Willeke 02-11-2019

Personeel weet waar ze over praten geven het juiste advies. Elke afdeling heeft zijn medewerker gespecialiseerd in het juiste advies.

Irene 02-11-2019

Het is een beetje dubbel, want de service in zowel Sittard als Heerlen was goed. Toch vindt ik de voorraad van desktops echt belabberd. Sittard goed geholpen en toen we keuze maakte dat we hem wilde hebben zegt hij we hebben hem niet op voorraad, dat doen we niet meer. Beek ook niet maar Heerlen wel. Ze worden weinig verkocht dus geen voorraad mee. Ja zeg waarom ga ik dan naar een winkel? We zeggen geef ons dan maar het showmodel, nee dat deden ze niet. Huh je kunt nu bijna 600 euro verdienen en we worden weggestuurd. Echt zo bizar. Wij helemaal naar Heerlen rijden waar hij wel was. Product zelf is overigens wel goed. Maar moet je eerlijk zeggen dat ik volgende keer meteen liever naar media markt ga die hebben tenminste wat in de winkel staat voorraad van. Ik persoonlijk vindt dat niet kunnen, al heb je er maar 1 staan, maar van geen enkele die we wilde was nog voorraad zei hij.
Officiële reactie van BCC 04-11-2019

Beste Irene,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest en het artikel niet op voorraad is. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Daan 02-11-2019

Top geregeld allemaal. Oude wasmachine werd weer meegenomen en de nieuwe geplaatst en ge installeert. Ben er erg blij mee.

Isa 02-11-2019

BCC is een betrouwbare winkel en had de beste prijs voor de stofzuiger die ik nodig had. De productbeschrijving en -specificaties waren erg duidelijk. Het bestelproces verliep soepel en het product werd op het juiste moment geleverd. Kortom, helemaal top!

Dionne 02-11-2019

Tv in winkel was duurder dan bij concurrent, maar keurig opgelost door BCC en ook voor dezelfde lage prijs de tv kunnen kopen. Medewerker was pas 1 dag aan het werk, maar heeft ondanks dat hij veel moest navragen ons keurig geholpen. Zo hoort het! Als je iets niet weet, dan vraag je een collega. Super gedaan!

Carl 02-11-2019

De behandeling en service staan hoog aangeschreven bij BCC, zowel in de winkel alsook bij de desktop. Reeds vele artikelen gekocht en nooit spijt van.

Dennis 02-11-2019

Makkelijk te bestellen
Goede prijs
Goed informatie voorziening van de track en trace
Snelle levering

Eerste mail kwam in de spambox dus moest wel even zoeken waarom het zolang duurde voordat ik een mail kreeg.

W.K 02-11-2019

Overzichtelijke winkel ,met vriendelijk en behulpzaam personeel.
Ze zijn niet opdringerig en de service is primz.

DJG van der Drift 02-11-2019

Wij komen alleen maar bij BBC omdat wij daar altijd super tevreden over zijn .De mensen helpen je goed op weg met duidelijke uitleg over je produkt wat je wilt kopen . Heel prettig ook geen massale winkel en overzichtelijk je raakt er niet de kluts kwijt . Net alles bij ons geinstalleerd de vaatwasser en de wasmachine fijn gedaan door de jongens al met al jaren al tevreden met de BCC en dat blijft zo. Groetjes van de fam vd Drift .

H. Cramer 02-11-2019

Wij vinden het een heel prettige winkel, meestal kijken we eerst op internet en daarna gaan we bij
BCC Hengelo kijken. Daar worden we altijd prettig en correct geholpen.
We komen zeker terug als wij weer wat nodig hebben. Dus tot de volgende keer.

p nouws 02-11-2019

heel goed en vakkundig geholpen,heel erg goed advies ook over het stroomverbruik en bedieningsgemak.

Willy 02-11-2019

Ik haal al mijn elektronische apparaten bij BCC Oosterhout. Het personeel is altijd zeer vriendelijk en zij tonen altijd persoonlijke interesse. Ik ben altijd maar kort in de winkel want wordt snel in de juiste richting geholpen, dit voor mij als eenmanszaak prettig want ik heb nooit veel tijd. Blijf zo door gaan!

Jan 02-11-2019

Ik heb een wasmachine gekocht bij BCC, snelle levering!
Goeie service, de bezorgers hebben de wasmachine 2 trappen omhoog getild en netjes alles aangesloten.

Helemaal tevreden

Niek 02-11-2019

Zeer fijne webwinkel, duidelijke en heldere omschrijving van producten. Snel en makkelijk het product te vinden, diverse betaalmogelijkheden en volgende dag al in huis.

Rusman 02-11-2019

We hebben net een laptop gekocht en zijn zeer goed geholpen. De verkoper nam ook de tijd voor alle vragen die wij stelden. Super goed behandeid.

joop 02-11-2019

zeer vriendelijk en deskundig personeel gecombineerd met een geweldige en uitgebreide sortering

H.W. Schakel 02-11-2019

De verkoper nam alle tijd om het product uit te leggen zonder op te dringen om hem te kopen. Geweldig geholpen in één woord. Winkel zeker aan te bevelen.

brinkie 02-11-2019

Goed product voor concurrerende prijs. Aankoop- en Verzend-proces goed te volgen.
Snelle levering. Voor herhaling vatbaar!

Anne 02-11-2019

Snel en vlot geholpen, geen overbodig uitleg. Personeel weet waar ze over praten.

Dylan 02-11-2019

Goede uitleg gekregen in de winkel. Ik had voor deze winkel gekozen omdat deze in de buurt van mijn huis is. De levering was dik in orde. Werd een half uur van te voren gebeld en de bezorgers waren bij levering vriendelijk en behulpzaam.

Marjolein 02-11-2019

We hadden op zondag een nieuwe wasmachine gekocht die de zaterdag erop geleverd zou worden. Erg blij dat we weer lekker zelf konden wassen,na een week overal wassen. Maar toen kregen we op vrijdagavond een mail dat de gekochte wasmachine niet geleverd kon worden de dag erna.....oeee dat was balen, zaterdag gelijk een belletje gepleegd naar het hoofdkantoor. Ik werd netjes te woord gestaan en er werd vanuit het filiaal in Breda contact met ons opgenomen! We konden een andere uitzoeken en die werd dinsdag netjes geleverd!TOP

E . van Eck 02-11-2019

Uitstekend geholpen door X van BCC Spijkenisse, voor advies en kennis omtrent aanschaf van koffiemachine 👍🏼👍🏼

Paul 02-11-2019

Alles volgens afspraak verlopen. Vriendelijk personeel in de winkel, de verkoper had verstand van zaken. Bezorging ook perfect, bellen even van te voren dat ze er aan komen. 2 vriendelijk jongens sloten mijn fornuis aan ze gaven een goede uitleg en gingen pas weg toen ze zeker wisten dat alles het deed, lieten geen troep achter! Perfect allemaal!

Mir 02-11-2019

Ik beoordeel BCC met een dikke tien! Het gehele proces is perfect verlopen. Kreeg in de winkel goed advies, waaruit duidelijk bleek dat verkoper goed naar mijn wensen luisterde en meedacht t.a.v. praktische zaken, zoals beperkte ruimte in huis.
Bij verkoop kreeg ik te horen dat levering van de koelkast twee weken zou duren, gezien deze niet onvoorwaardelijk was. Echter: binnen zes dagen na aankoop staat de nieuwe koelkast al in de keuken! Is dus veel sneller gegaan dan verwacht. Super! Erg handig dat je zelf je bezorgdatum kunt inplannen via internet.
Verder keurige levering. Nette bezorgers, die zeer vriendelijk waren en voorzichtig met koelkast en verdere inrichting omgingen.
Mirjam 02-11-2019

Niet onvoorwaardelijk moet niet op voorraad zijn. Kunnen jullie dit misschien nog aanpassen? Autocorrect stond aan en heeft mijn woorden dus gewijzigd. Hartelijk dank!

A.Helsen 01-11-2019

Na meerdere keren ons te hebben laten voorlichten, ook in andere winkels, zijn wij toch naar deze winkel gegaan om daar te slagen voor diverse producten. Wij zijn daarbij ook fijn geholpen door verkoper X. Wij komen zeker terug.

Peter 01-11-2019

Erg fijn en vooral vakkundig geholpen door de dame van BCC Vlaardingen. Heb zelf wel enige sleutel ervaring aan wasmachines en had daardoor al vrij snel in de gaten dat ik hier met een verkoopster te maken had die ook verstand van zaken heeft en niet opdringt, dat maak je wel anders mee. Sympathieke bezorgers die ook niet te beroerd zijn een zware Miele van zolder te tillen. Voorlopig niets anders dan lof over het gehele traject en dat terwijl mijn directe omgeving zegt dat ik meestal te kritisch ben. Mede gezien ook een eerdere goede ervaring met deze winkel, zal ik voor een eerst volgende aankoop zeker weer als eerste bij BCC Vlaardingen binnenlopen.

Patricia 01-11-2019

We kwamen binnen bij BCC en werden direct welkom geheten, en of ze ons kon helpen ergens mee. Niet opdringerig, maar gewoon erg spontaan. Wel, we zijn eerst bij de mediamarkt geweest, en daar zijn we dus kwaad weggelopen vanwege de manier waarop we geholpen werden, dus bij BCC voelden we ons meteen op ons gemak. We vertelden waarvoor we kwamen, kregen gelijk koffie en thee, en ze nam alle tijd om ons te informeren over alle producten die we nodig hadden. Voor ons geen andere winkel meer dan bcc. We hebben dus al ons witgoed en meer bij BCC gekocht. Ook geen enkel probleem met de levering

H Verdonk 01-11-2019

Super veel keus en goede prijs, makkelijk je apparaat te vinden.
Binnen 24 uur geleverd, sneller kan niet.
Helemaal tevreden !!

Embvr 01-11-2019

Ik koop al mijn apparaten bij BCC vanwege de goede prettige klantbehandeling, de goede service en de prima extra garantie.

Ronald Martowirono 01-11-2019

Prima demo's en opstelling producten. Geen opdringende verkopers wel met ruime kennis van zaken.

joop 01-11-2019

Erg snelle levering,en en vak bekwaam personeel.
Erg gelachen tijdens aan sluiten wasmachine.

Bert Dalmulder 01-11-2019

Het is een hele prettige winkel, artikelen staan goed zichtbaar uitgestald... Prijsverhouding is zeer goed. Zeer kundig personeel, zal altijd een oplossing aanbieden bij problemen. Tevens de service staat hoog in het vaandel.. Levering. gelijk meenemen, of (gratis) thuis bezorgd worden en aangesloten. Hele prettige winkel om te shoppen.

Willeke 01-11-2019

Ik ben zeer aangenaam verrast door de service bij het bestellen en het afleveren van de door mij bestelde wasdroger. Maar een door mij heel stom gemaakte fout is door meerdere medewerkers bijzonder goed opgelost wat zij niet hadden hoeven doen.
Voor mij het geen vraag waar ik voortaan mijn apparatuur koop

Veronique 01-11-2019

Ik werd op een vriendelijke manier benaderd. Niet opdringerig toen ik m’n wensen voor de aankoop van een iPad vertelde.
Keuze gemaakt en met tips hoe ik m’n oude iPad kan omzetten naar de nwe ging ik weg.
Heb meerdere aankopen bij bcc in Amersfoort gedaan en altijd vriendelijk en tot volle tevredenheid weggegaan.

Elio 01-11-2019

Geen gedoe, makkelijk te bestellen en snel in huis.
BCC was overigens de enige winkel die de airpods pro op voorraad had en gelijk kon leveren.

MH 01-11-2019

Duidelijk website met goede informatie. Vlotte bestelling en de volgende dag in huis. Top!

Jop 01-11-2019

Prima prijs, snelle levering die ook goed op alle dagen van de week te plannen is. Heel tevreden

Agnesberg 01-11-2019

Op de webshop inbouwkoelkast gezien en in de winkel gezocht. Prima service, gratis ingebouwd en steeds door middel van mail op de hoogte gesteld van levering (zelf datum kiezen), tijd van levering en 15 minuten van te voren telefoontje dat ze er aan kwamen. Vriendelijk personeel:

Karmen 01-11-2019

Wij gaan altijd naar BCC voor apparatuur en witgoed. We worden altijd niet alleen vriendelijk maar ook deskundig geholpen.
We worden gehoord in onze wensen en lopen altijd tevreden de winkel uit!

piet van aken 01-11-2019

binnen korte tijd weer een nieuwe aanschaf en meteen naar BCC ,(zegt genoeg)

Peerkepot@hotmail.com 01-11-2019

Duidelijk en overzichtelijke gesorteerde winkel. Vriendelijke en kundige personeelsleden die niet alleen het duurste product aanprijzen doch de klant laat spreken en aan de hand daarvan adviseerde

WebAnts 01-11-2019

Duidelijk en producten zijn snel te vinden door de zoekmachine. Ook het betalen gaat vlot en de opties zijn goed aangeven.

HARRY 01-11-2019

Nieuwe wasmachine besteld en in recordtijd geleverd en netjes aangesloten en oude machine retour door vriendelijke bezorgers.

Jan van der Loo 01-11-2019

Wij hadden een magnetron gekocht,maar was niet wat we zochten.Geen probleem bij BCC,we mochten een andere uit zoeken,of ons geld terug krijgen!We kochten een andere!
Waar vindt je nog zo'n winkel,in Son klasse!!!!

Martin 01-11-2019

Ziet er netjes uit met zeer behulpzaam personeel wat je ook alleen laat als je dat duidelijk maakt erg prettig

Else 01-11-2019

Prettig personeel, deskundige uitleg en snelle aflevering volgens afspraak.

John 01-11-2019

Omdat je netjes en snel word geholpen .. en snel weer buiten staat met je aankoop.. de ervaringen bij mediamarkt daar moet je een dag uitrekken voor je word geholpen ..

Floris 01-11-2019

Net als eerder was het weer een positieve ervaring, met levering op tijd en alles naar wens.

Verbeterpunt: de bestelling was iets ruim verpakt; minder verpakijkingsmateriaal is vriendelijker!

Hellen 01-11-2019

Hier nemen ze ruim de tijd om je te helpen, en zelfs als je ongeluk het verkeerde besteld wordt dat keurig voor je omgeruild. Een hele fijne winkel als je advies zoekt of iets wil kopen

John 01-11-2019

Het is een fijne winkel. Het personeel is altijd zeer vriendelijk. Je krijgt altijd een goed advies.