G. van Beek 03-11-2019

Goed en vriendelijk geholpen en een leuke korting gekregen!
Verkoper liep zelfs mee naar de auto om spullen te helpen inladen.
Top!

R.Messemaker 03-11-2019

mooie overzichtelijke shop.
je wordt niet direct geholpen maar je kan rustig rond kijken,
er lopen genoeg verkopers rond die je goed en vakkundig helpen.

Wilma 03-11-2019

Ondanks dat mijn aankoop niet op voorraad is ben ik prima geholpen en krijg ik direct bericht wanneer mijn oven binnen is. Duidelijke uitleg en prima service aan huis met het installeren. Ik ben zeer tevreden over BCC Leidschendam.

Ron 03-11-2019

Er staan daar medewerkers die weten waar ze over praten en ze zijn zeer klantvriendelijk.
En de laagste prijs is ook hun laagste prijs + een prima service van hun helpdesk.

Ruud Camps 03-11-2019

gekozen ivm laagste prijs garantie , heb 4 tot 5 keer moeten vragen voor iemand me kon helpen ,terwijl er meer personeel was dan klanten.
Officiële reactie van BCC 04-11-2019

Beste Ruud Camps,

Wat vervelend om te horen dat het personeel je niet direct kon helpen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

RuudCamps 07-11-2019

201911‐008183677

l de graaf 03-11-2019

Attente verkopers - keurige info en goed advies. - overzichtelijke opstellingen en duidelijke info bij de producten, men neemt tijd voor een bakje koffie met de klant.

Richard Koelewijn 03-11-2019

Super vriendelijke en behulpzame verkopers. Bcc hanteert een eerlijke prijsstelling.

R SmeBon 03-11-2019

Klantvriendelijke medewerkers, denken met je mee en hebben kennis van zaken.

Madelon 03-11-2019

We zijn weer eens naar BCC geweest. Gewoon omdat we iets nodig hadden en daar altijd slagen voor een redelijke prijs met goed advies en vriendelijke hulp. Waarom nog ergens anders naar toe? Het was weer prima!

Theo 03-11-2019

je word goed geholpen de levering duurde wat lang er maar ik werd goed op de hoogte gehouden ge woon top bedankt

Vyt Rudolf 03-11-2019

Ais ik iets koop in de winkel en het word geleverd zoals afgesproken en zelfs nog voor de genoemde tijd op een zaterdag kan ik dat alleen maar een fantastische ervaring vinden .
Vind ik zeker een aanbeveling naar andere klanten toe waard .

jacobs.s 03-11-2019

Krantvriendelijkheid dik in orde. Producten worden goed optijd geleverd en de pakketjes zien er altijd netjes uit. Retourzending is heel simpel en goed geregeld. Kort samengevat een topwinkel.

Monique 03-11-2019

Enorm prettig geholpen bij BCC Arnhem. Vriendelijk en goed advies. Levering ging minder goed. Duurde 2 weken langer dan was afgesproken. Tevens ging het via een mail waarbij je een datum moest prikken. Vond ik niet prettig; telefoontje is wat klantvriendelijker. Maar goed, levering was keurig op tijd door 2 vriendelijke jongemannen die er de tijd voor namen om het apparaat goed en netjes te installeren. Top!

Anita 03-11-2019

Prima geholpen goede uitleg hebben ook onze inbouwapparatuur gekocht ook hiermee was het top

Frans Kösters 03-11-2019

Bijna alles kopen wij bij BCC. Vriendelijkheid, kennis van zaken. Nemen de tijd om jou uit te leggen of te informeren. Nu een nieuw scheerapparaat gekocht waarbij verkoper ons goed heeft geholpen bij het maken van de keus. Dit is voor ons een gevoel van vertrouwen.

Ricardo 03-11-2019

Ze zijn echt zoals ze beweren prijsconcurerend.
Was bijna vergeten BCC bestond. Kwam in mijn jongere jaren toen internet nog niet bestond in de fysieke winkel nog wel eens regelmatig.
Servicekosten zijn erg laag. Kon mijn nieuwe wasmachine nergens goedkoper aangesloten op trekschakelaar en water toe- en afvoer krijgen. Inclusief verlengd electrasnoer voor aan de trekschakelaar.
De gehele machine aangesloten en wel voor een spotprijs. En 1 trap op met dat loodzware rot ding. Gelukkig sterke mannen welke naar zo als het eruit zag makkelijk de machine de trap op tilden. Zag ik nog het meeste tegenop. Wel voor de zekerheid de trapleuningen er eraf gehaald voor het gemak.,
Voor mij een winkel zeker in de toekomst om te onthouden.
Kocht de machine in een actieperiode. Was niet op voorraad maar kreeg hem voor de actieprijs uiteindelijk 10 dagen erna thuisbezorgd. Sneller als dat er op de internetpagina stond.
Helaas was de vervoerder wat later als dat er in de mail stond.
Maar eenmaal aangesloten en draaiende de machine in een mum van tijd weer helemaal blij.
Hebben een ruime keuze en waren voor mij in alle opzichten echt met de prijs voor deugdelijk apparatuur zeer concurerend en goedkoopste. Doen ook vrolijk mee met concurrerende winkel acties. Zie voor concurenten BCC homepage. Ze doen het echt in mijn geval.
Betalen kan op verschillende methodes.
Pinnen bij aflevering kon ook. En werkt prima.
Makkelijk. Hoef je geen grote sommen met geld in huis te hebben.
Alles all met all prima verlopen.
Weet niet hoe de nazorg is bij eventueel reparaties en hoop dit ook niet nodig te gaan krijgen.
Maar ik ga ervan uit dit ook net zo prima is of beter(weet ik niet) als concurrenten.
Waren totaal met cashbackactie en vervangingswekenactie 240 euro goedkoper als bij andere elektronicawinkels met fysieke winkels.
Was alleen jammer dat op kieskeurig tijdens mijn speurtocht BCC niet in de lijst stond met prijzen van het product. Ook niet bij AEG. Nu dus wel.
Kwam BCC per toeval tegen met google search optie
Bij aanschaf van electronica of witgoed zeker een winkel (onlineshop) waardig om eens te checken.
Jippe BCC en mijn nieuwe wasmachine.

Johan 03-11-2019

Ik zag dat ik niet echt opgemerkt was maar nadat ik zelf iemand had opgezocht nadat hij met de klant klaar was werd ik vriendelijk en goed geholpen. Hij wist waar hij over praatte en gaf goed advies. Ben ook blij met de aankoop.

Adri 03-11-2019

Prima geholpen. En goede service. Antwoord op al onze vragen. Een apparaatje functioneerde niet. Gelijk een nieuwe besteld en volgende dag in huis. Gratis

Morgan 03-11-2019

Ik heb voor BCC gekozen vanwege een combinatie van de prijs en de extra optie (betaalde) op mijn koelkast ook te plaatsen, wat vanwege mijn specifieke situatie nodig was.

De bestelling ging zonder problemen. Ik kon zelf een bezorgdag kiezen. Ik vind het wel een nadeel dat er dan "tussen 7:00 en 18:00" aangegeven wordt en je pas om 3 uur 's nachts in een mailtje te horen krijgt in welk blok van 2 uur er afgeleverd wordt. In mijn geval viel het mee, maar het kan dus gebeuren dat je midden in de nacht pas weet dat je om 7 uur klaar moet staan. Het was wel van tevoren aangegeven dat het zo zou werken.

De bezorging was op tijd (een tikje aan de vroege kant zelfs) en ik werd ongeveer een kwartier voor de aflevering volgens afspraak gebeld. De bezorgers waren behulpzaam met het plaatsen en de doortrekken van het stroomsnoer naar het stopcontact. De enige kleine kanttekening die ik heb is dat het plastic verpakkingsmateriaal aan de binnenkant van de koelkast niet verwijderd en meegenomen is, maar dat is verder niet heel erg.

Ik ben tevreden dus.

Gea 03-11-2019

In de winkel werden allen vragen goed beantwoord. Ik kreeg het idee dat de medewerker goed onderbouwd is en voldoende kennis heeft van alle merken in het assortiment. ook voordelen en nadelen van ieder product, onpartijdig. Dat maakte de keus aanzienlijk makkelijker.

Jan van Erp 03-11-2019

Ik heb voor deze winkel gekozen voor de fijne medewerkers en de goede service.

Toos. 03-11-2019

Goed en vriendelijk geholpen maar dat wisten we al .Zijn al jaren klant bij BCC.

B. van der Hee 03-11-2019

De verkoper was zeer deskundig en nam alle tijd voor ons. Geen moeite was hem te veel.

Claudia 03-11-2019

Goede aanbiedingen! Wij gingen voor een nieuwe wasmachine. De levertijd van 15 dagen is erg lang, moet echt sneller!

Helaas de pech dat het artikel die wij eerst hadden maar niet werd geleverd, kan maar moeten vanuit BCC wel dan de klanten hierover informeren, wat niet is gebeurd. Zelf na bijna 15 dagen maar contact opgenomen. Daarbij moet het telefonisch contact opnemen met BCC echt beter. Slecht te bereiken om iemand te spreken.
Je krijgt standaard eerst een bandje waarin je in de wacht wordt gezet van ca. 5-10 min. en als je geluk hebt krijg je iemand aan de telefoon.

Gelukkig als je dan iemand er aan krijgt, zijn deze uiterst vriendelijk en behulpzaam en je wordt begrepen. In ons geval werd de order geannuleerd en werd er mee gezocht naar een alternatief die uiteindelijk beter bleek te zijn en we kregen hem voor dezelfde prijs ! Goede service !

Probleem is uitstekend opgelost BCC, daarover zijn we uiterst tevreden.
Nu nog werken aan leveringen die te laat zijn om klanten te informeren, zodat ze niet zelf hoeven te bellen, omdat de bereikbaarheid slecht is.

Renard 03-11-2019

Je wordt vakkundig en vriendelijk geholpen door het personeel. Ook de uitstraling van de winkel is goed

van Velp RGWM 02-11-2019

Direct nadat ik binnenkwam werd gevraagd waar ik maar op zoek was.
De airpods die ik zocht werden meteen uit het magazijn gehaald.
Mijn aankoop werd vervolgens geregistreerd en ik kon direct betalen.
De airpods werken perfect

Edith 02-11-2019

We zijn in de winkel in Heerlen geweest. We zijn goed geholpen de verkoper nam de tijd om ons uitleg te geven over het product wat we wilden kopen. We hebben het product gekocht en het bevalt goed.

Ciska 02-11-2019

Geleverd wat ik besteld had. Alles op de juiste plek gezet, aangesloten en opgestart. Erg vriendelijke bezorgers. Kortom top!

g. van de ven 02-11-2019

Heel goed geholpen. Kom er niet voor niets al tijden voor al mijn elektro(nica). geen probleem als er iets niet goed is, wordt ook perfect opgelost. Dit keer was mijn artikel niet op voorrad, maar wordt netjes thuis bezorgd. Blijf klant van BCC!

R.Zaninshi 02-11-2019

They sell relatively cheaper electronics products in Delft, the staff are also nice! although they dont have a wide varied products, but you can always check in their website before your visit, and order from home and pick up your product in the next one hour. Super convenient!

Annie 02-11-2019

Een fijne winkel in Breda,vriendelijk personeel.
Goede uitleg over producten, is een aanrader deze winkel

Martin Koning 02-11-2019

Zeer deskundig geholpen door Huseyin! Hij was ook zo geweldig sociaal, alsof we elkaar al veel langer kenden. Geweldige medewerker. Er werd ook snel gereageerd toen ik de winkel in kwam door ene Sander van de witgoed afdeling. En na het afrekenen werd ik nog vriendelijk begroet door de bedrijfsleider Rick. Deze vestiging van de BCC maakt een ware persoonlijke beleving van een bezoek. Een dikke 10!!!

Familie de Bruijn 02-11-2019

Je word altijd vriendelijk en goed geholpen. Mensen hebben kennis van zaken, ze worden ook regelmatig getraind. Prijzen zijn de laagste voor zover wij kunnen beoordelen en vergelijken.
Heel uitgebreid assortiment in alle prijsklassen.

JJ van de Vreede 02-11-2019

Een zeer goede winkel klantvriendelijk en veel keus in het asortiment. Wij willen iedereen aanraden om naar BCC winkel te gaan goede parkeer gelegenheid voor de deur.

Evert 02-11-2019

goede service in de winkel goede voorwaarden en garantieservice is klasse , heb er nu diverdiverse zaken gekocht dik tevreden

Johan klomp 02-11-2019

Fijne winkel en ook nu weer prettig en deskundig geholpen.
Veel fijner dan het onpersoonlijke internet.

Mia Terwijn 02-11-2019

Het is een overzichtelijke winkel waar je de spullen kunt zien en voelen.
En de hulp is kundig en vriendelijk.
En dan de service uitstekend.
Al met al een winkel die ik bij velen zal aan bevelen.

Oscar 02-11-2019

Echt ene mooie koelkast. De 3 jongens hebben topwerk verricht; naar 2e verdieping en op de plek geplaatst waar het moest staan. Ben blij net de service en de koelkast! Wat een ruime koelkast, top! Verder was de communicatiewijze ook erg goed; gemakkelijk snel via mail en telefoon.
Ik raad deze zeker aan.

Wes Moraal 02-11-2019

Gevraagde informatie wordt snel en duidelijk gegeven
Het is niet mijn eerste aankoop bij BCC!!!

Aankoop AirFryer Philips HD 9650/90 02-11-2019

Bij het zoeken naar AirFryer hebben we uitstekende informatie en advies gekregen, wat onze keuze gemakkelijker maakte om tot aankoop over te gaan.

Emanuel Walraven 02-11-2019

Ontzettend veel keuze. Verkoper was zeer vriendelijk, netjes, correct en bekwaam, was niet opdringerig, had alle tijd om ons advies te geven en vragen te beantwoorden. Hij begreep direct wie hij voor zich had, en wat voor ons de beste koop zou zijn.

Willeke 02-11-2019

Personeel weet waar ze over praten geven het juiste advies. Elke afdeling heeft zijn medewerker gespecialiseerd in het juiste advies.

Irene 02-11-2019

Het is een beetje dubbel, want de service in zowel Sittard als Heerlen was goed. Toch vindt ik de voorraad van desktops echt belabberd. Sittard goed geholpen en toen we keuze maakte dat we hem wilde hebben zegt hij we hebben hem niet op voorraad, dat doen we niet meer. Beek ook niet maar Heerlen wel. Ze worden weinig verkocht dus geen voorraad mee. Ja zeg waarom ga ik dan naar een winkel? We zeggen geef ons dan maar het showmodel, nee dat deden ze niet. Huh je kunt nu bijna 600 euro verdienen en we worden weggestuurd. Echt zo bizar. Wij helemaal naar Heerlen rijden waar hij wel was. Product zelf is overigens wel goed. Maar moet je eerlijk zeggen dat ik volgende keer meteen liever naar media markt ga die hebben tenminste wat in de winkel staat voorraad van. Ik persoonlijk vindt dat niet kunnen, al heb je er maar 1 staan, maar van geen enkele die we wilde was nog voorraad zei hij.
Officiële reactie van BCC 04-11-2019

Beste Irene,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest en het artikel niet op voorraad is. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Daan 02-11-2019

Top geregeld allemaal. Oude wasmachine werd weer meegenomen en de nieuwe geplaatst en ge installeert. Ben er erg blij mee.

Isa 02-11-2019

BCC is een betrouwbare winkel en had de beste prijs voor de stofzuiger die ik nodig had. De productbeschrijving en -specificaties waren erg duidelijk. Het bestelproces verliep soepel en het product werd op het juiste moment geleverd. Kortom, helemaal top!

Dionne 02-11-2019

Tv in winkel was duurder dan bij concurrent, maar keurig opgelost door BCC en ook voor dezelfde lage prijs de tv kunnen kopen. Medewerker was pas 1 dag aan het werk, maar heeft ondanks dat hij veel moest navragen ons keurig geholpen. Zo hoort het! Als je iets niet weet, dan vraag je een collega. Super gedaan!

Carl 02-11-2019

De behandeling en service staan hoog aangeschreven bij BCC, zowel in de winkel alsook bij de desktop. Reeds vele artikelen gekocht en nooit spijt van.

Dennis 02-11-2019

Makkelijk te bestellen
Goede prijs
Goed informatie voorziening van de track en trace
Snelle levering

Eerste mail kwam in de spambox dus moest wel even zoeken waarom het zolang duurde voordat ik een mail kreeg.

W.K 02-11-2019

Overzichtelijke winkel ,met vriendelijk en behulpzaam personeel.
Ze zijn niet opdringerig en de service is primz.

DJG van der Drift 02-11-2019

Wij komen alleen maar bij BBC omdat wij daar altijd super tevreden over zijn .De mensen helpen je goed op weg met duidelijke uitleg over je produkt wat je wilt kopen . Heel prettig ook geen massale winkel en overzichtelijk je raakt er niet de kluts kwijt . Net alles bij ons geinstalleerd de vaatwasser en de wasmachine fijn gedaan door de jongens al met al jaren al tevreden met de BCC en dat blijft zo. Groetjes van de fam vd Drift .