Ed 04-11-2019

'K ben 80+ nieuwe smartphone gekocht. Prima uitleg en hulp ontvangen.
ben niet tevreden, maar ZEER TEVREDEN.

Raymond 04-11-2019

Aangenaam verrast
Wasmachine was defect, bij bcc nieuwe besteld omdat je er gemakkelijk extra garantie kon bijkopen
Op site stond voor 22:00 besteld morgen geleverd . helaas bleek dit aan het einde van bestelproces bijna een week te zijn.
vanwege drukte. Jammer....
mijn teleurstelling kenbaar gemaakt via klantencontat app.
Dag erna kreeg ik bericht dat ze eennplekje bij bezorgdienst vrij hadden
waardoor wasmachine na 2 dagen toch bezorgd kon worden. Top!

Karin 04-11-2019

Vriendelijke en goede informatie en toegefelijk bij een verlaging vd prijs tov de concurrent👍😊. Ik koop heel graag bij BCC👌

Anita 04-11-2019

Duidelijk en goede beschrijing.
Hele goede service.
Hele vriendelijke bezorgers.Werd 10 minuten voor de bezorging gebeld.
En hij werd keurig op zolder op zijn plek gezet!
Top service

Ed de Laater 04-11-2019

vriendelijk, terzake kundig personeel dat een eerlijk advies geeft, niet opdringerig, eerder adviserend!.

Roberto K. 04-11-2019

Heel vriendelijk personeel , altijd klaar staan om je vragen te beantwoorden . Goede uitleg . Daarom komen wij dan ook graag terug om hier onze "spullen " te kopen .

V.d. Kamp 04-11-2019

Op 6 oktober een wasmachine besteld met 20% korting. Goede deal natuurlijk. In de aankoop stond vermeld bezorgen binnen 15 dagen. Ik heb geduldig 15 werkdagen gewacht en ben toen zelf maar gaan bellen. Na excuses gehad te hebben zou de wasmachine dit maal binnen week bezorgd worden. Weer netjes een week gewacht en toen maar weer gaan bellen wat overigens ook een enorme uitdaging is. Minstens 20 min in de wacht. Toen weer iemand gesproken en werd mij verteld dat AEG nog steeds niet geleverd heeft en dat BCC er niets aan kan doen. Ik dacht alleen maar zet dan niet op de site dat je binnen 15 dagen kan leveren maar dat het verwacht is. Doe ook geen belofte binnen een week als je dat niet zeker weet. Ik op zoek naar een oplossing omdat ik al een maand zonder wasmachine zit. In Bergen op Zoom naar de winkel BCC gegaan. Zij vonden het erg vervelend en konden 2 dingen doen. Of intern op zoek naar waar het fout is gegaan of een alternatief aanbieden. Ik koos voor het 2e aangezien ik een machine nodig heb. In de winkel werd mij een model aangeboden met minder mogelijkheden, minder zuinig die goedkoper was dan die ik besteld had en die werd mij uit coulance aangeboden voor dezelfde prijs. Denk je nou echt dat ik gek ben. Hoe is dit coulance dan? Toen kreeg ik een duurdere machine aangeboden met 85 euro korting omdat ik dat ook kreeg op die van 549 euro. Ik zei dus dat het om 20% korting kreeg op 549 dus 85 euro en dat dan 20% korting op 699 bijna 140 is en geen 85 euro. Maar volgens de expert van BCC was dat niet zo. Kansloos maar weer naar huis hopend op de levering van de oorspronkelijke machine. Deze is vandaag eindelijk bezorgd. We moesten nog wel smeken om de oude machine mee naar beneden te laten nemen ondanks dat het al wel afgesproken was.
Dus ondanks eerdere goede ervaring met BCC was dit een enorme domper zonder enige compensatie.
Officiële reactie van BCC 06-11-2019

Beste v.d. Kamp

Wat vervelend om te horen dat de levering van jouw wasmachine zolang heeft moeten duren en de korting op een ander apparaat niet naar wens was, sorry!

Zou je ons via een reactie op deze review het ordernummer willen doorgeven? Op deze manier kunnen wij contact met je opnemen.

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

N hulshoff 04-11-2019

Hele fijne winkel toch die BCC! Zoveel producten en lekker ruim en overzichtelijk tentoongesteld!
En de medewerkers zijn zeer klantvriendelijk, geduldig en hebben, wat nog het allerbelangrijkste is, kennis van zaken!
Zeer blij met de service en mijn product was al een dag later thuisbezorgd!

G.Haakmeester 04-11-2019

BCC maakt het meer dan waar. Prima service en heel goede afspraken die ook stipt worden nagekomen.

Mart van Iersel 04-11-2019

Mijn vrouw en ik zijn gastvrij ontvangen door een van de medewerkers. Op een voor ons begrijpbare uitleg heeft de verkoper onze wensen geïnventariseerd en op basis daarvan ons geadviseerd welke laptopmodellen voor ons in aanmerking komen. De medewerker komt op ons over als betrouwbaar en deskundig en is niet opdringerig om de verkoop door te drukken, Onder het genot van een kopje koffie hebben we in alle rust onze keuze gemaakt en hebben de voor ons geschikte laptop gekocht.
We komen graag terug voor een mogelijke aankoop van een artikel.

Ger 04-11-2019

Ik kwam voor een nieuwe monitor. Jammer genoeg was de enige monitor, die paste bij wat ik wilde, uitverkocht. Hij was weliswaar in bestelling, maar dat zou 2 weken duren. Ik mocht toen het showmodel hebben. Dat werd snel en goed ingepakt. Ik ben goed en vriendelijk geholpen. Bedankt BCC.

Ellen 04-11-2019

BCC is voor mij perfect heeft mij niet alleen met een nieuwe Tv geholpen maar ook met problemen met de soundplate. Perfect. De aflevering was ook goed. Ik beveel BCC iedereen aan.

Gino 04-11-2019

Duidelijke uitleg over het aan te kopen product, heel klantgericht en vriendelijk.
Zowel in het filiaal in Heerlen alsook het filiaal in Beek

Buckfast 04-11-2019

Prachtige website die makkelijk te benaderen is. Ook het zoeken naar verschillende producten is simpel. Daarnaast hebben ze goede aanbiedingen die niet onder doen voor de andere ondernemingen op dit terrein

Ad van der Doelen 04-11-2019

Nette winkel, behulpzaam en correct personeel, kennis van zaken en doortastend.
Ja hier voel je nog klant.

Mirjam 04-11-2019

Vandaag een laptop gekocht in de BCC-winkel Den Bosch. Vriendelijk te woord gestaan door een medewerker met kennis van zaken. Al mijn vragen werden beantwoord en ondanks dat ik in eerste instantie verder wilde kijken, kreeg ik goede tips mee. Uiteindelijk teruggegaan naar BCC door deze goede service, het voelde goed om hier mijn laptop aan te schaffen. Kortom, positieve ervaring bij BCC Den Bosch.

P.C. Weterings 04-11-2019

Goed in de winkel geholpen met de juiste keuze te maken.
Levering verzetten is prima verlopen.
Plaatsen van de apparatuur ging ook keurig en volgens afspraak.

De Vliegende Schaar 04-11-2019

Een prettige en overzichtelijke winkel, goede bereikbaarheid en genoeg parkeermogelijkheden.
Je word niet direct aangesproken, wel zo prettig, dus kun je even heerlijk rondneuzen :-) Het oplettende personeel ziet al snel dat je vragen hebt, en kom naar je toe met goed advies, en in onze situatie een bestelling via internet in de winkel, 1 dag later netjes thuis geleverd!
Een aanrader !!!!!

John Van De Schoor 04-11-2019

Goede logistiek. Uitstekende installatie en levering van nieuwe oven. Zeer behulpzaam personeel met uitleg over de werking van het apparaat.
Zeer tevreden!

Marcel 04-11-2019

Wij hebben gekozen boor BCC omdat ze omruil weken hadden op wasmachines. Goede korting zat er ook op.
Er was wel weinig personeel aanwezig. Als je eenmaal iemand hebt weten ze wel waar ze over praten. Wij zijn goed geholpen.
Afleveren ging perfect volgens afspraak.

Victor 04-11-2019

Bose 700 soundbar en Bose 700 module aangeschaft. Deskundig advies verkregen. Verkoper had verstand van zaken en snel geholpen. Daarnaast ruim advies gekregen over het aansluiten en de benodigdheden hiervoor.

De service hield niet op bij de kassa en de spullen werden zelfs nog in de auto gezet.

AngeloC 04-11-2019

Bij BCC Makado Beek zeer vriendelijk te woord gestaan en geduldig geholpen. Na lang wikken en wegen tenslotte een aankoop gedaan voor de Bose QuietControl 30 oordoppen, waarbij de vriendelijkheid en het geduld van de jonge verkoper de doorslag heeft gegeven, met als belangrijke prettige bijkomstigheid dat de laagste prijs garantie werd toegepast. Een tevreden klant.

John 04-11-2019

Correcte afhandeling van de bestelling en voor ons de juiste uitleg en informatie van de producten zodat het voor ons makkelijk was om de juiste keuze te kunnen maken.

Wanda 04-11-2019

Zeer overzichtelijk en mooie indeling. Duidelijk en helder wat kwaliteit en prijs betreft.

S@brina2 04-11-2019

winkel is erg overzichtelijk.
aangezien wij totaal geen verstand hebben van mobiele telefoons gezien onze leeftijd hebben wij advies gevraagt aan een van de medewerkers.
werden echt fijn geadviseerd en alles van de oude telefoon werd netjes overgezet op de nieuwe, was totaal geen probleem !
toppie

Fam. De Graaf 04-11-2019

We bestelde onze droger in de winkel, helaas vertelde ze ons pas later dat deze niet voorradig was en dat leverdatum niet gegeven kon worden. Domper want met al die reclame over snel leveren...enfin.. prijs was goed dus maar gewacht... 1,5 week om precies te zijn. Máár... toen ze mailden dat hij er was #feest... werd hij ook keurig op tijd geleverd en op de 1e verdieping gezet . Vanavond ga ik hem testen..

Mari van Lent. 04-11-2019

Mooie winkel , klant vriendelijk , zeer goede communicatie, levering netjes geleverd zeer vriendelijke personeel. Ik ben zeer tevreden.

O.j. 04-11-2019

Goede service, goede kwaliteit. Monteurs uiterst vriendelijk en goede oplossing

A.H. Reese 04-11-2019

De aflevering van de AEG wasmachine (aanbieding) duurde veel langer dan een aantal keren was toegezegd door het hoofdkantoor. Eenmaal in de winkel (Ekkersrijt Son) had de adviseur veel begrip voor mijn situatie namelijk een aantal keren leuren met mijn wasmandje in de buurt. Zonder al te veel omhaal werd mij een upgrade van de bestelde wasmachine aangeboden die wél op voorraad was en de volgende dag kon worden bezorgd. Een warme douche dus voor deze adviseur!

F. Willer 04-11-2019

Ontvangst was goed. Er werd gevraagd waar ik voor kwam. Na mijn reactie werd ik meteen naar de goede afdeling gestuurd. Na wat rondgekeken te hebben werd ik door een medewerker hartelijk ontvangen. Daarop ontstond een geanimeerd gesprek en werd door ons een apparaat gekocht.
Na wat gerommel met het interne netwerk konden wij ons gekochte apparaat de volgende dag verwelkomen.

Jeroen Buijs 04-11-2019

Professioneel. Klant vriendelijk goed en eerlijk advies.
Verkoopster nam de tijd emnwost goed advies te geven of de verschillende vaatwassers.

Voor aankomst nam de monteur telefonsich contact op over exacte tijd van aankomst. 2 heren waren vriendelijk en zeer beleefd.

Het demonteren en monteren ging zeer professioneel.

Kortom een zeer goede service wat ik eerlijk gezegd niet verwacht had.

Renee 04-11-2019

Op zondagmiddag een kapotte wasmachine! Help!!!!! Elke dag draai ik minimaal 2 wassen. Dus meteen online gaan zoeken voor een nieuwe! Yes, een goede gevonden. De site waar we normaal bestellen en die ook adverteert dat het product een dag later wordt bezorgd, kan dat nu niet waar maken, we kunnen geen bezorgafspraak voor de maandag maken. Bij bcc verkopen ze hem gelukkig ook en zij bezorgen en monteren ook een dag later. Meteen besteld. Maamdagochtend om half 9 heb ik mijn nieuwe wasmachine bezorgd en aangesloten!! Wat een topservice!

Jeroen 04-11-2019

De vestiging in Deventer is heel makkelijk te bereiken. Grote parkeerplaats voor de deur zonder extra kosten. Helaas is het assortiment niet het meest uitgebreid. Verder netjes geholpen door de medewerkers met het product wat ik zocht.
De prijs is prima want BCC heeft concurrende prijzen.

Marc 04-11-2019

Ik kocht uiteindelijk de TP Link Deco Multiroom M53 WiFi mesh setup. Na een uitvoerige uitleg door de medewerker van de BCC hilversum heb ik hiervoor gekozen. Hij had me ook duurdere systemen kunnen verkopen maar luisterde goed naar mijn wensen en kwam met een systeem afgestemd op mijn wensen met een kinderlijk eenvoudige setup via de app op mijn telefoon. Hulde voor BCC! Het product zelf kan ik alleen maar aanbevelen aan iedereen die een slechte WiFi dekking in huis heeft. Via de app is het geheel makkelijk te installeren en er zijn hierin ook diverse configuraties mogelijk zoals firewall, guest netwerk, kinder beveiliging waarbij je als ouder restricties kan stellen etc. Een mooi product voor een mooie prijs dus!

Cecilia 04-11-2019

In juni een koptelefoon gekocht die helaas al in november stuk was. Terug in de winkel werd supersnel en vriendelijk geholpen en stond ik binnen vijf minuten buiten met een nieuwe koptelefoon! Wat een service!

Romy 04-11-2019

Ik ben bij BCC Alexandrium geholpen door Hicham. Ik kwam voor een sonos boxje om mijn muziek af te spelen. Kwalitatief goed geluid, Hicham lied me andere mogelijkheden zien en horen en was zeer gastvriendelijk. Mijn keus bleef bij de Sonos. Bij betaling kreeg ik de actie korting van volgende week. Scheelde toch een tientje ipv 200,- nu 190,-. Aangekomen bij de kassa had ik nog 40,- bonnen vd Esso punten gespaard, maar die waren verlopen. Hicham gaf me daarom nog extra 10,- korting, super aardig, had hij natuurlijk niet hoeven doen! Volgende keer zeker weer naar BCC, fijn geholpen en goede service.

Antoon van Beusekom 04-11-2019

De aflevering werd netjes op tijd aangegeven en uitgevoerd. Oude apparaat werd netjes afgevoerd en de nieuwe machine geplaatst zoals aangeven.

Marijke Mulder 04-11-2019

Ik heb een koffie apparaat in de winkel gekocht en die is een dag later keurig geleverd zoals beloofd. Zeer vriendelijke medewerker in de BCC Lisse ( Freek).
Ging nog speciaal iets voor mij uitzoeken en navragen zowel op de computer als bij een collega.

Robin 04-11-2019

Goede snelle werking zoals een webwinkel hoort te hebben. Klasse BCC. Alles is snel geregeld en loopt soepel. Vervolgens was er ook nog een snelle levering. Hierom geef ik ze een 8.

Arjo 04-11-2019

Goed ontvangen en verkoper had verstand van zaken. Duidelijke uitleg over installatie. Kortom gewoon ouderwets naar de winkel om een product te kopen.

Nathalie 04-11-2019

Gisteren naar BBC, om een goeie tablet aan te schaffen. Hierbij had ik een aantal wensen.
De verkoper heeft super goed geluisterd naar mijn verhaal en heeft mij goed geadviseerd.
Het was ook niet dat hij mij direct de duurste aansmeerde maar koos echt de gene die bij mij zou passen.
Top winkel, top verkoper!
Nu genieten van mijn gekochte tablet.

Petra vd zwan 04-11-2019

Bij BCC werken nog mensen die weten waar ze het over hebben. Iets wat je niet vaak meer mee maakt. Ze staan voor je klaar en gaan pas weg als je tevreden bent. Fijn dat er nog winkels zijn met goed personeel.

L. van Liere 04-11-2019

Ik ben prima geholpen in de winkel. Personeel neemt de tijd om een goede uitleg te geven.

Natascha 04-11-2019

Topservice, helemaal tevreden!

-Belofte volgende dag in huis
- Bijna direct bekend maken van het tijdstip van bezorgen met een zeer korte “thuisblijfperiode”
- 15 minuten van te voren kreeg ik een telefoontje van de bezorgers dat ze er bijna waren.
- vriendelijkheid vd bezorgers
- plaatsing van apparaat en wasklaar maken.
DANKJEWEL

Wally 03-11-2019

Top verkopers, ik werd er snel en correct geholpen.
Kortom een winkel om terug te keren!

Mark D 03-11-2019

Super service, ik zag 1 dag na aankoop van mijn JBL headphone bij een concurrent een goedkopere prijs. Door de laagste prijsgarantie van BCC was het na een eenvoudig formulier in te vullen zo geregeld. Ik kreeg het geld terug wat ik teveel had betaald. Nogmaals top service!

Maurice 03-11-2019

Zeer deskundig personeel, die ondanks drukte de tijd voor je nemen om je een goede uitleg te geven over het geen je wilt kopen

Linda 03-11-2019

Zo blij met mijn inductie fornuis
En leuke jongens die het kwamen brengen en installeren kon mijn eigen datum invullen wanneer ze het kwamen brengen super blij

wob 03-11-2019

Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Demonstratie spontaan aangeboden. Deden niet moeilijk om korting te geven omdat het artikel elders goedkoper was, terwijl die shop niet in hun systeem stond.

Paulien 03-11-2019

Vriendelijk personeel, dat je attent maakt op je rechten. Bijvoorbeeld of er nog garantie op je oude apparaat zit. Ik koop altijd met plezier in deze BCC. Ook makkelijk parkeren; voor de deur!