Ally 06-11-2019

Bcc levert slechte en slordige service. Ik had een koelkast besteld en het product maakte veel lawaai. Tot 5 keer aan toe is het misgegaan om het product op te halen thuis. Uiteindelijk is het product opgehaald en bcc beweert nu dat zij het product niet hebben. Hoe slordig wordt er gewerkt bij bcc? Door jullie fout kan ik mijn geld niet terugkrijgen en kan ik geen boodschappen doen voor mijn gezin. Gaan jullie mij de verlies die ik lijd compenseren?? Ik ben al bijna 4 weken bezig om mijn geld terug te krijgen en ieder keer is er weer wat aan de hand!! Dit bewijst hoe slordig en niet secuur wordt gewerkt en dat ik als consument er nu de dupe van ben!! Hoe dan ook bcc gaat mij mijn geld terugbetalen! Ik zou deze winkel niet aanraden! Ik weet zeker dat deze review wordt verwijderd want zogenaamd levert bcc goede service. DUS NIET!!!

Beste Ally,

Wat vervelend om te horen dat de koelkast zoveel lawaai maakte en na retour niet meer leverbaar was. Zoals ik lees is het bedrag op deze order nog niet terug gestort, sorry!

Zou je ons via een reactie op deze review het ordernummer willen doorgeven? Op deze manier kunnen wij de terug storting van het bedrag uitzoeken en contact met je opnemen.

lecobe 06-11-2019

Ik werd netjes te woord gestaan door de verkoper. Voor mezelf had ik al een keus gemaakt tijdens het wachten. De verkoper kon enkel mijn keus bevestigen. Hij heeft me ook attent gemaakt op de acties die liepen waardoor ik extra lang garantie heb gekregen op het apparaat.

Jorike 06-11-2019

Verkoper denkt goed mee, luistert naar onze wens en heeft prima advies gegeven.
We zijn tevreden de deur uitgegaan met een aankoop naar wens én voor een mooie prijs.

Reedijk/vd Heijden 06-11-2019

Het is gewoon een hele fijne zaak en je wordt heel goed geholpen door de mensen die er werken
Nemen de tijd voor je en hebben alles in huis wat een mens nodig heeft
Ook het bezorgen is super, zelf geen auto en komen het netjes thuis bezorgen
Wij blij en jullie blij met een tevreden klant
We hebben het volgende al gezien voor de volgende aankoop, dus ons zien jullie terug 👍

loes van den bosch 06-11-2019

keurig op tijd vriendelijke mensen die hem hebben gebracht en netjes aan gesloten hebben en alles netjes achter gelaten top bedank BCC

Cindy 06-11-2019

Makkelijke site
Overzichtelijk
Snelle bestelling en levering
Achteraf betalen zeer prettig heb graag eerst mijn product in handen voordat ik iets betaal
Ga zeker nog vaker gebruik maken van BCC

Bas S. 06-11-2019

Specifiek voor BCC gekozen omdat zij mij de mogelijkheid boden om een VVV-cadeaukaart te verzilveren, in tegenstelling tot andere grote webshops. Het product rond het middaguur besteld, en netjes (zoals aangegeven op de site) de volgende dag thuisbezorgd met DHL. Bestelproces verliep soepel en is responsive, wat ikzelf fijn vind. Via mail door zowel BCC als DHL goed op de hoogte gehouden over het Track&Trace proces met een bezorgvak van 2 uur. Product was stevig verpakt en loze ruimte in de doos werd opgevuld met kleine plastic bags. Ik ben geen linkse rakker, maar als ik dan toch een verbeterpunt moet noemen: duurzaam materiaal in de verpakdoos i.p.v. plastic.

PS. product nog niet zo lang in't bezit, maar is van een betrouwbaar merk, dus dat komt wel goed.

Geert 06-11-2019

Perfecte afhandeling,vriendelijke bezorgers en precies op de afgesproken tijd bezorgd.
Ik heb het hele internet afgezocht maar BCC had de laagste prijs.

Max 06-11-2019

Binnen tijdvak bezorgd, bezorger belde netjes van tevoren dat hij er bijna was. Op zaterdag besteld, op woensdag binnen. Niet de snelste, maar dat maakte voor mij niet uit vanwege de prijs.

Anton 06-11-2019

Duidelijke website, goed advies, goede communicatie, nette bezorging. Kortom, gewoon een uitstekende winkel met een ruim assortiment en scherpe prijzen. Kom hier al vele jaren, altijd goede ervaringen.

Laura 06-11-2019

Super fijne levering. Van te voren een sms gekregen hoe laat ze kwamen en 5 minuten van te voren een belletje. Toen naar 4 hoog zonder lift bezorgt en wilde ze het fornuis ook nog in de keuken zetten. Ik zeg top service!

akmc 06-11-2019

Het is goed dat je een apparaat kunt kopen met een lichte beschadiging, dat scheelt euro's. Uitstekend hoe je op de hoogte wordt gehouden van wanneer je bestelling wordt geleverd, met een telefoontje vlak voor de komst. Het leveren ging super snel, 1e verdieping met trap geen probleem. Oud apparaat mee terug. Maar het beste vond ik dat je in het kader van recycling ook nog een ander bescheiden apparaat kunt meegeven. Daar heb ik gebruik van gemaakt . Super vlot.

Andreas 06-11-2019

BCC winkel is rustig, geen muziek, en heeft deskundige verkopers die de tijd voor je nemen. Je vragen worden vriendelijk beantwoord; ook als deze kritisch zijn..

Olaf Hoogeveen 06-11-2019

Wij hebben onze nieuwe TV bewust bij BCC aangeschaft. Prettige en deskundige medewerkers. Wij kregen goed uitleg in het verschil tussen de verschillende type schermen (OLED en QLED) met zoveel modellen en types is het lastig kiezen.

De BCC winkels stralen meer professionaliteit uit dan de concurrent(en).

Verzending en levering is ook naar wens gegaan. We werden netjes een uur van te voren gebeld dat ze onderweg waren.

C. Van Elewout 06-11-2019

Mijn man en ik waren op zoek naar een nieuwe TV. Bij BCC in Bergen op zoom zijn we zo ontzettend goed geholpen, zodat we een hele juiste keuze hebben kunnen maken. Heel goed advies met betrekking tot verschillende toestellen, waar we op moeten letten, wat handig is voor ons. Men nam alle tijd, niks overhaast, niks opdringerig. Kregen zelfs nog een kopje koffie. Maar met vooral de goede uitleg zijn we uitermate tevreden. Dank en chapeau. Zie je niet veel meer tegenwoordig.

Waterhuis 05-11-2019

Echt top om je wasmachine zo thuisbezorgd te krijgen. Op z'n plek en geinstalleerd en ook nog wat aanreikingen voor gebruik. Dat door supervriendelijke mensen, die alles echt goed hebben afgehandeld. Blij mee!

G 05-11-2019

Weer lang gezocht op internet, en weer bij bcc terecht gekomen.
Duidelijke site, handig bestelling te plaatsen en natuurlijk voor een goede prijs.
En net als de vorige keer perfect geleverd volgens afspraak.

Geert 05-11-2019

Normaal gesproken tevreden over BCC. De laatste keer echter niet. De levering was niet compleet en het contact met het klantcontactcentrum verliep niet echt soepel. Uiteindelijk na veel over en weer appen, uiteindelijk wel goed gekomen.

Beste Geert,

Wat vervelend om te horen dat de levering niet naar wens is verlopen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Ragusahenry 05-11-2019

Zocht naar een nieuwe voordeurbel die via een app is te checken en vond die snel en ten opzichte van andere aanbieders met de laagste prijs bij BBC . Ook de levering ging vlot.

Gitta 05-11-2019

Alle ruimte om rustig te kijken naar wat je zoekt maar ook altijd een zeer vriendelijke en persoonlijke benadering wanneer je hulp of advies zoekt bij je aankopen. Ook dit keer weer heel fijn geholpen en ook nog wat hele fijne adviezen mee naar huis gekregen...net even dat stukje extra...het stapje meer wat ze bij BCC doen.

R. van den Enden 05-11-2019

Goed geholpen, goede informatie.
Bestelling werd snel geleverd, zaterdag besteld, dinsdag geleverd, eerst een mail, toen een sms-bericht en ze kwamen binnen de afgesproken tijd, vrieskast binnen gezet, oude meegenomen en binnen tien minuten was alles geregeld

Louis Schellekens 05-11-2019

Prima prijs/kwaliteit verhouding. Nergens goedkoper als je het installeren mee-rekent.
Keurig op tijd en via mail sms wist ik vrij nauwkeurig hoe laat ze kwamen

Een zeer ontevreden klant. 05-11-2019

Helaas hebben wij hele slechte ervaringen met BCC (Zoeterwoude). Al 2x een probleem gehad met een garantie van producten van nog geen 14 maanden oud. Dit betrof een fototoestel en vandaag weer een computerscherm. Vanuit deze producent werd gezegd een gebruikersschade, want ja waarom gebruik je een monitor!!! Pas op, anders vervalt je garantie, dus niets gebruiken wat je koopt bij BCC. Als er nl. iets mee is wordt er niet tegemoet gekomen. Ook als je bijverzekerd bent! Dus waarom bijverzekeren als ze alles op gebruikersschade adfschuiven. Dus wij bevelen BCC absoluut niet aan!

Beste heer/mevrouw,

Wat vervelend om te horen dat er bij twee van je producten een ongenoegen is ontstaan betreffende je garantie, sorry!

Zou je ons via een reactie op deze review het ordernummer willen doorgeven? Op deze manier kunnen wij contact met je opnemen.

Peeters 06-11-2019

Hierbij het reparatienummer 2019109504677.

Jos 05-11-2019

Goed van informatie voorzien en duidelijke uitleg over mijn vragen. Daarnaast start up van de nieuwe smartphone en tips voor het overzetten van bestanden (om zelf uit te kunnen voeren).

John 05-11-2019

Kundig advies waardoor ik de bij mij passende aankoop van een TV en soundbar aangeschaft heb bij BCC Sittard. Ook de service is 10 plus. ALs klant voel ik me gewaardeerd en serieus genomen. Compliment BCC Sittard !!

theo jansma 05-11-2019

Ik heb veel ellende gehad met een epson printer maar dat is door het personeel van bcc op een zeer goede manier recht gezet. ik kan dus niet voor de toestellen maar dubbel en dwars voor het personeel u aanraden naar deze winkek te gaan

Mieke 05-11-2019

Heb vanmiddag een ereader gekocht bij BCC. Ben buitengewoon aardig en snel geholpen in de winkel in Nijmegen. Prima advies gekregen. Heb een KOBO libraH20 gekocht.

fam van den heuvel 05-11-2019

Keurige nette ingerichte winkel en keurig geholpen met de aanschaf van een nieuwe condens droger vaatwasser en gastel ook de wasmachine komt bij hun vandaan goed en vakkundig te woord gestaan en alle producten met zorg afgeleverd en bezorgd en aangesloten de winkel oogt netjes en goed gesorteerd en bij de aanschaf word je keurig geholpen en ter woord gestaan

Jan de leeuwen 05-11-2019

In deze winkel komen wij al zeer lang omdat wij hier altijd goed geholpen worden en onze bestelling in de winkel via de website hebben besteld met behulp van de verkoper binnen 24 uur artikel in huis top! Jan de leeuwen

Coen 05-11-2019

Aankoop gedaan bij BCC in Hellevoetsluis omdat het aanwezige personeel altijd even de tijd voor je neemt om e.e.a met de klant te bespreken.
In mijn geval pakte het goed uit nl bij de aanschaf van een samsung tablet bleek deze van een nieuw scherm te zijn voorzien door de fabriek, daarop gaf de verkoper aan dat er toch nog een aanzienlijk bedrag aan korting af kon das voor een redelijke prijs dit product aangeschaft.
NB verkoper had dit niet hoeven aangeven en gewoon het aangegeven bedrag in rekening kunnen brengen.

j.w.bartels 05-11-2019

De ontvangst was vriendelijk. Er werd alle moeite genomen om het product te demonstreren.
Ik kan zonder meer deze BCC-winkel aanbevelen voor uw aankopen

Raoul 05-11-2019

Tegen middernacht nog een bestelling gedaan en de bestelling is alsnog de volgende dag gekomen. Dat is een onverwacht snelle bezorging!
Kreeg netjes een tijd doorgegeven en ook hier waren ze netjes op tijd.

R.phielix 05-11-2019

wij komen altijd in bcc in Spijkenisse, omdat we er altijd goed en prettig geholpen worden,
personeel is altijd erg vriendelijk,

Eddy 05-11-2019

Heel handig, de BCC-Veghel ligt aan de A50 en heeft parkeren voor de deur. Wij zijn er perfect geholpen door ..... Hij is heel kundig, neemt alle tijd voor je, is erg vriendelijk en straalt eerlijkheid uit. Wij hadden er meteen een goed gevoel bij.

Vos 05-11-2019

goede website, snel gevonden wat we zochten. prima afhandeling van de bestelling en snelle bezorging.

Christine 05-11-2019

Voor het eerst iets besteld via BCC online. Het ging allemaal precies zoals je mag verwachten. Ik werd keurig geïnformeerd over het moment van levering en alles was natuurlijk prima verpakt. Ik betaalde hetzelfde (of zelfs iets minder) dan ik bij bol.com zou doen. BCC rekende geen verzendkosten en het artikel was net een versie nieuwer dan elders.

J. Baner 05-11-2019

Fijn en goed geholpen in de BCC Almere buiten door..... Duidelijk, klantvriendelijk en snel.

Meg 05-11-2019

In het verleden zijn wij altijd goed geholpen door BCC en daarom kozen wij voor de aanschaf van een nieuwe droger wederom voor dit bedrijf. Prima geholpen in de winkel te Sittard. De gratis levering vond al snel plaats. Over het gedrag van een van de bezorgers zijn wij minder te spreken, hij maakte een nogal gehaaste indruk en ging nogal ruw te werk. Na vertrek van de bezorgers schade aan het parket op de overloop geconstateerd. Dit hebben wij meteen gemeld bij de winkel in Sittard. Binnen een uur was onze klacht doorgestuurd naar de juiste afdeling. Na het uploaden van wat foto's van de schade kregen wij een voorstel ter compensatie. Al met al prima opgelost.

Rick’ s choice 05-11-2019

Nespresso Latissima touch aangeschaft met 50€ promotie korting net als in 2015. Prima service van de helpdesk.

DetmarJR 05-11-2019

Duidelijke website, eenvoudig in gebruik en makkelijk te bestellen. Snelle en correcte levering. Vandaag besteld, morgen in huis.

JelYvon 05-11-2019

kwam er goedkoop uit voor telefoon die ik zocht. Was op voorraad en gratis bezorging

Geertruda 05-11-2019

De website is zeer gebruiksvriendelijk.
De levering ruim binnen het tijdsblok.
De bezorgers, zeer beleefd en vriendelijk.

Manfred Vogel 05-11-2019

Fijne winkel waar je veel voorbeelden zelf kunt zien aanraken.
Vriendelijk personeel die de tijd nemen om al je vragen te beantwoorden.

Vdvelden 05-11-2019

Ik kwam de winkel binnen en had totaal geen verstand van laptops. De verkoper heeft me zeer goed geholpen en geadviseerd. En het belangrijkste, ook daadwerkelijk goed geluisterd naar mijn wensen en vragen. Ik heb ook gelijk heel veel geleerd over mogelijkheden. Top!

Paula 05-11-2019

We hebben erg goed advies gekregen in deze winkel. Wat een vriendelijk personeel!

Marjan 05-11-2019

Prima winkel/webshop, helaas niet in de stad Groningen, vandaar per webshop besteld en alles was prima in orde. Heel leuke bezorgers: zij stelden zich zelfs aan ons voor, een pluim! Het product was nog mooier dan op het plaatje , nogmaals bedankt voor de snelle levering.

Gerda 05-11-2019

Wat is BCC toch een onwijs betrouwbaar bedrijf. Wij kopen daar altijd alles wat we nodig hebben op het gebied van elektronica. De service is prima het personeel weet waar ze het over hebben. Je hebt nooit het gevoel dat je een oor aangenaaid krijgt.

Rentrop 05-11-2019

Voor de tweede keer zeer tevreden over BCC. De prijs is goed, maar de afhandeling is fantastisch. De monteurs die onze koelkast installeerden hebben alles gedaan om dat zo goed mogelijk te doen in ons scheve huis.
Goede service!

R. Verhagen 05-11-2019

Erg goede service in de winkel. Maar ook bij het installeren! Alles werkt perfect. Een sms over de tijd van leveren en daarna ook nog een telefoontje. En fijne monteurs. Bedankt!

Ben 04-11-2019

Het personeel heeft kennis van zaken. Ze zijn sympathiek en geven goed advies.