Leeuwen 05-01-2021

Super geholpen in tijden van corona. Netjes en duidelijk te woord gestaan. Super snel een betaalverziek gehad en product corona proef opgehaald. Super bedankt.

Beste Leeuwen,

Bedankt voor jouw review over onze afhaalservice.

Sanne 05-01-2021

De site is erg overzichtelijk en geeft duidelijk alle opties aan. Ook de uitgebreide omschrijvingen vind ik prettig. Het bestelproces is super makkelijk en afspraken worden nagekomen.

Beste Sanne,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak op onze overzichtelijke website.

Tevreden klant 05-01-2021

15 jaar geleden kocht ik een grote ambilight TV bij BCC in Amersfoort. De doos was te groot voor mijn auto. Geen probleem. Hoewel thuisbezorgen nog niet bestond reed een bestelauto met de TV achter mij aan naar huis. Sindsdien koop ik zoveel mogelijk bij BCC Amersfoort. Ook nu weer in Coronatijd binnen een uur de telefonisch bestelde TV in huis. Een dikke pluim voor het personeel en de service !

Beste,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Amersfoort.

Pluis 05-01-2021

XBox Series X besteld voor mijn zoon. Op de dag van leveren komt BCC erachter dat 'ze teveel verkocht hebben'. Inmiddels al weer 2 maanden verder en geen enkele compensatie of communicatie. Gewoon slecht.

Beste Pluis,

Bedankt voor jouw review. We begrijpen dat dit heel erg vervelend is, excuses voor het ongemak. Kun je in een reactie op deze review het ordernummer doorgeven?

Pluis 05-01-2021

Ordernummer: 202011-00451090530

Pluis 07-01-2021

@BCC: en toen was het weer stil. Wat is er nu gebeurd nu u het gevraagde ordernummer heeft? Ik heb nog steeds geen communicatie gezien en ook hier is nog geen reactie.

Ramon 05-01-2021

Online bestelproces is overzichtelijk. Duidelijke interface van bestel -en betaalproces.

Frequent statusupdate van verzendproces via mail .

Vanwege lockdown en drukte was het spannend of de tablet snel geleverd wordt. Volgende dag al binnen! Goed verpakt, in goede orde ontvangen met instructies voor retourzending indien nodig.

Zeer tevreden. BCC heeft het online verkoop goed voor elkaar.

Beste Ramon,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke webshop en de snelle levering.

Sandra 05-01-2021

Wij hadden meerdere grote aankopen gedaan via de website en deze zijn zeer vakkundig en met veel vriendelijkheid geplaatst zoals wij dat wilden. Goed personeel, snelle levering en netjes geplaatst.

Beste Sandra,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze website en de vriendelijke service van onze bezorgers.

Dm Teleng 05-01-2021

Genoeg keuze uit apparaten van verschillende prijsklassen. Makkelijk besteld, snel en kundig bezorgd en aangesloten. Zeer tevreden.

Beste Dm Teleng,

Bedankt voor jouw review over onze kundige bezorgers.

Wendy 05-01-2021

Door eerst op kieskeurig te kijken voor ik mijn aankoop deed kon ik eerst verschillende producten en vooral prijzen vergelijken waardoor me dit bijna €100 scheelde op de totaal prijs.
De BCC levert snel, eerst volgende werkdag, geeft de dag van te voren een tijdsblok van 2 uur en de bezorger belt netjes 15 minuten van te voren dat ze eraan komen.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Beste Wendy,

Richard 05-01-2021

Ondanks Covid 19 heeft BCC hun zaken goed geregeld. Telefonische bestelling gedaan na telefonisch advies door een medewerker. Diezelfde dag het product opgehaald bij het filiaal.

Beste Richard,

Bedankt voor jouw review over de telefonische service van en de afhaalservice bij onze filialen.

A Bloemen 05-01-2021

BCC heeft een duidelijke webshop, scherpe prijzen en snelle levering. Wij zijn tevreden.

Beste A Bloemen,

Bedankt voor jouw review over onze webshop en de snelle levering.

Tevreden BBC-koper 05-01-2021

De bestelling werd op het afgesproken tijdstip geleverd, geïnstalleerd en de verpakking werd meegenomen. Toen achteraf bleek, dat iets niet in orde was, werd een nieuwe afspraak gemaakt om het euvel te verhelpen en daarna zou ik opnieuw een afspraak kunnen maken als het nog steeds niet in orde was. Hulde!

Beste,

Bedankt voor jouw review over onze installatieservice.

P. 05-01-2021

Fijn dat er ondanks corona tijd nog wat besteld kan worden bij het filiaal en dat je het op kan halen. Super service!

Beste P.,

Bedankt voor jouw review over de ophaalservice bij onze filialen.

Alex 05-01-2021

Heb online een PC gekocht bij BCC. De site was overzichtelijk en gemakkelijk dus koop ging super vlot.
Ook de aflevering ging goed. Ik werd keurig geïnformeerd over het feit dat rondom de feestdagen het aantal pakketten erg groot was en dat de levering vertraagd zou binnenkomen. Ik ontving tegelijkertijd een nieuwe datum en tijd. Vervolgens is de PC keurig volgens het nieuwe schema geleverd. Top Service.

Beste Alex,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze overzichtelijke website. Veel plezier met de aankoop!

Wendy 05-01-2021

Prima service goed geregeld in deze tijd gisteren besteld en vandaag ophalen bij bcc Breda toppie

Dilan 04-01-2021

In deze tijd moet natuurlijk alles online gekocht worden. Ik zocht voor een goeie game headset voor een goeie prijs. Ik kwam gelijk langs bij Bcc, prijs was erg goed vergeleken met andere online webshops. Ik heb het besteld en kreeg een duidelijke email over alle informatie van het product en wanneer ik het kon ophalen. Ik was zeer verrast dat een dag later het al voor mij klaarstond om opgehaald te worden. Ik gaf mijn naam en product op en ik kreeg het pakketje snel. Overal ben ik zeer tevreden over de kwaliteit van het product, de snelheid van levering en de goeie klantenservice.

Beste Dilan,

Bedankt voor jouw review over onze snelle afhaalservice en vriendelijke medewerkers.

K 04-01-2021

artikel goed ontvangen en top voor de snelle verzending gister besteld volgende dag gelijk bezorgd.
we zijn erg tevreden!!!!

Peter Fransen 04-01-2021

Snelle levering. Zonder gezeur en tegen een concurrerende prijs. Dus al met al een tevreden klant.

Beste Peter Fransen,

Judith 04-01-2021

Super service! Netjes op tijd en van te voren een belletje. Daarnaast waren ze extra voorlichting met de wasmachine na boven brengen. We hadden net heel ons huis gedaan en hebben niets geraakt! Duidelijke uitleg en alle vragen werden beantwoord. In 1 woord gewoon top!!!!

G. Leeuwis 04-01-2021

Duidelijke product informatie, scherpe prijs, en vriendelijk personeel bij afhalen!

Beste G. Leeuwis,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers.

te Boekhorst 04-01-2021

Wasmachine besteld en betaald voor de installatie. Twee monteurs komen met de wasmachine. Vervolgens zeggen ze dat het niet kan omdat het snoer tekort is. Logisch want de wasmachine moet nog op de plaats worden geschoven. Als ik vraag wat er dan moet, geven ze aan dat er een verlengsnoer gebruikt moet worden. Volgens hen kunnen ze er ook moeilijk bij en de heren vertrekken.
Ik bel met BCC en ze geven aan dat ze terugbellen. Dit gebeurt ook enige tijd later. Als ik wil dat ze terugkomen moet er online een nieuw afspraak worden gemaakt. Ik heb het zelf maar gedaan. De wasmachine een stukje naar achteren geschoven op mijn knieën de stekker in het stopcontact gedaan en de slang in de afvoer gehangen. Vervolgens de machine op zijn plaats geduwd. Serieus nog geen 5 minuten werk. Heb BCC gebeld en dit gemeld met de mededeling dat als twee monteurs dit niet kunnen en ik als leek wel......... Moest overigens nog wel apart vragen of ze het installatiegeld wel even terug wilden storten. Echt heel vreemd dit.

Beste te Boekhorst,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak. Dit is niet de service zoals je deze mag verwachten. We komen hier graag meer over te weten. Kun je het ordernummer geven door te reageren op deze review?

CR 04-01-2021

Nieuwe koelkast gekocht via BCC. Vooral de bijgekochte garantie is waarom mijn keuze op BCC is gevallen als verkoper.
Na bestelling ook direct een bevestiging in de mail, een herinnering voor de bezorging en daarna ook een sms met tijdsblok van bezorging èn een telefoontje vlak voor de bezorger er was. Super service so far, en superblij met mn nieuwe koelkast!

Beste CR,

Bedankt voor jouw review over onze services.

charles 010 04-01-2021

mijn tv was opeens stuk en moest door de corona via de BCCwebsite een nieuwe bestellen.Gelijk betaald en binnen anderhalf uur kreeg ik bericht dat ik de nieuwe tv op kon halen bij BCC Vlaardingen.Daar werd ik zeer korrekt en vriendelijk geholpen.Ben heel tevreden over de nieuwe tv.

Beste charles 010,

Bedankt voor jouw review over onze snelle en vriendelijke service. Veel plezier met de nieuwe TV!

Anoniem 04-01-2021

Ondanks de sluiting vanwege COVID-19, toch een hele goede service vanuit de winkel. Ik kon het pakketje online bestellen en dezelfde dag nog ophalen. Topservice!

Beste,

Bedankt voor jouw review over onze afhaalservice.

Kulk 04-01-2021

De site is gebruiksvriendelijk. Bestellen gaat gemakkelijk. De webwinkel heeft een ruime keuze. Op zaterdag de bestelling geplaatst en maandag geleverd. Ik had een printer aangeschaft. Achteraf gezien had ik nog papier en cartridges erbij nodig. De printer was wel voorzien van strart/test cartridges. Jammer dat er in het bestelproces geen optie hiervoor is aangeboden.

Beste Kulk,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website en de feedback.

T.M.J. van Schaik 04-01-2021

Een bedrijf dat doet wat ze beloofd hebben ondanks de coronatijd !! Bezorging excellent precies in het midden van het geplande uur. Gefeliciteerd !

Beste T.M.J. van Schaik,

Ronald Nijman 04-01-2021

Duidelijke webshop, goed te vinden voorwaarden. Helaas werd de levertijd niet gered maar kwam waarschijnlijk ook door de kerstdrukte van de koeriersdiensten en het bestellen op nieuwsjaardag. Verder top geleverd conform afspraak.

Beste Ronald Nijman,

Bedankt voor jouw review over onze webshop.

Els de Vlieger 04-01-2021

duidelijke en heldere uitleg over het produkt Samsung A7 tablet, snelle levering en een mooie aanbieding. zijn er erg blij mee.

Beste Els de Vlieger,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. Veel plezier met de tablet!

Wilhelmina 04-01-2021

Hele duidelijke webshop, met goede prijsaanduiding. Goede informatie gekregen over de levering. Je kunt zelf de dag uitzoeken en je krijgt zoals afgesproken een avond van te voren het tijdblok wanneer je bestelling afgeleverd wordt. Keurige mensen die de wasmachine plaatsen en aansluiten en op een juiste manier de Corona-maatregelen toepassen.

Beste Wilhelmina,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en de service van onze vriendelijke bezorgers.

Astrid 04-01-2021

We bestelden een Philips stofzuiger. Deze werd snel geleverd.
Wat we niet oké vonden, was dat de stofzuiger verzonden werd in de verpakking zelf.
Hij werd dus verzonden in de doos van Philips.
Een degelijke verzendverpakking daaromheen ontbrak.
een pakket hoort in een goede verzenddoos geleverd te worden en niet uitsluitend in de productverpakking zelf. Deze verpakkingen zijn bedoeld voor in de winkel, maar niet om het product ook in te verzenden.
De stofzuiger is gelukkig goed aangekomen, maar het blijft een risico producten zo te verzenden.
Het komt vaker voor dat producten aankomen met schade en zonder degelijke verzendverpakking is de kans op transportschade aanzienlijk.
ook is het niet altijd van de buitenkant te zien; het product kan aan de binnenkant beschadigd zijn geraakt als het niet goed verpakt verzonden is.
Als het later dan kapot gaat door die onzichtbare verzendschade, zie dan nog maar eens garantie te claimen....

ines van lieshout 04-01-2021

je kunt snel vinden wat je nodig hebt. Duidelijke aanwijzingen. Ook de chat-functie functioneerde erg goed. Snel antwoord en ter zake deskundig

Beste ines van lieshout,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

Carel 04-01-2021

Fijne winkel en goede service. Online iets besteld en zelf opgehaald. Het ging precies zoals ik het wenste. Ik beveel deze winkel aan. Chapeau.

Beste Carel,

Bedankt voor jouw review over de service van onze winkel.

Paul 04-01-2021

BCC was een van de weinigen die de aankoop op voorraad hadden. Bovendien gisteren besteld en vanmiddag al geleverd met DHL. Topspeed!

Beste Paul,

Debbie Moerings 04-01-2021

Goede prijsverhouding. Goede service. In de tijd dat was aangegeven. Netjes een sms'je gekregen en een belletje 5 minuten van te voren. Afgeleverd in goede staat. Bedankt.

Beste Debbie Moerings,

Ype 04-01-2021

Uitstekend shop, als je de filters gebruikt, kom je heel simpel bij het gewenste product!
Installatie en levering binnen 24 uur. Top!

Beste Ype,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van onze website.

Luuk 04-01-2021

Prima geregeld!. Ik heb mijn Sonos Sub op 30 december besteld. Volgens de site zou deze de 31e al geleverd worden. Dat bleek een beetje te optimistisch maar ik kreeg een keurig sms berichtje dat de levering ivm drukte een werkdag werd verschoven. Op 2 januari inderdaad ontvangen.

Beste Luuk,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

Tim 04-01-2021

Was allemaal handig geregeld zo in coronatijd! Prima service, niks op aan te merken. Ik vond het alleen een beetje onhandig aangegeven op de website hoe je nou het beste kon bestellen. Ook vond ik het onduidelijk aangegeven wat je nou wel en niet kunt met een VVV Bon van boven de 50 euro.

Beste Tim,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Peter 04-01-2021

Mooi geprijsde magnetron gekocht. Fijne bestelwijze en zeer goede communicatie. Keurig bezorgd en volgens schema. Top

Beste Peter,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak en de levering. Veel plezier met de aankoop!

Jeroen 04-01-2021

Duidelijk, snel kunnen vinden wat ik zocht en super snel kunnen afhalen! BCC, dank voor de geweldige service!

Beste Jeroen,

Bedankt voor jouw review over onze snelle afhaalservice.

Rikie van Blijswijk 04-01-2021

Afgelopen zondag 3 januari heb ik een koffiezetapparaat besteld bij BCC. Deze was in vergelijking met andere winkels de goedkoopste. De website geeft veel informatie over het product. De online bestelling verloopt soepel. Ik vind de verschillende betaalopties heel klantvriendelijk. Je kunt b.v. ook met een VVV-bon betalen. Onmiddellijk wordt deze verrekend en in één oogopslag wordt duidelijk wat je moet bijbetalen. 24 uur na bestelling kreeg ik het koffiezetapparaat keurig verpakt al in huis. Ik ben enthousiast en zal vaker gebruik maken van dit lichtpunt in de online wereld tijdens de lockdown.

Beste Rikie van Blijswijk,

Bedankt voor jouw review over onze website en de snelle levering. En nu heerlijk genieten van de koffie!

Bianca wilting 04-01-2021

Platenspeler besteld op 1 januari, zou de dag daarna bezorgt worden maar is niet gelukt. Op 4 januari werd hij bezorgt, werkte niet naar behoren, aantal mankementen.Gebeld met klantenservice die gelijk excuus maken voor t late bezorgen, waarvan de fout bij DHL ligt.Samen met klantenservice naar oplossing gezocht, ze boden me vele opties aan.
Erg vriendelijk en keurig.
Blij met de geboden oplossing.

Beste Bianca wilting,

Bedankt voor jouw review over onze oplossingsgerichte service.

Hans 04-01-2021

Wat een top service ,laptop kapot en dringend nodig voor school voor thuis studie .
Gisteren middag nieuwe besteld en nu al aan het leren

Beste Hans,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service.

Joanne 04-01-2021

Duidelijk omschrijving van de producten die we graag wilde hebben. Ook de bevestigingen per mail snel binnen en duidelijk wanneer we de producten konden afhalen. Ook medewerker zeer aardig en behulpzaam om product in auto te leggen.

Beste Joanne,

Bedankt voor jouw review over onze afhaalservice en de service van onze medewerker.

Sharon 04-01-2021

Bestellen ging heel makkelijk daarna gelijk netjes een mail ontvangen. En nog daarna binnen geen uur gelijk de andere mail dat het klaar stond super netjes geholpen aan deur. En nu heerlijk aan genieten van de koffie dankzij bcc...

Beste Sharon,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak en onze snelle afhaalservice. Geniet van de koffie! ☕

Fred 04-01-2021

Prima selectie en snelle levering via de webshop. Ervaringen in de winkels zijn ook erg goed, zeker het advies.

Beste Fred,

Marja 04-01-2021

Snel gevonden wat ik zocht. Ruime keuze. Voor een oudere zijn de huidige omschrijvingen en termen soms ingewikkeld om te begrijpen en online te bestellen. Maar hier was alles helder en overzichtelijk. Keurig op tijd bezorgd en tevreden over het product.

Beste Marja,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

Gronaldo 04-01-2021

Bij BCC aankoop gedaan op zaterdagavond, bestelling werd zondag verzonden en maandag geleverd. Andere webshops maken hun 'volgende dag geleverd' belofte lang niet altijd waar! BCC heeft dit prima geregeld.
FreeBees korting geclaimed, mooi meegenomen.

Beste Gronaldo,

Bianca 04-01-2021

Super makkelijke site en ook nog eens een leuke korting op ons nieuwe wasmachine! Ook de bezorgers hebben alles top geïnstalleerd en geadviseerd en zelfs het programma uitgelegd. Super mannen, bedankt

Beste Bianca,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke bezorgers.

SIANNE 04-01-2021

Je weet exact wat je koopt. Ook de levering was op tijd. De website is duidelijk en overzichtelijk. Je kunt makkelijk zoeken en afrekenen ging ook makkelijk.
Kortom een fijne winkel

Beste SIANNE,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze duidelijke website.

YOUSEF 04-01-2021

Ik had product nodig, heb met klantenservice contact gehad kon product na afrekenen gelijk ophalen bij vestigingen in de buurt. Ze boden ook thuisbezorgd aan maar had product gelijk nodig. Top service snel. Ga zo door.

Beste YOUSEF,

Bedankt voor jouw review over onze snelle afhaalservice.

Wilma SChaak 04-01-2021

Goede communicatie via telefoon en super vriendelijk personeel. Bestelling was eigenlijk niet meer in winkel voorradig maar mocht het showmodel kopen. Alles was keurig ingepakt in doos en kon het de volgende dag al ophalen in Alkmaar, super service.

Beste Wilma SChaak,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Alkmaar.