10-2019

In de winkel zelf ben ik erg vriendelijk geholpen. Er werd meegedacht en goede uitleg gegeven.
monteurs hebben fantastisch werk geleverd bij het waterpas zetten van de wasmachine en droger. Ondanks de scheve vloer hebben ze het voor elkaar gekregen. Veel dank daarvoor.

F. Morren 31-10-2019

Dit is de enige BCC winkel in Veenendaal. Het is geen site maar een winkel. Personeel is zeer vriendelijk. Toen ik terug ging omdat ik niet begreep waarom mijn gekochte DVD speler niet werkte, werd deze in de winkel op een tv aangesloten en werd stap voor stap gedemonstreerd wat ik moest doen. UIteindelijk bleek de afstandsbediening van mijn tv defect te zijn. Die was jaren geleden door mijn hond gebruikt om zijn tanden op uit te proberen.

Martin 31-10-2019

Winkel en uitleg van personeel was goed. Alleen erg jammer dat DHL er wederom niet in slaagt producten volgens afspraak te leveren. Bcc best wel goed alleen nu nog eens een goede bezorgdienst inhuren

ArieMagdaBons 31-10-2019

Na ruim veertig jaar te hebben gefrituurd, hebben wij ons nu laten adviseren gezien een Airfryer, en zijn meteen tot aankoop overgegaan. Al onze vragen werden professioneel beantwoord. Onze keus is gevallen op een Philips, grootste maat. Hiervoor hebben wij in dezelfde zaak een all-in-one PC gekocht, die uitstekend bevalt. Ook toen werden wij uitgebreid geïnformeerd, wat door ervaring inmiddels is bevestigd. Wij gaan nu aan de slag met de airfryer en hebben er goede verwachting van. Sommige van onze kinderen hebben er al
Deze zaak heeft een grote sortering apparaten en de advisering is perfect.

Leen 31-10-2019

Prettige winkel, kundig en vriendelijk personeel.
Informatie over produkt prima.
M.a.w. ik beveel deze winkel ten zeerste aan.

Kalo 31-10-2019

Had voor deze winkel gekozen na positieve berichten van bekenden. BCC heeft al mijn verwachtingen overtroffen. In de winkel deskundige en prettige hulp bij het kiezen van een product. Zeer goede afspraken i.v.m. aflevering en al even prettige en deskundige installatie.
Top!

Bert 31-10-2019

Vanmiddag naar Beek om een laptop te bekijken die ik op de site van BCC had gezien. Mijn vragen werden ter plekken beantwoord. Werd snel en correct geholpen en ging met m'n nieuwe Lenovo tevreden naar huis.

Arnoud 31-10-2019

Prima geholpen in de winkel en een correcte nette levering van de droger en wasmachine aan huis. Aardige monteurs en al met al, een prima aankoop gedaan!

J. Geluk 31-10-2019

Zoals altijd weer netjes en vakkundig geholpen. Daarna werd de aankoop volgens afspraak door vriendelijk en deskundige medewerkers bezorgd en geplaatst.
Alles volgens afspraak afgehandeld. Dus weer een tevreden klant in Veghel.

Oberndorff 31-10-2019

Zeer vriendelijke verkoper die duidelijk wist waar hij het over had, ook zeer tevreden over de bezorging: vriendelijke bezorgers en alles zonder problemen op 3 hoog bezorgd zonder lift en de apparaten netjes aangesloten en de oude mee retour zoals afgesproken.

Remi 31-10-2019

BBC heeft een duidelijke site en ik heb makkelijk en snel een bestelling kunnen plaatsen.
Een fijne bijkomen de service is dat de bestelde wasmachine de volgende altijd bezorgd werd.

De wasmachine zou tussen 10:00 en 12:00 uur bezorgd worden, maar ze waren iets te laat (10 minuten). Kan gebeuren natuurlijk. Ik was er zelf niet en toen ze mij belden hebben ze even gewacht tot ik weer terug was. Wasmachine konden ze helaas niet plaatsen omdat het ze het water van de vorige niet afgesloten kregen. Maar ze hebben hem al wel vlakbij de plek neergezet.

Ondanks wat kleine dingetjes wat niet hun schuld was kijken wij terug naar een goede bestelling bij BBC!

diaan 31-10-2019

je word daar als klant behandelt zo als het hoort. vriendelijk, behulpzaam, weten waar ze het over hebben zo niet komt er snel iemand die het wel weet. iedereen moet het leren toch.

Elisa 31-10-2019

Eerste keer was de koelkast kapot geleverd. Moest zelf bellen voor het maken van een afspraak voor het leveren van een nieuwe koelkast. Na 15 pogingen werd er eindelijk eens opgenomen. Zojuist de koelkast ontvangen (heeft zo’n 2 weken geduurd). Verder prima koelkast.

Kitty 31-10-2019

Super vriendelijke bediening, de verkopers staan je met raad en daad bij. Winkel is zeer overzichtelijk. Perfecte service.

Marion 31-10-2019

Ongelofelijk slechte service.
Kreeg mn fornuis helemaal gedeukt geleverd.
Kan ik m niet terug brengen maar moet opgehaald worden.
Nooit meer

Y. Kessner-Noort 31-10-2019

Het personeel blijft geduldig. Geeft goed uitleg. En de winkel is zeer overzichtelijk ingedeeld.
Allemaal van het personeel is klant vriendelijk.

Marianne 31-10-2019

In een woord. Het was een fantastische ervaring. Wat een keus en wat een mooie winkel. Je wordt gelijk heel vriendelijk geholpen. Wij door Anggello. Super aardige vent die je alles vragen kan. Onze aankoop was gisteren uitverkocht. Nou nu (binnen 24 uur) zit ik ermee op de bank. DHL bezorgdienst houd je helemaal op de hoogte (met track & trace) wanneer ze het artikel komen brengen. Top BCC. Hoop er lang mee te doen. Heb er dan ook een goed gevoel bij. Anders ga ik toch even bij Anggello langs. Een blije gebruiker.

H.O. 31-10-2019

Het is absoluut een prettige winkel. Personeel is behulpzaam en vriendelijk.
toegankelijkheid is ook goed geregeld evenals het parkeren. Een aanrader.

Astrid 31-10-2019

We werden netjes te woord gestaan en gehiolpen en het product werd snel bezorgt

Donny 31-10-2019

Wij kopen al onze spullen bij BCC omdat we het belangrijk vinden dat we goed advies krijgen over het product wat wij willen aanschaffen zoals nu een wasdroger de verkoper heeft ons eerst gevraagd wat wij zelf belangrijk vinden er kwa budget en hoeveel wij hem gaan gebruiken en heeft daar de keuzes op af gestemd

Maria 31-10-2019

Vandaag is warmtepompdroger Bosch bezorgd via BCC. Van tevoren kreeg ik het tijdstip doorgegeven. Op mijn vragen werd via de mail correct geantwoord. Vannacht om 3 uur werd een mail gestuurd met het geschatte tijdstip. Dit werd via de gsm exact vermeld. Vijf minuten voor aankomst kreeg ik een telefoontje. De Droger stond verpakt in de auto. In no time was het papier er af en werd hij door een van de bezorgers het huis in getild en aangesloten. Al met al kostte dat 10 minuten. Het betalen via het pinapparaat duurde iets langer, maar ook daar werd een oplossing voor gevonden. Koffie wilden zij niet, want zij hadden het druk. Dus een fooi gegeven.
Kortom: een snelle en correcte levering. Voor herhaling vatbaar. Hopelijk hebben wij veel gemak en plezier van de droger.

Opahennie 31-10-2019

Personeel is bijzonder vriendelijk en zeer behulpzaam.en vakkundig.
De bezorgers van de wasmachine hebben netjes afgeleverd en geïnstalleerd.
De oude wasmachine hebben ze ook meegenomen .

Sascha 31-10-2019

FIjne sfeer in de winkel. Genoeg medewerkers aanwezig op de werkvloer, hierdoor kreeg ik al snel het gevoel dat de verkoopmedewerker er speciaal voor mij was. Behulpzaam en geduldig personeel.

Raymond 31-10-2019

Goed online chat contact met de servicemedewerker van de BCC. Snel tot een goede deal gekomen. Volgende dag het product meteen goed geleverd en goed geïnstalleerd. Een betere en snellere service kun je je niet wensen. Helemaal top BCC.

Esther 31-10-2019

Had een nieuwe mobiel nodig. Na wat vooronderzoek op internet de BCC winkel binnengelopen om de telefoons eens te bekijken. Goed en uitgebreid geholpen hierbij door een medewerker, die me bijv ter plekke de verschillen in camera-kwaliteit kon aantonen tussen diverse toestellen en op internet reviews voor me opzocht welke andere toestellen er zijn met vergelijkbare kwaliteit. Na bestelling mocht ik kiezen waar ik de telefoon bezorgd wilde hebben (thuisadres of ophalen in winkel). Bij ophalen in de winkel (leek me in dit geval veiliger dan bezorging door een pakketdienst) werd ik opnieuw snel en vriendelijk geholpen. Ook fijn dat ik met problemen/vragen altijd even met m'n telefoon de winkel binnen mag stappen. Dat is toch heel wat anders dan kopen bij een online winkel!

Ton 31-10-2019

Makkelijk bestellen. Niet duurder dan andere winkels. uitstekende bezorging en aansluiten. oude apparaat meegenomen. Vriendelijke en beleefde bezorgers

Hoekstra, W 31-10-2019

Goede en duidelijke omschrijving, ook met vergelijken. Levering was snel en kwaliteit/prijs van product was als verwacht.